Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комбінезон захисний типу TYVEK 500 Labo, або подібний
Expected value
550 000,00 UAH
UA-2020-04-29-000706-c 8d45ddbb66e84c30914f297a2820ccfb
Open procedure    Complete
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Contacts

Лелека Леонід Олександрович

+380512242223 mns@mykolayiv-oda.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації
EDRPOU: 14373101
Address: 54003, Україна , Миколаївська region., Миколаїв, вул. 10 Слобідська 2
Contact person: Лелека Леонід Олександрович
+380512242223
mns@mykolayiv-oda.gov.ua
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 April 2020
Enquiries until: till 04 May 2020 15:14
Complaints submission until: till 10 May 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 May 2020 15:14
Planned auction date: 15 May 2020 14:49
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: goods


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Комбінезон захисний типу TYVEK 500 Labo, або подібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. 10 Слобідська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 May 2020  —  31 December 2020
СPV Code: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
delivery of goods Postpayments 15 calendar 100

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Роз’яснення до процедури

Questions

Відповідність товару
Дата подання: 29 April 2020 17:50
Дата відповіді: 30 April 2020 16:09
Чи можливо запропонувати аналогічний товар, а саме захисний комбінезон, виготовлений згідно ТУ У 14.1-32043747-030:2020 "Одяг захисний. Загальні технічні умови"
Answers: В тендерній документації характеристики засобів захисту зазначені відповідно до рекомендацій викладених в листі керівника робіт з ліквідації наслідків НС природного характеру державного рівня повязаної з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 відl 15/04/2020 №12/11, Розглядатись пропозиції будуть тільки на товар зазначений в тендерній документації.

en—Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-000706-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Тезаурус, Код ЄДРПОУ:24189031
Дата подання: 27 May 2020 13:53
Оскарження визначення переможця закупівлі
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
Відповідно ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: ….
… не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
… не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
Відповідно ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;.

На наш погляд, Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації, визначаючи переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" котрий не надав повного пакету документів що вимагалося тендерною документацією, порушує діюче законодавство.

Відповідно до вимог п. 4 таблиці Додатку №1 тендерної документації на закупівлю комбінезонів захисних типу TYVEK 500 Labo, або подібних учасник повинен надати Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки) з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі за останні два роки. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару та виконання договору в повному обсязі, або відгук про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" не надало вищезазначені аналогічні договори предметом яких є поставка комбінезонів захисних типу TYVEK 500 Labo, або подібних. Учасником ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП» у складі своєї пропозиції надано на підтвердження такого досвіду два договори, в яких предметами закупівлі є ДК 021:2015 : 18110000-3 «Формений одяг» (одяг робочий) та спеціальний робочий одяг (без визначення предмету закупівлі за єдиним закупівельним словником). Жоден з наведених договорів не є аналогічним за предметом закупівлі з даною процедурою відкритих торгів (ДК 021:2015:33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного обладнання різні») Комбінезон захисний типу TYVEK500 Labo, або подібний.
Зважаючи на вище наведене Учасником ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП» не надано підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям. Відповідно до положень п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Відповідно до частини 14 статті 29 Закону Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.

Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Разом з тим, досягнення переваг добросовісної конкуренції не можливе без чіткого дотримання всіма суб’єктами публічних закупівель норм чинного законодавства України.
Зважаючи на вищезазначене, враховуючи те, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" не відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації, та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
More Collapse
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 May 2020 14:55
В частині першій статті 17 Закон України "Про публічні закупівлі (далі - Закон) наведено вичерпний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі в інших випадках замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію за умов, які вважатиме достатніми для прийняття такого рішення.
Протоколом засідання тендерного комітету управлінням з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП» вибрано переможцем закупівлі з ціною 200 000,00 грн. без ПДВ.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП», замовник порахував достатнім обсяг наданих учасником гарантій щодо виконання договору на поставку товару, що закуповується. При прийнятті рішення враховувався фактор здійснення заходів з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території Миколаївської області.
За даними учасника торгів: на ринку України мають великий попит товари, що необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, в тому числі і комбінезони захисні.
ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП», є виробником засобів індивідуального захисту, в тому числі комбінезонів захисних, та для виготовлення такого товару ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП» закуповує великий обсяг сировини та фурнітури за оптовими цінами, що в свою чергу, дає змогу зменшити витрати. Оскільки, ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП» є виробником комбінезонів та не перекупляє товар у виробників або постачальників з вже встановленою ними націнкою, то це також зменшує наші витрати, оскільки, ми не здійснюємо посередницькі витрати.
Так, собівартість комбінезону захисного, що пропонується для Управління з питань цивільного захисту Миколаївської обласної державної адміністрації складається з вартості сировини, фурнітури, вартості робіт, пакування товару та доставки товару і дорівнює 180,00 грн. без ПДВ.
Окрім того, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30.03.2020 № 540-IX, внесено зміни, відповідно до яких, тимчасово, а саме, з 17.03.2020 та на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України товарів, перелік, яких затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 (далі по тексту – Перелік).
Таким чином, комбінезони захисні входять до вищезазначеного Переліку, та не підлягають оподаткуванню, що також суттєво знижує загальну вартість продукції, що пропонується.
Сподіваємось на взаємне порозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 15 May 2020 15:28

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" 200 000,00
UAH with VAT
200 000,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 400 000,00
UAH with VAT
342 000,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ Тезаурус 405 000,00
UAH with VAT
344 500,00
UAH with VAT
Documentation
Приватне підприємство "ІВК2" 470 000,00
UAH with VAT
345 000,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "Ю БІ СІ-ПРОМО" 530 640,00
UAH with VAT
530 640,00
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

22 May 2020 16:09
Довідка ДПІ.rar
22 May 2020 15:52
Довідка МВС.rar

Публічні документи

14 May 2020 10:52
sign.p7s
14 May 2020 10:52
Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 May 2020 14:07
Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 May 2020 14:07
Витяг ЄДР.pdf
14 May 2020 14:07
Наказ.Протокол.pdf
14 May 2020 14:07
Довідка ст. 17.pdf
14 May 2020 14:07
Довідка.pdf
14 May 2020 14:07
Паспорт копія.pdf
14 May 2020 14:07
Технічний опис.pdf
14 May 2020 14:07
ІНН.pdf

Публічні документи

30 April 2020 14:32
4935.pdf
30 April 2020 14:31
ІВК2_Тенд.pdf
30 April 2020 11:45
HC-Type56.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
Winner 200 000,00
UAH with VAT
22 May 2020 15:36

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 22 May 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
200 000,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
sign.p7s укладений
04 June 2020 09:06
Договір укладений
04 June 2020 09:04
Додаткова угода комбинезон.pdf зміни до договору
05 June 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 June 2020
Дата публікації змін до договору:
05 June 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Actual tenders

До пошуку