Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38527798 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28 |
Контактна особа: |
Лагановська Алла Богданівна 0678273015 ALLA.KANCEDAL@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:02 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:02 |
Очікувана вартість: | 5 304 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Більш детально в тендерній документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого Товару протягом 14 (чотирнадцять) банківських днів після підписання Сторонами документів, передбачених Договором. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 15:24 |
Додаток 1 (лист-пропозиція).doc | |
16 лютого 2024 15:24 |
ТД.docx | |
16 лютого 2024 15:24 |
Додаток 4 (проєкт договору) одяг.doc | |
16 лютого 2024 15:24 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx | |
16 лютого 2024 15:24 |
Додаток 2 (технічна завдання).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000011 ● c25fc62f006e403698158fbc5303f760
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 12-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.03.2024 № 12-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-16-009590-a від 16.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 14:29:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за кодом ДК ЄЗС 021:2015 18110000-3 Формений одяг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-009590-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 15:41:27
Спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за кодом ДК ЄЗС 021:2015 18110000-3 Формений одяг
На виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит у прикріпленому файлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РОСЕ" |
5 250 960,00
UAH з ПДВ
|
3 514 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЕДЕЛЬВІКА" |
3 797 688,00
UAH з ПДВ
|
3 797 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
5 197 650,00
UAH з ПДВ
|
5 197 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РОСЕ" #37801004 |
Відхилено |
3 514 680,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 15:08
|
ПрАТ "ЕДЕЛЬВІКА" #20134458 |
Відхилено |
3 797 688,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 15:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Переможець |
5 197 650,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:55
|
Договір № 59.pdf | укладений |
07 березня 2024 10:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Костюм демісезонний з світловідбиваючою стрічкою (куртка, штани) | 900 | штуки |
3 372,00
UAH з ПДВ
|
Костюм демісезонний без світловідбиваючої стрічки (куртка, штани) | 75 | штуки |
3 270,00
UAH з ПДВ
|
Футболка | 1800 | штуки |
300,00
UAH з ПДВ
|
Сорочка - поло | 150 | штуки |
648,00
UAH з ПДВ
|
Жилет-розгрузка | 550 | штуки |
2 070,00
UAH з ПДВ
|
Кофта | 100 | штуки |
1 104,00
UAH з ПДВ
|
Жилет сигнальний | 75 | штуки |
420,00
UAH з ПДВ
|