машини для обробки даних (комплект ноутбук і багатофункціональний пристрій (30210000-4), ноутбук (30213100-6), планшетний комп’ютер (30213200-7))
Expected value
482 285,00 UAH
UA-2020-08-14-000012-a 40d4822a296e4a0ab44dd74cf276d241
Open procedure    Complete
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації
EDRPOU: 02145671
Address: 37800, Україна , Полтавська region., м. Хорол, вул. Незалежності, 88
Contact person: Ірина Вікторівна Радченко
+380536233567,+380536233483,+380536233239
horol-tender@ukr.net
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 August 2020
Enquiries until: till 20 August 2020 00:00
Complaints submission until: till 26 August 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 August 2020 00:00
Planned auction date: 31 August 2020 13:08
Очікувана вартість: 482 285,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 822,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: goods


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
комплект ноутбук і багатофункціональний пристрій (30210000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. Незалежності, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 October 2020
СPV Code: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
ноутбук (30213100-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. Незалежності,88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 October 2020
СPV Code: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
планшетний комп’ютер (30213200-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. Незалежності, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 October 2020
СPV Code: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
delivery of goods Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. Postpayments 10 banking 100

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Тендерна документація

14 August 2020 00:35
Електронний цифровий підпис
14 August 2020 00:28
Проєкт договору.docx
14 August 2020 00:28
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Questions

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 14 August 2020 15:26
Дата відповіді: 14 August 2020 16:23
пунктом 2.2. Додатку 1 вимагається надання документів: Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із працівником(ами) учасника або спеціалістом(ами), який(і) учасником безпосередньо планується залучати до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Фізична особа-підприємець веде спрощений облік і документом, який свідчитьпро використання найманої праці є Повідомлення органу ДФС про прийняття працівника на роботу. Чи буде вважатися достатнім підтвердженням наявності трудових відносин надання копії повідомлення про прийняття працівника на роботу із електронною відміткою органа ДФС про прийняття документу та Квитанції № 2 про його прийняття?
More Collapse
Answers: Будь-який документ визначений в тендерній документації, яким відображено дані про працівника і його працевлаштування
Тендер
Дата подання: 17 August 2020 15:31
Дата відповіді: 18 August 2020 08:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Answers: Добрий день ! Нам потрібно тільки товар.

en—Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-000012-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 August 2020 10:15
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
More Collapse
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 August 2020 18:12
Шановний учасник!
Замовник не встановлює в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог до учасників закупівлі інших, ніж в Статті 5 Розділу III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, що не є дискриінаційними, адже відповідають положенням частини 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, в рамках повноважень, наданих Законом, Замовник оприлюднює інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 3 Статті 14
Такі технічні та якісні вимоги до предмета цієї закупівлі визначають офіційно імпортовані в Україну пристрої із операційною системою та всіма необхідними ліцензіями для забезпечення функціональних вимог до предмета закупівлі та гарантійними зобов’язаннями безпосередньо від виробника на території України.
З метою попередження поставки фальсифікатів та неякісного Товару, який не відповідає вказаним вимогам, уникнення ризику втрат через неотримання в повному обсязі всіх належних складових якості офіційно представленого виробниками в Україні Товару, Замовник вимагає в складі пропозицій Учасників надати підтвердження від виробників запропонованих Товарів або їх офіційних представників на території України факту належності запропонованого предмета закупівлі до легітимних каналів постачання та розповсюдження на предмет закупівлі гарантійних зобов’язань виробника в повному обсязі, в формі листів у довільній формі, що, в свою чергу, відповідає положенням частини 5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного вище Замовник із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель діє в рамках наданих Законом повноважень та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 31 August 2020 13:29

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович 482 004,00
UAH with VAT
482 004,00
UAH with VAT
Documentation
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" 482 226,00
UAH with VAT
482 226,00
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

29 August 2020 20:38
sign.p7s
29 August 2020 20:37
Сертифікати.pdf
29 August 2020 20:37
Про учасника.pdf
29 August 2020 20:37
Гагантійний лист.pdf
29 August 2020 20:37
Проєкт договору.pdf
29 August 2020 20:37
Сервісцентри.pdf

Публічні документи

10 September 2020 18:38
sign.p7s
10 September 2020 18:37
додатково до МВС.pdf
10 September 2020 18:37
Довідка МВС.pdf
10 September 2020 18:37
Довідка ДФС.pdf
28 August 2020 17:45
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович
#3194023578
Unsuccessful 482 004,00
UAH with VAT
07 September 2020 20:18
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"
#40572939
Winner 482 226,00
UAH with VAT
10 September 2020 16:02

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 10 September 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП"
#40572939
482 226,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
sign.p7s укладений
22 September 2020 16:34
Договір.pdf укладений
22 September 2020 16:29

Actual tenders

До пошуку