Обладнання для їдалень закладів освіти
Expected value
571 000,00 UAH
UA-2020-06-25-002133-b 10d8a73b08a94c54a24eda37743799e8
Open procedure    Complete
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
EDRPOU: 25675242
Address: 33000, Україна , Рівненська region., Рівне, вул. Соборна, 30
Contact person: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne.osvita.ua@gmail.com
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 June 2020
Enquiries until: till 02 July 2020 16:50
Complaints submission until: till 08 July 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 July 2020 16:50
Planned auction date: 13 July 2020 13:46
Очікувана вартість: 571 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: goods


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Електрична плита з жарочною шафою 4-х конфорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 доза
Електрична плита з жарочною шафою 6-х конфорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 од
Шафа холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 од
Електром'ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 од
Котел харчовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 од
Морозильна камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 од
Сковорода електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Жарочна шафа трисекційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Електрокип'ятильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 October 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
delivery of goods Postpayments 10 working 100

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Тендерна документація

25 June 2020 16:48
Електронний цифровий підпис
25 June 2020 16:46
ТД обладн. ЗДО.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-30-000005 ● 104a2b9d90bf461fb0fc7f4b2b68b654
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-30 16:14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.07.2020 № 57

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.07.2020 № 57.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-25-002133-b 25.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-03 16:39:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Обладнання для їдалень закладів освіти» ( код ДК 021:2015 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-25-002133-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «Обладнання для їдалень закладів освіти» за номером UA-2020-06-25-002133-b.
1. Замовником у п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації (якщо в документах багато сторінок вони повинні бути об’єднані в один файл), з них:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначено документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону.
При цьому учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
Згідно п.8 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання для їдалень закладів освіти)» Замовником зазначено, що якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ). Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку;
- копії сертифікатів якості на товари, що пропонується (при наявності).
Учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатків до висновків, а саме: електрокип’ятильник ЕКГ-50; сковорода електрична СЕ-0,25 економ н/ж; м’ясорубка ТМ-12М (відсутній додаток до висновку); котел харчоварильний електричний КЕ-100Е; шафа холодильна POLAIR CM 105-S; шафа холодильна POLAIR CB 105-S.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-06 11:21:46

Пояснення щодо моніторингу

Тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської враховано зауваження Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо пропозиції учасника ТОВ "АРМ - ЕКО" на закупівлю UA-2020-06-25-002133-b. Договір з переможцем торгів буде розірвано.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 August 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 August 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти Рівненського міськвиконкому, 25675242, Україна, Рівне, вул. Соборна, 30
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрокип'ятильник, 571000UAH, 39310000-8, ДК021, 1, од
  3. Інформація про оприлюднення: 10d8a73b08a94c54a24eda37743799e8, 2020-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 July 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди до договору, їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому (далі-Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-06-25-002865-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 90 від 25.06.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «АРМ-ЕКО», повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2020, договір № 26/20 від 03.08.2020, додаткова угода №1 від 06.08.2020 до договору про закупівлю № 26/20 від 03.08.2020, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.08.2020. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником визнано переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановлених тендерною документацією, а саме: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагається інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання), шляхом завантаження в електронну систему. Зокрема, щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в частині, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, що передбачено частиною другою статті 17 Закону. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» зазначена інформація відсутня. Також, у пункті 8 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання для їдалень закладів освіти)» Замовником зазначено, що якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ). Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: - копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку; - копії сертифікатів якості на товари, що пропонується (при наявності). Учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатків до висновків, а саме: електрокип’ятильник ЕКГ-50; сковорода електрична СЕ-0,25 економ н/ж; м’ясорубка ТМ-12М (відсутній додаток до висновку); котел харчоварильний електричний КЕ-100Е; шафа холодильна POLAIR CM 105-S; шафа холодильна POLAIR CB 105-S. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» підлягала відхиленню згідно частини першої статті 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами проведення процедури торгів Замовником визначено переможцем ТОВ «АРМ-ЕКО» та укладено договір № 26/20 від 03.08.2020. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 03.08.2020 про надання пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО». У поясненні, яке отримане через електронну систему закупівель 06.08.2020 Замовником надано інформацію про прийняття рішення про розірвання договору та оприлюднено додаткову угоду №1 від 06.08.2020 до договору № 26/20 від 03.08.2020 про розірвання договору за згодою сторін.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди до договору, їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно Додаткової угоди №1 від 06.08.2020 до договору про закупівлі № 26/20 від 03.08.2020, Замовником розірвано договір за згодою сторін.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 13 July 2020 14:07

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВ АРМ-ЕКО 544 263,00
UAH with VAT
544 263,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 570 000,00
UAH with VAT
570 000,00
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

24 July 2020 11:49
sign.p7s
24 July 2020 11:35
Довідкка МВС.pdf
24 July 2020 11:35
Довідка ст. 17.pdf
24 July 2020 11:35
Довідка ДПС.pdf
24 July 2020 11:35
Баланс 2019.pdf
12 July 2020 15:10
sign.p7s
10 July 2020 23:46
Паспорт ТМ.pdf
10 July 2020 23:46
Паспорт ШЖЕ-1-2-3.pdf
10 July 2020 23:46
Паспорт ЕКГ.pdf
10 July 2020 23:46
Паспорт котли.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
Winner 544 263,00
UAH with VAT
17 July 2020 11:16

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 17 July 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
544 263,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
sign.p7s укладений
03 August 2020 17:16
дог Арм Еко ЗДО 03.08.pdf укладений
03 August 2020 17:15
sign.p7s зміни до договору
06 August 2020 14:10
дог 26 розірв АрмЕко.pdf укладений
06 August 2020 14:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 August 2020 — 31 December 2020
Сума оплати за договором: 0
with VAT
Причини розірвання договору: За згодою сторін відповідно п.12.3 договору

Actual tenders

До пошуку