Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241719 /Н-16 Золотоноша – Черкаси – Умань – Р-10// – м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область
Expected value
20 440 321,80 UAH
UA-2020-04-17-003869-c 63300cb708a049d4a21cce9b406b4738
Open procedure    Complete
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Contacts

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
EDRPOU: 40422357
Address: 18000, Україна , Черкаська region., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Contact person: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 April 2020
Enquiries until: till 18 May 2020 22:00
Complaints submission until: till 24 May 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 May 2020 22:00
Planned auction date: 29 May 2020 14:28
Очікувана вартість: 20 440 321,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163 522,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: works


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241719 /Н-16 Золотоноша – Черкаси – Умань – Р-10// – м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, О 241719 /Н-16 Золотоноша – Черкаси – Умань – Р-10// – м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область, О 241719 /Н-16 Золотоноша – Черкаси – Умань – Р-10// – м. Черкаси, Черкаський район, Черкаська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 December 2021
СPV Code: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
date of invoicing Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду (в тому числі надання попередньої оплати субпідрядникам), виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Prepayments 10 working 100

Тендерна документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 29 May 2020 14:49

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 20 406 854,14
UAH with VAT
20 406 854,14
UAH with VAT
Documentation
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 20 410 000,00
UAH with VAT
20 410 000,00
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

02 June 2020 18:12
довідки по ст. 17.pdf
27 May 2020 18:17
102 Бульдозер 5.pdf
27 May 2020 18:17
86 ГАЗ Волин 1.pdf
27 May 2020 18:17
2.1 Статут БС.pdf
27 May 2020 18:17
34.4 Труд книги.pdf
27 May 2020 18:17
57. Квитанція №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Winner 20 406 854,14
UAH with VAT
01 June 2020 17:43

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 01 June 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
20 406 854,14
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
Електронний підпис укладений
17 June 2020 18:06
Договір укладений
17 June 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
30 December 2020 17:32
ду6 договір 33.pdf зміни до договору
30 December 2020 17:31
Електронний підпис зміни до договору
24 December 2020 11:43
ду 5 договір 33.pdf зміни до договору
24 December 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
01 October 2020 08:58
ду4 договір 33.pdf зміни до договору
01 October 2020 08:57
Електронний підпис зміни до договору
25 August 2020 17:05
ду3 дог33.pdf зміни до договору
25 August 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
13 August 2020 16:38
ду 2 дог.33.pdf зміни до договору
13 August 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
23 June 2020 09:29
ду _1 до дог.33.PDF зміни до договору
22 June 2020 18:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 June 2020
Дата публікації змін до договору:
22 June 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у пункт 10.1. розділу Х та викласти його у новій редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020р., а в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку виконання робіт, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку».
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 August 2020
Дата публікації змін до договору:
13 August 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість за цим договором складає 20 406 854,14 грн. ( двадцять мільйонів чотириста шість тисяч вісімсот п’ятдесят чотири грн. 14 коп.) з ПДВ: підлягають виконанню робіт у 2020 році на суму 20 406 854,14 грн.» 1.2. Внести зміни до пункту 5.1 Договору а саме: «Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 1.3. Внести зміни до пункту 6.4.3. Договору та викласти його в новій редакції: «Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством. В разі виникнення непередбачуваних, визначених законом, обставин, що можуть призвести до неможливості виконання робіт вищезазначеними субпідрядниками, Підрядник за погодженням із Замовником залучає до виконання робіт інших субпідрядників. Підрядник не звільняється від відповідальності за неналежне виконання умов договору залученого субпідрядника, та несе повну відповідальність згідно Договору та чинного законодавства». 1.4. Внести зміни у абзац другий п 7.1.1 розділу VII та викласти його у новій редакції: «Підрядник погоджується, що Замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 1.5. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» та викласти його в новій редакції. 1.6. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування робіт» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 August 2020
Дата публікації змін до договору:
25 August 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: „Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку“. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 October 2020
Дата публікації змін до договору:
01 October 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1 Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції, а саме: «3.1 Загальна вартість за цим договором складає 20 406 854,14 грн. ( двадцять мільйонів чотириста шість тисяч вісімсот п’ятдесят чотири грн. 14 коп.) з ПДВ: - підлягають виконанню робіт у 2020 році на суму 18 986 854,14 грн.» - підлягають виконанню робіт у 2021 році на суму 1 420 000,00 грн.». 1.2 Внести зміни до п. 10.1 та викласти його у новій редакції, а саме: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2021р. в частині виконання робіт до останнього терміну зазначеного в календарному графіку виконання робіт, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку». 1.3 Внести зміни до Додатку № 1, до Договору «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» в частині обсягів робіт, передбачених до виконання в окремі періоди та викласти його у новій редакції що додається. 1.4 Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування робіт» в частині розмірів фінансування по роках та викласти його в новій редакції що додається. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 December 2020
Дата публікації змін до договору:
24 December 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із збільшенням фінансування на 2020 рік, відповідно до Розпорядження ОДА №774 від 10.12.2020р., без зміни обсягу робіт і загальної ціни Договору, керуючись чинним законодавством України та пунктом 14.1. розділу ХІV «Інші умови» Договору, Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 20 406 854, 14 грн. (Двадцять мільйонів чотириста шість тисяч вісімсот п’ятдесят чотири гривні 14 копійок), з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку об’єкта будівництва (Додаток 2 до Договору) - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 18 646 639, 54 грн.; - підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 1 760 214, 60 грн.». 1.2. Внести зміни до Додатку № 7 «План фінансування робіт» в частині розмірів фінансування по роках та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 December 2020
Дата публікації змін до договору:
30 December 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ "Ціна договору" та викласти у новій редакції" "Загальна вартість робіт за цим договором складає 20406854,14грн. з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку об`єкта будівництва: (додаток 2 до Договору) : - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 18646639,54грн., - підлягають виконанню роботи у 2021 роціц на суму 1 760214,60 грн. 1.2. Внести зміни до Додатку №1 "Календарний графік виконання робіт по об`єкту " в частині розмірів фінансування по роках та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку №3 "План фінансуавння робіт" в частині розмірів фвінансування по роках та викласти його в новій редакції".
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML