Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Name: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
EDRPOU: | 25675242 |
Address: | 33000, Україна , Рівненська region., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Contact person: |
Кіруца Ірина Михайлівна +380362267726 rivne.osvita.ua@gmail.com |
Категорія: | Legal person providing the needs of the state or territorial community |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 June 2020 16:45 |
Enquiries until: | till 02 July 2020 16:50 |
Complaints submission until: | till 08 July 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 July 2020 16:50 |
Planned auction date: | 13 July 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 571 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: goods
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Catering equipment
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
delivery of goods | Postpayments | 10 | working | 100 |
Тендерна документація
Winner selection criteria
Price: | 100% |
25 June 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 June 2020 16:46 |
ТД обладн. ЗДО.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-30-000005 ● 104a2b9d90bf461fb0fc7f4b2b68b654
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- A sign of violation of legislation in the field of public procurement detected by the body of state financial control in information disclosure in the electronic procurement system
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 July 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 July 2020 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 57
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.07.2020 № 57.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-25-002133-b 25.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-03 16:39:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Обладнання для їдалень закладів освіти» ( код ДК 021:2015 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-25-002133-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «Обладнання для їдалень закладів освіти» за номером UA-2020-06-25-002133-b.
1. Замовником у п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації (якщо в документах багато сторінок вони повинні бути об’єднані в один файл), з них:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначено документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону.
При цьому учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
Згідно п.8 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання для їдалень закладів освіти)» Замовником зазначено, що якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ). Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку;
- копії сертифікатів якості на товари, що пропонується (при наявності).
Учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатків до висновків, а саме: електрокип’ятильник ЕКГ-50; сковорода електрична СЕ-0,25 економ н/ж; м’ясорубка ТМ-12М (відсутній додаток до висновку); котел харчоварильний електричний КЕ-100Е; шафа холодильна POLAIR CM 105-S; шафа холодильна POLAIR CB 105-S.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-06 11:21:46
Пояснення щодо моніторингу
Тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської враховано зауваження Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо пропозиції учасника ТОВ "АРМ - ЕКО" на закупівлю UA-2020-06-25-002133-b. Договір з переможцем торгів буде розірвано.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 August 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 August 2020 |
Порушення виявлено
- Rejection of bids that are subject to rejection in accordance with the law
Реєстр пропозицій
Date and time of tender opening: 13 July 2020 14:07
Participant | Starting proposal | Final proposal | Documentation |
---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО |
544 263,00
UAH with VAT
|
544 263,00
UAH with VAT
|
Documentation |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
570 000,00
UAH with VAT
|
570 000,00
UAH with VAT
|
Documentation |
Протокол розкриття
Participant | Resolution | Proposition | Published |
---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО #33001226 |
Winner |
544 263,00
UAH with VAT
|
17 July 2020 11:16
|
Notice of intention to conclude a contract
Publishing date and time: 17 July 2020 11:16
Participant | Proposition | Documentation |
ТОВ АРМ-ЕКО #33001226 |
544 263,00
UAH with VAT
|
Documentation |
---|
Contract signed
Contract | Status | Published |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 August 2020 14:10
|
дог 26 розірв АрмЕко.pdf | укладений |
06 August 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 August 2020 17:16
|
дог Арм Еко ЗДО 03.08.pdf | укладений |
03 August 2020 17:15
|