Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний одяг за кодом ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг (спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф)
Очікувана вартість
4 867 560,00 UAH
UA-2022-12-22-009535-a ● c93e59375c724ef6864641c2b50fce34
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38527798 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28 |
Контактна особа: |
Каленюк Анатолій Леонідович 380678273015 103tenders@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2022 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 12:01 |
Початок аукціону: | 02 січня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 4 867 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 337,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Більш детально в тендерній документації
Закупівля відповідно до пункту 10 Особливостей постанови КМУ від 12.10.22 №1178
Більш детально в тендерній документації
Більш детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
920 штуки
Костюм демісезонний з світловідбивною стрічкою
(куртка, штани)
(куртка, штани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
120 штуки
Костюм демісезонний без світловідбивної стрічки (куртка, штани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
920 штуки
Футболка х/б з шевроном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
570 штуки
Жилет розгрузка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
100 штуки
Кофта флісова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
120 штуки
Футболка поло з шевроном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
75 штуки
Жилет підвищеної видимості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого Товару протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами документів. | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого Товару протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами документів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2022 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2022 12:19 |
Додаток 1 (лист-пропозиція).doc | |
22 грудня 2022 12:19 |
ТД.docx | |
22 грудня 2022 12:19 |
Додаток 2 (тех. вимоги).docx | |
22 грудня 2022 12:19 |
Додаток 4 (проект договору).doc | |
22 грудня 2022 12:19 |
Додаток 3 (Квал. крит.).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання документів
Дата подання: 26 грудня 2022 09:48
Дата відповіді: 26 грудня 2022 12:20
Доброго дня, Шановний Замовник!
Однією із вимог тендерної документації є надання наступних документів: "- сертифіката відповідності (якості) на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань тканини, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
- Жилет розгрузка;
- На основну тканину наступні документи:
- сертифіката відповідності (якості) на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань тканини, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
- на тканину обробки : висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;"
Надання даних документів передбачається в складі тендерної пропозиції чи разом із товаром після визначення результатів закупівлі???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!!!
Зверніть увагу, що у додатку 2 до тендерної документації у пункті 4 розділу ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ чітко вказано, що "Для підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції надає:"
4.1. Від постачальника текстилю на позиції:
- Костюм демісезонний з світлоповертаючими та без світлоповертаючих стрічок для працівників ЕМД;
наступні сканкопії документів:
- сертифіката відповідності (якості) на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань тканини, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
- Жилет розгрузка;
- На основну тканину наступні документи:
- сертифіката відповідності (якості) на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань тканини, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
- на тканину обробки : висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
на позицію:
- Футболка «Поло» з коротким рукавом (чоловіча та жіноча) для працівників ЕМД,
- Кофта флісова;
- Футболка х/б;
- Жилет підвищеної видимості.
надати:
- сканкопію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину/виріб із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю) видану державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
4.2. На застібку замок надати сканкопії документів:
- сертифіката відповідності (якості) із зазначенням виробника (власника виробничих потужностей), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на застібку із зазначенням виробника (власника виробничих потужностей), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
Зверніть увагу, що у додатку 2 до тендерної документації у пункті 4 розділу ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ чітко вказано, що "Для підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції надає:"
4.1. Від постачальника текстилю на позиції:
- Костюм демісезонний з світлоповертаючими та без світлоповертаючих стрічок для працівників ЕМД;
наступні сканкопії документів:
- сертифіката відповідності (якості) на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань тканини, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
- Жилет розгрузка;
- На основну тканину наступні документи:
- сертифіката відповідності (якості) на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань тканини, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
- на тканину обробки : висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
на позицію:
- Футболка «Поло» з коротким рукавом (чоловіча та жіноча) для працівників ЕМД,
- Кофта флісова;
- Футболка х/б;
- Жилет підвищеної видимості.
надати:
- сканкопію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину/виріб із зазначенням виробника тканини (власника виробничих потужностей з виробництва текстилю) видану державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
4.2. На застібку замок надати сканкопії документів:
- сертифіката відповідності (якості) із зазначенням виробника (власника виробничих потужностей), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на застібку із зазначенням виробника (власника виробничих потужностей), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією);
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-22-009535-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:42513220
Дата подання: 06 січня 2023 16:33
Дата подання: 06 січня 2023 16:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2023 14:36
Рішення від 10.01.2023 № 304.pdf
Дата публікації: 10 січня 2023 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2023 № 494.pdf
Дата публікації: 17 січня 2023 12:12
Рішення від 16.01.2023 № 494.pdf
Дата публікації: 18 січня 2023 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про переможця.
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2023 15:01
Номер скарги: UA-2022-12-22-009535-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РОСЕ", Код ЄДРПОУ:37801004
Дата подання: 24 січня 2023 15:05
Дата подання: 24 січня 2023 15:05
Скарга на неправомірне обрання Переможця закупівлі ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ"
Вважаємо рішення Замовника про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" переможцем оскаржуваної закупівлі є таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) з наступних підстав.
За результатом розгляду пропозиції ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" при проведені закупівлі UA-2022-12-22-009535-a Замовником встановлено її відповідність встановленим вимогам і 19.01.2023 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.01.2023 з Учасником процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ".
Проте, пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхиленою з наступних підстав.
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження документів, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником у цій тендерній документації, зокрема:
- інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 цього розділу тендерної документації;
інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації та додатків до неї.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в тендерній документації та у Додатку 2 до тендерної документації.
Товар, який пропонується учасником, повинен відповідати діючим Державним стандартам України (ДСТУ), дія яких поширюється на відповідні види (типи) продукції згідно із законодавством України. Для підтвердження цього учасник надає документи, передбачені у додатку 2 Документації.
Додаток 2 Документації містить наступні вимоги:
4. Товар повинен бути дозволений до використання в Україні.
Для підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції надає:
4.2. На застібку замок надати сканкопії документів:
- сертифіката відповідності (якості) із зазначенням виробника (власника виробничих потужностей), виданого державним органом з сертифікації;
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на застібку із зазначенням виробника (власника виробничих потужностей), виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- протоколу лабораторних випробувань, із зазначенням компанії виробника (власника виробничих потужностей), який виданий уповноваженим акредитованим органом (акредитованою лабораторією).
У складі Пропозиції ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" містяться:
1. Сертифікат відповідності № UA.OC-01.0823-22 (файл «Серт. відповідності на застібку замок.pdf»), що виданий ОС та ОВ «АКАДЕМТЕСТ». Продукція, щодо якої видано сертифікат: Фурнітура для швацьких, трикотажних, шкіргалантерейних виробів та взуття: застібка замок, застібка блискавка, стрічка рулонна Т-4, Т-6, Т-8, лита; замок Т4, Т6, Т6с, Т8К, для литої застібки; застібка нероз’ємна Т-4, Т-6, Т-6с, Т-8, лита, роз’ємна Т-6, Т-8, лита.
У вказаному документі зазначено, зокрема, що продукція відповідає: ДСТУ 4146-2003, виробник продукції: ПрАТ "Молнія", Україна".
2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл "Висновок ДСЕЕ на застібку замок.pdf"), від 27.03.2017 № 602-123-20-1/8706, об’єктом експертизи якого є застібки-блискавки побутові типу Т-4, Т-6, Т-8, П-3, Л-7, у якому зазначено, зокрема: "виготовлений у відповідності із ДСТУ 4146-2003 "Застібки - блискавки пластмасові". Країна-виробник: ПрАТ "Молнія", Україна".
3. Протоколи випробувань (файл «Протоколи на застібку замок.pdf»):
3.1. Протокол випробувань від 02.05.2019 № 2019.00.05.02.06, об’єктом випробувань якого є фурнітура для швацьких, трикотажних, шкіргалантерейних виробів та для взуття: эастiбка-блискавка нероз'смна лита - 4 шт., застiбка- блискавка роз'ємна лита - 4 шт., замок для литої застiбки – 3 шт., стрiчка рулонна лита - 1 шт.(lм.), виробництва ПрАТ "Молнія", Україна". Мета випробувань: випробування фурнітури на вiдповiднiсть ДСТУ 4146-2003.
3.2. Протокол випробувань від 02.05.2019 № 2019.00.05.02.04, об’єктом випробувань якого є: фурнітура для швацьких, трикотажних, шкіргалантерейних виробів та для взуття: застібка-блискавка нероз’ємна Т4, замок – Т4, стрічка рулонна Т4, виробництва ПрАТ "Молнія", Україна". Мета випробувань: випробування фурнітури на вiдповiднiсть ДСТУ 4146-2003.
У складі Пропозиції ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" відсутня інформація щодо найменування застібки замка, яка є складовою запропонованої продукції, зокрема, який тип застібки (застібка замок Т-4 лита чи застібка нероз’ємна Т-4 лита чи застібка-блискавка побутова типу Т-4 чи застібка-блискавка нероз’ємна Т4) запропоновано.
Окрім цього слід вказати, що ОС та ОВ «АКАДЕМТЕСТ» (код ЄДРПОУ 37188889) - орган, що видав сертифікат відповідності № UA.OC-01.0823-22, за інформацією, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Реєстр) здійснює діяльність з організаційно-правовою формою - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, а засновниками (учасниками) цієї юридичної особи є 3 фізичні особи та 1 юридична особа. В Реєстрі також відсутні відомості про центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» (код ЄДРПОУ 37188889) або який здійснює функції з управління корпоративними правами держави у відповідній юридичній особі.
Відповідно, ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» (код ЄДРПОУ 37188889) перебуває у приватній власності і не є саме державним органом з сертифікації.
Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" відсутній протокол лабораторних випробувань саме на застібку-блискавку побутову типу Т-4 або відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на застібку-блискавку нероз’ємну Т4, а також відсутній сертифікат відповідності (якості) із зазначенням виробника (власника виробничих потужностей), виданий саме державним органом з сертифікації на застібку замок.
Таким чином, під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Замовник застосував дискримінаційний підхід, а саме: не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ", що не відповідає умовам закупівлі.
Такі дії Замовника призвели не тільки до порушення права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а й до порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст.5 Закону, а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути допущені порушення при проведенні процедури закупівлі за номером оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-22-009535-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" переможцем оскаржуваної закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю, згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг (спеціальний одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф), оголошення № UA-2022-12-22-009535-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 січня 2023 17:32
рішення від 26.01.2023 № 906.pdf
Дата публікації: 26 січня 2023 17:32
інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2023 № 1161.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 11:04
рішення від 01.02.2023 № 1161.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2023 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення переможця.
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2023 14:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2023 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Волиньспецторг" |
4 361 220,00
UAH з ПДВ
|
4 075 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" |
4 392 114,00
UAH з ПДВ
|
4 132 960,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОСЕ" |
4 859 992,86
UAH з ПДВ
|
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
4 826 460,00
UAH з ПДВ
|
4 826 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Волиньспецторг" #30659452 |
Рішення скасоване |
4 075 500,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2023 08:33
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Волиньспецторг" #30659452 |
Рішення скасоване |
4 075 500,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 14:37
|
ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" #42513220 |
Рішення скасоване |
4 132 960,80
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 14:37
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Волиньспецторг" #30659452 |
Відхилено |
4 075 500,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 15:00
|
ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" #42513220 |
Відхилено |
4 132 960,80
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 15:02
|
ТОВ "РОСЕ" #37801004 |
Відхилено |
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 15:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Відхилено |
4 826 460,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 15:27
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій