Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Expected value
41 507 587,20 UAH
UA-2019-11-11-001776-b 799e761b1644464dbfbccc4e98fe961c
Open procedure    Complete
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Contacts

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
EDRPOU: 04054151
Address: 69037, Україна , Запорізька region., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Contact person: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 November 2019
Enquiries until: till 21 November 2019 17:00
Complaints submission until: till 27 November 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 December 2019 17:00
Planned auction date: 02 December 2019 15:36
Очікувана вартість: 41 507 587,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: works


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи

Реконструкція об’єкту благоустрою: «Правобережний міський пляж» в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Правобережний міський пляж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 December 2021
СPV Code: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
signing the contract попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Prepayments 90 calendar 30
execution of works поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Postpayments 45 calendar 70

Тендерна документація

Winner selection criteria

Price: 100%
21 November 2019 13:20
Електронний підпис
21 November 2019 13:18
ТД.doc
21 November 2019 13:18
Перелік змін до тендерної документації.doc
14 November 2019 12:04
Перелік змін до тендерної документації.PDF
14 November 2019 12:04
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 13 Договір завдатку.docx
11 November 2019 15:13
Додаток 12 Проект договору.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
11 November 2019 15:13
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 9.XLS
11 November 2019 15:13
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
11 November 2019 15:13
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
21 November 2019 13:20
Електронний підпис
14 November 2019 12:05
Електронний підпис
11 November 2019 15:14
Електронний підпис
21 November 2019 13:18
ТД.doc
11 November 2019 15:13
ТД.doc
21 November 2019 13:18
Перелік змін до тендерної документації.doc
14 November 2019 12:04
Перелік змін до тендерної документації.PDF
14 November 2019 12:04
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 13 Договір завдатку.docx
11 November 2019 15:13
Додаток 12 Проект договору.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
11 November 2019 15:13
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 9.XLS
11 November 2019 15:13
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
11 November 2019 15:13
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
11 November 2019 15:13
Додаток 1 Відомості про учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Questions

Розбіжності у вимозі до подачі документів
Дата подання: 16 November 2019 16:21
Дата відповіді: 21 November 2019 13:22
Згідно пп.9. п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником надаються наступні документи: лист-підтвердження (Додаток 6 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника, на згоду з Проектом договору (Додаток 12 до тендерної документації). До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 11 до тендерної документації) та Договірна ціна. Зазначені документи подаються єдиним файлом в форматі PDF (Portable Document Format). Водночас Примітка цього ж підпункту пункту цього ж розділу містить інформацію, що «Кожен документ подається окремим файлом». Яким чином має подаватись документ лист-підтвердження за додатком 6, Графік виконання робіт та Договірна ціна?
More Collapse
Answers: Згідно пп.9. п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником надаються наступні документи: лист-підтвердження (Додаток 6 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника, на згоду з Проектом договору (Додаток 12 до тендерної документації). До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 11 до тендерної документації) та Договірна ціна. Зазначені документи подаються єдиним файлом в форматі PDF (Portable Document Format).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 02 December 2019 16:09

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 39 900 040,80
UAH with VAT
39 510 000,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 40 724 650,61
UAH with VAT
39 705 000,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" 41 491 050,67
UAH with VAT
41 491 050,67
UAH with VAT
Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСК ФЛАГМАН" 41 507 091,39
UAH with VAT
41 507 091,39
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

30 November 2019 15:39
Електронний підпис
30 November 2019 15:37
Гарантия 14782.zip
30 November 2019 15:37
017 Договір завдатку.pdf
30 November 2019 15:37
010 Ліцензія.pdf

Публічні документи

01 December 2019 14:55
Електронний підпис
01 December 2019 14:52
Протокол НР.7z
01 December 2019 14:52
Наказ Фролова Ю.М.7z
01 December 2019 14:52
Лист для клієнтів.7z
01 December 2019 14:52
Гарантія 16073-19.7z
01 December 2019 14:52
168 ДЦ.pdf
01 December 2019 14:52
167ДЦ.pdf
01 December 2019 14:52
15. Лист-гарантія..pdf
01 December 2019 14:52
7.2 Дозвіл Оригінал.pdf
01 December 2019 14:52
7.1 Витяг ПДВ.pdf
01 December 2019 14:52
7. Статут.pdf
01 December 2019 14:52
3.6 Таблиця 6.pdf
01 December 2019 14:52
3.4. Наказ по ОП.pdf

Публічні документи

30 November 2019 11:44
Електронний підпис
29 November 2019 16:00
21.Договір завдатку.pdf
29 November 2019 16:00
13.Ліцензія.pdf

Публічні документи

29 November 2019 17:54
9.свідоцтво ПДВ.pdf
29 November 2019 17:54
8.Виписка з ЭДР.pdf
29 November 2019 17:54
7.Статут 2019.pdf
29 November 2019 17:54
16. Договір завдатку.pdf
29 November 2019 17:54
4.Люди.pdf
29 November 2019 17:54
11.Ліцензія.pdf
29 November 2019 17:54
10. Дозвiл.pdf
29 November 2019 17:54
2. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСК ФЛАГМАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Unsuccessful 39 510 000,00
UAH with VAT
05 December 2019 15:39
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Unsuccessful 39 705 000,00
UAH with VAT
05 December 2019 16:24
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Winner 41 491 050,67
UAH with VAT
06 December 2019 12:17

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 06 December 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
41 491 050,67
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
Електронний підпис укладений
18 December 2019 14:20
Договір №041 19 219 від 18.12.2019р.PDF укладений
18 December 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
01 February 2021 10:04
ДУ №6 до Договору №041-19-219 від 18.12.2019 (1).PDF зміни до договору
01 February 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
19 November 2020 14:13
Д У №5 до Договору №041-19-219 від 18.12.2019.PDF зміни до договору
19 November 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
13 January 2020 11:28
ДУ№4 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
13 January 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
11 January 2020 11:15
ДУ №3 до Договору № 041-19-219 від 18.12.2019.PDF зміни до договору
11 January 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
24 December 2019 13:38
ДУ№2 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
24 December 2019 13:36
Електронний підпис зміни до договору
20 December 2019 08:41
ДУ№1 до Договору №041 19 219 від 18.12.19р.PDF зміни до договору
20 December 2019 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 December 2019
Дата публікації змін до договору:
20 December 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 December 2019
Дата публікації змін до договору:
24 December 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 January 2020
Дата публікації змін до договору:
11 January 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 January 2020
Дата публікації змін до договору:
13 January 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 November 2020
Дата публікації змін до договору:
19 November 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 January 2021
Дата публікації змін до договору:
01 February 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт, у зв'язку зі додавання додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 041/19/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML