Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Чорний Олексій Сергійович 380443097511 pk_chornyi@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 21 395 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Тендерна документація
29 березня 2024 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 10:15 |
ТД.docx | |
29 березня 2024 10:15 |
Обгрунтування характеристик предмета закупівлі.docx | |
29 березня 2024 10:15 |
Додаток 7. Проект договору.docx | |
29 березня 2024 10:15 |
Оголошенння.doc | |
29 березня 2024 10:15 |
Обгрунтування ціни на папір туалетний.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
паперу туалетного в аркушах зазначені у додатку А Додатку 1 тендерної
документації. Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації параметри та
характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в
тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та
характеристики, ніж зазначені в тендерній документації тобто технічні
параметри та характеристики продукції, що пропонується до постачання,
повинні бути не нижчими ніж задані замовником. Дякуємо за звернення!»
Вимоги про усунення порушення
Згідно ПРОТОКОЛУ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" визначено переможцем за Лотами 1, 2, 3, 4 на закупівлю Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: Лот 1 - 4 991 250,00 грн без ПДВ; Лот 2 - 4 936 250,00 грн без ПДВ; Лот 3 - 4 839 999,00 грн без ПДВ; Лот 4 - 4 839 999,00 грн без ПДВ., номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Вважаю рішення Замовника неправомірним та таким що порушує мої права та охоронювані законом інтереси та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до інформації що оприлюднена в електронній системі закупівель Замовник розмістив Вимогу про усунення невідповідностей такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 10.04.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-29-001685-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4 Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4, а саме: 1) На вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: «…Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Сніжана ТКАЧЕНКО.
Вважаю, що Замовник не мав права розміщувати наведене вище повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель з огляду на таке.
Відповідно до Розділу ІІ. Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі додатку 1 до тендерної документації (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації )вимагається документ про підтвердження відповідності виробництва, який повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Отже, серед інших документів, що підтверджують відповідність продукції що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі є документ про підтвердження відповідності виробництва.
Учасником ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції документ про підтвердження відповідності виробництва не надано.
Відповідно до п.43Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції документа про підтвердження відповідності виробництва не є невідповідністю визначеною пунктом 43 Особливостей.
Орган оскарження, зокрема у Рішенні № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023 за скаргою № UA-2023-01-05-001974-a.c1 підтверджує не можливість скористатися механізмом 24-х годин на усунення невідповідностей в порядку п.43 Особливостей у наведеній вище частині.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року щодо визначення Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" переможцем закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах), номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Шановний Замовнику!
Згідно ПРОТОКОЛУ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" визначено переможцем за Лотами 1, 2, 3, 4 на закупівлю Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: Лот 1 - 4 991 250,00 грн без ПДВ; Лот 2 - 4 936 250,00 грн без ПДВ; Лот 3 - 4 839 999,00 грн без ПДВ; Лот 4 - 4 839 999,00 грн без ПДВ., номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Вважаю рішення Замовника неправомірним та таким що порушує мої права та охоронювані законом інтереси та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до інформації що оприлюднена в електронній системі закупівель Замовник розмістив Вимогу про усунення невідповідностей такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 10.04.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-29-001685-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4 Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4, а саме: 1) На вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: «…Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Сніжана ТКАЧЕНКО.
Вважаю, що Замовник не мав права розміщувати наведене вище повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель з огляду на таке.
Відповідно до Розділу ІІ. Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі додатку 1 до тендерної документації (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації )вимагається документ про підтвердження відповідності виробництва, який повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Отже, серед інших документів, що підтверджують відповідність продукції що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі є документ про підтвердження відповідності виробництва.
Учасником ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції документ про підтвердження відповідності виробництва не надано.
Відповідно до п.43Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції документа про підтвердження відповідності виробництва не є невідповідністю визначеною пунктом 43 Особливостей.
