05 March 202014:30

Prozorro працюватиме над розробкою комунікаційної стратегії разом з агенцією рlusоne

5 березня державне підприємство «ПРОЗОРРО» уклало договір з агенцією plusone (ТОВ «Служба мобільних новин») на послуги з дослідження бренду компанії та розробки комунікаційної стратегії. Сума договору становить 156 тис. грн з ПДВ (звіт у системі Prozorro можна переглянути за посиланням.

Агенція рlusоne з`ясує, як бренд Prozorro сприймають різні ключові аудиторії (замовники, бізнес, представники влади, медіа, громадські активісти та інші) та розробить комунікаційну стратегію, відповідно до інсайтів, які будуть отримані під час дослідження.

Відбір агентства, згідно з внутрішнім “Положенням про проведення допорогових закупівель ДП «ПРОЗОРРО», відбувався за методом «конкурентні переговори».

Конкурентні переговори застосовуються у випадках закупівлі складних послуг (консультаційних, аудиторських та інших) на суму від 20 тис. грн до 200 тис. грн, тобто менше порогової суми, відповідно до чинного законодавства. В процесі проведення такої закупівлі ініціатор проводить переговори з учасниками ринку та отримує від них пропозиції. Рішення про переможця приймається на основі цінових пропозицій учасників переговорів.

У конкурентних переговорах взяли участь агентства-лідери ринку креативних послуг, зокрема Leo Burnett та RAM360.

«Сьогодні Prozorro це потужна електронна система, яка належить державі та якою користується 200 тисяч представників бізнесу та більше 30 тисяч замовників. Система Prozorro давно вийшла за межі стартапу, який створювали волонтери після Майдану, і є зразковою системою для міжнародних систем закупівель. Дослідження бренду та розробка підходів, що допоможуть більш ефективно взаємодіяти з ключовими аудиторіями — державними органами, бізнесом, громадськістю — входить розвиток підприємства, яке активно розвивається», — зазначила комунікаційна директорка Prozorro Олена Шкарпова.

Роботи з дослідження бренду та розробки комунікаційної стратегії завершаться наприкінці квітня 2020 року.



Blog

07 February 201811:05
Дайджест ProZorro за січень
link
Дарья Черкашина
Екс-директор з маркетингу та комунікацій ProZorro