Internet access services with network equipment to connect existing computers and personal computers to the Internet
Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів
Expected value
5 784 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002599-b 4cfb0602abae427b917eeeeb58908849
Open procedure with publication in English    Complete
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Purchasing Body

Інформація про замовника
Name: Department of Education of the Turka State Administration
EDRPOU: 02144648
Contact person: Fedorik Oleksandr Igorevich
+380326931454
tur-osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 September 2019
Enquiries until: till 26 October 2019 18:30
Complaints submission until: till 01 November 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 November 2019 17:30
Planned auction date: 12 November 2019 13:20
Очікувана вартість: 5 784 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 784,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 20 September 2019 16:59
Enquiries until: 26 October 2019 18:30
Complaints submission until: till 01 November 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 November 2019 17:30

Information

Estimated total value: 5 784 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 784 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Scope of the procurement

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Internet access services with network equipment to connect existing computers and personal computers to the Internet
CPV: ДК021 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
another event Закупівля здійснюється за кошти субвенції обласного бюджету Prepayments 30 calendar 30
submitting services Postpayments 10 banking 70

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000012 ● 435f720113614edda684a02f6c3dd588
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-13 14:16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-20-002599-b 20.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Турківської РДА повідомляє, що недоліки було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору . Відділом освіти Турківської РДА буде вжито всіх заходів щодо недопущення таких недоліків у майбутньому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель. У зв’язку з пандемією COVID-19, частина працівників відділу освіти Турківської РДА працюють дистанційно і тому відповідь опублікована з запізненням.

2020-05-25 12:02:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 April 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 15 May 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Турківської РДА, 02144648, Україна, Турка, Січових Стрільців, 23
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів, 5784000UAH, 72410000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 4cfb0602abae427b917eeeeb58908849, 2019-09-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 April 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Турківської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-09-20-004871-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.11.2019; тендерні пропозиції ТОВ «Бізнес і Технології» та ДП «Науково-телекомунікаційний центр «Українська академічна і дослідницька мережа» Інституту фізики конденсованих систем НАН України»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю № 240 від 03.12.2019 та додаткову угоду № 1 від 19.12.2019 до вказаного договору. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Водночас, у примітці Додатку 5 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю) вказано, що зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. Також, на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 21.10.2019 і 28.10.2019 внесено зміни (Додаток 2 і розділ 2 Додатку 1), не відображено у вигляді закреслених даних, які доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Проведеним моніторингом встановлено, що за результатами проведених торгів Замовником переможцем визначено ТОВ «Бізнес і Технології», з яким 03.12.2019 укладено договір про закупівлю № 240 (далі – Договір № 240) на суму 5 776 000,00 з ПДВ. Згідно з п. 5.1 Договору № 240 строк надання послуг - до 31.12.2019, відповідно до п. 5.3 - надання послуг вважається завершеним, коли виконавець прийняв послуги та підписав акт приймання-передачі послуг згідно заявок Замовника. Згідно з п. 10.1 Договору № 240 даний договір діє до 31.12.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за ним. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-20-002599-b, (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у грудні 2019 року здійснено оплату на користь ТОВ «Бізнес і Технології» за Договором № 240 в загальній сумі 5 776 000,00 грн за послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів, підставою для оплати зазначено акт від 19.12.2019 № 1-47. Зазначена сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 240. Згідно з оприлюдненими в електронній системі закупівель інформацією та документами по закупівлі UA-2019-09-20-002599-b, строк дії Договору № 240 не продовжувався після 31.12.2019 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено), платіж за послугу згідно з актом № 1-47 здійснено 26.12.2019 року. Проте, звіт про виконання договору про закупівлю Замовником опубліковано в електронній системі закупівель лише під час здійснення моніторингу (дата формування звіту - 13.04.2020, сума оплати за договором – 5 776 000,00 грн). Таким чином, при виконанні Договору № 240 станом на 26.12.2019 (отримання та оплата послуг в повному обсязі) та закінченні його строку дії 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору опубліковано з порушенням строку, встановленого частиною 1 статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 2 статті 23, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та опублікування Замовником (після прийняття рішення органом державного фінансового контролю про проведення моніторингу) звіту про виконання договору, керуючись статтею керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 06 November 2019
UA-2019-09-20-002599-b4cfb0602abae427b917eeeeb58908849
Name: Відділ освіти Турківської РДА
EDRPOU: 02144648
Address: 82500, Україна, Львівська область region., Турка, Січових Стрільців, 23
Participant Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології" Documentation
Допущено до аукціону
Documentation
Державне підприємство «Науково-телекомунікаційний центр «Українська академічна і дослідницька мережа» Інституту фізики конденсованих систем НАН України» Documentation
Допущено до аукціону
Documentation

Документи

Публічні документи

19 November 2019 12:58
sign.p7s
19 November 2019 12:58
sign.p7s
19 November 2019 12:47
Довідка податкова.pdf
05 November 2019 12:41
sign.p7s
05 November 2019 12:41
sign.p7s
05 November 2019 10:06
GuaranteeKredobankNo.191104_182(1).7z
31 October 2019 12:04
Проект Договору.pdf
31 October 2019 12:04
ІД Гарантія.pdf
31 October 2019 12:04
ТЧ.pdf
31 October 2019 12:04
ВПВ17.pdf
31 October 2019 12:04
КК.pdf
31 October 2019 12:04
КК (відкуг Літех).pdf
31 October 2019 12:04
ІД (частина 2).pdf
31 October 2019 12:03
ІД (ч. 1).pdf
31 October 2019 12:03
ІД (відомості).pdf

Конфіденційні документи

01 November 2019 09:54
Цінова пропозиція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Міжнародна процедура закупівлі

31 October 2019 12:03
Цінова пропозиція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Міжнародна процедура закупівлі

Документи

Публічні документи

05 November 2019 14:40
sign.p7s
05 November 2019 14:40
sign.p7s
05 November 2019 14:05
ІД залишок коштів.pdf
05 November 2019 14:05
ВПВ17.pdf
05 November 2019 14:05
GuaranteeKredobankNo.191104_183.7z
05 November 2019 14:05
Технічна частина.pdf
05 November 2019 14:05
Лист авторизації.pdf
05 November 2019 14:05
КК, ст 16 і дипломи.pdf
05 November 2019 14:05
КК (відгук).pdf
05 November 2019 14:05
Проект Договору.pdf
05 November 2019 14:05
ІД наказ на підпис.pdf
05 November 2019 14:05
ІД ліцензія банку.pdf
05 November 2019 14:05
ІД (Кредобанк).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (паспорт).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (реєстр НКРЗІ).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (Прива).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (Приват 2).pdf

Конфіденційні документи

05 November 2019 14:05
Цінова пропозиція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Міжнародна процедура закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 12 November 2019 13:41

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології" 5 781 800,00
UAH with VAT
5 776 000,00
UAH with VAT
Documentation
Державне підприємство «Науково-телекомунікаційний центр «Українська академічна і дослідницька мережа» Інституту фізики конденсованих систем НАН України» 5 784 000,00
UAH with VAT
5 778 000,00
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

19 November 2019 12:58
sign.p7s
19 November 2019 12:58
sign.p7s
19 November 2019 12:47
Довідка податкова.pdf
05 November 2019 12:41
sign.p7s
05 November 2019 12:41
sign.p7s
05 November 2019 10:06
GuaranteeKredobankNo.191104_182(1).7z
31 October 2019 12:04
Проект Договору.pdf
31 October 2019 12:04
ІД Гарантія.pdf
31 October 2019 12:04
ТЧ.pdf
31 October 2019 12:04
ВПВ17.pdf
31 October 2019 12:04
КК.pdf
31 October 2019 12:04
КК (відкуг Літех).pdf
31 October 2019 12:04
ІД (частина 2).pdf
31 October 2019 12:03
ІД (ч. 1).pdf
31 October 2019 12:03
ІД (відомості).pdf

Конфіденційні документи

01 November 2019 09:54
Цінова пропозиція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Міжнародна процедура закупівлі

31 October 2019 12:03
Цінова пропозиція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Міжнародна процедура закупівлі

Публічні документи

05 November 2019 14:40
sign.p7s
05 November 2019 14:40
sign.p7s
05 November 2019 14:05
ІД залишок коштів.pdf
05 November 2019 14:05
ВПВ17.pdf
05 November 2019 14:05
GuaranteeKredobankNo.191104_183.7z
05 November 2019 14:05
Технічна частина.pdf
05 November 2019 14:05
Лист авторизації.pdf
05 November 2019 14:05
КК, ст 16 і дипломи.pdf
05 November 2019 14:05
КК (відгук).pdf
05 November 2019 14:05
Проект Договору.pdf
05 November 2019 14:05
ІД наказ на підпис.pdf
05 November 2019 14:05
ІД ліцензія банку.pdf
05 November 2019 14:05
ІД (Кредобанк).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (паспорт).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (реєстр НКРЗІ).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (Прива).pdf
05 November 2019 14:05
ІД (Приват 2).pdf

Конфіденційні документи

05 November 2019 14:05
Цінова пропозиція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Міжнародна процедура закупівлі

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 14 November 2019 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"
#31442320
5 776 000,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Contract Status Published
sign.p7s укладений
03 December 2019 17:10
Договір укладений
03 December 2019 17:06
Договір укладений
03 December 2019 17:06
sign.p7s зміни до договору
13 April 2020 16:50
sign.p7s зміни до договору
20 December 2019 12:09
Додаток до Договору240_pdf.pdf зміни до договору
20 December 2019 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 December 2019
Дата публікації змін до договору:
20 December 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення арифметичних помилок
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 December 2019 — 31 December 2019
Сума оплати за договором: 5 776 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 962 666,67 UAH)

Actual tenders

До пошуку