Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція аеродромного комплексу Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» за адресою: вул. Київська, с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Name: | Department of construction, city development and architecture poltava regional state administration |
EDRPOU: | 04013991 |
Contact person: |
Irina SHkurpela +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 December 2021 15:55 |
Enquiries until: | till 05 February 2022 00:00 |
Complaints submission until: | till 11 February 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 February 2022 00:00 |
Planned auction date: | 22 March 2022 15:02 |
Очікувана вартість: | 1 536 115 976,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 680 579,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7680579 UAH |
Publication date: | 31 December 2021 15:55 |
Enquiries until: | 05 February 2022 00:00 |
Complaints submission until: | till 11 February 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 February 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 536 115 976 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 680 580 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Scope of the procurement
The tender offer must be accompanied by an electronic bank guarantee of up to 0.5% of the expected value, which is UAH 7,680,579.00. (seven million six hundred and eighty thousand five hundred and seventy-nine hryvnias 00 kopecks), which confirms the submission of the tender offer by the Bidder.
The electronic bank guarantee must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of 15.12.2004. № 639 and Order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine № 2628 of 14.12.2020: must be irrevocable, with an unconditional obligation to reimburse the bank, at the written request of the Customer to the account: r / r: UA848201720355109002001009854 State Treasury Service of Ukraine m Kyiv MFI 820172.
The term of the tender offer must be not less than the term of the tender offer.
In case of prolongation of the term of the tender offer, the action of securing the tender offer must be extended by the Bidder for the corresponding term.
The banking institution providing the Bank guarantee to the Participant shall not be included in the list of banks with temporary administration in the liquidation stage.
The guarantee must be provided by a banking institution (hereinafter - the Guarantor) in favor of the Department of Construction, Urban Planning and Architecture and Poltava Regional State Administration, 36014, Ukraine, Poltava, st. Zigina, bldg. 1, USREOU code 04013991 (hereinafter - the Beneficiary) in order to ensure proper performance of the bidder (hereinafter - the Principal) of its obligations related to the latter's participation in the procurement (submission of bids), conducted in accordance with this tender documentation.
Along with the bank guarantee, a copy of the license issued by the bank and a copy of the authorization document of the person signing the bank guarantee shall be submitted to the electronic public procurement system in electronic format. These copies must be duly certified by the bank.
All costs related to the submission of the tender offer shall be borne by the Bidder, shall not be reimbursed by the Customer, including in case of cancellation and cancellation of the tender. The mandatory list of documents, which the Guarantor is obliged to submit to the Beneficiary to confirm its claim for payment of security, should not include documents, the receipt (provision) of which depends on the will of others and not exclusively on the Beneficiary. In this case, the documents related to the procurement (announcements, protocols, etc.) are provided to the Guarantor in copies certified by the Beneficiary.
The terms of the provided guarantee shall stipulate that the received request (notification) of the Beneficiary sent is a sufficient condition for the guaranteeing bank to pay the Beneficiary under the guarantee, if such requirement (notification) and documents stipulated in the guarantee meet the conditions contained in the guarantee provided, as well as received during the term of the guarantee and in the manner specified in the guarantee.
The tender offer submitted by the bidder is evaluated by the customer at the given price, which is calculated automatically by the electronic procurement system at the time of submission of the bid by the bidder according to the mathematical formula:
PP = P / (1 + F1 / PV), where:
PP - reduced price;
P - price;
F1 - share of other evaluation criteria proposed by the participant;
PV - the share of the criterion "price".
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Date and time of opening of tender proposals: 00:00 06.02.2022 (according to item 10 part 2 of article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement").
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
execution of works | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3 (трьох) місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Prepayments | 90 | calendar | 30 |
execution of works | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Postpayments | 180 | calendar | 70 |
Тендерна документація
Winner selection criteria
Price: | 70% |
Кількість відсотків по критерію «Строк виконання»: | 30% |
7 місяців: | 30% |
8 місяців: | 15% |
9 місяців: | 0% |
04 February 2022 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 February 2022 15:41 |
Перелік змін.docx | |
04 February 2022 15:41 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
31 December 2021 15:55 |
Announcement in English.docx | |
31 December 2021 15:55 |
Додаток 4.docx | |
31 December 2021 15:55 |
тендерна документація.docx |
04 February 2022 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 February 2022 15:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 February 2022 15:41 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
31 December 2021 15:55 |
Announcement in English.docx
|
|||
31 December 2021 15:55 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 December 2021 15:55 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Questions
Спираючись на те, що договірні відносини виникають між Замовником та Підрядником, останній здійснює повний контроль за виконанням робіт передбачених договором.
Таким чином, в складі тендерної пропозиції, в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник повинен підтвердити наявність власного досвіду виконання аналогічного договору, де останній виступає в якості виконавця робіт.
Детально розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Згідно п. 3.4. Додатку 2 до тендерної документації, аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір будівельного підряду на виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності). Відповідно до зазначеного, а також ураховуючи норми ч. 1 ст. 838 Цивільного кодексу України; ч. 2 ст. 319 Господарського кодексу України; Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів в капітальному будівництві», Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного договору, надавши у складі пропозиції договір, де Учасником виконувалися роботи у якості субпідрядника з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності).
Детально розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Згідно п. 3.4. Додатку 2 до тендерної документації, аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір будівельного підряду на виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності). Відповідно до зазначеного, а також ураховуючи норми ч. 1 ст. 838 Цивільного кодексу України; ч. 2 ст. 319 Господарського кодексу України; Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів в капітальному будівництві», Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного договору, надавши у складі пропозиції договір, де Учасником виконувалися роботи у якості субпідрядника з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності).
2. Відповідно до абзацу 2 п. 5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
В такому випадку всі умови необхідні для виконання робіт викладені в технічному завданні, що є Додатком 4 до тендерної документації, з наявними відомостями ресурсів та відомостями обсягів робіт.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 February 2022 18:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-14-000010 ● e0f42c12cf284196b41021d88e7d5bfa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Information received from state authorities, people's deputy of Ukraine, bodies of local self-government, on the presence of signs of violation of legislation in the field of public procurement
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 July 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 July 2022 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.07.2022 № 29-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.07.2022 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-12-31-005080-c, 31.12.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо вжиття заходів щодо не допущення виявлених порушень в подальшому
2022-08-12 14:00:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 August 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 August 2022 |
Порушення виявлено
- Tender documentation is not compiled in accordance with the requirements of the law
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: «… На виконання Висновку моніторингу про результати процедури закупівлі UA-2021-12-31-005080-c повідомляємо, що вжито заходи щодо не допущення виявлених порушень в подальшому.».
2022-08-19 18:58:21
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Name: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
EDRPOU: | 04013991 |
Address: | 36014, Україна, Полтавська область region., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Participant | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Documentation |
Допущено до аукціону
Documentation
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 February 2022 16:23
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Documentation |
Допущено до аукціону
Documentation
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 March 2022 14:22
|
Реєстр пропозицій
Date and time of tender opening: 22 March 2022 15:25
Participant | Starting proposal | Final proposal | Index | Reduced price | Відповідність критеріям | Documentation |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 535 000 000,00
UAH with VAT
|
1 535 000 000,00
UAH with VAT
|
1 | 1 535 000 000 | Відповіді учасника | Documentation |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 524 000 000,00
UAH with VAT
|
1 524 000 000,00
UAH with VAT
|
1 | 1 524 000 000 | Відповіді учасника | Documentation |
Протокол розкриття
Participant | Resolution | Proposition | Published |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Winner |
1 524 000 000,00
UAH with VAT
|
22 March 2022 16:23
|
Notice of intention to conclude a contract
Publishing date and time: 22 March 2022 16:23
Participant | Proposition | Documentation |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
1 524 000 000,00
UAH with VAT
|
Documentation |
---|
Contract signed
Contract | Status | Published |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 December 2022 19:24
|
№03-22-33.PDF | зміни до договору |
28 December 2022 19:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 April 2022 11:47
|
Договір 03-22-33.pdf | укладений |
04 April 2022 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 December 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 December 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №3 та Розділу 17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-22/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |