Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B.D.1.1-1:2013 Facility design "New construction of OHL 750 kV Kakhovska-Prymorska with SS 750 kV "Prymorska" and diversions of OHL 330 kV, (inv. № new) Kherson, Mykolaiv, Odesa oblasts" (stage "P") 71320000-7 Engineering design services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Харченко Андрій Анатолійович (44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Kosyi Oleksandr (44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 144 955 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 449 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої за формою згідно Додатку 5 до цього оголошення, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 724775 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО». |
Publication date: | 26 жовтня 2021 18:06 |
Enquiries until: | 20 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 144 955 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 449 550 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | авансовий платіж в розмірі до 20% від загальної ціни Договору, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | подальша оплата робіт здійснюється Замовником, після повного виконання Підрядником робіт на суму авансового платежу, протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі проектних робіт (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та за наданим Підрядником (після підписання Замовником зазначених Актів) рахунком-фактурою. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2021 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 14:35 |
Зміни_1_ТД_01 235566 Каховська-Приморська.pdf | |
22 листопада 2021 14:35 |
Зм1_ТД_01_235566_ПВР_Нове_будівництво_Каховська_-_Приморська_.doc |
22 листопада 2021 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2021 14:35 |
Зміни_1_ТД_01 235566 Каховська-Приморська.pdf
|
|||
22 листопада 2021 14:35 |
Зм1_ТД_01_235566_ПВР_Нове_будівництво_Каховська_-_Приморська_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Стосовно питання щодо того, який саме документ має надати субпроектувальник, якщо Експертний звіт видано на ім’я генпроектувальника, а прізвище ГІПа субпідрядної проектної організації зазначено в додатку до експертного звіту – має бути наданий експертний(і) звіт(и). Назва об’єкту в експертному звіті має відповідати назві об’єкту в договорі зазначеному у формі 4 ТД «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів). Цього буде досить для підтвердженням якості виконання проектних робіт.
2. Відповідно до Довідки Форма №4 Тендерної документації Розділу І. Досвід виконання проектних робіт, виконаний за останні 5 років, слід надати договір (и) досвід виконання яких проводився за такими стадіями стадії «ТЕО», або «Проект», або «Робочий проект». Щодо наведеного в запитанні прикладу по розробці стадії «Р» - дана стадія не передбачається в тендерній документації як досвід виконання аналогічних робіт стадії «Р
1. При підписанні Завдання на проектування, в даній частині буде уточнення щодо складу особливо цінних земель на які розповсюджується обмеження по проєктуванню. Зокрема,
- абзац перший п.12.1 Завдання на проектування планується викласти в наступній редакції «Розглянути варіанти місця розташування майданчика під будівництво ПС 750 кВ «Приморська» в межах земельної ділянки права на яку оформлено за НЕК «УКРЕНЕРГО», варіанти проходження траси ЛЕП 750 кВ Каховська - Приморська, трас заходів ПЛ 330 кВ на ПС 750 кВ «Приморська» та варіанти спорудження РУ 750-330 кВ ПС 750 кВ «Приморська» (далі – об’єкти) із врахуванням абзаців 2 та 3 цього пункту, а також наступного: землі або земельні ділянки на які необхідно оформити права (власності, користування, в тому числі сервітуту але не виключно) не повинні відноситися до особливо цінних визначених пунктом "г" частини першої ст. 150 Земельного кодексу України.»
- виключити із абзаца 9 п. 12.6 Завдання на поектування «У випадку виникнення потреби встановлення сервітуту за рішенням суду, зокрема але не виключно неможливо встановити місцеперебування землевласника, відмова землевласника та/або землекористувача від підписання необхідних документів, до НЕК «УКРЕНЕРГО» надаються документи (в тому числі але не виключно поштові повідомлення з описом) які посвідчують відповідні відмови та достатні для звернення до суду, в тому числі підписані зі сторони НЕК «УКРЕНЕРГО» договори про встановлення земельних сервітутів які пропонувалися для підпису землевласниками та землекористувачам, відповідні документації із землеустрою, газети з повідомленням тощо.
Відповідні зміни будуть внесені Замовником до Тендерної документації.
2. Класифікатору видів цільового призначення земельних ділянок, видів функціонального призначення територій та співвідношення між ними, а також правила їх застосування (додаток 58 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру»), запроваджено на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 821 від 28.07.2021 як доповнення до Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 23.07.2010 № 548. Отже, це не новий (в контексті взамін іншого) нормативний акт, а доповнення до діючого,тому потреба у внесені змін відсутня. Крім того, звертаємо увагу, що додатки 58, 59 та 60 Постанови КМУ №1051 від 17.10.2012 року враховують діючий наказ Державного комітету України із земельних ресурсів 23.07.2010 № 548.
3. Відшкодування втрат та збитків є окремими заходами правовідносин, які визначені діючими нормативно-правовими актами України (частини 5 та 6 ст. 207 ЗКУ, постанови КМУ від 17 листопада 1997 р. N 1279 та від 19 квітня 1993 р. N 284 тощо), а не договором про встановлення земельного сервітуту. Наразі не слід плутати термін «відшкодування втрат та збитків» з платністю (безоплатністю) сервітуту. Безоплатність сервітуту передбачає право сервітуарія користуватися відповідним правом без окремої плати за те, що він ним скористався. Проте, безоплатність сервітуту не передбачає звільнення сервітуарія від відшкодування нанесених збитків, тому така норма також присутня в змісті самого договору про встановлення земельного сервітуту. Тобто, необхідно зауважити, що умовами договору по встановлення земельного сервітуту передбачено компенсація збитків за користування сервітутом. Додатково слід зауважити, що безоплатність сервітуту це вимога до його умов, а не до назви. Тобто, плата за користування та наслідки такого користування передбачена у якості компенсації, а не як плата за встановлення сервітуту.
Багаторічний досвід НЕК "Укренерго" по даному питанню, вказує на відсутності впливу безоплатності сервітуту на прийняття рішення землевласниками або землекористувачами щодо укладання договору про встановлення земельного сервітуту».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000053 ● e2c47c7b0d9f4ce6acdb5aa85de0cce0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-10-26-006905-a 26.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 16:05:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Проектування об’єкту «Нове будівництво ЛЕП 750 кВ Каховська - Приморська з ПС 750 кВ «Приморська» та заходами ПЛ 330 кВ, (інв. № новий) Херсонська, Миколаївська, Одеська області» (стадія "П") , очікуваною вартістю 144 955 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-26-006905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання безумовної та безвідкличної банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Крім того, просимо надати обґрунтування перевищення двадцятиденного строку для укладання договору про закупівлю з дня прийняття рішення про намір укласти договір про.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 13:47:12
Відповідь замовника на пояснення
Відповідь на пояснення, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Мінфін, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма. При цьому обсяги закупівель були визначені виходячи з технічного стану основних фондів та інших активів підприємства, принципів економічної доцільності запровадження відповідних заходів, а також з урахуванням впливу цих заходів на рівень тарифів на розподіл електричної енергії, а саме:
1. План розвитку системи передачі на 2022-2031 роки, схвалений Постановою НКРЕКП України від 10.12.2021 № 2477;
2. Затверджена Інвестиційна програма НЕК «Укренерго» на 2021 рік (з виплатою авансового платежу) https://ua.energy/wp-content/uploads/2021/12/1.2-Nove-budivnytstvo.pdf;
3. Проектна документація стадії ТЕО, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 246-1219-ДЕ від 18.06.2020 виданий ТОВ «ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ», що додається).
Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до комерційних пропозицій вартості розробки документації із землеустрою, оформлення прав НЕК "Укренерго" на земляні ділянки, археологічних досліджень.
Посилання на сторінку веб-сайту НЕК «Укренерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://ua.energy/zakupivli/informatsiya-pro-ogolosheni-protsedury-zakupivel/.
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав забезпечення виконання договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії №ОГ2021-0689 від 28.12.2021 р. видану ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК ВОСТОК» (додається).
Стосовно обґрунтування перевищення двадцятиденного строку для укладання договору - надаємо відповідне протокольне рішення №013/22-КО від 05.01.2022р. (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державній аудиторській службі України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-26-006905-a. Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2021-10-26-006905-a за результатами якого був опублікований висновок від 18.02.2022 року в якому встановлено, порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону - не відхилилення тендерної пропозиції ТОВ «СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ» як такої, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Зокрема, встановлено, що учасник ТОВ «Союзенергопроект» не завантажив один з двох (мінімально необхідних) наказів про призначення головним інженером конкретних проектів Адоніної В.В., зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.11.2021 № 98 та тендерна пропозиція не містила в собі чинних кваліфікаційних сертифікатів - ≥ 3 (трьох) інженерів-проектувальників, як того вимагалось умовами форми 1 Додатку 2 до тендерної документації. На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, учасник ТОВ «СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ» 08 грудня 2021 року завантажив наказ про призначення Адоніної головним інженером проекту, а також, додатково завантажив наступні файли з документами, шляхом заміни вже існуючих в складі тендерної пропозиції: файл «довідка про субпідрядників, договір наміру.pdf», який містить Довідку про залучення субпідрядників від 07.12.2021 № 111. Зазначена довідка була завантажена на заміну довідки від 22.11.2021 №т 103. Інформація в довідці № 111 відрізняється від інформації в довідці 103 тим, що учасник додав до виконання проектних робіт ще одного субпідрядника (ТОВ «АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ»). Слід також зазначити, що повідомлення Замовника про усунення невідповідностей не містило вимоги щодо заміни чи оновлення інформації про субпідрядників, оскільки Замовнику не відомо чи буде учасник, для підтвердження кваліфікаційних вимог Замовника, залучати потужності субпідрядних організацій. Отже на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, учасник ТОВ «СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ дозавантажив необхідні документи та замінив (привів у відповідність).. деякі документи, що були подані на етапі «прекваліфікації». Тим самим, згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону ТОВ «СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ» виправив невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів. Слід також зазначити, що виправленням незначних помилок, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, вдалося зберегти найкращу ціну тендерних пропозицій, яка є найбільш економічно вигідною. Щодо вимог викладених в Висновку, про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та / або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», законодавець виділяє окремі етапи у процесі проведення моніторингу закупівлі (моніторинг проведення процедури закупівлі; моніторинг укладання договору про закупівлю; моніторинг виконання договору про закупівлю), що в результаті являє собою предмет дослідження в рамках моніторингу конкретної закупівлі. Тобто вказані норми не надають повноважень контролюючому органу проводити аналіз усіх стадій закупівлі, - від визначення предмета закупівлі відповідно до річного плану та до оприлюднення результатів виконання укладеного договору, без урахування того, на якій стадії проведення процедури закупівлі розпочато її моніторинг. В даному випадку моніторинг процедури закупівлі №UА-2021-10-26-006905-а розпочато 26.01.2022 р., тобто в період коли процедура закупівлі вже відбулась, 17.12.2021 було визначено її переможця, з яким укладено договір 14.02.2022 р. Тому, у зв`язку з цим, неможливим та нелогічним є усунення порушення (в т. ч. навіть у випадку правомірності висновку контролюючого органу про такі порушення), які відбулись до визначення переможця закупівлі та укладання Договору. Відповідно до приписів ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; Частиною 5 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили; скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Згідно з ч. 7 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. Таким чином, законодавством України передбачено підстави для відміни торгів саме на стадії проведення торгів, а не після встановлення відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, вимогам Закону та укладання договору з визначеним переможцем торгів. На стадії виконання договору, укладеного за результатами відкритих торгів, є неможливим усунення порушень, позаяк термін проведення процедури закупівлі вже завершився з визначенням переможця. Національна енергетична компанія «Укренерго» вважає висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-10-26-006905-а неправомірним та такими що суперечить вимогам законодавства. На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-26-006905-a від 18.02.2022 року скасувати.
2022-02-25 15:14:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2021 10:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-дослідницький інститут "Енергоінжпроект" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2021 10:18
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
124 500 000,00
UAH
|
123 050 450,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-дослідницький інститут "Енергоінжпроект" |
133 027 185,00
UAH
|
124 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕНЕРДЖІ" |
139 000 000,00
UAH
|
139 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ" #35588575 |
Переможець |
123 050 450,00
UAH
|
17 грудня 2021 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 12:04
|
ДУ_2до_01-235566-21_СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ (1).zip | зміни до договору |
31 травня 2024 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 19:45
|
ДУ_1_до_01-235566-21 від 18.05.2023_СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ.zip | зміни до договору |
18 травня 2023 19:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 19:16
|
Договір 01-235566-21 від 14.02.2022 _СОЮЗЕНЕРГОПРОЕКТ.pdf | укладений |
16 лютого 2022 18:06
|
013 22-КО 01 235566 продовження строку укладання договору КПДХ.pdf | укладений |
16 лютого 2022 18:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-235566-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктами 1 та 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-235566-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |