Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення передпроектної документації з вибору напрямку траси будівництва автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп (південно-східний обхід м.Дубно) на ділянці від автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель –Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) км 221+400 до автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп км 394+112, Рівненська область
Expected value
460 000,00 UAH
UA-2020-10-02-008864-a 3a2c95f9e9fb4040a1cff2c1969e287b
Open procedure    Complete
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Contacts

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
EDRPOU: 25894919
Address: 33028, Україна , Рівненська region., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Contact person: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 October 2020 17:08
Enquiries until: till 09 October 2020 00:00
Complaints submission until: till 15 October 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 October 2020 09:30
Planned auction date: 20 October 2020 11:41
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: works


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.
More Collapse
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення передпроектної документації з вибору напрямку траси будівництва автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп (південно-східний обхід м.Дубно) на ділянці від автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель –Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) км 221+400 до автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп км 394+112, Рівненська область
More Collapse
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 December 2020
СPV Code: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
execution of works Замовник здійснює платежі (по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття виконаних робіт на протязі 5 робочих днів. Джерело фінансування – Державний бюджет України. Postpayments 5 working 100

Тендерна документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 20 October 2020 12:02

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 437 100,00
UAH with VAT
437 100,00
UAH with VAT
Documentation
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 454 310,00
UAH with VAT
454 310,00
UAH with VAT
Documentation

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
Winner 437 100,00
UAH with VAT
27 October 2020 17:13

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 27 October 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
437 100,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
Електронний підпис укладений
31 December 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
24 December 2020 12:37
ДУ № 1 до Д № 46 (1).pdf зміни до договору
24 December 2020 12:35
Електронний підпис укладений
13 November 2020 16:35
Розрахунки.pdf укладений
13 November 2020 16:34
Договір № 46.pdf укладений
13 November 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 December 2020
Дата публікації змін до договору:
24 December 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.9.4., пп.4 п.2.8. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою завершення розпочатих робіт, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1., 9.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт з 13.11.2020р. по 31.12.2021р.» «9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2021 р. а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 9.4. Договору, сторони дійшли згоди внести зміни в додатки: Графік виконання робіт (Додаток № 3), Кадендарний план (Додаток № 4) та викласти їх в редакції, що додається. Додаток: Графік виконання робіт (Додаток № 3); Кадендарний план (Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 November 2020 — 31 December 2021
Сума оплати за договором: 437 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 850,00 UAH)