Орган оскарження, зокрема у Рішенні № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023 за скаргою № UA-2023-01-05-001974-a.c1 підтверджує не можливість скористатися механізмом 24-х годин на усунення невідповідностей в порядку п.43 Особливостей у наведеній вище частині.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року щодо визначення Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" переможцем закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах), номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Згідно ПРОТОКОЛУ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" визначено переможцем за Лотами 1, 2, 3, 4 на закупівлю Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: Лот 1 - 4 991 250,00 грн без ПДВ; Лот 2 - 4 936 250,00 грн без ПДВ; Лот 3 - 4 839 999,00 грн без ПДВ; Лот 4 - 4 839 999,00 грн без ПДВ., номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Вважаю рішення Замовника неправомірним та таким що порушує мої права та охоронювані законом інтереси та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до інформації що оприлюднена в електронній системі закупівель Замовник розмістив Вимогу про усунення невідповідностей такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 10.04.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-29-001685-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4 Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4, а саме: 1) На вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: «…Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Сніжана ТКАЧЕНКО.
Вважаю, що Замовник не мав права розміщувати наведене вище повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель з огляду на таке.
Відповідно до Розділу ІІ. Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі додатку 1 до тендерної документації (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації )вимагається документ про підтвердження відповідності виробництва, який повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Отже, серед інших документів, що підтверджують відповідність продукції що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі є документ про підтвердження відповідності виробництва.
Учасником ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції документ про підтвердження відповідності виробництва не надано.
Відповідно до п.43Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції документа про підтвердження відповідності виробництва не є невідповідністю визначеною пунктом 43 Особливостей.
Орган оскарження, зокрема у Рішенні № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023 за скаргою № UA-2023-01-05-001974-a.c1 підтверджує не можливість скористатися механізмом 24-х годин на усунення невідповідностей в порядку п.43 Особливостей у наведеній вище частині.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року щодо визначення Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" переможцем закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах), номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Згідно ПРОТОКОЛУ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" визначено переможцем за Лотами 1, 2, 3, 4 на закупівлю Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: Лот 1 - 4 991 250,00 грн без ПДВ; Лот 2 - 4 936 250,00 грн без ПДВ; Лот 3 - 4 839 999,00 грн без ПДВ; Лот 4 - 4 839 999,00 грн без ПДВ., номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Вважаю рішення Замовника неправомірним та таким що порушує мої права та охоронювані законом інтереси та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до інформації що оприлюднена в електронній системі закупівель Замовник розмістив Вимогу про усунення невідповідностей такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 10.04.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-29-001685-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4 Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лот 1-4, а саме: 1) На вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: «…Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Сніжана ТКАЧЕНКО.
Вважаю, що Замовник не мав права розміщувати наведене вище повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель з огляду на таке.
Відповідно до Розділу ІІ. Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі додатку 1 до тендерної документації (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації )вимагається документ про підтвердження відповідності виробництва, який повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Отже, серед інших документів, що підтверджують відповідність продукції що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі є документ про підтвердження відповідності виробництва.
Учасником ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції документ про підтвердження відповідності виробництва не надано.
Відповідно до п.43Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції документа про підтвердження відповідності виробництва не є невідповідністю визначеною пунктом 43 Особливостей.
Орган оскарження, зокрема у Рішенні № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023 за скаргою № UA-2023-01-05-001974-a.c1 підтверджує не можливість скористатися механізмом 24-х годин на усунення невідповідностей в порядку п.43 Особливостей у наведеній вище частині.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ № 3 - 22/04-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 22.04.2024 року щодо визначення Учасника ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" переможцем закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах), номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000010 ● af03cf414dac49caa2f7d4de3ab8fc76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-29-001685-a 29.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 10:46:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару (ПК-24Т_0133_ВО) папір туалетний в аркушах за кодом ДК 021-2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-001685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 12:34:56
Про надання пояснень У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару (ПК-24Т_0133_ВО) папір туалетний в аркушах за кодом ДК 021-2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-001685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Замовником надаються комерційні пропозиції від ТОВ «СЕРВІС ПРО», ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД», ТОВ «УКРТРАНСІНВЕС-СЕРВІС», на підставі яких було здійснено моніторинг цін на товар.
2. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно обставин зазначених в самих обґрунтуваннях.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів".
