Обладнання для їдалень закладів освіти
Expected value
3 032 000,00 UAH
UA-2020-06-25-002119-b 1ea6849b16b64d6fa19291b18c4031af
Open procedure    Complete
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
EDRPOU: 25675242
Address: 33000, Україна , Рівненська region., Рівне, вул. Соборна, 30
Contact person: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne.osvita.ua@gmail.com
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 June 2020
Enquiries until: till 02 July 2020 16:47
Complaints submission until: till 08 July 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 July 2020 16:47
Planned auction date: 13 July 2020 11:07
Очікувана вартість: 3 032 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: goods


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 од
Електрична плита з жарочною шафою 4-х конфорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
9 од
Жарочна шафа трисекційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 од
Шафа пекарська трикамерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
12 од
Сковорода електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
9 од
Електром'ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
5 од
Машина протирально- різальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 од
Тістоміс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 од
Пароконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 од
Котел харчовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
21 од
Шафа холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
8 комплекти
Мийка (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
7 од
Лінія роздачі (мармид других блюд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 од
Лінія роздачі (мармид перших блюд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 од
Морозильна камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2020
СPV Code: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
delivery of goods Postpayments 10 working 100

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Тендерна документація

25 June 2020 16:46
Електронний цифровий підпис
25 June 2020 16:43
ТД обладн. ЗОШ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-30-000007 ● 16fa401c66c544eca8a775eaf194ecf0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-30 16:16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.07.2020 № 57

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.07.2020 № 57.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-25-002119-b 25.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-03 16:37:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Обладнання для їдалень закладів освіти» ( код ДК 021:2015 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-25-002119-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації (якщо в документах багато сторінок вони повинні бути об’єднані в один файл), з них:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а також згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником зазначено документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону
При цьому, учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
- документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання;
При цьому учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Згідно п.8 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» ( обладнання для їдалень закладів освіти)» Замовником зазначено, що якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ). Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку;
- копії сертифікатів якості на товари, що пропонується (при наявності).
Учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатків до висновків, а саме: шафа пекарська ШПЕ-3; сковорода електрична СЕ-0,25 економ н/ж (відсутній додаток до висновку); м’ясорубка ТМ-12М; котел харчо варильний електричний КЕ-100Е; шафа холодильна POLAIR CM 105-S; шафа холодильна POLAIR CB 105-S; ванна мийна ВМ-2 1000-600-(450)*850 техно2 (відсутній додаток до висновку); лінія роздачі Мармід електричний МЕПДС-4 (відсутній додаток до висновку).
Також, у п.14 (лінія роздачі (мармид перших блюд) учасником ТОВ «АРМ-ЕКО» не зазначено назви обладнання, присутні лише технічні характеристики.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-06 11:26:05

Пояснення до моніторингу

Тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської враховано зауваження Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо пропозиції учасника ТОВ "АРМ - ЕКО" на закупівлю UA-2020-06-25-002119-b. Договір з переможцем торгів буде розірвано.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 August 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 August 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти Рівненського міськвиконкому, 25675242, Україна, Рівне, вул. Соборна, 30
  2. Інформація про предмет закупівлі: Морозильна камера, 3032000UAH, 39310000-8, ДК021, 4, од
  3. Інформація про оприлюднення: 1ea6849b16b64d6fa19291b18c4031af, 2020-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 July 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди до договору, їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-25-002853-a ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 90 від 25.06.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «АРМ-ЕКО», пропозицію учасника ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Світ Будінвест», ТОВ «Акорд Груп» на предмет правомірності відхилення з підстав вказаних Замовником, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2020, Договір № 27/20 від 03.08.2020, додаткова угода №1 від 06.08.2020 до договору про закупівлю № 27/20 від 03.08.2020, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.08.2020. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником у протоколі розкриття тендерних пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» визнано переможцем відкритих торгів при тому, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановлених тендерною документацією, а саме: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагається інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається Учасниками в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання), шляхом завантаження в електронну систему. Зокрема, щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в частині, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, що передбачено частиною другою статті 17 Закону. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» зазначена інформація відсутня. Також, тендерною документацією у п.п.1.5 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. При цьому, учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» у складі тендерної пропозиції не надав документального підтвердження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Згідно пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання для їдалень закладів освіти)» Замовником зазначено, що якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ). Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: - копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку; - копії сертифікатів якості на товари, що пропонується (при наявності). Учасник ТОВ «АРМ-ЕКО» не надав у складі тендерної пропозиції копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатків до висновків, а саме: шафа пекарська ШПЕ-3; сковорода електрична СЕ-0,25 економ н/ж (відсутній додаток до висновку); м’ясорубка ТМ-12М; котел харчо варильний електричний КЕ-100Е; шафа холодильна POLAIR CM 105-S; шафа холодильна POLAIR CB 105-S; ванна мийна ВМ-2 1000-600-(450)*850 техно2 (відсутній додаток до висновку); лінія роздачі Мармід електричний МЕПДС-4 (відсутній додаток до висновку). Також, у п.14 (лінія роздачі (мармид перших блюд) учасником ТОВ «АРМ-ЕКО» не зазначено назви обладнання, присутні лише технічні характеристики. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної документації згідно частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що Замовником тендерні пропозиції учасників ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Світ Будінвест», ТОВ «Акорд Груп» відхилені правомірно з підстав, які зазначені у протоколах від 14.07.2020 за № 93, від 14.07.2020 № 94. За умови відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» торги підлягали відміні згідно частини 2 статті 32 Закону. За результатами проведення процедури торгів Замовником визначено переможцем ТОВ «АРМ-ЕКО» та укладено договір № 27/20 від 03.08.2020. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 03.08.2020 про надання пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО». У поясненні, яке отримане через електронну систему закупівель 06.08.2020 Замовником надано інформацію про прийняття рішення про розірвання договору та оприлюднено додаткову угоду №1 від 06.08.2020 до договору № 27/20 від 03.08.2020 про розірвання договору за згодою сторін.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Світ Будінвест», ТОВ «Акорд Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди до договору, їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно Додаткової угоди №1 від 06.08.2020 до договору про закупівлі № 27/20 від 03.08.2020, Замовником розірвано договір за згодою сторін.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 13 July 2020 11:34

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 3 020 000,00
UAH with VAT
2 400 000,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "АКОРД ГРУП" 2 578 658,00
UAH with VAT
2 578 658,00
UAH with VAT
No
ТОВ АРМ-ЕКО 3 009 789,00
UAH with VAT
3 009 789,00
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

24 July 2020 11:47
sign.p7s
24 July 2020 11:37
Довідкка МВС.pdf
24 July 2020 11:37
Довідка ДПС.pdf
24 July 2020 11:37
Баланс 2019.pdf
12 July 2020 16:06
sign.p7s
10 July 2020 23:15
ШПЕ_24.02.2020.pdf
10 July 2020 23:15
ШЖЕ-1-2-3_18.02.2020.pdf
10 July 2020 23:15
Паспорт ТМ.pdf
10 July 2020 23:15
Паспорт МТ-25.pdf
10 July 2020 23:15
Паспорт МПР-350.pdf
10 July 2020 23:15
Паспорт Мармід.pdf
10 July 2020 23:15
Паспорт котли.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Unsuccessful 2 400 000,00
UAH with VAT
14 July 2020 14:54
ТОВ "АКОРД ГРУП"
#37219763
Unsuccessful 2 578 658,00
UAH with VAT
14 July 2020 14:59
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
Winner 3 009 789,00
UAH with VAT
17 July 2020 11:15

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 17 July 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
3 009 789,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
sign.p7s укладений
03 August 2020 17:17
дог. Арм Еко ЗОШ 03.08.pdf укладений
03 August 2020 17:13
sign.p7s зміни до договору
06 August 2020 14:09
дог 27 розір АрмЕко.pdf укладений
06 August 2020 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 August 2020 — 31 December 2020
Сума оплати за договором: 0
with VAT
Причини розірвання договору: За згодою сторін відповідно п.12.3 договору

Actual tenders

До пошуку