Природний газ для міні-котельні та їдальні (кошти обласного бюджету)
Expected value
2 596 726,59 UAH
UA-2019-10-10-002860-b 478b78ad2e5947de9f6942b429887feb
Open procedure    Awarded
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Name: Комунальний заклад "Рубіжанська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів"
EDRPOU: 20156810
Website: http://rourc.in.ua
Address: 93009, Україна, Луганська region., Рубіжне, вул.Менделєєва, б.1
Contact person: Сидоренко Ганна Михалівна
+380645363288
rourc@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 October 2019
Enquiries until: till 20 October 2019 10:00
Complaints submission until: till 26 October 2019 01:00
Time limit for receipt of tenders: 30 October 2019 09:00
Planned auction date: 31 October 2019 11:55
Очікувана вартість: 2 596 726,59 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 984,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: goods


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
201421.36 м.куб
Природний газ для міні-котельні та їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, вул. Менделєєва, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 December 2020
СPV Code: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
delivery of goods Оплата газу здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами у національній валюті у 20 – денний термін з моменту підписання Postpayments 20 working 100

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Тендерна документація

22 October 2019 11:59
Електронний цифровий підпис
22 October 2019 11:52
перелік змін.doc
22 October 2019 11:52
ТД (2).doc
17 October 2019 15:15
дод 2 тех хар-ки.docx
10 October 2019 15:48
дод 3 проект дог.docx
10 October 2019 15:48
дод 1 кваліф. критер.docx
22 October 2019 11:59
Електронний цифровий підпис
17 October 2019 15:25
Електронний цифровий підпис
10 October 2019 15:53
Електронний цифровий підпис
22 October 2019 11:52
перелік змін.doc
22 October 2019 11:52
ТД (2).doc
10 October 2019 15:48
ТД.doc
17 October 2019 15:15
дод 2 тех хар-ки.docx
10 October 2019 15:48
дод 2 тех хар-ки.docx
10 October 2019 15:48
дод 3 проект дог.docx
10 October 2019 15:48
дод 1 кваліф. критер.docx

Роз’яснення до процедури

Questions

Порушення у документації
Дата подання: 16 October 2019 15:06
Дата відповіді: 17 October 2019 12:34
Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю природного газу та завантажено до системи електронних закупівель тендерну документацію. Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено факти, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Так, згідно пункту 5 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, договір постачання природного газу повинен містити такі умови, що є істотними та обов'язковими для цього виду договору: 1) місце і дата укладення договору, а також найменування/прізвища, імена, по батькові постачальника і споживача та їх EIC-коди як суб'єктів ринку природного газу; 2) предмет договору, відповідно до якого постачальник зобов’язується поставити споживачу природний газ в необхідних для нього об’ємах (обсягах); 3) ЕІС-код точки/точок комерційного обліку споживача, по яких буде здійснюватися постачання природного газу постачальником (за необхідності, якщо по інших точках комерційного обліку постачання газу здійснює інший постачальник); 4) найменування Оператора ГРМ/ГТС, з яким споживач уклав договір розподілу/транспортування природного газу; 5) річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення; 6) порядок перегляду та коригування підтверджених обсягів природного газу, у тому числі протягом розрахункового періоду; 7) режими постачання та споживання природного газу протягом розрахункового періоду; 8) ціна постачання природного газу за договором; 9) порядок та строки проведення розрахунків за поставлений природний газ; 10) порядок звіряння фактичного об’єму (обсягу) спожитого природного газу на певну дату чи протягом відповідного періоду; 11) відповідальність сторін за невиконання умов договору та підстави її застосування, у тому числі в разі перевищення споживачем підтверджених обсягів природного газу за відповідний період, а також механізми компенсації і повернення, які застосовуються, якщо рівні якості послуг постачальника за договором не виконуються, зокрема за неточності в рахунку чи його затримці (норма вноситься в договір за згодою сторін); 12) перелік випадків, коли постачання природного газу може бути обмежено/припинено споживачу, та порядок обмеження/припинення, а по споживачу, що не є захищеним відповідно до Правил про безпеку постачання природного газу, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовій галузі, додаткові вимоги, визначені в зазначених Правилах; 13) порядок зміни постачальника; 14) строк дії договору та умови і порядок його продовження, припинення чи розірвання, у тому числі інформація щодо можливості його одностороннього розірвання; 15) місцезнаходження/місце проживання, банківські реквізити сторін; 16) інформація, що стосується прав споживачів, у тому числі щодо розгляду скарг (вирішення спорів) постачальником, і засоби спілкування та/або публічного оголошення інформації, що подається постачальником згідно з цими Правилами; 17) порядок вирішення спорів відповідно до пункту 9 розділу VI цих Правил; 18) право споживача на отримання інформації, визначеної Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення». Однак, Замовник у порушення вищезазначених норм, що, також, передбачають Правила постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015, Кодекс газотранспортної системи (затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2493 від 30.09.2015), Кодекс газорозподільних систем (затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2494 від 30.09.2015 ), Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 5X0 від 22.04.2019 «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП» цивільного та господарського законодавства, Постанова Національної комісії, шо здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2001 від 21.12-2018 року «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на перший рік другого регуляторного періоду, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов НКРЕКП»: – не включив у ціну газу вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги постачання природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу, що становить 157,19 грн. без ПДВ, що відповідає затвердженому тарифу Регулятором за Постановою НКРЕКП від 21.12.2018 №2001 «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ»; - не передбачив добові планові об’єми (обсяги) постачання/споживання природного газу за договором, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку, зокрема, у вигляді Графіку постачання газу та замовлення (бронювання) потужності за кожний період (визначено шляхом ділення днів у місяці, однак, не передбачено умов при нерівномірному споживанні). Отже, тендерна документація не відповідає законодавству і підлягає зміні. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін у тендерну документацію.
More Collapse
Answers: В умовах тендерної документації зазначено, що редакція проекту Договору не є кінцевою та можуть бути внесені зміни після обговорення з переможцем торгів.

en—Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-002860-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41351104
Дата подання: 07 November 2019 09:35
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» не відповідає вимогам тендерної документації
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині:

Відповідно до вимог тендерної документації Розділу ІІІ п1,5 та додатку 1.1. та відповідно до статті 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі»;

Учасник у складі своєї пропозиції надає не менше 2 (двох) відгуків від підприємств–замовників, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів та яким виконувались аналогічні договори щодо поставки газу природного для потреб організацій (містить наступну інформацію: дата та номер договору, сума, інформація про належне виконання договору, у т.ч. стосовно якості, строків та обсягів).

В своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" надало відгук від Міністерства України Національний Меморіальний комплекс «Висота маршала І.С. Конева» не завірений печаткою підприємства-замовника, а надана копія того ж саме відгука не чітка і теж не має печатки, що суперечить вимогам тендерної документації а саме: Розділ ІІІ п1 усі документи Тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.). У разі якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) буде видно не в повному обсязі), така пропозиція учасника відхиляється з підстави не надання інформації передбаченої тендерною документацією та не відповідності вимогам тендерної документації.
Отже враховуючи вище зазначене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» не відповідає вимогам тендерної документації та статті 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі»; Оскільки він надав лише один відгук від підприємств–замовників. Та згідно ст.30 п.1 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та Розділу ІІІ п1. тендерної документації.
Також зазначаємо, що в формі цінової пропозиції згідно додатку 2.2. повинні бути заповнені умови розрахунків. В своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» вказав умови розрахунків протягом 10 банківських днів з останнього дня поточного місяця (без попередньої оплати), що суперечить проекту договору (Додаток 3) в якому зазначено що оплата здійснюється протягом 20 днів, теж саме зазначено на На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДП «Прозоро» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-002860-b. Отже тендерна ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» не відповідає вимогам тендерної документації і згідно ст. 30 п. 4 ЗУ «Про Публічні закупівлі» повинна бути відхилена замовником.

Враховуючи вище зазначене звертаємось до Замовника з вимогою усунути допущене порушення та відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» як таку, що не відповідає тендерній документації та ст.16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» відповідно до ст..30 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
More Collapse
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 November 2019 13:04
1. ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями», п.5.23. Вимог до оформлювання документів (ДСТУ 4163-2003), відповідно до якого використання печатки необов’язкове. Сканкопія відгуку кольорова та належно завірена (є позначка «Копія», завірена підписом та печаткою), достатньо чітка для читання;
2.У формі цінової пропозиції від 01.11.2019 року була допущена формальна (несуттєва) помилка, що була скоригована учасником 07.11.2019 року. У пакеті документів переможця від 05.11.2019 року така помилка відсутня. Згідно ст. 22 п.3 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може мати формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст пропозиції.

Документи подані скаржником

07 November 2019 09:34
СКАРГА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000021 ● 1384795d3ca643fea29d9b1d1654e55d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16 16:13:37
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
16.10.2019 № 55
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.10.2019 № 55

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-10-10-002860-b 10.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Державної аутироської служби УКРАЇНИ в Луганській області, ID-моніторингу UA-M-2019-10-16-00021, було усунено наступні порушення: 1.Внесли зміни у додаток 2.2 до тендерної документації, замовнику необхідно подати документи передбачені додатком 1 цієї документації, що підтверджуть відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 6 частинами першою та другої ст.17 Закону. 2.Внесли зміни в назву оголошення «Природній газ для міні-котельні та їдальні (кошти обласного бюджету)»

2019-10-22 10:46:42

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 October 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 October 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальний заклад "Рубіжанська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів", 20156810, Україна, Рубіжне, вул.Менделєєва, б.1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Природний газ для міні-котельні та їдальні, 2596726.59UAH, 09120000-6, ДК021, 201421.36, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: 478b78ad2e5947de9f6942b429887feb, 2019-10-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 October 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального закладу «Рубіжанська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.10.2019 (протокол № 37). За результатами моніторингу встановлено, що відповідно Додатку 2.2 до тендерної документації учасник повинен надати в електронному вигляді форму «Пропозиція», відповідно до пункту 4 якої він погоджується, що у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подати замовнику документи передбачені додатком 1 цієї документації, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, і 6 частинами першою та другої статті 17 Закону, в той час як пункт 2 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що порушує вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель., 16 October 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 31 October 2019 13:04

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" 1 026 777,61
UAH with VAT
997 035,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" 1 184 117,90
UAH with VAT
997 035,73
UAH with VAT
Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 1 084 855,44
UAH with VAT
1 007 106,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 158 170,75
UAH with VAT
1 007 106,79
UAH with VAT
Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" 1 812 792,24
UAH with VAT
1 007 106,80
UAH with VAT
Documentation
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 208 528,16
UAH with VAT
1 024 831,88
UAH with VAT
Documentation
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" 1 389 807,38
UAH with VAT
1 025 234,73
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 264 926,14
UAH with VAT
1 248 600,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "АС" 1 323 338,33
UAH with VAT
1 248 812,43
UAH with VAT
Documentation
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 405 115,41
UAH with VAT
1 405 115,41
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

07 November 2019 11:14
Довідка ДФС.pdf
05 November 2019 10:47
Ліцензія.pdf
05 November 2019 10:47
Dovidka_19290585150710693741.pdf.p7s
05 November 2019 10:47
Dovidka_19290585150710693741.pdf
05 November 2019 10:47
Специфікація.pdf
29 October 2019 18:44
sign.p7s
29 October 2019 18:44
5. Проект договору.pdf
29 October 2019 18:44
2.ст.17.pdf

Публічні документи

30 October 2019 08:44
sign.p7s
30 October 2019 08:42
6.8. Специфікація.pdf
30 October 2019 08:42
12.3.Статут копія 2019.PDF
30 October 2019 08:42
12.6.Копія витягу.pdf
30 October 2019 08:41
8.МТБ.pdf
30 October 2019 08:41
5.дод 3 проект дог.pdf
30 October 2019 08:41
6.4 Паспорт якості.pdf
30 October 2019 08:41
4. Довіреність.pdf
30 October 2019 08:41
3.1. Ст 17.pdf

Публічні документи

29 October 2019 12:43
sign.p7s
29 October 2019 12:40
42.Проект договору.pdf
29 October 2019 12:40
4.Код Статуту.pdf

Публічні документи

28 October 2019 11:35
sign.p7s
28 October 2019 11:35
РўРџ_UA-2019-10-10-002860-b.pdf

Публічні документи

28 October 2019 17:01
sign.p7s
28 October 2019 17:00
sign.p7s
28 October 2019 16:54
Цінова пропозиція.pdf
28 October 2019 16:54
Технічна частина.pdf
28 October 2019 16:54
Інші документи.pdf

Публічні документи

28 October 2019 14:52
sign.p7s

Публічні документи

29 October 2019 16:14
sign.p7s
29 October 2019 16:13
Копії док..pdf
29 October 2019 16:13
Екологія..pdf
29 October 2019 16:13
Проект договору.PDF
29 October 2019 16:13
Право підпису.pdf
29 October 2019 16:13
Ліцензія.pdf
29 October 2019 16:13
Ст.17 (довідки).pdf
29 October 2019 16:13
Паспорт якості.PDF
29 October 2019 16:12
ТПП зріз 08.10.19.PDF
29 October 2019 16:12
Субпідрядник.pdf
29 October 2019 16:12
Специфікая.pdf
29 October 2019 16:12
Відгук Доабів РДА.pdf
29 October 2019 16:12
Страховий запас.pdf
29 October 2019 16:12
Формальні помилки.pdf
29 October 2019 16:12
Ст.17 (повна ).pdf
29 October 2019 16:12
Довіреність.PDF
29 October 2019 16:12
Якість газу.pdf
29 October 2019 16:12
Відгук Теофіполь.pdf
29 October 2019 16:12
Цінова пропозиція.pdf
29 October 2019 16:12
Захист довкілля.pdf
29 October 2019 16:12
Витяг ПДВ.pdf
29 October 2019 16:12
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

29 October 2019 17:54
sign.p7s
29 October 2019 17:51
10.1. Копія ліцензії.pdf
29 October 2019 17:51
10. Ліцензія.pdf

Публічні документи

29 October 2019 18:09
sign.p7s
29 October 2019 18:06
Статут.pdf
29 October 2019 18:06
паспорт якості.pdf
29 October 2019 18:06
Копія Витягу ПДВ.pdf
29 October 2019 18:06
Довідки статті 17.pdf
29 October 2019 18:06
Проект договору.pdf
29 October 2019 18:06
Копія виписки ЛТД.pdf
29 October 2019 18:06
Закони.pdf
29 October 2019 18:06
Форма пропозиції.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ"
#39796845
Winner 997 035,00
UAH with VAT
05 November 2019 10:03

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 05 November 2019 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ"
#39796845
997 035,00
UAH with VAT
Documentation

Actual tenders

До пошуку