Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ "КИЇВСЬКА КАРТИННА ГАЛЕРЕЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02224293 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Терещенківська, 9 |
Контактна особа: |
Людмила Романенко +380674565150 rls@knag.museum |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2023 11:50 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 11:52 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 11:52 |
Очікувана вартість: | 10 220 987,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 209,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України шляхом перерахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок Підрядника проміжними платежами за фактично виконані етапи Робіт відповідно до Календарного графіку виконання Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати (форма КБ-3) та Підсумкових відомостей ресурсів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати Робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2023 12:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 12:20 |
ТД_реставрація_15.06.2023.pdf | |
15 червня 2023 12:20 |
Оголошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000115 ● c9c9cff428514d52905cdc4de627f553
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 10:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2023 № 186
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-06-15-006629-a 15.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 18:04:13
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-07 15:28:35
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит від 05.07.2023 року Національний музей «Київська картинна галерея» повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі (Код за ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні роботи) «Реставрація будівлі Національного музею "Київська картинна галерея" по вул. Терещенківська, 9 у Шевченківському районі м. Києва. Усунення пошкоджень внаслідок воєнних дій у період збройної агресії Російської Федерації проти України». (Назва об’єкта культурної спадщини (згідно з Державним реєстром нерухомих пам’яток України, рішенням про взяття на державний облік або Переліком об’єктів культурної спадщини): Будинок Київського музею російського мистецтва, де містилася приватна колекція М.А. Терещенка, кінець ХІХ - початок ХХ століття охоронний № 260060-Н Постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 р. № 928 занесеного до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, як пам’ятка історії національного значення, Музей російського мистецтва, 1877, 1882-1883, 1884 рр. охоронний № 47 Рішенням виконавчого комітету Київської міськради народних депутатів від 22.11.1982 № 1804, архітектурна та містобудівельна пам’ятка) здійснено на підставі науково-проектної документації, яку було розроблено у 2023 році ТОВ АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «РЕСТАВРАТОР» ( 880-2023-3М).
Архітектурні та реставраційні рішення вказаної науково-проектної документації по об’єкту, виконано у відповідності до: Закону України «Про охорону культурної спадщини»; ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»; інших нормативних та інструктивних документів, що регламентують виконання науково-проектної документації та будівельних робіт за видом будівництва «Реставрація», що підтверджено погодженням Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), про що свідчить відповідний лист-погодження та витяг з Реєстру будівельної діяльності (додається).
На проект отримано позитивний експертний звіт № 01-0114-23/ЦБ від 19 червня 2023 ФІЛІЇ КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ (додається).
Розмір бюджетного призначення визначено Наказом Департаменту культури ВО КМР (КМДА) №17 від 23.01.2023 р. «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації» (Додається).
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена на підставі кошторисної частини проекту. Том 3 вказаного Проекту «3.2. Зведений кошторисний розрахунок, об’єктні та локальні кошториси (К) 880-2023-3-2. (Додається) та проведеного первинного моніторингу цін та розцінок.
Водночас, під час визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, окрім Проекту використовувалися вимоги пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета Закупівлі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» розміщена на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» КМДА (Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту) за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/28EFBAE47D37AE36C22589B80044BCB2.
З метою забезпечення інформування всіх зацікавлених осіб та можливості реалізації функції громадського контролю за ходом реставраційних робіт, з моменту оголошення результатів торгів на сайті музею https://knag.museum/index.php/uk/muzei/about-us розпочато інформаційну кампанію, в ході якої буде розміщатися інформація про реалізацію проекту.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-02 16:46:07
Заперечення на Висновок Держаудитслужби від 28 липня 2023 року
Відповідно до Інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі предметом аналізу Держаудитслужби були питання: «визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) у редакції від 20.05.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.»
В результаті здійсненого моніторингу було зроблено висновок, про начеб-то «невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «БРФ «Відродження» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 5 Додатку до 2 ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати копії сертифікатів відповідності на вироби, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні сертифікати відповідності на вироби, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції».
Національний музей «Київська картинна галерея» не погоджується з вказаним висновком з наступних підстав;
• Предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Інші завершальні роботи) з «Рєставрації будівлі Національного музею "Київська картинна галерея" по вул. Терещенківська, 9 у Шевченківському районі м. Києва. Усунення пошкоджень внаслідок воєнних дій у період збройної агресії російської федерації проти України» були саме Роботи, а не придбання тих чи інших виробів. Поява пункту 5 у Додатку 2 ТД була обумовлена тим, що на момент формування технічного завдання із закупівлі, проектувальником та музеєм розглядалась можливість з метою економії бюджетних коштів придбати частину віконних блоків для заміни пошкоджених у вигляді готових виробів. Однак, у ході проведення консультацій з органами охорони культурної спадщини, експертизи та вивчення ринкових пропозицій щодо наявності у серійному виробництві віконних блоків необхідних типорозмірів, було встановлено, що пропозиція готових блоків необхідних типорозмірів та якості, яка б відповідала вимогам проекту, погодженим з органом охорони культурної спадщини, на ринку відсутня і виготовлення таких блоків має здійснюватися індивідуально, у відповідності до робочих креслень проекту, де уточнені розміри та особливості встановлення кожного вікна окремо. Остаточно такий висновок було зроблено після того, як початок закупівлі вже було оголошено. Таким чином, вважаємо, що на момент завершення процедури закупівлі вказаний пункт втратив актуальність і наявність «копій сертифікатів відповідності» жодним чином не могла вплинути на кількісні та якісні показники закупівлі і не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції, а порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відбулося.
• Підрядником ТОВ «БРФ «Відродження» у складі тендерної документації було надано належним чином оформлену «Довідку щодо надання копій сертифікатів відповідності на вироби, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам закупівлі, встановленим замовником ( вих. № 91 від 22 червня 2023 року)», відповідно до якої Підрядник гарантував надання вказаних копій сертифікатів на вимогу Замовника. Таким чином, навіть, якщо у процесі виконання робіт виникне необхідність придбання якихось готових виробів, що підлягають сертифікації, дотримання прав Замовника повністю забезпечено в межах вимог чинного законодавства.
• Північний офіс Держаудитслужби в період проведення моніторингу здійснив на адресу музею через систему ProZorro єдиний Запит щодо прийнятих Замовником рішень або вчинених дій. На нього у встановленому законом порядку було надано вичерпну відповідь, до якої у Висновку зауважень не висловлено. При цьому, вказаний Запит не містив питання щодо підстав включення Замовником пункту 5 до Додатку 2 ТЦ також не було сформульовано будь-яких інших питань щодо умов закупівлі та переліку наданих документів, хоча повна інформація була оприлюднена належним чином і була так само доступна, як і на момент надання Висновку . Таким чином, Замовник був позбавлений можливості надати пояснення з вказаного приводу і довести, що факт «ненадання копій сертифікатів відповідності на вироби» не впливає на параметри відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам закупівлі та вартість робіт і, відповідно, суму укладеного договору.
• Посилання на статті 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтю 8 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вважатися належними підставами «усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору». Оскільки, як було викладено вище, дії Замовника, що були кваліфіковані як «порушення» насправді не могли суттєво вплинути на технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі, або розглядатися як дискримінаційні щодо інших учасників закупівель, розірвання Договору, відповідно до вимог ст. 651 ЦК України, допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено Договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення умов договору іншою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Аналогічна норма ч.1 ст.188 ГК України теж стверджує, що зміна і розірвання господарських договорів у односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Просимо також урахувати правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 15 червня 2021 року у справі № 922/298/20, яка передбачає, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Право на відміну торгів існує лише на стадії до завершення процедури торгів, а не після їх завершення . Після укладення договору про закупівлю процедура закупівлі є завершеною. Таким чином, зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору» не може бути прийняте до виконання, як таке, що не має належних правових підстав, та, у випадку спроби його виконання, призведе до можливості подачі Підрядником (переможцем торгів) мотивованого судового позову, який, як свідчить практика раніше прийнятих судових рішень, має негативну перспективу для Національного музею «Київська картинна галерея».
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що Національним музеєм «Київська картинна галерея» проводиться оцінка можливих наслідків виконання рекомендації Північного офісу Держаудитслужби у частині припинення зобов’язань за договором з точки зору фінансових, юридичних та технологічних ризиків, а також прямого порушення норм законодавства про охорону пам’яток та зберігання предметів Державного музейного фонду. Після отримання результатів аналізу, інформація на вашу адресу буде направлена додатково.
Також повідомляємо, шо Національний музей «Київська картинна галерея» має намір оскаржити Висновок від 28 липня 2023 р. у судовому порядку.
Враховуючи викладене вище, Національний музей «Київська картинна галерея» просить переглянути Висновок Держаудитслужби від 28 липня 2023 р. у частині визнання порушенням «невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «БРФ «Відродження» вимогам тендерної документації Замовника», а зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору» зняти, як таке, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після всебічного аналізу фінансових, юридичних та технологічних ризиків, а також ризик можливого прямого порушення норм законодавства про охорону пам’яток та зберігання предметів Державного музейного фонду, не зважаючи на незгоду з запропонованими діями, Національний музей «Київська картинна галерея» прийняв рішення про виконання рекомендацій Висновку Північного офісу Держаудитслужби від 28 липня 2023 р. у частині припинення зобов’язань за Договором підряду № 010 від 11 липня 2023 р. з ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» При цьому вважаємо за необхідне додатково повідомити наступне. Приміщення музею отримало значні пошкодження під час ракетного удару російської федерації 10 жовтня 2022 р. Відповідно до «Висновку про технічний стан» будівлі музею (витяг з науково-проектної документації додається) значна кількість елементів конструкцій будівлі знаходиться у аварійному або непридатному до нормальної експлуатації стані. Найбільш критичний характер має стан покрівлі та скляних ліхтарів на ній, повна відсутність вікон на фасадній частині будівлі та часткова з боку внутрішнього двору. Внаслідок проведених першочергових протиаварійних робіт з тимчасовим закриттям віконних пройм ХДМ-плитами та перекриття пошкоджених ділянок покрівлі непрофільними гідроізоляційними матеріалами у осінньо-зимовий період 2022-2023 р.р. було забезпечено дотримання у приміщенні мінімальних кліматичних умов, які суттєво не вплинули на стан приміщення та музейних експонатів. В той же час, тимчасові конструкції не можуть гарантувати надійного захисту приміщення у наступний осінньо-зимовий період, а, у випадку випадіння значної кількості опадів, захисні конструкції можуть бути пошкоджені або частково зруйновані, що призведе до проникнення опадів до внутрішніх приміщень, критичного порушення кліматичного режиму, пошкодження елементів історичного інтер’єру пам’ятки національного та місцевого значення та можливого вкрай негативного впливу на стан живописних та графічних робіт з фондової колекції музею. У випадку настання таких подій виникне необхідність у припиненні діяльності музею та його подальшої повної реставрації, що призведе до необхідності бюджетного фінансування у значно більших розмірах. Попередня (довідкова) оцінка вартості повного комплексу ремонтно-реставраційних робіт на об’єкті ( за умови збереження наявного стану інтер’єрів та їх опорних конструктивних елементів) виконана станом на 2021 рік складає 600 – 800 мільйонів гривень. Припинення зобов’язань за договором за 149 календарних днів, які залишилися до кінця року призведе також до наступних можливих наслідків: • Необхідність проведення нового повного циклу процедур закупівлі ( мінімальні строки з моменту оголошення до завершення процедури 30 календарних днів). Бюджетні асигнування, виділені з бюджету міста Києва на ремонтно-реставраційні роботи, мають бути освоєні до закінчення 2023 бюджетного року. Відповідно до раніше погоджених з проектувальником та підрядчиком строків, мінімальний термін, за який можуть бути здійснені вказані роботи складає 120 календарних днів. Таким чином, провести повний цикл необхідних робіт після завершення процедури торгів до 31 грудня 2023 р. неможливо. У випадку, якщо у процесі проведення закупівлі можуть виникнути фактори, які продовжать її ще до 10 робочих днів, а, враховуючи невиправдано ускладнену та недосконалу процедуру отримання від ДІАМ Дозволу на початок будівництва через електронний кабінет замовника, існує реальний ризик, що роботи не будуть виконані у необхідному обсягу, або не розпочаті взагалі, а бюджетні кошти не будуть освоєні. • Недотримання у приміщеннях фондозбірні музею кліматичних умов, визначених нормативними документами про музейну справу, може призвести до негативного впливу на стан експонатів, аж до можливого їх пошкодження. Враховуючи загальну оціночну вартість колекції музею у понад 70 млрд. грн., можливі витрати на консервацію, реставрацію та переміщення експонатів до інших місць зберігання оцінюються розмірі до 1% від вказаної оціночної вартості . • У випадку повного припинення роботи музею з відвідувачами, бюджет, виходячи з фактичних показників 2022 – 2023 року, не отримає не менше 1 мільйона 200 тисяч гривень надходжень від вхідної плати та проведення іншої поточної музейної діяльності. • Також, припинення роботи закладу призведе до необхідності виведення у простій, або повного скорочення значної частини працівників музею ( 99 штатних одиниць). Національний музей «Київська картинна галерея» просить розглянути наведену вище інформацію, оцінити, виходячи з її змісту, ризики виконання рекомендації щодо припинення дії Договору підряду та надати додаткове письмове підтвердження позиції Північного офісу Держаудитслужби щодо їх виконання.
2023-08-04 14:40:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-08-09 12:22:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2023 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БРФ Відродження |
9 301 655,32
UAH з ПДВ
|
9 199 445,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
9 414 833,83
UAH з ПДВ
|
9 301 655,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БРФ Відродження #40722813 |
Переможець |
9 199 445,45
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 15:35
|
Угода №1 про припинення зобов'язань.PDF | укладений |
04 серпня 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 14:11
|
ДОГОВІР з ТОВ Відродження № 010.pdf | укладений |
12 липня 2023 14:07
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 липня 2023 — 03 серпня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку Північного офісу Держаудитслужби від 28 липня 2023 року та на виконання його вимог |