Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку -за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Очікувана вартість
1 590 006,00 UAH
UA-2020-12-30-002278-b ● 506da8e5104e45e5a7d6ba7e2abef894
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
Код ЄДРПОУ: | 05415786 |
Вебсайт: | http://clinic.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Теліщук Ірина Михайлівна 380683026955 ZAICHENJA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 14:36 |
Очікувана вартість: | 1 590 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 900,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку -за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, Верхня, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: щомісячно, на підставі Акта здачі-приймання послуг у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця до п'ятого числа місяця наступного за звітним. Фактичне виконання Виконавцем послуг зазначається Сторонами у двосторонньому Акті здачі-приймання послуг по охороні за поточний місяць, який подається Виконавцем до третього числа наступного місяця за звітним. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 15:35 |
Тендерна документація.docx | |
30 грудня 2020 15:35 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
30 грудня 2020 15:35 |
Оголошення про проведення.docx | |
30 грудня 2020 15:35 |
Додаток 6 - Інші документи.docx | |
30 грудня 2020 15:35 |
Додаток 5 - тендерна пропозиція.docx | |
30 грудня 2020 15:35 |
Додаток 2 - Стаття 17.docx | |
30 грудня 2020 15:35 |
Додаток 3 - Технічні вимоги.docx | |
30 грудня 2020 15:35 |
Додаток 4 - проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-30-002278-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 05 січня 2021 16:40
Вимога щодо змін в ТД
Доброго дня. В додатку №1 до тендерної документації « Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», в.3 зазначено, що Учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів):
складається по наведеній або у довільній формі (скріплюється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного предмету закупівлі договору (договорів)
Учасник повинен надати скан-копії зазначених в своїй пропозиції договорів (не менше двох), що зазначені у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору – у разі їх наявності, актами наданих послуг (виконаних робіт)) та лист (и) відгук (и) (у листі (ах) відгуку (ів) зазначити: номер договору, предмет та суму договору,кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Вимога щодо зазначення в листі-відгуку інформації про наявність у Виконавця спецзасобів, груп швидкого реагування (ГШР), службового транспорту є необгрунтованою та дискримінаційною, з наступного : – інформація щодо наявності у Виконавця спецзасобів, груп швидкого реагування (ГШР), службового транспорту підтверджується документально, наданням підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції; - якщо, наприклад, послуги учасником надавалися ще декілька років тому і такого Замовника вже немає (відбулася реорганізація чи закриття), як учасники зможуть отримати від такого Замовника відгук із зазначеною Вами інформацією? І тим паче, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимого щодо листа-відгука і заздалегідь почати його отримувати.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у процедурі закупівлі. А тому , вимагаємо виключити частину вимоги щодо інформації, яку повинен містити лист-відгук, а саме – «інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, груп швидкого реагування (ГШР), службового транспорт», та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
складається по наведеній або у довільній формі (скріплюється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного предмету закупівлі договору (договорів)
Учасник повинен надати скан-копії зазначених в своїй пропозиції договорів (не менше двох), що зазначені у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору – у разі їх наявності, актами наданих послуг (виконаних робіт)) та лист (и) відгук (и) (у листі (ах) відгуку (ів) зазначити: номер договору, предмет та суму договору,кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Вимога щодо зазначення в листі-відгуку інформації про наявність у Виконавця спецзасобів, груп швидкого реагування (ГШР), службового транспорту є необгрунтованою та дискримінаційною, з наступного : – інформація щодо наявності у Виконавця спецзасобів, груп швидкого реагування (ГШР), службового транспорту підтверджується документально, наданням підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції; - якщо, наприклад, послуги учасником надавалися ще декілька років тому і такого Замовника вже немає (відбулася реорганізація чи закриття), як учасники зможуть отримати від такого Замовника відгук із зазначеною Вами інформацією? І тим паче, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимого щодо листа-відгука і заздалегідь почати його отримувати.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у процедурі закупівлі. А тому , вимагаємо виключити частину вимоги щодо інформації, яку повинен містити лист-відгук, а саме – «інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, груп швидкого реагування (ГШР), службового транспорт», та внести відповідні зміни до документації!
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2021 15:39
Доброго дня! На Вашу вимогу UA-2020-12-30-002278-b.c1 повідомляємо наступне.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників процедур закупівель, в тому числі і щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)» та додатків до неї, учасники мають документально підтвердити серед інших встановлених критеріїв також інформацію щодо наявності спецзасобів, груп швидкого реагування та службового транспорту.
Якщо учасники відповідають зазначеним критеріям, то отримати від будь-якого контрагента позитивний лист (и) відгук (и) не буде перешкодою.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не встановлює дискримінаційних вимог щодо періоду надання послуг (день, місяць, рік тощо), відповідною галуззю замовників (бюджетна чи приватна структури), сумою укладених договорів та ін.
Таким чином, кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б порушували Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель і встановлені лише для мінімізації ризиків укладення договорів з недобросовісними Виконавцями, що дозволить отримати нашій установі лише якісні послуги досвідчених суб’єктів господарювання.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників процедур закупівель, в тому числі і щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)» та додатків до неї, учасники мають документально підтвердити серед інших встановлених критеріїв також інформацію щодо наявності спецзасобів, груп швидкого реагування та службового транспорту.
Якщо учасники відповідають зазначеним критеріям, то отримати від будь-якого контрагента позитивний лист (и) відгук (и) не буде перешкодою.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не встановлює дискримінаційних вимог щодо періоду надання послуг (день, місяць, рік тощо), відповідною галуззю замовників (бюджетна чи приватна структури), сумою укладених договорів та ін.
Таким чином, кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б порушували Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення публічних закупівель і встановлені лише для мінімізації ризиків укладення договорів з недобросовісними Виконавцями, що дозволить отримати нашій установі лише якісні послуги досвідчених суб’єктів господарювання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ГОВЕРЛА" |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Легіон-Безпека |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ГОВЕРЛА" #33678001 |
Переможець |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2022 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2022 16:42
|
Додаткова угода 2 від 4.03.2022.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2022 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 15:57
|
Додаткова угода 2 від 4.03.2022.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:43
|
Додаткова угода 1 від 30.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 09:30
|
Договір № 21-К від 12.02.2021.pdf | укладений |
12 лютого 2021 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 11.1,11.2, 11.3. Договору Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 21/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідніположення» Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких іншихзаконодавчих актів України щодо вдосконалення публічнихзакупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ, п.п. 3.2, 11.1,11.2, 11.3., 11.6 Договору Сторони дійшли взаємної згодизбільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 21/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідніположення» Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких іншихзаконодавчих актів України щодо вдосконалення публічнихзакупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ, п.п. 3.2, 11.1,11.2, 11.3., 11.6 Договору Сторони дійшли взаємної згодизбільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 21/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |