Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м.Луцьк, Волинська область, код ДК ЄЗС 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 449 945,00 UAH
UA-2023-03-09-010023-a ● af91a8c62d7742ed96596b87b0c7096c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38527798 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28 |
Контактна особа: |
Пікун Іван Адамович 380678273015 103tenders@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 16:30 |
Початок аукціону: | 17 березня 2023 16:31 |
Очікувана вартість: | 1 449 945,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 249,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Закупівля відповідно до пункту 10 Особливостей, затверджених постановю КМУ від 12.10.22 №1178 (із змінами).
Більш детально - в тендерній докуметації.
Більш детально - в тендерній докуметації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м.Луцьк, Волинська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Соборності, 19б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Передбачається здійснення авансового платежу Виконавцю в розмірі до 20 (двадцяти) відсотків від Договірної ціни протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Договору. Виплата авансу здійснюється на підставі виставленого Виконавцем рахунку після перевірки Замовником наданих Виконавцем обґрунтувань. | Аванс | 30 | Календарні | 20 |
Надання послуг | Розрахунки за фактично наданні Послуги проводяться протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання уповноваженими особами Сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2023 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2023 16:29 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc | |
09 березня 2023 16:29 |
ТД.docx | |
09 березня 2023 16:29 |
Додаток 2 - Технічне завдання.docx | |
09 березня 2023 16:29 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx | |
09 березня 2023 16:29 |
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-09-010023-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 24 березня 2023 09:44
Неправомірне рішення про визначення переможцем закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд»
Відповідно до п. 1.5 Розділу V Тендерної документації: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до п.6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкова відомість ресурсів.
Отже відсутність в складі пропозиції учасника ТзОВ «Волиньекобуд» документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок не підпадають під визначення «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції», а тому не можуть бути завантажені на Вимогу про усунення невідповідностей та не можуть братися до розгляду як частина пропозиції учасника.
Відповідно до п4.1. Розділу V Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підсумовуючи наведене, рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд» прийняте з грубим порушенням Закону та з порушенням принципів закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі зазначеного вище, пропозиція ТзОВ «Волиньекобуд» підлягає відхиленню.
Відповідно до п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В даній процедурі закупівлі рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 23 березня 2023 року.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.52, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд»
Документи, на які посилаємось в скарзі додаються. Всі документи, що підтверджують все викладене у скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у публічному доступі на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-010023-a.
Розгорнути
Згорнути
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до п.6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкова відомість ресурсів.
Отже відсутність в складі пропозиції учасника ТзОВ «Волиньекобуд» документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок не підпадають під визначення «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції», а тому не можуть бути завантажені на Вимогу про усунення невідповідностей та не можуть братися до розгляду як частина пропозиції учасника.
Відповідно до п4.1. Розділу V Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підсумовуючи наведене, рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд» прийняте з грубим порушенням Закону та з порушенням принципів закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі зазначеного вище, пропозиція ТзОВ «Волиньекобуд» підлягає відхиленню.
Відповідно до п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В даній процедурі закупівлі рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 23 березня 2023 року.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.52, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд»
Документи, на які посилаємось в скарзі додаються. Всі документи, що підтверджують все викладене у скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у публічному доступі на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-010023-a.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2023 08:25
Обгрунтована відповідь на вимогу в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2023-03-09-010023-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОМБУД-5", Код ЄДРПОУ:36716793
Дата подання: 27 березня 2023 23:02
Неправомірне рішення про визначення переможцем закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд»
Скарга на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд»
Предмет закупівлі: Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м. Луцьк, Волинська область. ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-09-010023-a.
Підстава оскарження: на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
09 березня 2023 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2023-03-09-010023-a, про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м. Луцьк, Волинська область, код ДК ЄЗС 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». ПП «Промбуд-5» ( далі - «Скаржник») прийняв участь в даній процедурі закупівлі та подав відповідну тендерну пропозицію.
Аукціон у даній закупівлі не проводився, відповідно до змін від 30 грудня 2022 р. № 1495 у Постанові №1178 Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р., а кваліфікація учасників розпочалася 17.03.2023 року о 16:31 год.. Участь у даній закупівлі взяли 3 учасника:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ";
3. ПП "ПРОМБУД-5"
Замовником при розгляді пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" у вимозі про усунення порушення для усунення невідповідностей (до 23.03.2023р.) зазначено перелік документів що необхідно дозавантажити учаснику: «3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення невідповідностей учасник повинен дозавантажити виправлену Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій, окрім зазначеної інформації, повинен бути вказаний код за ЄДРПОУ контрагента, з яким був укладений аналогічний за предметом закупівлі договір, зазначений Учасником у цій довідці. 3.2. Дозавантажити виправлену форму «Тендерна пропозиція» (згідно Додатку 1 до тендерної документації). 3.3. Дозавантажити довідку (інший документ) у довільній формі з інформацією щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. 3.4. Дозавантажити пояснювальну записку та зведений кошторисний розрахунок. 3.5. Дозавантажити документи (накази), що підтверджують факт затвердження Екологічної політики та політики протидії корупції учасника в установленому порядку.»
23.03.2023 року Замовником завантажено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" де зазначене підприємство вказане як переможець закупівлі.
ПП «Промбуд-5» не погоджується з даним рішенням Замовника, оскільки, після детального вивчення пропозиції поданої Учасником-переможцем, нами були виявлені наступні невідповідності тендерної пропозиції останнього:
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
1. Відповідно до п.6.1. Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкова відомість ресурсів.
Відповідно до п. 1.5 Розділу V Тендерної документації: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
A відповідно до п.6.1. Тендерної документації пояснювальна записка; зведений кошторисний розрахунок – є документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Отже відсутність в складі пропозиції учасника ТзОВ «Волиньекобуд» документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок не підпадають під визначення «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції», а тому не можуть бути завантажені на Вимогу про усунення невідповідностей та не можуть братися до розгляду як частина пропозиції учасника.
2. Відповідно до Розділу 3 п. 6 п.п. 6.1. Тендерної документації:
«Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання
Виконання робіт повинно здійснюватися відповідно до вимог державних стандартів, будівельних та інших норм і правил діючих в Україні, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.».
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції файлів «04 пояснювальна записка.pdf» та «05 зведений кошторисний розрахунок.pdf» вказано, що:
«Кошторисна документацiя складена iз застосуванням:
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб;
- Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва
При складаннi розрахункiв iнших витрат прийнятi такi нарахування:
Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, Настанова [4.38]
Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, Настанова [4.39]»
Відповідно до пункту 5.33. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
«До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.”
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД” міститься договірна ціна, в якій у розрахунках «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» зазначено: "-" (файл «23 договірна ціна.pdf»).
Вказані позиції підтверджуються органом оскарження та є сталою практикою:
1) UA-2020-07-07-000952-с, рішення від 04.09.2020 № 16700;
2) UA-2020-10-30-001840-а, рішення від 08.12.2020 № 22683;
3) UA-2020-11-05-010802-с, рішення від 21.01.2021 № 1041;
4) UA-2021 -02-17-002742-b, рішення від 19.04.2021 № 8330;
На підставі зазначеного вище, пропозиція ТзОВ «Волиньекобуд» підлягає відхиленню.
Відповідно до п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В даній процедурі закупівлі рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 23 березня 2023 року.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.52, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд»
Всі документи, що підтверджують все викладене у скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у публічному доступі на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-010023-a.
Розгорнути
Згорнути
Предмет закупівлі: Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м. Луцьк, Волинська область. ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-09-010023-a.
Підстава оскарження: на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
09 березня 2023 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2023-03-09-010023-a, про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м. Луцьк, Волинська область, код ДК ЄЗС 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». ПП «Промбуд-5» ( далі - «Скаржник») прийняв участь в даній процедурі закупівлі та подав відповідну тендерну пропозицію.
Аукціон у даній закупівлі не проводився, відповідно до змін від 30 грудня 2022 р. № 1495 у Постанові №1178 Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р., а кваліфікація учасників розпочалася 17.03.2023 року о 16:31 год.. Участь у даній закупівлі взяли 3 учасника:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ";
3. ПП "ПРОМБУД-5"
Замовником при розгляді пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" у вимозі про усунення порушення для усунення невідповідностей (до 23.03.2023р.) зазначено перелік документів що необхідно дозавантажити учаснику: «3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення невідповідностей учасник повинен дозавантажити виправлену Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій, окрім зазначеної інформації, повинен бути вказаний код за ЄДРПОУ контрагента, з яким був укладений аналогічний за предметом закупівлі договір, зазначений Учасником у цій довідці. 3.2. Дозавантажити виправлену форму «Тендерна пропозиція» (згідно Додатку 1 до тендерної документації). 3.3. Дозавантажити довідку (інший документ) у довільній формі з інформацією щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. 3.4. Дозавантажити пояснювальну записку та зведений кошторисний розрахунок. 3.5. Дозавантажити документи (накази), що підтверджують факт затвердження Екологічної політики та політики протидії корупції учасника в установленому порядку.»
23.03.2023 року Замовником завантажено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" де зазначене підприємство вказане як переможець закупівлі.
ПП «Промбуд-5» не погоджується з даним рішенням Замовника, оскільки, після детального вивчення пропозиції поданої Учасником-переможцем, нами були виявлені наступні невідповідності тендерної пропозиції останнього:
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
1. Відповідно до п.6.1. Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкова відомість ресурсів.
Відповідно до п. 1.5 Розділу V Тендерної документації: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
A відповідно до п.6.1. Тендерної документації пояснювальна записка; зведений кошторисний розрахунок – є документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Отже відсутність в складі пропозиції учасника ТзОВ «Волиньекобуд» документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок не підпадають під визначення «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції», а тому не можуть бути завантажені на Вимогу про усунення невідповідностей та не можуть братися до розгляду як частина пропозиції учасника.
2. Відповідно до Розділу 3 п. 6 п.п. 6.1. Тендерної документації:
«Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання
Виконання робіт повинно здійснюватися відповідно до вимог державних стандартів, будівельних та інших норм і правил діючих в Україні, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.».
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції файлів «04 пояснювальна записка.pdf» та «05 зведений кошторисний розрахунок.pdf» вказано, що:
«Кошторисна документацiя складена iз застосуванням:
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб;
- Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва
При складаннi розрахункiв iнших витрат прийнятi такi нарахування:
Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, Настанова [4.38]
Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, Настанова [4.39]»
Відповідно до пункту 5.33. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
«До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.”
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД” міститься договірна ціна, в якій у розрахунках «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» зазначено: "-" (файл «23 договірна ціна.pdf»).
Вказані позиції підтверджуються органом оскарження та є сталою практикою:
1) UA-2020-07-07-000952-с, рішення від 04.09.2020 № 16700;
2) UA-2020-10-30-001840-а, рішення від 08.12.2020 № 22683;
3) UA-2020-11-05-010802-с, рішення від 21.01.2021 № 1041;
4) UA-2021 -02-17-002742-b, рішення від 19.04.2021 № 8330;
На підставі зазначеного вище, пропозиція ТзОВ «Волиньекобуд» підлягає відхиленню.
Відповідно до п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В даній процедурі закупівлі рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 23 березня 2023 року.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.52, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд»
Всі документи, що підтверджують все викладене у скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у публічному доступі на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-010023-a.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2023 12:33
Обгрунтування відповіді на вимогу в прикріпленому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2023 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 000 320,10
UAH з ПДВ
|
1 000 320,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
1 098 060,00
UAH з ПДВ
|
1 098 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРОМБУД-5" |
1 214 364,56
UAH з ПДВ
|
1 214 364,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Переможець |
1 000 320,10
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2023 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 09:48
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 15:19
|
Договір №84.pdf | укладений |
31 березня 2023 15:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м.Луцьк, Волинська область | 1 | послуга |
1 000 320,10
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення від 31.03.2023 №84, укладена у зв'язку з внесенням змін у проектно-кошторисну документацію (відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей) |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщення за адресою: проспект Соборності, 19б, м.Луцьк, Волинська область | 1 | послуга |
1 000 320,10
UAH з ПДВ
|