ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
UA-F-2024-07-11-000003 ● da9588a5810c4430871b2caf196ffb98
Динамічна система закупівель
активний
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про адміністратора
Найменування:
Державне підприємство Міністерства оборони України
«Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ:
44830311
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа:
Владислав Павленко, +380934784970, v.pavlenko@dotua.org
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Інформація про відбір
Дата оприлюднення:
11 липня 2024 17:48
Звернення за роз’ясненнями:
до
01 грудня 2025 00:00
Звернення щодо критеріїв відбору:
до
26 липня 2024 00:00
Кінцевій строк подачі заявок:
01 грудня 2025 00:00
Строк дії оголошення:
31 грудня 2025 00:00
Інформація про категорію
Класифікатор та його відповідний код:
ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Документація
Звернення щодо критеріїв відбору
Надати інформація
Дата подання: 15 липня 2024 13:51
Дата відповіді: 15 липня 2024 14:55
Шановний Замовник! Згідно п. 6 Тендерної документації Строк подання заявок на включення до рамкової угоди до 27.07.2024р. У випадку, якщо учасник не встиг податися у вказаний строк, чи має право останній податися після зазначеного строку? І до якого взагалі строку, учасник може подавати заявку та скільки разів, у випадку, якщо учасник не підтверджений?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що питання закупівлі за рамковою угодою регламентовано Особливостями, затвердженими Постановою № 1275. Згідно з пунктом 63 зазначених Особливостей подання кандидатами заявок для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди проводиться протягом всього періоду дії рамкової угоди, але не пізніше ніж за 30 днів до завершення строку її дії, визначеного в оголошенні про проведення кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди.
Тобто, подавати заявки можна і після 27.07.2024, але не пізніше ніж за 30 днів до кінця строку дії рамкової угоди (строк дії рамкової угоди - до 31.12.2025).
Також, згідно з пунктом 73 Особливостей відхилення заявки для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди кандидата не позбавляє кандидата права повторного подання такої заявки.
Максимальна кількість разів подання заявок не законодавством не визначена.
Повідомляємо, що питання закупівлі за рамковою угодою регламентовано Особливостями, затвердженими Постановою № 1275. Згідно з пунктом 63 зазначених Особливостей подання кандидатами заявок для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди проводиться протягом всього періоду дії рамкової угоди, але не пізніше ніж за 30 днів до завершення строку її дії, визначеного в оголошенні про проведення кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди.
Тобто, подавати заявки можна і після 27.07.2024, але не пізніше ніж за 30 днів до кінця строку дії рамкової угоди (строк дії рамкової угоди - до 31.12.2025).
Також, згідно з пунктом 73 Особливостей відхилення заявки для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди кандидата не позбавляє кандидата права повторного подання такої заявки.
Максимальна кількість разів подання заявок не законодавством не визначена.
Надати інформацію
Дата подання: 15 липня 2024 13:56
Дата відповіді: 15 липня 2024 14:55
Згідно Додатку 1, учасниками необхідно надати Довідку з інформацією про наявність на підприємстві облікової системи? Про яку саме облікову систему йде мова та яка інформація повинна бути зазначена в довідці?
Відповідь: Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про підтвердження наявності на підприємстві облікової системи.
Документацією не встановлено вимог до такої облікової системи (назва, виробник, версія, тощо). Замовнику необхідно підтвердження, що підприємство має і використовую облікову систему.
Документацією не встановлено вимог до такої облікової системи (назва, виробник, версія, тощо). Замовнику необхідно підтвердження, що підприємство має і використовую облікову систему.
Надати відповідь на запитання
Дата подання: 15 липня 2024 14:17
Дата відповіді: 15 липня 2024 14:55
Шановний Замовник! п.1.1 Додатку № 4 до тендерної документації передбачено надання Довідки за наведеною формою про наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування.
• для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування: не менше ніж 17 окремих транспортних засобів загальною вантажопідйомністю не менше 340 т;
• для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6оС): не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторним обладнанням загальною вантажопідйомністю не менше 440 т;
• для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18оС): не менше ніж 6 окремих транспортних засобів обладнаних рефрижератором, загальною вантажопідйомністю не менше 120 т.
Можливо була допущена арифметична помилка при зазначені загальної вантажопідйомності не менше 440 т? А якщо це не арифметична помилка, чи має право учасник зазначити в довідці одні і тіж самі автомобілі для для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6оС): не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторним обладнанням і для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18оС): не менше ніж 6 окремих транспортних засобів обладнаних рефрижератором? По суті рефрижератори можуть викорстовувати при перевезенні зазначених товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Інформуємо, що вимога до кількості і тонажності автомобілів стосується кожної групи окремо, тобто, учасник, сумарно повинен підтвердити не менше (17 + 22 +6) 45 автомобілів.
Зазначення одних і тих же автомобілів для продуктів, що потребують температурного режиму (+2...+6оС) та для продуктів, що потребують (-15….-18оС) не передбачено
Інформуємо, що вимога до кількості і тонажності автомобілів стосується кожної групи окремо, тобто, учасник, сумарно повинен підтвердити не менше (17 + 22 +6) 45 автомобілів.
Зазначення одних і тих же автомобілів для продуктів, що потребують температурного режиму (+2...+6оС) та для продуктів, що потребують (-15….-18оС) не передбачено
Надати інформацію
Дата подання: 15 липня 2024 16:13
Дата відповіді: 16 липня 2024 09:28
Шановний замовник! Учасник повинен зазначити в довідці про наявність авто не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторним обладнанням для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6оС) загальною вантажопідйомністю не менше 440 т. Чому саме 440 т для зазначеної категорії товару?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що для зазначеної категорії (+2...+6оС) (як і для категорій продуктів, що не потребують температурного режиму, та що потребують (-15….-18оС)) вантажопідйомність встановлена із розрахунку 1 автомобіль = 20т. В той же час, Учасник може заявити більшу кількість авто меншої вантажопідйомності.
Інформуємо, що для зазначеної категорії (+2...+6оС) (як і для категорій продуктів, що не потребують температурного режиму, та що потребують (-15….-18оС)) вантажопідйомність встановлена із розрахунку 1 автомобіль = 20т. В той же час, Учасник може заявити більшу кількість авто меншої вантажопідйомності.
Надати інформація
Дата подання: 16 липня 2024 09:29
Дата відповіді: 16 липня 2024 09:52
Шановний Замовник! Згідно п. 15 Додатку № 1 до тендерної докумнтації, Учасник повинен надати для підтвердження факту постачання кожного товару у складі заявки копію шонайменше одного акту прийому-передачі товару або копія видаткової накладної за період останніх 3-х календарних місяців, які передують місяцю у якому подається заявка.
Виникає питання: Учасник повинен надати по одній копії видаткової накладної за кожний місяць, тобто три видаткових накладних за три місяці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Для підтвердження факту поставки кандидату достатньо надати щонайменше один акт прийому-передачі товару або видаткову накладну за один з трьох попередніх місяців
Для підтвердження факту поставки кандидату достатньо надати щонайменше один акт прийому-передачі товару або видаткову накладну за один з трьох попередніх місяців
Вимога ТД
Дата подання: 24 липня 2024 15:14
Шановний замовник! Пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації «Наявність фінансової звітності» встановлена вимога, що підтвердження наявності фінансової спроможності кандидат має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 0,5% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо наша компанія є молодою та прибуток за 2023 рік складає 7 000 000 (сім мільйонів) грн. чи не будемо ми відхилені, у зв’язку з тим, що наша фінансова звітність не відповідає даній вимозі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр заявок
Учасник | Документи | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | 23 липня 2024 15:46 | |
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" | 01 серпня 2024 17:59 | |
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" | 07 серпня 2024 11:25 | |
ТОВ "АДЕЛІН" | 15 серпня 2024 18:53 | |
ТОВ "АДЕЛІН" | 28 серпня 2024 14:53 |
Протокол розгляду
Учасник | Рішення | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" | 31 липня 2024 15:46 | |
ТОВ "ЮГ ПРОД ТОРГ" | 01 серпня 2024 15:46 | |
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" | 06 серпня 2024 16:14 | |
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" | 09 серпня 2024 11:37 | |
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" | 13 серпня 2024 15:03 |