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ "Укрзалізниця" також виробничими підрозділами філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» щорічно надається річна потреба всіх необхідних ТМЦ, послуг та робіт, через спеціалізовану систему АС «Потреба МТР/Послуги», профільними відділами затверджується загальна потреба підрозділів та надається відповідному відділу філії, для подальшого врахування в специфікованому річному плану самостійної закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р. Надаємо техніко-економічне обґрунтування закупівлі з порівнянням цін комерційних пропозицій та надані комерційні пропозиції.
Додатково повідомляємо, що відповідно вищевказаного нормативного документу Замовник здійснює оприлюднення на власному сайті uz.gov.ua, конкретне посилання на запитувані документи, а саме: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak
В пошуку необхідно зазначити номер оголошення UA-2024-03-29-001685-a
Листом Ц-7-91/4250-21 від 27.10.2021 було, зокрема, доведено наступне: «Відповідно до доручення від 18.10.2021 № Ц-7-87/449-21 зобов’язано регіональні філії та філії забезпечувати розміщення обґрунтування шляхом заповнення відповідного поля на авторизованому електронному майданчику SmartTender.
Наразі налаштовано процес автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті) на сайті АТ «Укрзалізниця» обґрунтування із авторизованого електронного майданчика SmartTender.». Зазначений лист додається.
При оприлюдненні оголошення через майданчик SmartTender поле «Обґрунтування для відображення на сайті замовника » було заповнено відповідним текстом обґрунтувань, а саме: «відповідні обґрунтування оприлюднені в оголошені під планом UA-P-2024-03-29-001665-a», чим забезпечено публікацію відповідних обґрунтувань на сайті Замовника через дзеркало (віджет).
Також з метою відкритості замовником додатково оприлюднені обґрунтування безпосередньо в оголошенні https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-03-29-001665-a - прикріплені файли:
29 березня 2024 10:15 Обгрунтування характеристик предмета закупівлі.docx
29 березня 2024 10:15 Обгрунтування ціни на папір туалетний.docx
Дані обґрунтування також додаються.
- 1. Комерційна пропозиція від ТОВ Сервіс Про.pdf
- 2. Комерційна пропозиція ТОВ Борей Трейд.pdf
- 3. Комерційна пропозиція від ТОВ Укртрансинвест.pdf
- № 4230-ПК-ПК-ПК TEO-1 ЛОТи(1-2-3-4) 19_03_2024_15-04-14.xlsx
- Відповідь на запит.docx
- лист Ц-7-914250-21 від 27.10.2021.docx
- Обгрунтування характеристик предмета закупівлі папір туалетний.docx
- Обгрунтування ціни на папір туалетний.docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-19 14:31:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару (ПК-
24Т_0133_ВО) папір туалетний в аркушах за кодом ДК 021-2015: 33760000-5 —
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-
001685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні
засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6
Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала
потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу ІІ. Документальне
підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета
закупівлі Додатку 1 до тендерної документації, якщо учасник не є виробником
продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із
виробником, а саме:
а) договір з виробником; або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або
г) інше документальне підтвердження про походження товару у учасника від
виробника (в такому разі учасник має надати: договір на купівлю товару або інші
належні документи відповідно до чинного законодавства, що підтвердять весь
ланцюг походження продукції у учасника, починаючи від виробника).
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання
продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з
автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації
цього документу від виробника.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути
чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не
застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність
технічним регламентам.
Надайте посилання або назви файлів поданих учасником товариством з
обмеженою відповідальністю «БОРЕЙ-ТРЕЙД», які містять документальне
підтвердження, щодо виконання умов підпункту 3.1 пункту 3 розділу II
Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом
на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-22 10:34:14
Пояснення, інформація та документи на запит
1. Замовником надається лист виробника ТОВ «КЛІН ПОЙНТ» про представництво його інтересів ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД», який було надано та завантажено учасником у складі своєї пропозиції, щодо виконання умов підпункту 3.1 пункту 3 розділу II Додатку 1 до тендерної документації. Даним листом виробник ТОВ «КЛІН ПОЙНТ» надав учаснику ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» статус офіційного дистриб’ютора з метою подальшої реалізації продукції Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН ПОЙНТ» на ринку України з підтвердженням гарантії щодо якості продукції, з терміном дії повноважень протягом строку постачання (до 31.12.2024), файл «22_АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ.pdf».
Зазначений лист додається.
Також учасником ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» у складі своєї пропозиції даний ЛИСТ ВИРОБНИКА ПРО ПРЕДСТАВНИЦТВО ЙОГО ІНТЕРЕСІВ оприлюднений безпосередньо в процедурі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-29-001665-a - прикріплені файли (Лот 1, 2, 3, 4):
08 квітня 2024 14:04 22_АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
1) Надати аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» по лотам № 1, 2, 3, 4 установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.». Відповідно до абз.2 п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Протоколом 4–10/04/24 від 10.04.2024 р прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4, керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), оскільки встановлено наступне: «…На вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції.…». На вказану вимогу ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4 належно виправив зазначені помилки, зокрема, завантажив: - сертифікат ДСТУ ISO 14001-2015 «на систему екологічного управління» дійсний до 25.10.2026 із сферою сертифікації, яка підтверджує відповідність (спроможність) виробництва ТОВ "Клін-Пойнт" виготовляти продукцію запропоновану до постачання. Також даний сертифікат підтверджує відповідність виробництва паперових виробів системі екологічного управління. - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001-2018 «система управління якістю. Вимоги» дійсний до 24.10.2026 із сферою сертифікації, яка підтверджує відповідність (спроможність) виробництва ТОВ "Клін-Пойнт" виготовляти продукцію запропоновану до постачання. Також даний сертифікат підтверджує відповідність виробництва паперових виробів. В свою чергу вимога абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації стосується відповідності виробництва, а не технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Надані ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4 сертифікати ДСТУ ISO 14001-2015, ДСТУ EN ISO 9001-2018 не містять технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції оскільки такий документ оцінює виробництво. З огляду на викладене Замовник правомірно застосував положення п. 43 Особливостей, а учасник ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4 належно виправив виявлені невідповідності в зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення пропозиції. Відповідно положень абз. 2 п. 43 Особливостей невідповідністю є в тому числі відсутність документа в складі пропозиції. Документи на вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД не є документами що містять технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не можуть не призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід додатково зазначити наступне: П. 3 розділу ІІ додатка 1 ТД вимагає правові документи, а не документи що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі про це свідчить сама назва пункта «Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції». абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД вимагає правового документа про оцінку відповідності виробництва і це ніяк не стосується предмета закупівлі та його технічних та якісних характеристик. Відповідно ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» провести оцінку відповідності можно не тільки продукції: - «оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані»; - «підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене»; - «сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу»; Фактично міжнародна сертифікація ISO — це підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів. При цьому менеджмент якості — це спеціальна система управління якістю, заснована на аналізі потреб споживачів, цілей організації, визначенні ресурсів і методів досягнення цих цілей і спрямована на загальне поліпшення всієї системи управління якістю в компанії. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. Виходячи з вищенаведеного, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виробника ніяким чином не впливає на зміну предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та є належними документами на виконання вимог абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД. В ТД технічні та якісні характеристики вказані в Додатку А ТД і як вбачається з вимог абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД та документів наданих на цю вимогу, як ДСТУ ISO 14001-2015, ДСТУ EN ISO 9001-2018, останні не містять їх та не впливають на них чи зміну. Такої ж правової позиції, як і Замовник дотримується і орган оскарження (АМКУ), приклади рішень додаються (Рішення від 12.03.2024 № 4554, рішення від 12.03.2024 № 4559, рішення від 12.03.2024 № 4559). Роз’яснення Міністерства економіки України від 17.05.2023 № 3323-04/22523-06 містить аналогічну правову позицію з порушеного питання. З огляду на викладене в даній закупівлі відсутні порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Додатково хочемо звернути увагу на наступне: Ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.». Вважаємо, що зазначена норма не обмежується конкретною процедурою закупівлі в частині розгляду скаргу, а відноситься до всіх закупівель в яких органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом та до тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав в усіх закупівлях. Про це вказує ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка відноситься до процедур публічних закупівель (всіх процедур проведених в системі), а ч. 12 зазначеної статті не містить вказівки, що вона діє тільки тоді коли розгляд органа оскарження був саме в процедурі по якій проводиться моніторинг. Законодавець з метою не допущення неоднакового застосування законодавства органом оскарження та органом державного фінансового контролю, ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», зобов’язав орган державного фінансового контролю не приймати рішень про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Тобто норма Ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає обов’язок органу державного фінансового контролю моніторити всі закупівлі та всі рішення органу оскарження (встановлену практику АМКУ) та не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. В даній закупівлі порушення виявленні в частині в якій орган оскарження прийняв рішення протилежне висновку органа державного фінансового контролю, зокрема в закупівлі UA-2024-02-09-012099-a, а відповідно ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» орган державного фінансового контролю не мав приймати рішень про початок моніторингу процедури закупівлі в цій частині. Дані обставини вкотре підтверджують відсутні порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку ч. 9 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановити та підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
2024-08-02 10:46:54
- інфобокс.docx
- Лист Мінекономіки від 17052023 р 3323-0422523-06.pdf
- ПОВ вимога усунути порушення.docx
- протокол виправлення.docx
- Протокол Надати аргументовані заперечення до висновку та інформацію таабо документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.doc
- Рішення від 12.03.2024 № 4554.pdf
- рішення від 12.03.2024 № 4559.pdf
- Рішення від 12.12.2022 № 7290.pdf
- розяснення.docx
- СЕРТИФІКАТ ТОВ КЛІН ПОЙНТ 9001.pdf
- СЕРТИФІКАТ_ТОВ КЛІН ПОЙНТ_14001-2015_СЕУ.085-23.PDF
- службова щодо оскарження рішення.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку по результатам моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 12 серпня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/38333/24 |
Дата відкриття провадження: | 23 серпня 2024 |
Документи:
28 серпня 2024 08:55
|
Електронний підпис |
12 серпня 2024 15:41
|
Електронний підпис |
12 серпня 2024 15:41
|
Позов УЗ vs Держаудит.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 Папір туалетний в аркушах |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 348 750,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 53 487,50 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. Лот 1 - 160 462,50 грн (сто шістдесят тисяч чотириста шістдесят дві гривні 50 коп.); Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 160462.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 6 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням Особливостей. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
5 046 250,00
UAH
|
4 991 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Виноградов Сергій Михайлович |
5 087 500,00
UAH
|
5 032 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" |
5 241 500,00
UAH
|
5 241 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" |
5 307 500,00
UAH
|
5 307 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Переможець |
4 991 250,00
UAH
|
22 квітня 2024 17:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 10:39
|
ПОВ.docx | зміни до договору |
03 жовтня 2024 10:39
|
ДУ1_публ.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 12:48
|
Договір про закупівлю паперу туалетного (Лот 1)_публ.pdf | укладений |
06 травня 2024 12:47
|
Банківська гарантія (лот 1).PDF | укладений |
06 травня 2024 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»., 41022900, - місто Київ , юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів/закупівлі, здійсненої з використанням електронного каталогу/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівельUA-2024-03-29-001685-a, Лот 1 3) дата укладення та номер договору про закупівлю; 03.05.2024,№ ПК/МТЗ/24228/Ю 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю; ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 5) ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю;40840299 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону:Київ, тел. +380675627571 7) дата внесення змін до договору про закупівлю; 30.09.2024 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цього пункту; пп.5 п. 19 Особливостей– « погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору. Внести зміни до пункту 6.3 Договору, Додатку №1 до Договору та викласти їх в новій редакції. 10) Ціна договору складає:4 922 500,00грн без ПДВ (чотири мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), 5 907 000,00 грн з ПДВ (п’ять мільйонів дев’ятсот сім тисяч гривень 00 копійок) Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»___________________________ Олексій ЧОРНИЙ |
Номер договору про закупівлю: | ПК/МТЗ/24228/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК/МТЗ/24228/Ю/ду1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |