Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Заяц Наталя 380432595370 Zayats@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 14:20 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 14:20 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету на підставі видаткової накладної шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 12:51 |
Додаток 5(Перелік документів та інформації,які подаються Переможцем).docx | |
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 3 (ТП).docx | |
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 1 (Перелік документів та інформації, які подаються Учасником).docx | |
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 2 (Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).docx | |
09 вересня 2024 12:21 |
ТД авто типу пікап.docx | |
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 4 (Проєкт договору).doc |
09 вересня 2024 12:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2024 12:51 |
Додаток 5(Перелік документів та інформації,які подаються Переможцем).docx
|
|||
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 3 (ТП).docx
|
|||
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 1 (Перелік документів та інформації, які подаються Учасником).docx
|
|||
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 2 (Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).docx
|
|||
09 вересня 2024 12:21 |
ТД авто типу пікап.docx
|
|||
09 вересня 2024 12:21 |
Додаток 4 (Проєкт договору).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Характеристики автомобілів, які є предметом закупівлі обумовлені потребою на потужний пікап, який використовується в складних умовах. Вимоги щодо потужності визначено вимогою військових, які виконують завдання по дорогах із надважкими умовами (чорнозем, глина, пісок і т.п.). Тому, у тендерній документації «Додаток 2» відображені технічні вимоги в яких зазначено мінімально можливі характеристики для нормальної, тривалої роботи даних транспортних засобів.
Зменшення потужності двигуна з урахуванням важких умов експлуатації автомобілів, змусить експлуатувати їх на підвищених обертах у високотемпературному режимі, що безумовно вплине на їх моторесурс та призведе до передчасного зносу, виходу з ладу. Автомобілі з двигунами з більшою потужністю зазвичай мають значно більший пробіг без капітального ремонту.
Ураховуючи викладене, запропоновані Вами зміни до тендерної документації «Додаток 2», а саме показник «Потужність двигуна» неможливі.
Характеристики автомобілів, які є предметом закупівлі обумовлені потребою на потужний пікап, який використовується в складних умовах. Вимоги щодо потужності визначено вимогою військових, які виконують завдання по дорогах із надважкими умовами (чорнозем, глина, пісок і т.п.). Тому, у тендерній документації «Додаток 2» відображені технічні вимоги в яких зазначено мінімально можливі характеристики для нормальної, тривалої роботи даних транспортних засобів.
Зменшення потужності двигуна з урахуванням важких умов експлуатації автомобілів, змусить експлуатувати їх на підвищених обертах у високотемпературному режимі, що безумовно вплине на їх моторесурс та призведе до передчасного зносу, виходу з ладу. Автомобілі з двигунами з більшою потужністю зазвичай мають значно більший пробіг без капітального ремонту.
Ураховуючи викладене, запропоновані Вами зміни до тендерної документації «Додаток 2», а саме показник «Потужність двигуна» неможливі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-07-000043 ● 3e97476ebbe94e8b8cf94ee59e2a8769
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2024 №88-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.10.2024 №88-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-09-09-005384-a,09.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-08 12:24:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобілів типу пікап для потреб ЗСУ та інших військових формувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-09-005384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат (з урахуванням вимог законодавства щодо звільнення від оподаткування ПДВ), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «АВТО-РЕГІОН», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема, щодо надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі (підпункт 1.1.2 пункт 1.1 Додатку 1 тендерної документації?
Оскільки у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано копію договору від 22 березня 2024 року №4600009169, укладеного з ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» зі строком його дії до 29 березня 2025 року (файл. Додаток 01-01.2_Договір №4600009169 від 22.03.2024.pdf) не в повному обсязі, без копій усіх додаткових угод.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-11 12:30:53
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит Виконавчий комітет ВМР надає пояснення(інформації та документи):
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися департаментом цивільного захисту Вінницької міської ради відповідно до запитів військових частин (додаються), які будуть використовувати дані автомобілі для забезпечення обороноздатності.
Очікувана вартість закупівлі визначалася Замовником, відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua/, https://hotline.ua/ та отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників (додаються). Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами за одиницю товару :
- ТОВ «Транзит ІО» - 1 240 000 грн з ПДВ;
- ТОВ «Зернотрейд»-1 200 000 грн з ПДВ;
- ТОВ «Автовінн»-1460500 грн з ПДВ.
Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином:
- середньоарифметична ціна одиницю товару становить 1 300 166,66 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (1240000,00 грн.+1200000,00 грн. + 1460500,00 грн.) /3 .
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 13 000 000,00 грн. з ПДВ із розрахунку 1 300 000 грн. з ПДВ за одиницю товару та розрахована за формулою 1 300 000 х 10= 13 000 000,00 грн з ПДВ.
2.Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено подання визначених тендерної документацією документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в кількості не менше одного. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації документами та /або інформацією, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Тобто, в тендерній документації не було вимоги надавати договори з додатковими угодами до них.
За сукупністю усіх вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці.
Учасником, ТОВ «Авто-Регіон», надано довідку про виконання одного аналогічного договору(файл Додаток 01-01.1_Довідка досвід-4.pdf), копію договору від 22.03.2024 №4600009169, зазначеного в довідці з видатковими накладними, що повністю підтверджують факт повного або часткового виконання договору(файл Додаток 01-01.2_Договір №4600009169 від 22.03.2024.pdf). Звертаємо увгу, що відповідно до пункту 15.14 зазначеного договору невід’ємною його частиною є такі додатки: додаток 1, додаток 2, додаток 3, які надані в повному обсязі. Що ж стосується інших документів наданих у файлі «Додаток 01-01.2_Договір №4600009169 від 22.03.2024.pdf», то замовником в тендерній документації не вимагалося подання додаткових угод до договору, тому документи, які були подані учасником з його власної ініціативи, замовником не розглядаються та не беруться до уваги, крім документів, які вимагалися тендерною документацією.
Отже виходячи з вище переліченого замовником не було порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ 1178 від 12 жовтня 2022 року, так як документи які не вимагалися тендерною документацією замовником не розглядаються.
Таким чином, учасник ТОВ «Авто-Регіон», якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема, щодо надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
Окрім того, замовником керуючись п. 42 Особливостей, було додатково самостійно перевірено інформацію в електронній системі закупівель, та підтверджено достовірність наданих документів, які не вимагались. Тобто, усі додаткові угоди до договору №4600009169 від 22.03.2024 укладеного між учасником ТОВ «Авто-регіон», якого обрано переможцем та ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» є у вільному та відкритому доступі в електронній системі публічних закупівель Prozorro (UA-2024-01-31-003532-a).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-09-005384-а Виконавчий комітет Вінницької міської ради повідомляє про те, що всі зауваження прийнято до уваги та з огляду на встановлені порушення Уповноважену особу зобов’язано, з метою недопущення подібних помилок у подальшому: 1) врахувати при складанні тендерної документації всі зміни прийняті постановами Кабінету міністрів України до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. 2) пройти онлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб у сфері публічних закупівель.
2024-11-04 12:23:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" |
11 640 000,00
UAH з ПДВ
|
11 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗИТ ІО" |
12 400 000,00
UAH з ПДВ
|
11 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЬЮТОН АВТО МІСТО" |
12 240 000,00
UAH з ПДВ
|
11 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
12 870 000,00
UAH з ПДВ
|
12 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД" |
12 999 999,96
UAH з ПДВ
|
12 999 999,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОТОР ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" |
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" #32982101 |
Переможець |
11 640 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 14:04
|
договір.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:03
|