Providing services on strategic, operational, technological, legal review and diagnostics ("due diligence"), independent audit (in accordance with international standards of audit) of financial statements of the State Concern "Ukroboronprom", its participating enterprises and joint-stock companies, regarding which management of State corporate rights is transferred to the Concern (collectively, "the enterprises"), and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
Надання послуг стратегічного, операційного, технологічного, юридичного огляду та діагностики ("дью ділідженс"), незалежного аудиту, згідно з міжнародними стандартами аудиту, фінансової звітності Державного концерну "Укроборонпром", його підприємств-учасників і акціонерних товариств, управління корпоративними правами держави щодо яких передане Концерну (далі разом — "підприємства"), вдосконалення розробленої стратегії корпоративної та виробничої реструктуризації Концерну і підприємств, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій.
Надання послуг стратегічного, операційного, технологічного, юридичного огляду та діагностики ("дью ділідженс"), незалежного аудиту, згідно з міжнародними стандартами аудиту, фінансової звітності Державного концерну "Укроборонпром", його підприємств-учасників і акціонерних товариств, управління корпоративними правами держави щодо яких передане Концерну (далі разом — "підприємства"), вдосконалення розробленої стратегії корпоративної та виробничої реструктуризації Концерну і підприємств, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій.
Expected value
130 000 000,00 UAH
UA-2017-12-20-003453-c ● 2545c94e6a144278ab70aaaee7e936ba
Competitive dialogue with publication in English 1st stage
Prequalification
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Purchasing Body
Інформація про замовника
Name: | The State Concern "Ukroboronprom" |
EDRPOU: | 37854297 |
Contact person: |
Kachanenko Kostyantyn +380445862480 KONSTIANTYN.KACHANENKO@UKROBORONPROM.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Enquiries until: | till 01 December 2018 18:00 |
Complaints submission until: | till 07 December 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 December 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 130 000 000,00 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Publication date: | 20 December 2017 16:59 |
Enquiries until: | 01 December 2018 18:00 |
Complaints submission until: | till 07 December 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 December 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 130 000 000 UAH excluding VAT |
Scope of the procurement
Документація
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Questions
щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 June 2018 13:38
Дата відповіді: 18 June 2018 16:12
Добрий день,
Щодо кваліфікаційних вимог до Лоту№3: Просимо проінформувати чи вважатиметься як належний досвід надання послуг з незалежного аудиту, згідно американських стандартів проведення аудиту, а також проведення аудиту фінансової звітності, складеної відповідно до US GAAP.
Також, просимо повідомити чи відносятся нецінові критерії оцінки тендерних пропозицій до всіх лотів, чи лише до Лоту№1.
More
Collapse
Answers: З аналізу п. 3.8 — 3.9 (стор. 13 — 14) Тендерної документації випливає, що досвід надання послуг з аудиту тільки за американськими стандартами не відповідатиме кваліфікаційним вимогам, які передбачають досвід проведення аудиту за міжнародними стандартами.
Крім того, згідно з рішенням Аудиторської палати України від 04.05.2017 № 344, з 01.06.2017 як національні стандарти аудиту застосовуються Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З аналізу розділу V (стор. 18 — 22) Тендерної документації випливає, що нецінові критерії стосуються всіх трьох лотів.
Крім того, згідно з рішенням Аудиторської палати України від 04.05.2017 № 344, з 01.06.2017 як національні стандарти аудиту застосовуються Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З аналізу розділу V (стор. 18 — 22) Тендерної документації випливає, що нецінові критерії стосуються всіх трьох лотів.
Щодо складу робіт за Лотом 2
Дата подання: 19 November 2018 16:13
Дата відповіді: 21 November 2018 10:27
Стосовно складу робіт за Лотом 2. Надання послуг з юридичного огляду та діагностики (дью ділідженс) діяльності ДК "Укроборонпром" і підприємств та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій у взаємозв’язку із впровадженням стратегії та реформуванням системи управління
Ми розуміємо, що завдання консультанта за Лотом 2 не обмежуються послугами із юридичного огляду та діагностики, а включають також роботи з організаційного аналізу і планування змін за системою корпоративного управління. Аналіз за межами юридичного, включає, зокрема, такі напрямки:
- Організаційна структура (ефективність розподілу ролей на рівнях власності, моніторингу та виконавчого управління, тощо)
- Внутрішній контроль, внутрішній аудит та управління ризиками (ефективність організації цих функцій і планування в напрямку світових стандартів та кращих практик)
- Розкриття інформації, прозорість та внутрішня звітність. Зокрема, за рухом внутрішніх звітів, консультант має проаналізувати типи, адекватність змісту, частоту і час, витрачені на підготовку управлінської інформації співробітниками
- Інші аспекти, що передбачені технічним завданням за Лотом 2
На основі співставлення напрямів в складі проекту із провідними стандартами (в тому числі OECD Guidelines on Corporate Governance, застосовними стандартами ISO та інших профільних професійних організацій), а також провідною застосовною практикою організацій, консультант має запропонувати дорожню карту впровадження, в тому числі – юридичних і організаційних змін.
Оскільки перелік організаційних завдань в складі Лоту 2 виходить за межі послуг з юридичного огляду та діагностики (як вказано у назві Лоту 2), просимо вас підтвердити, що наше розуміння змісту робіт за Лотом 2 є правильним.
More
Collapse
Answers: Відповідно до рекомендацій експертного середовища, згідно зі змінами до Тендерної документації, затвердженими 24.09.2018, блок питань стосовно корпоративного управління перенесено з лота 1 до лота 2. Як наслідок, за лотом 2 закуповуються не лише питомо юридичні послуги, а й пов’язані консультаційні послуги.
en—Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-20-003453-c.a1
Статус:
Вирішена
Дата подання: 08 June 2018 17:37
Пропозиції та коментарі щодо проекту договору_Лот №3
ЗУ «Про аудиторську діяльність» встановлено, що при здійсненні аудиторської діяльності аудиторські фірми та аудитори застосовують відповідні стандарти аудиту. Затвердження стандартів аудиту є виключним правом Аудиторської палати України (АПУ). Стандарти аудиту є обов'язковими для дотримання аудиторами, аудиторськими фірмами та суб'єктами господарювання. Рішенням АПУ №344 від 04.05.2017 встановлено, що з 1 червня 2017 року в якості національних стандартів аудиту Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що запропонований у складі Тендерної документації проект Договору не містить всіх суттєвих вимог, які передбачені МСА та які є обов’язковими для виконання як аудиторськими фірмами, так і суб’єктами господарювання.
В договорі про проведення аудиту має в явному вигляді міститися підтвердження з боку управлінського персоналу клієнта про визнання та розуміння ним прийняття на себе відповідальності, зміст та обсяг якої зазначено у параграфі 6 б) МСА 210, а саме:
i) за складання фінансової звітності відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності, включаючи, якщо доречно, її достовірне подання;
ii) за такий внутрішній контроль, який, за визначенням управлінського персоналу, необхідний для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки;
ііі) за забезпечення аудитора:
доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності, такої як записи, документація тощо;
додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит управлінському персоналу з метою аудиту;
необмеженим доступом до працівників суб’єкта господарювання, від яких, за визначенням аудитора, необхідно отримати аудиторські докази.
МСА 210 також встановлює, що узгоджені умови завдання з аудиту записуються у Договорі та містять:
а) ціль та обсяг аудиту фінансової звітності;
б) відповідальність аудитора;
в) відповідальність управлінського персоналу;
г) виявлення застосовної концептуальної основи фінансового звітування для складання фінансової звітності;
д) посилання на очікувану форму й зміст будь-яких звітів, які надасть аудитор, і констатацію того, що можуть існувати обставини, за яких звіт може відрізнятися від очікуваної форми та змісту.
МСА 200 встановлює властиві обмеження аудиту, а саме що від аудитора не очікується, що він зменшить аудиторський ризик до нуля, і він не може його зменшити, а отже, не може отримати абсолютну впевненість у тому, що фінансова звітність не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Причина полягає в тому, що існують невід’ємні обмеження аудиту, які призводять до того, що більшість аудиторських доказів, на основі яких аудитор формує висновки та на яких ґрунтується аудиторська думка, є швидше переконливою, ніж остаточною.
ЗУ «Про аудиторську діяльність» передбачено, що «Аудитор та аудиторська фірма не несуть дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та за інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Враховуючи наведені вище вимоги можна зробити висновок, що проект договору на аудит має містити істотні специфічні умови, притаманні договорам такого виду. У зв’язку з чим пропонуємо розробити окремий проект договору для Лоту №3. За основу рекомендуємо використати Орієнтовний рекомендований договір про проведення аудиту (аудиторської перевірки) розміщений на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі України за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=53986b55-de68-40eb-aa3c-b4c51065ed5f&title=OrintovniiRekomendovaniiDogovirProProvedenniaAuditu-auditorskoiPerevirki-
More
Collapse
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що запропонований у складі Тендерної документації проект Договору не містить всіх суттєвих вимог, які передбачені МСА та які є обов’язковими для виконання як аудиторськими фірмами, так і суб’єктами господарювання.
В договорі про проведення аудиту має в явному вигляді міститися підтвердження з боку управлінського персоналу клієнта про визнання та розуміння ним прийняття на себе відповідальності, зміст та обсяг якої зазначено у параграфі 6 б) МСА 210, а саме:
i) за складання фінансової звітності відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності, включаючи, якщо доречно, її достовірне подання;
ii) за такий внутрішній контроль, який, за визначенням управлінського персоналу, необхідний для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки;
ііі) за забезпечення аудитора:
доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності, такої як записи, документація тощо;
додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит управлінському персоналу з метою аудиту;
необмеженим доступом до працівників суб’єкта господарювання, від яких, за визначенням аудитора, необхідно отримати аудиторські докази.
МСА 210 також встановлює, що узгоджені умови завдання з аудиту записуються у Договорі та містять:
а) ціль та обсяг аудиту фінансової звітності;
б) відповідальність аудитора;
в) відповідальність управлінського персоналу;
г) виявлення застосовної концептуальної основи фінансового звітування для складання фінансової звітності;
д) посилання на очікувану форму й зміст будь-яких звітів, які надасть аудитор, і констатацію того, що можуть існувати обставини, за яких звіт може відрізнятися від очікуваної форми та змісту.
МСА 200 встановлює властиві обмеження аудиту, а саме що від аудитора не очікується, що він зменшить аудиторський ризик до нуля, і він не може його зменшити, а отже, не може отримати абсолютну впевненість у тому, що фінансова звітність не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Причина полягає в тому, що існують невід’ємні обмеження аудиту, які призводять до того, що більшість аудиторських доказів, на основі яких аудитор формує висновки та на яких ґрунтується аудиторська думка, є швидше переконливою, ніж остаточною.
ЗУ «Про аудиторську діяльність» передбачено, що «Аудитор та аудиторська фірма не несуть дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та за інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Враховуючи наведені вище вимоги можна зробити висновок, що проект договору на аудит має містити істотні специфічні умови, притаманні договорам такого виду. У зв’язку з чим пропонуємо розробити окремий проект договору для Лоту №3. За основу рекомендуємо використати Орієнтовний рекомендований договір про проведення аудиту (аудиторської перевірки) розміщений на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі України за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=53986b55-de68-40eb-aa3c-b4c51065ed5f&title=OrintovniiRekomendovaniiDogovirProProvedenniaAuditu-auditorskoiPerevirki-
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 June 2018 16:29
Замовником будуть внесені відповідні зміни, відповідно до законодавства.
Лоти
Information about lots
Інформація про лот
Title: Lot 1. Providing services on strategic, operational, technological review and diagnostics ("due diligence") of activity of the State Concern "Ukroboronprom" and the enterprises, and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
Current status: Активний
Estimated total value: 78 000 000,00 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 780 000,00 UAH
excluding VAT
Type of tender guarantee: Nothing
Items
1
Надання послуг зі стратегічного, операційного, технологічного огляду та діагностики (дью ділідженс) діяльності ДК "Укроборонпром" і підприємств, вдосконалення розробленої стратегії корпоративної та виробничої реструктуризації Концерну і підприємств, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій.
СPV Code: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Дата доставки:
до 30 June 2020 00:00
Providing services on strategic, operational, technological review and diagnostics ("due diligence") of activity of the State Concern "Ukroboronprom" and the enterprises, and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
More
Collapse
CPV: 79410000-1
Winner selection criteria
Price: | 100% |
Тендерна документація
No
Протокол розгляду
Participant | Документи | Рішення |
---|---|---|
LLC Exiger | Documentation |
Очікується рішення
|
ISDI -INNOVATIONS AND SOLUTIONS FOR DEFENSE INDUSTRY | Documentation |
Очікується рішення
Documentation
|
BARAN INTERNATIONAL LTD | Documentation |
Очікується рішення
|
SP. Z O.O. The Boston Consulting Group | Documentation |
Очікується рішення
|
The Potomac Foundation | Documentation |
Очікується рішення
|
Actual tenders
-
157 605 000,00UAH«Реконструкція за кодом ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція нежитлової будівлі з прибудовою під суд за адресою: м.Мелітополь, вул.Пушкіна, 95 в Запорізькій області)»місто ЗапоріжжяCompany:Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій областіlink
-
94 882 194,00UAHПоточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса від км 237+108 до км 274+360 (45233142-6 Ремонт доріг)КропивницькийCompany:Служба автомобільних доріг у Кіровоградській областіlink
-
143 588 294,00UAHПоточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення у Кіровоградській області (Олександрійський, Онуфріївський, Петрівський райони) (45233142-6 Ремонт доріг)КропивницькийCompany:Служба автомобільних доріг у Кіровоградській областіlink
-
138 603 452,00UAHЕлектрична енергіяДніпроCompany:Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід»link
-
70 013 040,00UAHЗакупівля за державні кошти робіт по об’єкту будівництва: «Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні відчуження Іванківського району Київської області»ЧорнобильCompany:Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ")link
-
65 113 194,00UAHДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція будівлі КЗ «Сурсько-Литовська середня загальноосвітня школа» за адресою: с. Сурсько-Литовське, вул. Шкільна, 35, Дніпровського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)ДніпроCompany:Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністраціїlink