«Будівництво пішохідної доріжки по вул. І.Франка в смт. Славське Сколівського району Львівської області»
Expected value
4 734 550,00 UAH
UA-2019-08-23-000669-a 75cede7b05b34c2f86334193ec62eee9
Open procedure    Complete
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Purchasing Body

Name: Славська селищна рада
EDRPOU: 04370314
Address: 82660, Україна , Львівська region., Славське, вул. В.Івасюка, 24
Contact person: Хрипта Ростислав Михайлович
+380325142534
slavske_rada@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 August 2019
Enquiries until: till 29 August 2019 00:00
Complaints submission until: till 04 September 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 September 2019 00:00
Planned auction date: 09 September 2019 12:03
Очікувана вартість: 4 734 550,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 672,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: works


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво пішохідної доріжки по вул. І.Франка в смт. Славське Сколівського району Львівської області» (Кошти місцевого бюджету Славської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт. Славське, вул. І.Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 September 2019  —  31 December 2020
СPV Code: 45213316-1 — Будівництво пішохідних доріжок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
execution of works Postpayments 20 working 100

Документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000002 ● fd48a279a4cc4fd7b425e64f38f3af95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-29 11:05:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.01.2020 № 21

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-23-000669-a 23.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На предмет усунення порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації, тендерний комітет встановив, що на даний час у зв’язку із завершенням процедури закупівлі, система PROZORRO не передбачає технічної можливості внесення відповідних змін у пункт 2 Додатку № 1 документації. Щодо порушення вимог абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону, формулювання тендерної документації неможливо привести у відповідність у зв’язку з вищевказаними причинами. Додатково тендерний комітет просить звернути увагу, що жодних переговорів після завершення строку подання тендерних пропозицій та проведення електронного аукціону Замовником з жодним учасником не проводились. Тендерний комітет цілком погоджується із встановленим фактом порушення пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 про обов’язковість зазначення Замовником в обов’язковому полі 15 «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» оскільки тендерна документація вимагає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Внести відповідні зміни в поле «Вид забезпечення тендерних пропозицій» на даний час неможливо з технічних причин. Разом з тим тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що жодну тендерну пропозицію учасників закупівлі не було відхилено на підставі ненадання чи неналежного надання її забезпечення та, як наслідок, не вплинуло на проведення їх кваліфікації. Щодо недотримання вимог підпункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасником ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» з посиланням на те, що у складі тендерної пропозиції надано копію штатного розпису, в якому не зазначено розряди по посадах, які передбачають присвоєння розряду, тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «5. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому надана вся необхідна інформація з приводу розрядів працівників, яка й бралася до уваги при кваліфікації. Щодо ненадання оригіналу або нотаріально завіреної копії документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває; оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, тендерний комітет підтверджує факт відсутності поданих учасником документів після визнання його переможцем закупівлі. Проте, комітет звертає увагу, що на даний час позбавлений технічної можливості скачувати своє рішення про визнання учасника переможцем. Разом тим наголошує на тому, що пропозиція ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» була найбільш економічно вигідною (після дискваліфікації ТОВ «Вітессбуд», який не відповідав кваліфікаційним критеріям), а після укладення договору та його виконання в обсягах, що були передбачені на 2019 рік, наявність заборгованості з податків і зборів та інформація про наявність притягнення службової (посадової) особи до кримінальної відповідальності чи перебування у розшуку не підтвердилася.

2020-02-14 14:16:06

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 February 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 February 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Славська селищна рада, 04370314, Україна, Славське, вул. В.Івасюка, 24
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Будівництво пішохідної доріжки по вул. І.Франка в смт. Славське Сколівського району Львівської області» (Кошти місцевого бюджету Славської селищної ради), 4734550UAH, 45213316-1, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 75cede7b05b34c2f86334193ec62eee9, 2019-08-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 29 January 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Славської селищної рада (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІТЕССБУД» (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДОПТ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД»); повідомлення про намір укласти договір; договір від 02.10.2019 № 01/496. Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, та не вказано способу подання учасниками такої інформації. Водночас, на порушення зазначених норм Закону, у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації для переможця торгів (юридичної особи) встановлено вимогу щодо подання інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в той час, як така інформація на час проведення торгів містилася у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого був вільним. Відповідно до пункту 5.1.5 розділу V Тендерної документації Замовник має право звернутися до учасника із запитом щодо підтвердження можливості закупівлі устаткування та матеріалів за цінами, визначеними у кошторисі учасника. Учасник зобов’язаний подати відповідь на даний запит у строк не більше як три календарні дні з моменту надання запиту. Запит може бути надіслано на електронну скриньку, зазначену у пропозиції. Також, у розділі 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначено, що в процесі кваліфікації учасника Замовник вправі витребовувати інші документи шляхом надсилання такої запиту-вимоги на електронну поштову скриньку учасника, а учасник зобов’язаний надати відповідь на запит-вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання запиту-вимоги. При цьому у Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що у разі ненадання переможцем торгів документів або неповного комплекту документів відповідно до всіх вимог тендерної документації та додатків до неї в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 ст. 32 Закону. Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені у статті 30 Закону, ненадання документів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (окрім не надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 при оприлюдненні в електронній системі закупівель оголошення про закупівлю Замовником в обов’язковому полі 15 «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» зазначено, що вид забезпечення тендерних пропозиції відсутній, тоді як в тендерній документації Замовником вимагається забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Пунктом 2 частини 2 додатку 1 тендерної документації зазначена вимога, щодо надання учасниками копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання вимог підпункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасником ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано копію штатного розпису, в якому не зазначено розряди по посадах, які передбачають присвоєння розряду. Також, не надано жоден інший документ, де б зазначалися розряди. Згідно частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи: Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває; Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби. Також, згідно частині 1 статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що учасником-переможцем ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД» не завантажено вищевказаних документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Отже, на порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД», визнав його переможцем (протокол № 146 від 18.09.2019) та уклав з таким учасником договір №01/496 від 02.10.2019 на суму 3 399 000,00 гривень., 07 February 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій встановлено порушення норм частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 09 September 2019 12:30

