Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38527798 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28 |
Контактна особа: |
Пікун Іван Адамович 380678273015 103tenders@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 15:15 |
Очікувана вартість: | 1 621 141,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 105,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Більш детально - в тендерній документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Договором передбачена можливість здійснення авансового платежу Виконавцю в розмірі до 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, протягом 20 (двадцяти) календарних днів після набуття чинності Договору. | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за фактично наданні Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів, з дня підписання уповноваженими особами Сторін Актів та Довідок (ін. документів), передбачених договором. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 14:56 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc | |
17 листопада 2023 14:56 |
ТД.docx | |
17 листопада 2023 14:56 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx | |
17 листопада 2023 14:56 |
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 листопада 2023 14:56 |
Додаток 2 - Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000106 ● aeac30a0a7cb4a7494a7e8ee8491bf4c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2023-11-17-011693-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 21:05:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Луцьк, пр. Волі, 66а, Волинська обл. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-17-011693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 14:34:26
Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Луцьк, пр. Волі, 66а, Волинська обл. Код ДК ЄЗС 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Пояснення, інформація та документи в прикріплених файлах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 20:44:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Луцьк, пр. Волі, 66а, Волинська обл. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-17-011693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- за результатами проведення закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» укладено договір про закупівлю від 07.12.2023 № 416 (далі – Договір) строк надання послуг за яким та термін дії якого - до 31.01.2024 року включно. В ході виконання Договору додатковою угодою від 31.01.2024 № 1 внесено зміни в частині подовження строку надання послуг до 31.03.2024 включно та подовження терміну дії Договору до 31.03.2024 включно.
Просимо надати пояснення та обґрунтування причин внесення вищезазначених змін до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 16:08:53
Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Луцьк, пр. Волі, 66а, Волинська обл. Код ДК ЄЗС 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Пояснення, інформація та документи в прикріплених файлах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2023 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 298 497,74
UAH з ПДВ
|
1 298 497,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Переможець |
1 298 497,74
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 15:15
|
Коригуючий акт №1.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 15:15
|
Лист №14-05 03.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 15:15
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 10:23
|
Лист №04-30 01.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 10:23
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 15:29
|
Договір №416.pdf | укладений |
07 грудня 2023 15:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Луцьк, пр. Волі, 66а, Волинська обл. | 1 | послуга |
1 298 497,74
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 до Договору від 07.12.2023 №416, укладена у зв'язку з продовженням строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 416 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 до Договору від 07.12.2023 №416, укладена у зв'язку з коригуванням договірної ціни (без збільшення кошторисної вартості будівництва) |
Номер договору про закупівлю: | 416 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Луцьк, пр. Волі, 66а, Волинська обл. | 1 | послуга |
1 298 497,74
UAH з ПДВ
|