На сьогодні в системі:
Новачки в закупівлях? Дізнайтеся про перші кроки

ПОСТАЧАЛЬНИКУ

52 205
оголошених
тендерів
208 034
активних
постачальників

ЗАМОВНИКУ

17 травня 201909:22

Новий функціонал ProZorro: система знатиме тип бізнесу – великий, середній, малий, мікро

В системі електронних публічних закупівель з'явилося нове електронне поле “класифікація суб’єктів господарювання”. Це дозволить отримати дані щодо участі у публічних закупівлях різних категорій бізнесу – великого, малого та середнього. Поява даного поля – частина  плану заходів Кабінету Міністрів України з підтримки малого та середнього підприємництва на період до 2020 року. 

“Це цінні дані, які можуть використати аналітичні центри, громадські організації, бізнес-асоціації чи держава для підтримки, наприклад, малого та середнього бізнесу. Приміром, для розробки механізмів з розширення їхнього доступу до публічних закупівель. Для впровадження таких механізмів потрібно мати детальну картину того, яка частка ринку припадає на кожну категорію бізнесу. Новий функціонал якраз допоможе зібрати необхідну інформацію”, – зазначила Наталія Шимко, заступник директора департаменту з регулювання публічних закупівель.

Дані щодо участі різних категорій бізнесу у публічних закупівлях також допоможуть при імплементації директив ЄС та програми Світової організації торгівлі з розвитку МСБ. Україна є учасником Угоди про державні закупівлі СОТ, яка сьогодні збирає кращі світові практики та напрацьовує ряд рекомендацій для покращення участі МСБ у публічних закупівлях.

Дані про розмір організації з 17 травня є обов’язковими для заповнення постачальниками. Критерії визначені Господарчим кодексом – це кількість працюючих та доходи за рік. В подальшому планується інтеграція ProZorro з Державною фіскальною службою з автоматичним вивантаженням даних в систему. 

Детальніше про Стратегію розвитку малого і середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року можна прочитати тут.

Про те, як визначити тип бізнесу за посиланням.




Блоги

07 лютого 201811:05
Дайджест ProZorro за січень
Детальніше
Дарья Черкашина
Директор з маркетингу та комунікацій ProZorro