Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Владислав Павленко +380934784970 v.pavlenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2024 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 383 660 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни
Граничні ціни сформовані відповідно до актуальних ринкових цін
Замовником передбачено можливість заретушовавати інформацію щодо назв вулиць та номерів будинків/приміщень.
Звертаємо Вашу увагу, що пропозиції Учасників мають подаватись згідно з вимогами встановленими в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Рекомендуємо Вам звернутись до вашого майданчику щодо усунення зазначеної Вами проблеми з відсутністю вказаного функціоналу.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Достатньо одного разу
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
В разі, якщо Товар визнано фальсифікованим, за такий товар стягується тільки штраф за фальсифікований товар (40 мінімальних заробітних плат) за кожен встановлений випадок.
Такими даними можуть бути, зокрема, контактні особи у ВЧ, номер контактної особи у ВЧ, максимальні габарити транспорту.
Є 3 види порушень - по кількості, вчасності, якості.
Акт порушення по якості складається по факту виявлення неякісного товару під час приймання або його обігу, незалежно від присутності представника Постачальника;
Акт порушення по кількості/вчасності складається за підсумками виконання замовлення незалежно від присутності представника Постачальника.
Підписання Актів приймання в ІКС замовника здійснюється до 1 тижня.
У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо - відповідно до пункту 7 додатку 1, Договір набирає чинності з 01.01.2025, а в частині виникнення зобов'язань з придбання (замовлення) Товару, його оплати, а також виникнення бюджетних зобов'язань - з дати встановлення ЗАМОВНИКУ в установленому порядку відповідних бюджетних асигнувань у плані використання бюджетних коштів з урахуванням статей 23 і 48 Бюджетного кодексу України, та діє до 31 грудня 2025 року, а в частині виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у тому числі в частині нарахування та сплати штрафних санкцій та поставки Товару – до повного виконання. З урахуванням зазначеного пункту, зобов'язання між Сторонами - ЗАМОВНИКОМ та ПОСТАЧАЛЬНИКОМ виникають з 01.01.2025.
Зазвичай торгова назва є частиною маркетингової стратегії компанії, і вона може бути як описовою, так і вигаданою. Наприклад, "Coca-Cola" є торговою назвою для напою, або "Nike" — для спортивного одягу та взуття.
Важливо, що торгова назва не обов’язково повинна відповідати складу або технічним характеристикам товару, вона має на меті швидше сприяти впізнаваності та формуванню довіри до бренду.
Для проведення Аудиту Замовником застосовуються базові вимоги чинного законодавства України до операторів, які поводяться з харчовими продуктами. Дані вимоги мають дотримуватись операторами постійно, відповідно ніякої додаткової підготовки, у разі дотримання оператором чинного законодавства, не потрібно.
Основною метою укладеного Договору є безперебійне задоволення нагальних потреб функціонування держави, забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів країни. Сторони є вільними в укладенні договору та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦКУ, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ст. 627 ЦКУ). ГКУ та ЦКУ встановлений принцип обов’язковості виконання зобов’язань (договорів). Він полягає у тому, що суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов’язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу (ст. 193 ГКУ).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-29-000046 ● ff3e9c493571433a816a58f2084a0077
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-11-14-017496-a (лот 9) 14.11.2024 1) дані автоматичних індикаторів ризиків
2) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 12:26:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік) лот № 9 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-14-017496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість за лотом № 9.
2. Підпунктом 1.2.1 пукну 1 додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження) на склад(-и), зазначені у довідці. Надати посилання на файл/документ в складі пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА» (далі – ТОВ «ГАРНА СТРАВА») за лотом № 9, яким виконано дану вимогу.
3. Надати пояснення, посилання на документи (посилання на файл/документ) в складі пропозиції, чи виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником ТОВ «ГАРНА СТРАВА» за лотом №9, зокрема:
для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання: загальна площа сухих складів – не менше ніж 1000 кв.м; кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 3-х;
для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС): загальна площа складів – не менше ніж 1400 кв.м; кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох;
для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): загальна площа складів – не менше ніж 300 кв.м; кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 1-єї.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-05 18:12:24
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-01-29-000046 (UA-2024-11-14-017496-a, лот 9)
Державна аудиторська служба України
Пояснення на запит за моніторингом UA-M-2025-01-29-000046
(ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-017496-a)
Державне підприємство «Державний оператор тилу» (далі відповідно –ДП «ДОТ», Замовник) висловлює повагу та повідомляє.
На запит Державної аудиторської служби України від 31 січня 2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-017496-a) надаємо наступні пояснення (інформацію та документи).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість за лотом № 9.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм (зі змінами) ДП «ДОТ» уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 «Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни».
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Порядком взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 27 грудня 2023 року № 780 (із змінами) (далі – Порядок), передбачено процедуру визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України від 27.12.2023 № 780 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно з пунктом 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно з пунктом 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1026
«Деякі питання організації харчування особового складу Збройних Сил» погоджено проведення процедур закупівель продуктів харчування та/або процедур закупівель послуг щодо забезпечення харчуванням у межах бюджетних призначень відповідно до затвердженого Міністерством каталогу продуктів харчування (переліку продуктів харчування, призначеного для формування добового меню з урахуванням таких критеріїв, як енерговитрати осіб, які харчуються, та ціни на продукти харчування) та покладено на Міністерство оборони України визначення порядку застосування каталогу продуктів харчування.
Наказом Міністерства оборони України від 29.04.2020 № 140 «Про затвердження Порядку застосування Каталогу продуктів харчування» затверджено Порядок застосування Каталогу продуктів харчування.
Наказом Міністерства оборони України від 15.11.2019 № 591 (зі змінами) «Про затвердження Каталогу продуктів харчування» затверджено Каталог продуктів харчування.
07.11.2024 Заступником Міністра оборони України затверджено Описи продуктів за Каталогом продуктів харчування, затвердженим Наказом Міністерства оборони України від 15.11.2019 № 591 (зі змінами) та доведено до ДП «ДОТ» відповідно до пункту 4.1 Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023.
Таким чином, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі встановлені на підставі доведених до ДП «ДОТ» Описів продуктів за Каталогом продуктів харчування, затвердженим Наказом Міністерства оборони України від 15.11.2019 № 591 (зі змінами), Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»; постанов Кабінету Міністрів України від 16 травня 2018 р. № 488 «Про затвердження Порядку контролю за якістю послуг з харчування особового складу Збройних Сил», від 29 березня 2002 р. № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту», від 15 жовтня 2001 р. № 1348 «Про норми годування штатних тварин військових частин, закладів, установ і організацій Збройних Сил, інших військових формувань, структурних підрозділів Державної спеціальної служби транспорту, органів і підрозділів Національної поліції, цивільного захисту та установ кримінально-виконавчої служби», від 28 грудня 2016 року № 1026 «Деякі питання організації харчування особового складу Збройних Сил»; наказів Міністерства оборони України від 29 квітня 2020 № 140 «Про затвердження Порядку застосування Каталогу продуктів харчування», від 15 листопада 2019 № 591 «Про затвердження Каталогу продуктів харчування», від 09 грудня 2002 р. № 402 «Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Збройних Сил України на мирний час», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2002 р. за № 992/7280, від 17 серпня 2017 № 440 «Про затвердження Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2017 за № 1192/31060.
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Відповідно до Інструкції з планування закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони під час дії правового режиму воєнного стану за тиловим напрямом забезпечення, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 29.07.2024 № 513/нм, Департамент політики закупівель Міністерства оборони України надсилає отримані заявки щодо потреб в закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до потреб та наявності бюджетних асигнувань за кодами програмної та економічної класифікації видатків та/або зміни до них, наданих Командуванням Сил логістики Збройних Сил України, за погодженням з Центральним управлінням оборонних ресурсів Генерального штабу Збройних Сил України державному підприємству Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» для проведення моніторингу та визначення орієнтовної вартості товарів, робіт і послуг, у тому числі орієнтовної вартості за одиницю предмета закупівлі, з відповідним документальним підтвердженням зазначеної інформації (далі – підтверджена орієнтовна вартість).
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» протягом 7 (семи) робочих днів опрацьовує отримані заявки та надає Департаменту підтверджену орієнтовну вартість. Відповідальним за визначення орієнтовної вартості товарів, робіт і послуг є ДП «ДОТ».
Департамент, після отримання опрацьованих ДП «ДОТ» заявок, протягом 5 (п’яти) робочих днів узагальнює інформацію, надану Командуванням Сил логістики Збройних Сил України та ДП «ДОТ», та формує проєкт Переліку та/або зміни до нього.
Таким чином, листом ДП «ДОТ» від 08.10.2024 № 2165/4178 до Департаменту політики закупівель Міністерства оборони України надіслано підтверджену орієнтовну вартість.
Листом Міністерства оборони України від 12.11.2024 № 6455/уд/2 до ДП «ДОТ» доведено Зміни до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів, передбачених бюджетною програмою КПКВК 2101020/3 «Тилове забезпечення (окрім закупівлі пально-мастильних матеріалів)» для закупівлі державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» на 2025 рік із затвердженою орієнтовною вартістю.
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», на основі доведених Департаментом політики закупівель Міністерства оборони України Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів, передбачених бюджетною програмою КПКВК 2101020/3 «Тилове забезпечення (окрім закупівлі пально-мастильних матеріалів)» для закупівлі державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» на 2025 рік.
2. Підпунктом 1.2.1 пукну 1 додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження) на склад(-и), зазначені у довідці. Надати посилання на файл/документ в складі пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА» (далі – ТОВ «ГАРНА СТРАВА») за лотом № 9, яким виконано дану вимогу.
На вимогу відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції
ТОВ «ГАРНА СТРАВА» надало файл з назвою «пОТУЖНІСТЬ сУЧКОВА 115 14 r-UA-12-10-837 конфіденційно.pdf» в якому міститься документ, що підтверджує наявність державної реєстрації потужностей складу, заявленого в своїй пропозиції за посиланням: https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/c5b9058ccc314479a7349cf737989c96?Signature=AMSgPfYP9ANcmoRXnpeMHEgbjfdlIi3QUz5qqTy4dPoO3qF2CFpykgjMxKLcUgfyGBYSYL7JLcSE8H8MG5nLAQ%3D%3D&KeyID=52462340
3. Надати пояснення, посилання на документи (посилання на файл/документ) в складі пропозиції, чи виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником ТОВ «ГАРНА СТРАВА» за лотом №9, зокрема: для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання: загальна площа сухих складів – не менше ніж 1000 кв.м; кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 3-х; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС): загальна площа складів – не менше ніж 1400 кв.м; кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): загальна площа складів – не менше ніж 300 кв.м; кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 1-єї.
На підтвердження вимоги відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції ТОВ «ГАРНА СТРАВА» надано файл з назвою «Довідка про склад конфіденційно.pdf», у якому міститься документ з інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання умов договору про закупівлю, за посиланням: https://public docs.prozorro.gov.ua/get/e5fae8c0dab143c3aa6dab1d8fe28d12?Signature=zSwJ3c3S%2BjhMLC8rv%2BFzHA8wIY69N0%2B9xDcIL9KRWDNBs%2F2fvBNjML1n7glLoRizctXbD%2F8kUiOPh%2FSganJLAg%3D%3D&KeyID=52462340, крім того, на підтвердження кількості рамп/воріт ТОВ «ГАРНА СТРАВА» у складі пропозиції надано файл з назвою “ГЛ ПРО ВОРОТА конфіденційно” за посиланням: https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/4bb386eb19794a189f4d730c7425f325?Signature=LdaSOTfG%2B%2B9a3QvkC5biZdF1dHsfammjG0FPa1cEOVFLEOgBLl01BmQEvuIBoRUHGD50Q9bQCb9JsIwgUjNQAw%3D%3D&KeyID=52462340, а також на підтвердження складських приміщень, які зазначені у Довідці про склад, ТОВ «ГАРНА СТРАВА» у складі пропозиції надає файл з назвою «Дог оренди Шері Імпекс ГС Сучкова 115 конфіденційно.pdf» за посиланням: https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/ddc30b6f337641e4a89df4ab9c9d5499?Signature=4qnln8jn2DCAzFvKTKBUBJYGrLzcTaP%2Bx7mVsANKnzetLfZbvMfOaVw7Q51gYYH7MAmVugi79q8F5PSVn1JzAQ%3D%3D&KeyID=52462340. Таким чином, надані в складі пропозиції документи, повністю відповідають вимогам визначеним у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що завантажені у відповідь на запит документи містять частину прихованої інформації. У випадку необхідності, документи з відкритою інформацією можуть бути надані до органів ДАСУ засобами поштового зв’язку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами моніторингу спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-14-017496-a) (далі – Закупівля). За результатами проведення моніторингу спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-017496-a), оголошеної Державним підприємством «Державний оператор тилу» (далі відповідно – ДП «ДОТ», Замовник), Держаудитслужбою встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу Закупівлі від 17.02.2025 (далі – Висновок) та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Під час проведення закупівель Замовник керується Законом та Законом України «Про оборонні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості № 1275). Відповідно до статті 14 Закону Замовник встановлює вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з підпунктами 1.1, 1.2, 1.2.1 пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимоги, що підтверджують відповідність кваліфікаційних критеріїв в учасника, а саме наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними документами: 1.1. Довідкою за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання умов договору про закупівлю, а саме: Для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання: - загальна площа сухих складів – не менше ніж 1000 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 3-х; Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 1400 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох; Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 300 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 1-єї; 1.2. Для підтвердження інформації щодо складських приміщень, зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: - документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. - для підтвердження наявності відповідної кількості рамп/воріт на складі/складах учасник надає гарантійний лист. 1.2.1 У разі, якщо зазначена учасником матеріально-технічна база належать постачальнику/виробнику/тощо, який буде залучений учасником до виконання умов договору у складі пропозиції надаються: - документи, визначені в пункті 1.2 даного додатку, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази у відповідного суб’єкта господарювання; - гарантійний лист від суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником до виконання умов договору, яким підтверджується його згода на використання зазначених складських приміщень, у разі визначення учасника переможцем закупівлі. Крім того, учасник у складі про позиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження) на склад(-и), зазначені у довідці. На підтвердження вищезазначених вимог, що встановлені Замовником учасник ТОВ «ГАРНА СТРАВА» у складі своєї пропозиції за лотом № 9 надало наступні документи: Довідку про наявність складських приміщень № 2 від 19.11.2024, де зазначено про наявність необхідних складських приміщень для різних категорій Товарів у загальній кількості 2 735,1 кв.м. за адресою: вул. Сучкова, 115/14а, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область. На підтвердження наявності складського приміщення, що зазначено у довідці, учасником надано Договір оренди нежитлового приміщення від 02.11.2024 №02.11-24, який укладено між ТОВ «ГАРНА СТРАВА» та ПП «ШЕРІ ІМПЕКС», а також рішення про державну реєстрацію потужностей від 16.05.2024 № r-UA-12-10-873. Слід зазначити, що на етапі оцінки пропозицій учасників під час проведення спрощеної закупівлі у Замовника немає обов’язку перевіряти надані документи щодо складських приміщень згідно з даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Крім того, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно для підтвердження наявності орендованих складських приміщень. Таким чином, під час оцінки наданих учасниками документами Замовник перевіряє наявність документів, які вимагались Оголошенням, та їх відповідність умовам Оголошення. У відповідності до пункту 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Отже, Замовником розглянуто документи учасника в складі пропозиції на відповідність вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. За результатами оцінки пропозиція учасника відповідає вимогам Оголошення та вимогам до предмету закупівлі, а відповідно відсутні підстави для відхилення пропозиції. Крім того, відповідно до пункту 6.4.1 укладеного Державного контракту (договору) про закупівлю від 09 грудня 2024 № 115/12-24-ХП (далі – Договір) передбачено, що Замовник проводить перевірку фактичної відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі в електронній системі закупівель. За результатом перевірки об’єктів, а саме – складських приміщень, встановлюється фактична відповідність кваліфікаційним критеріям або фактична невідповідність кваліфікаційним критеріям. За результатами виїзних перевірок було здійснено перевірку фактичної відповідності матеріально-технічної бази у ТОВ «ГАРНА СТРАВА» на відповідність кваліфікаційним критеріям, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель та встановлено фактичну відповідність кваліфікаційним критеріям, які ТОВ «ГАРНА СТРАВА» планує використовувати для виконання зобов’язань за укладеним Договором та дозволити розміщення заявок на постачання продуктів харчування. Держаудитслужба у своєму Висновку від 17 лютого 2025 року посилається на рішення Київського окружного адміністративного суду від 06.12.2024 у справі № 320/58171/24, яке стосується визначення ТОВ «ГАРНА СТРАВА» переможцем спрощеної закупівлі, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу Прозорро за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-11-14-017496-a, за предметом: «ДК 021:2015:15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування ( комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)» за лотом № 7. Таким чином, рішення суду стосується виключно обставин проведення Закупівлі за лотом № 7. Рішення суду не містить жодних вимог до Замовника, що мають бути вчинені за лотом № 9. Під час оцінки пропозиції за лотом № 9 Замовник керувався вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та документами учасника, що надавались учасником ТОВ «ГАРНА СТРАВА» за лотом № 9. Слід зауважити, що обов’язком Замовника є забезпечення своєчасного та якісного харчування Збройних сил України, тому Замовник діяв в межах наданих йому повноважень та керуючись нормами чинного законодавства України та виконав всі необхідні дії для унеможливлення збоїв у забезпеченні якісним та своєчасним харчуванням військовослужбовців. Крім того, ДП «ДОТ» повідомляє, що усунення виявленого порушення, яке зазначено у висновку Держаудитслужби від 17 лютого 2025 року, шляхом припинення зобов’язань є неможливим з огляду на наявність укладеного Договору. Також, Господарським судом міста Києва по справі № 910/15971/24 розглядається справа щодо скасування рішення щодо визначення переможця і визнання недійсним Договору. Всі дії щодо подальшого припинення чи подовження договірних зобов’язань будуть вирішуватись у відповідності до судових рішень.
2025-02-21 10:49:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА» (лот 9) встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 17.02.2025 оскаржено в Київському окружному адміністративному суді 25.02.2025 р. |
Дата публікації: | 27 лютого 2025 |
Номер відкриття провадження: | № 320/15213/25 |
Дата відкриття провадження: | 09 квітня 2025 |
Документи:
16 квітня 2025 13:26
|
Електронний підпис |
16 квітня 2025 13:26
|
Електронний підпис |
27 лютого 2025 15:05
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік) |
Опис предмету закупівлі: |
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 402 948 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 014 740,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 4 029 480 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4029480 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів) та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження) на склад(-и), зазначені у довідці, мають бути видані на оператора ринку, який буде здійснювати діяльність із зберігання харчових продуктів.
Враховуючи, що це підтвердження наявності матеріально-технічної бази в Учасника (потенційно майбутнього Постачальника) - передбачається, що саме Постачальник буде здійснювати цю діяльність. Тому відповідна вимога стосується Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2024 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" |
379 704 000,00
UAH з ПДВ
|
346 956 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" |
384 540 000,00
UAH з ПДВ
|
346 957 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" |
365 664 000,00
UAH з ПДВ
|
365 664 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЙБОРОДА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" |
338 208 000,00
UAH з ПДВ
|
338 208 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОРЕЛ ЮЛІЯ ВАДИМІВНА" |
351 000 000,00
UAH з ПДВ
|
348 985 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД" |
374 400 000,00
UAH з ПДВ
|
374 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТОМСЕРВІС" |
382 200 000,00
UAH з ПДВ
|
382 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "КОДИНКА" |
401 856 000,00
UAH з ПДВ
|
401 856 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАЙБОРОДА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" #2488519968 |
Відхилено |
338 208 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2024 19:21
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" #44638778 |
Відхилено |
346 956 260,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2024 19:10
|
|
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" #43439316 |
Переможець |
346 957 260,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2024 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2024 20:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2025 17:15
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 118-12-24-ХП.pdf | зміни до договору |
09 січня 2025 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 14:41
|
Договір № 118-12-24-ХП ТОВ ТРЕЙД ПОЛТАВА (ЛОТ 1).pdf | укладений |
19 грудня 2024 14:22
|
Розцінений Постачальником Каталог продуктів харчування до держаного контракту (договору) про закупівлю № 118.12-24-ХП від 19.12.2024.pdf | укладений |
19 грудня 2024 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та відкритості. |
Номер договору про закупівлю: | 118/12-24-ХП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |