Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Роботи з коригування проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва»
Expected value
247 440,00 UAH
UA-2018-02-16-001829-a 5cfbc90df7cc4e88816d3b0f19d0e53f
Simple/Below threshold procurement    Complete
Електронний цифровий підпис не накладено

Contacts

Альперович Людмила Миколаївна

380442026305 l.alperovych@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Name: Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
EDRPOU: 37405284
Address: 01030, Україна , Київ region., Київ, вул. Леонтовича, 6
Contact person: Альперович Людмила Миколаївна
380442026305
l.alperovych@kievcity.gov.ua
Категорія: Legal person providing the needs of the state or territorial community

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 February 2018
Enquiries until: till 21 February 2018 18:00
Time limit for receipt of tenders: 26 February 2018 10:00
Очікувана вартість: 247 440,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 237,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з коригування проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва» (код 71300000-1 за ДК 021:2015 «Інженерні послуги»).
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1125 метри квадратні
Роботи з коригування проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київ, Київ, леонтовича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 March 2018  —  26 March 2018
СPV Code: 71300000-1 — Інженерні послуги

Тендерна документація

Winner selection criteria

Price: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Date and time of tender opening: 26 February 2018 10:00

Participant Starting proposal Final proposal Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАНОВА ДИЗАЙН" 245 000,00
UAH with VAT
245 000,00
UAH with VAT
Documentation

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАНОВА ДИЗАЙН"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Participant Resolution Proposition Published
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАНОВА ДИЗАЙН"
#38506605
Winner 245 000,00
UAH with VAT
28 February 2018 16:32

Notice of intention to conclude a contract

Publishing date and time: 28 February 2018 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Participant Proposition Documentation
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАНОВА ДИЗАЙН"
#38506605
245 000,00
UAH with VAT
Documentation

Contract signed

Contract Status Published
договір на кориг. проекту, 15.03.2018.docx укладений
16 March 2018 11:13
додаткова угода №4, 11.05.2018.docx зміни до договору
11 May 2018 11:22
додаткова угода №3, 26.04.2018.docx зміни до договору
27 April 2018 20:35
додаткова угода №2, 05.04.2018.docx зміни до договору
06 April 2018 11:04
sign.p7s зміни до договору
16 March 2018 11:37
додаткова угода №1, 15.03.2018.pdf зміни до договору
16 March 2018 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 March 2018
Дата публікації змін до договору:
16 March 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення без зміни обсягу виконання робіт (підстава: лист переможця торгів ТОВ "Романова Дизайн" від 12.03.2018 № 12/01
Номер договору про закупівлю: 1/08-2013
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 April 2018
Дата публікації змін до договору:
06 April 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням листа ТОВ "Романова Дизайн" від 04.04.2018 № 2-1/03 та в зв'язку з необхідністю додаткового внесення змін до архітектурно-планувальних рішень для забезпечення вимог пожежної безпеки продовжується термін виконання робіт до 26.04.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1/08-2013
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 April 2018
Дата публікації змін до договору:
27 April 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з необхідністю більш детального вивчення замовником відкоригованої проектної документації по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 1/08-2013
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 May 2018
Дата публікації змін до договору:
11 May 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з необхідністю приведення у відповідність планів поверхів у інженерних розділах згідно з комплектом креслень архітектурних рішень та додання вузлів проходження комунікацій через будівельні конструкції у відповідних розділах відкоригованого проекту
Номер договору про закупівлю: 1/08-2013
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 March 2018 — 31 December 2018
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH

Actual tenders

До пошуку