GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value C191713 Chapliyivka-Tymanivka-Benziki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С191713 Чапліївка-Тиманівка-Бензики (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)
Expected value
18 682 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002034-c 57c5ab32e3a241e29e4416699c81c4e5
Open procedure with publication in English    Cancelled
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Інформація про замовника
Name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
EDRPOU: 42524164
Contact person: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 November 2019
Enquiries until: till 06 December 2019 09:00
Complaints submission until: till 12 December 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 December 2019 09:00
Planned auction date: 21 January 2020 15:07
Очікувана вартість: 18 682 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 186 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 November 2019 16:53
Enquiries until: 06 December 2019 09:00
Complaints submission until: till 12 December 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 December 2019 09:00

Information

Estimated total value: 18 682 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 93 410 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 186 820,00 UAH

Scope of the procurement

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value C191713 Chapliyivka-Tymanivka-Benziki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value C191713 Chapliyivka-Tymanivka-Benziki (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: ДК021 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
another event Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Prepayments 30 calendar 30
submitting services Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Postpayments 5 working 70

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Тендерна документація

15 November 2019 16:54
Електронний цифровий підпис
15 November 2019 16:53
Проект договора.docx
15 November 2019 16:53
ТД чапліївка Тиманівка Бензики.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000029 ● d697423e53904026b83f546123bec98f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 15:43:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2019-11-15-002034-c 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 December 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державне підприємство "Дороги Сумщини", 42524164, Україна, Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С191713 Чапліївка-Тиманівка-Бензики (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг), 18682000UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 57c5ab32e3a241e29e4416699c81c4e5, 2019-11-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 December 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік державного підприємства «Дороги Сумщини», оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 №15.11. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-5-2) не підтверджено. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 16.12.2019 прийняв рішення про відміну торгів, через відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-11-15-002034-c57c5ab32e3a241e29e4416699c81c4e5
Name: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
EDRPOU: 42524164
Address: 40030, Україна, Сумська область region., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Participant Документи Рішення
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Documentation
Очікується рішення
Documentation
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Documentation
Очікується рішення
Documentation
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Documentation
Очікується рішення
Documentation

Документи

Документи

Публічні документи

13 December 2019 17:37
sign.p7s
13 December 2019 17:36
Матеріальна база.rar
13 December 2019 17:36
Лабораторія.rar
13 December 2019 17:36
Інші довідки.rar
13 December 2019 17:36
гарантія 3.zip
13 December 2019 17:36
АБЗ.rar

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 16 December 2019 09:00

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Documentation
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Documentation
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Documentation

Публічні документи

13 December 2019 17:37
sign.p7s
13 December 2019 17:36
Матеріальна база.rar
13 December 2019 17:36
Лабораторія.rar
13 December 2019 17:36
Інші довідки.rar
13 December 2019 17:36
гарантія 3.zip
13 December 2019 17:36
АБЗ.rar

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 December 2019 17:29
Коментар щодо відміни: У зв’язку з прийняттям розпорядження т.в.о. голови Сумської обласної державної адміністрації І. Купрейчик від 09.12.2019 №658-ОД «Про ліквідацію державного підприємства «Дороги Сумщини» відсутня подальша потреба в закупівлі послуг
Документи:
16 December 2019 17:28
Протокол відміна поточ середній.pdf

Actual tenders

До пошуку