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД" 3 980 000,00
UAH with VAT
2 900 000,00
UAH with VAT
Documentation
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД 3 930 000,00
UAH with VAT
3 399 000,00
UAH with VAT
Documentation
ФОП ІВАНИШИН І. С. 4 119 663,00
UAH with VAT
3 925 000,00
UAH with VAT
Documentation

Публічні документи

10 September 2019 14:47
34_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
10 September 2019 14:47
34_ДЦ_ДЦ.xls
10 September 2019 14:47
34_ДЦ_РТСП.xls
10 September 2019 14:47
графік 2019р.docx
10 September 2019 14:47
34.imd
10 September 2019 14:47
34_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
10 September 2019 14:47
34_ДЦ_ИВР.xls
10 September 2019 14:47
34_ДЦ_ОС_2-1.xls
10 September 2019 14:47
34_ДЦ_ССР.xls
10 September 2019 14:47
34_ДЦ_ОПР.xls
07 September 2019 17:25
Проект договору.pdf
07 September 2019 17:25
Опис до статуту.pdf
07 September 2019 17:25
Ліцензія.pdf
07 September 2019 17:25
Звіт з праці.jpg
07 September 2019 17:25
Лист-згода.pdf
07 September 2019 17:25
Цінова пропозиція.pdf
07 September 2019 17:25
Протокол.pdf
07 September 2019 17:25
Технічні паспорти.pdf
07 September 2019 17:25
Захист довкілля.pdf
07 September 2019 17:25
Механізми.pdf
07 September 2019 17:25
Статут.pdf
07 September 2019 17:25
Паспорт.pdf
07 September 2019 17:25
Дипломи.pdf
07 September 2019 17:25
Виписка.pdf
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_ССР.xls
07 September 2019 17:25
Витяг з ЄДР.pdf
07 September 2019 17:25
Графік.pdf
07 September 2019 17:25
Договір сміття.pdf
07 September 2019 17:25
Гарантійні листи.pdf
07 September 2019 17:25
ВПВ 17.pdf
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_ОС_2-1.xls
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_РТСП.xls
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
07 September 2019 17:25
Витяг податкова.pdf
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_ДЦ.xls
07 September 2019 17:25
30.imd
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_ОПР.xls
07 September 2019 17:25
баланс2.jpg
07 September 2019 17:25
баланс1 (1).jpg
07 September 2019 17:25
30_ДЦ_ИВР.xls

Публічні документи

07 September 2019 09:42
sign.p7s
07 September 2019 09:17
23. Проект договору.pdf
07 September 2019 09:16
18. Декларація.pdf
07 September 2019 09:16
17. Копія Ліцензія.pdf
07 September 2019 09:16
16. Копія витягу ПДВ.pdf
07 September 2019 09:16
15. Копія Статуту.pdf
07 September 2019 09:16
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

06 September 2019 19:48
sign.p7s
06 September 2019 19:48
ДЦ, графік.PDF
06 September 2019 19:48
Цінова пропозиція.pdf
06 September 2019 19:48
План фінансування.pdf
06 September 2019 19:48
503.imd
06 September 2019 19:34
Штатний і ЦПХ.pdf
06 September 2019 19:34
Дозвіл.pdf
06 September 2019 19:34
ТЧ копія Ліцензії.PDF
06 September 2019 19:34
Виписка.PDF
06 September 2019 19:34
Витяг з ЄДР.pdf
06 September 2019 19:34
Відгук Сколе.pdf
06 September 2019 19:34
АВР, ДЦ.PDF
06 September 2019 19:34
КК 1 пв.PDF
06 September 2019 19:34
КК Оренда Шимко.PDF
06 September 2019 19:34
Документи.pdf
06 September 2019 19:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
06 September 2019 19:34
Dovirenist Savchenko (2).zip
06 September 2019 19:34
Dovidka pro nazvu (2).zip
06 September 2019 19:34
Bankivska Licenzia.zip
06 September 2019 19:34
201417_19_11_8_23_000.00.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЕССБУД"
#42764216
Unsuccessful 2 900 000,00
UAH with VAT
16 September 2019 18:21
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД
#42031887
Winner 3 399 000,00
UAH with VAT
18 September 2019 17:08

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 18 September 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД
#42031887
3 399 000,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Contract Status Published
sign.p7s укладений
02 October 2019 14:59
додатки до договору укладений
02 October 2019 14:57
договір укладений
02 October 2019 14:57

Actual tenders

До пошуку