Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Pumps and compressors (Spare parts to the compressors МК-8)
Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)
Expected value
7 030 738,00 UAH
UA-2020-06-11-000024-a 49663034324c4182a3d668d52ee76265
Open procedure with publication in English    Complete
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Contacts

Барсен Ігор Михайлович

(044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Інформація про замовника
Name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
EDRPOU: 30019801
Contact person: Barsen Igor Mikhailovich
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 June 2020
Enquiries until: till 06 July 2020 14:00
Complaints submission until: till 12 July 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 July 2020 14:00
Planned auction date: 17 August 2020 13:56
Очікувана вартість: 7 030 738,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 11 June 2020 08:40
Enquiries until: 06 July 2020 14:00
Complaints submission until: till 12 July 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 July 2020 14:00

Information

Estimated total value: 7 030 738 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 70 300 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Scope of the procurement

This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-05-001477-a, in accordance with quality and technical specifications purchase «Spare parts to the compressors МК-8». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
More Collapse
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Power cylinder linear
CPV: ДК021 42120000-6 — Насоси та компресори
3 шт.
Power cylinder cover
CPV: ДК021 42120000-6 — Насоси та компресори
3 шт.
Ram
CPV: ДК021 42120000-6 — Насоси та компресори
6 шт.
Power connecting rod
CPV: ДК021 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
date of invoicing Prepayments 10 working 20
delivery of goods Postpayments 30 calendar 80

Тендерна документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Роз’яснення до процедури

Questions

Щодо внесення змін в тендерну документацію.
Дата подання: 19 June 2020 13:08
Дата відповіді: 23 June 2020 17:51
Акціонерним товариством «Укртрансгаз» розпочато процедуру закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-000024-a. Згідно п. 2.1.3. розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» додатку ІІ до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» учаснику в складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) потрібно завантажити ЕСЗ сканкопію відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний за предметом закупівлі договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наведеного учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.). Вважаємо, що для забезпечення поставки якісної продукції та унеможливлення участі в процедурі закупівлі недобросовісних учасників, з метою визначення добросовісності та поставки товару належної якості необхідно передбачити в тендерній документації надання відгука від суб’єкта господарювання, який використовує цей товар за призначенням з посиланням на те, як товар експлуатується та на виконання виробником гарантійних зобов’язань. Вказані зміни до тендерної документації забезпечать участь у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід поставки товарів належної якості, належним чином та вчасно виконують взяті на себе гарантійні зобов’язання, а також унеможливлять участь у торгах недобросовісних учасників, які не мають жодного досвіду у виконанні аналогічних договорів, але з метою виконання вимог тендерної документації надають фіктивні договора за якими такий товар тільки нібито перепродається пов’язаним особам. Додатково хочемо зазначити, що внесення таких змін сприятиме в отриманні замовником товару належної якості та виконання гарантійних зобов’язань зі сторони учасника, що мінімізує ризики неналежного чи повного невиконання договору про закупівлю товарів. З огляду на викладене прошу розглянути питання щодо внесення до тендерної документації запропонованих змін.
More Collapse
Answers: Доброго дня.
Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовником вимагається відповідно до пункту 2.1.3 Додатку ІІ до тендерної документації – «Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в, для якого/- их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.).»
Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому, частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме передбачити в тендерній документації надання відгука від суб’єкта господарювання, який використовує цей товар за призначенням з посиланням на те, як товар експлуатується, містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Про подання документів
Дата подання: 25 June 2020 13:41
Дата відповіді: 30 June 2020 14:56
Для забезпечення рівних умов для всіх учасників (постачальників) просимо врахувати, що у відповідності до нормативних документів АТ «Укртрансгаз», СОУ 49.5-30019801-115:2014 (Правила технічної експлуатації магістральних газопроводів). Розділ 8, пункт 8.1.4, допускається застосування при ремонтах і технічному обслуговуванні нових зразків матеріалів за умови їх відповідності вимогам нормативної документації що регламентує якість та безпеку, відповідність вимогам норм проектування, наявності позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом). Посилаючись на вищенаведений пункт та інші нормативні документи якими керується експлуатаційний та ремонтний персонал АТ «Укртрансгаз» (НПАОП 60.3-1.01 «Положення про організацію ТО та ремонту ГПА та обладнання КС в ДК «Укртрансгаз», інструкції з експлуатації та ремонту обладнання заводів виробників та інших нормативних документів, при проведенні закупівлі ЗЧ до ГПА та іншого обладнання КС всі учасники (постачальники) запасних частин повинні бути в рівних умовах і виконання пунктів, правил, положень та інструкцій які визначені в нормативних документах АТ «Укртрансгаз» обов’язкове для всіх учасників закупівель а також обов’язкове виконання даних нормативних документів і для самого замовника. Просимо додати в перелік необхідних документів до Тендерної Документації, необхідність подання документу який засвідчує наявність позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом).
More Collapse
Answers: Доброго дня.
Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ наведені у Додатку ІІ до тендерної документації, яка є вичерпною для Замовника. Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме пропозиція додати до Тендерної документації «документ який засвідчує наявність позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом)», містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Щодо тендерних документів
Дата подання: 03 July 2020 13:58
Дата відповіді: 07 July 2020 09:54
Проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на те, що креслення зазначені в Технічної специфікації, а саме в Додатку 1, вже не використовуються на заводі виробнику. Тому просимо переглянути документи.
Answers: Доброго дня.
Найменування та креслення/тип запасних частин формувались Замовником на підставі наявної технічної документації, а їх відповідність була підтверджена аналізом ринку.
При цьому тендерною документацією по предмету закупівлі, а саме п.6 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано, що "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»". Додатком I до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» також визначено, що у разі надання еквіваленту Товару - вказати характеристики запропонованого еквіваленту Товару.
Тому, Учасник тендерної процедури може пропонувати еквівалентний товар. При цьому, відповідно до вимог Додатку I-а до тендерної документації - Учасник повинен гарантувати відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в тендерній документації на закупівлю.
Expand all questions: 3 Collapse questions

en—Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-000024-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ "БЗ "РЕМА", Код ЄДРПОУ:14310460
Дата подання: 02 July 2020 09:57
Щодо надання роз'яснень
Акціонерним товариством «Укртрансгаз» оголошено процедуру закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» з очікуваною вартістю предмета закупівлі 7 030 738,00 грн. без ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-000024-а).
У додатку IV до тендерної документації наведеної вище закупівлі наведено проект договору про закупівлю товарів.
Пунктом 4.2.1. вказаного договору передбачено, що Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі 20% від ціни Договору, що складає _____ грн. (UAH) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналів належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу, вимоги до якої зазначені в Додатку 4 до Договору, на суму авансу в розмірі _____ грн. Цим же пунктом передбачено, що несплата авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань по Договору.
Пунктом 4.2.2. Договору передбачено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8. цього договору.
З огляду на викладене та керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати наступні роз’яснення щодо тендерної документації, а саме:
1. Роз’яснити за яких саме умов Покупець може не сплатити авансовий платіж у відповідності до п. 4.2.1. Договору, у разі якщо Постачальником будуть виконані всі передбачені умови, а саме надання належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу.
2. Роз’яснити, чому не передбачено в Договорі відповідальності Покупця за несплату авансового платежу, у разі, коли Постачальник виконає всі умови п. 4.2.1 Договору та понесе фінансові витрати, пов’язані з оформленням безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу.
3. Роз’яснити, чому не передбачено в Договорі відповідальності Покупця за порушення строків оплати, передбачених п. 4.2.1., у розмірі співрозмірному відповідальності Постачальника за порушення строків поставки товару, а саме 0,1 відсотка за кожен день прострочення та додатково штраф у розмірі 10 відсотків від несвоєчасно сплаченої суми.
4. Роз’яснити яким чином Покупцем буде проводитись остаточна оплата згідно п. 4.2.2. Договору у разі здійснення оплати авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору, оскільки у нашому розумінні після оплати авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору Покупець після поставки Постачальником відповідної партії товару, зобов’язаний протягом 30-календарних днів з дати поставки провести оплату в розмірі 80% від вартості поставленого товару (20% попередня оплата за весь товар та 80% по факту поставки за кожну партію товару протягом 30-ти календарних днів).
Прошу надати вичерпні та зрозумілі роз’яснення з порушених питань для забезпечення в подальшому однакового розуміння сторонами умов договору.
More Collapse
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 July 2020 13:00
Доброго дня. Щодо запитання 1 вимоги: Умови нездійснення авансового платежу зазначені у п. 4.2.1 проекту договору (ненадання вказаної в п. 4.2.1.проекту договору гарантії повернення авансового платежу, ненадання належнім чином оформленого рахунку) та у п. 14.11.1 проекту договору (у випадку прийняття Покупцем рішення про виявлення одного або декількох критеріїв високого ризику пов’язаності, які передбачені тендерною документацією процедури закупівлі). Щодо запитання 2 вимоги: Пунктом 4.2.2 проекту договору зазначено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору (тобто товари мають бути оплачені повністю зі сплатою авансу або без сплати авансу). Іншим пунктом 7.1 проекту договору зазначено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором. Щодо запитання 3 вимоги: Встановлена в проекті договору відповідальність Постачальника у повній мірі відповідає вимогам ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України: «У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.» Також пунктом 4.2.2 проекту договору зазначено, що Покупець зобов’язаний оплатити остаточну вартість переданих Товарів протягом 30-ти календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору (тобто товари мають бути оплачені повністю зі сплатою авансу або без сплати авансу). Іншим пунктом 7.1 проекту договору зазначено, що у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором. Публікуючи тендерну документацію, частиною якої є проект договору, Замовник не має наміру порушувати встановленні в Законі зобов’язання. Щодо запитання 4 вимоги: У разі здійснення авансового платежу у розмірі 20% від ціни Договору, остаточно оплата буде проводитись в розмірі 80% за кожну окрему поставлену партію товару.
Номер вимоги: UA-2020-06-11-000024-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: J.B.Plus s.r.o., Код ЄДРПОУ:25058711
Дата подання: 06 July 2020 12:37
Альтернатива існуючої форми оплати за Товар
Шановний Замовник! Ми, європейська компанія, що представляє інтереси виробника оригінальної продукції - Запасних частин до компресорів МК- 8, виражаємо зацікавленість представити нашу пропозицію на цьому тендері з метою створення рівних умов, як для резидентів, так і для нерезидентів України. Тендерна пропозиція нашої компанії, метою якої є забезпечення прозорих конкурентних торгів, що у свою чергу зменшить кінцеву суму передбачуваної закупівлі, а так само сприятиме збільшенню кількості учасників, оскільки минулий аналогічний тендер не відбувся внаслідок відсутності достатньої кількості учасників.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що останні тендери, що публікуються Акціонерним Товариством "Укртрансгаз", передбачають іншу форму оплати, а саме: "Оплата за Товар буде здійснена на підставі безповоротного, документального акредитиву". Просимо Вас, шановний Замовник, по цьому тендеру розглянути можливість додати в якості альтернативи існуючої, додаткову форму оплати у виді "безповоротний, перевідний, документальний акредитив" за контрактом для нерезидентів або на ваш розсуд. Заздалегідь дякуємо за розуміння!
More Collapse
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 July 2020 17:18
Доброго дня.
Дана вимога не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. Вважаємо, що умови оплати, які зазначені в розділі 4 «Порядок розрахунків» проекту договору (Додаток IV) до тендерної документації, не порушують створення рівних умов, як для резидентів, так і для нерезидентів України. Зокрема, внесення змін до проекту договору, в частині зміни форми оплати, або додавання до існуючої в якості альтернативи, на даному етапі вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-06-11-000024-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: J.B.Plus s.r.o., Код ЄДРПОУ:25058711
Дата подання: 06 July 2020 13:18
Перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Шановний Замовнику! З метою підготовки тендерної пропозиція для участі у даній закупівлі Учасникам необхідно забезпечити підготовку значної кількості різноманітної документації (технічної, установчої, банківської тощо). Проте, у зв’язку із ситуацією, що виникла на території нашої держави та у світі в цілому внаслідок проведення карантинних, проти епідеміологічних та санітарно-профілактичних заходів стосовно гострого респіраторного захворювання COVID-19, викликаного коронавірусом SARS-CoV-2, у Учасників з’явилися певні складнощі щодо своєчасної підготовки такої документації. Так, зокрема, у виробника оригінальних запасних частин, наразі внаслідок дистанційного режиму роботи та карантинних заходів підготовка і надання відповідей на запити дистриб’юторів, завірених копій будь-якої технічної документації тощо збільшилася у часі та відбувається із значною затримкою. Враховуючи викладене, просимо Тендерний комітет АТ «Укртрансгаз» розглянути питання щодо перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій на два тижні. Вдячні за розуміння.
More Collapse
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 July 2020 17:19
Доброго дня.
Оголошення про проведення процедури закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» та тендерну документацію було оприлюднено АТ «Укртрансгаз» в електронній системі закупівель PROZORRO 11 червня 2020 року в порядку, встановленому абз.2 ч.1 та ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Встановлений АТ «Укртрансгаз» кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.07.2020 року є цілком достатнім для підготовки тендерних пропозицій потенційними учасниками торгів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 August 2020
UA-2020-06-11-000024-a49663034324c4182a3d668d52ee76265
Name: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
EDRPOU: 30019801
Address: 01021, Україна, Київська область region., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Participant Документи Рішення Додатково
ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ» Documentation
Відхилено
Documentation
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 August 2020 09:53
ТОВ Енергосервіс Documentation
Допущено до аукціону
Documentation
ТДВ "БЗ "РЕМА" Documentation
Допущено до аукціону
Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСІММАШ" Documentation
Допущено до аукціону
Documentation

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутня довідка учасника про виконання аналогічних договорів; 2. Відсутній аналогічний договір в складі тендерної пропозиції; 3. Відсутній відгук про виконання аналогічного договору; 4. Учасником не надано рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 2.1.1. додатку ІІ тендерної документації «Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки учасника (в довільній формі) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** із зазначенням назви/-в, адреси/-с та контактного/-их телефона/-ів замовника/-ів.»; 2. Пункт 2.1.2. додатку ІІ тендерної документації: «Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**.»; 3. Пункт 2.1.3. додатку ІІ тендерної документації: Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в, для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.); 4. Пункт 4 додатку ІІ до тендерної документації: Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку учасника про виконання аналогічних договорів; 2. Надати аналогічний договір; 3. Надати відгук про виконання аналогічного договору; 4. рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).

Документи

Публічні документи

31 July 2020 10:30
Letter LLAMREI.pdf
31 July 2020 10:30
EO.1501_HUM 15.01.2020.pdf
31 July 2020 10:30
25.06.2019_SOCAR.PDF
31 July 2020 10:25
Протокол №2.pdf
12 July 2020 17:22
Витяг ПДВ.pdf
12 July 2020 17:22
Витяг з ЄДР.pdf
12 July 2020 17:22
Протокол 01-19.pdf
12 July 2020 17:22
Статут ЕО.pdf
12 July 2020 17:21
Опитувальник.pdf

Конфіденційні документи

13 July 2020 12:39
МАСЛОБЛОК_HUM-RUMO.pptx

Обґрунтування конфіденційності

новітні розробки для подовження роботи газомотокомпресорів, презентація.

Документи

Публічні документи

26 August 2020 14:48
Електронний підпис
15 July 2020 16:30
Доп.угода_387.pdf
15 July 2020 16:30
Додаток І-а.pdf
15 July 2020 16:30
Додаток І.pdf
15 July 2020 16:30
Додаток V-а.pdf
15 July 2020 16:30
додаток 1б 000024-а.pdf
15 July 2020 16:30
Договір_528.pdf
15 July 2020 16:30
Договір_387.pdf
15 July 2020 16:30
Договір 16-01.pdf
15 July 2020 16:30
Відгук_дог. 16-01.pdf
15 July 2020 16:30
СТАТУТ_14-08-2019.pdf
15 July 2020 16:30
РІШЕННЯ_14-08-2019.pdf
15 July 2020 16:30
ОПИС_14-08-2019.pdf

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ»

ТОВ Енергосервіс

ТДВ "БЗ "РЕМА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСІММАШ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 17 August 2020 14:23

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВ Енергосервіс 6 220 000,00
UAH
5 700 039,00
UAH
Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСІММАШ" 6 490 000,00
UAH
5 708 000,00
UAH
Documentation
ТДВ "БЗ "РЕМА" 6 820 000,00
UAH
6 820 000,00
UAH
Documentation

Публічні документи

26 August 2020 14:48
Електронний підпис
15 July 2020 16:30
Доп.угода_387.pdf
15 July 2020 16:30
Додаток І-а.pdf
15 July 2020 16:30
Додаток І.pdf
15 July 2020 16:30
Додаток V-а.pdf
15 July 2020 16:30
додаток 1б 000024-а.pdf
15 July 2020 16:30
Договір_528.pdf
15 July 2020 16:30
Договір_387.pdf
15 July 2020 16:30
Договір 16-01.pdf
15 July 2020 16:30
Відгук_дог. 16-01.pdf
15 July 2020 16:30
СТАТУТ_14-08-2019.pdf
15 July 2020 16:30
РІШЕННЯ_14-08-2019.pdf
15 July 2020 16:30
ОПИС_14-08-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Енергосервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСІММАШ"

ТДВ "БЗ "РЕМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВ Енергосервіс
#32981155
Winner 5 700 039,00
UAH
20 August 2020 16:31

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 20 August 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВ Енергосервіс
#32981155
5 700 039,00
UAH
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
Електронний підпис укладений
10 September 2020 14:35
т-69_2009000021_від_09.09.2020_ТОВ_Енергосервіс.pdf укладений
10 September 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
12 April 2021 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 March 2021
Сума оплати за договором: 6 840 046,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 140 007,80 UAH)