Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Expected value
13 000 000,00 UAH
UA-2020-02-17-003133-a c4e4fce7d2c649a9a5383797662347cc
Open procedure    Cancelled
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Purchasing Body

Name: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
EDRPOU: 31525841
Address: 35600, Україна , Рівненська region., місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А
Contact person: Круцик Роман
+380673605948
dubnovoda@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 February 2020
Enquiries until: till 22 February 2020 22:00
Complaints submission until: till 28 February 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 March 2020 22:00
Planned auction date: 04 March 2020 15:32
Очікувана вартість: 13 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: goods


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400000 кіловат-година
Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Гірницька 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 March 2020  —  31 December 2020
СPV Code: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
delivery of goods Postpayments 10 banking 100

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Тендерна документація

17 February 2020 21:24
Електронний цифровий підпис
17 February 2020 21:20
ТД електроенергія 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000035 ● 5d48e7d8185340cc9dfd95efea4ee0c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-18 16:21:29
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2020 № 17

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.02.2020 № 17.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-17-003133-a 17.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-18 16:35:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-003133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель видом (предметом) закупівлі є товари.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-17-003133-a) очікувана вартість закупівлі 13000000,00 грн. Дата оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу – 17 лютого 2020 року. Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 17 лютого 2020 року – 26,49440000 грн. Враховуючи курс євро на 17.02.2020 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 3523755,20 грн.
Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133тисячам євро.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому в електронній системі опубліковано річний план закупівлі UA-P-2020-02-17-009877-a на 2020 рік яким передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, а не закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Вкажіть підстави не оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі додатково англійською мовою. Також, поясніть чому у зв’язку з перевищенням вартості закупівлі межі, встановленої у частині четвертій статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація, оприлюднені не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, а не в строк не пізніше 30 днів, як це визначено частиною першою статті 10 Закону.
Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація (додаток №1) Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть чому при складанні тендерної документації не враховано норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в цій частині.
Крім того, вказаний додаток до тендерної документації не містить вимоги про надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації згідно з частиною 2 статті 17 Закону. Тобто, при складанні ТД Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-19 17:14:33

Відповідь на запит

Тендерний комітет помилково обрав процедуру закупівлі відкриті торгі замість проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з помилково (технічно) обраною процедурою закупівлі відкриті торги замість проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою відсутня можливість внести зміни в річний план щодо процедури закупівлі та у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону підприємство КП «ДУбноводоканал» відміняє торги.

2020-02-26 16:37:57

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 February 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 06 March 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", 31525841, Україна, місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія (Постачання електричної енергії), 13000000UAH, 09310000-5, ДК021, 5400000, кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: c4e4fce7d2c649a9a5383797662347cc, 2020-02-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 18 February 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2020. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація (додаток №1) Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, вказаний додаток до тендерної документації не містить вимоги про надання учасником-переможцем документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Тобто, при складанні тендерної документації Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель видом (предметом) закупівлі UA-2020-02-17-003133-a є товари. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-17-003133-a) очікувана вартість закупівлі 13000000,00 грн. Дата оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу – 17 лютого 2020 року. Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 17 лютого 2020 року – 26,49440000 грн. Враховуючи курс євро на 17.02.2020 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 3523755,20 грн. Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133тисячам євро. Враховуючи викладене вище, Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 13000000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Як наслідок, Замовник установив строк для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель річним планом закупівель Замовника на 2020 рік UA-P-2020-02-17-009877-a передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів з очікуваною вартістю 13000000,00 грн (п. 6 та п. 7 плану), а не за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Оскільки опублікований 17.02.2020 річний план UA-P-2020-02-17-009877-a знаходиться в статусі «оголошено тендер» у Замовника відсутня можливість внести зміни в річний план щодо процедури закупівлі. А у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги. Згідно наданого 19.02.2020 Замовником пояснення (на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про надання пояснення від 18.02.2020), оприлюдненого в електронній системі закупівель, тендерний комітет помилково обрав процедуру закупівлі відкриті торги замість проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою., 20 February 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини першої та частини четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Виявлені за результатами проведеного моніторингу порушення усунуті Замовником шляхом відміни торгів

2020-02-27 15:32:39

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Дата скасування
24 February 2020 16:56
Причина скасування
Допущена технічна (механічна) помилка
Документи
24 February 2020 16:54 Протокол № 4.jpg
24 February 2020 16:56 sign.p7s

Actual tenders

До пошуку