Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26307196 |
Вебсайт: | http://drohobych-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, 82100, Львівська обл., місто Дрогобич, ПЛ. РИНОК, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бурмич Христина Богданівна 380989282156 lafee11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 14:57 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 14:57 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 14:21 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
12 грудня 2023 14:21 |
додаток 3 .docx | |
12 грудня 2023 14:21 |
додаток 1 .docx | |
12 грудня 2023 14:21 |
додаток 2 технічні характеристики.doc | |
12 грудня 2023 14:21 |
додаток 4.docx | |
12 грудня 2023 14:21 |
тендерна документація1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000077 ● ecc166de6b2b4985b2423313df684b8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2024 № 76
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-12-013603-a, 12.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 11:11:04
Запит про надання пояснення Замовнику – Виконавчому комітету Дрогобицької міської ради Львівської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-12-013603-a, яка проводилась Виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 14:26:02
Відповідь на запит Держаудитслужби
Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару - копіювальний папір (ДК 021:2015-30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне), за ID: UA-2023-12-12-013603-a, яка проведена Виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради надаємо наступні пояснення:
1.Обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та з урахуванням листа відділу бухгалтерського обліку та звітності виконкому Дрогобицької міської ради № 238- ІІ від 06.12.2023, відповідно до якого, надано перелік товарів та послуг для проведення процедур закупівлі, у зв’язку із поданням проекту кошторису виконкому Дрогобицької міської ради на 2024 рік (документальне підтвердження додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування та відповідно до потреб замовника, які зазначені у службові записці завідувача господарством виконкому № 318 від 12.12.2023 року (документальне підтвердження додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах та наявної потреби ініціативного структурного підрозділу (документальні підтвердження додаються).
В результаті порівняння ринкових цін зроблено висновок, що очікувана вартість копіювального паперу, яка відповідає замовленим характеристикам може становити 200 гривень за одну пачку.
2.Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі:
https://drohobych-rada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-3/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі товару - копіювальний папір (ДК 021:2015-30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне), за ID: UA-2023-12-12-013603-a, яка проведена виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради надаємо наступні пояснення: Виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради неможливо усунути виявленні порушення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу, а саме : порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації, оскільки вищезазначена закупівля перебуває у статусі – завершена. 29 грудня 2023 року виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Корвет». На даному етапі коригування тендерної документації неможливе. Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради зобов’язується в подальшому не допускати порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей № 1178 при складанні тендерної документації. Також слід зазначити, що уповноважена особа – Бурмич Христина Богданівна, яка проводила вищезазначену процедуру закупівлі станом на сьогодні не являється уповноваженою особою виконавчого комітету Дрогобицької міської ради. Відповідно до рішення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради № 80 від 05.03.2024р. уповноваженою особою, відповідальною за проведення процедур закупівлі у виконавчому комітеті Дрогобицької міської ради визначено головного спеціаліста, фахівця з публічних закупівель управління інвестицій та економічного розвитку - Палько Ірину Маріанівну.
2024-05-03 10:04:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" |
189 525,00
UAH з ПДВ
|
184 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
186 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Переможець |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:28
|
договір 3-24 від 29.12.2023.pdf | укладений |
29 грудня 2023 14:28
|