Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Безпечне місто Луцьк"- Нове будівництво з встановлення камер відеоспостереження по вулицях Винниченка, Словацького та частині проспекту Волі у місті Луцьку. Коригування
Очікувана вартість
1 449 367,60 UAH
UA-2020-12-18-002364-c f1aeb2ee6c6d4df1b32c71ae03a01695
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чіпак Дмитро Олександрович

380952127731 CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39985748
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Чіпак Дмитро Олександрович
380952127731
CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 449 367,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 481,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Необхідність якісного виконання робіт згідно з Робочим проектом.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Безпечне місто Луцьк"- Нове будівництво з встановлення камер відеоспостереження по вулицях Винниченка,
Словацького та частині проспекту Волі у місті Луцьку. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки з Підрядником за виконані роботи провадяться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, за закінчені роботи згідно актів виконаних робіт при наявності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється після підписання Замовником довідки форми КБ-3 та акта форми КБ-2в з розрахунками та виконавчою документацією згідно з графіком виконання етапів робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 1 437 507,93
UAH з ПДВ
1 437 507,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 17:00
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:55
4.4 копія ліцензії.pdf
28 грудня 2020 16:55
4.5 копія дозволу.pdf
28 грудня 2020 16:55
4.11 ISO менеджмент.pdf
28 грудня 2020 16:55
4.9. ДСТУ ISO 37001.pdf
28 грудня 2020 16:55
4.7 скан_копія_витяг ПДВ.pdf
28 грудня 2020 16:55
4.8. ISO 45001_2018.pdf
28 грудня 2020 16:55
3.1 ГУНП_Киев_Борисполь.pdf
28 грудня 2020 16:55
3.3 Хмельницький.pdf
28 грудня 2020 16:55
4.10. ISO екологія.pdf
28 грудня 2020 16:55
4.3 витяг_ЄДР_25.11..pdf
28 грудня 2020 16:55
4.0 відповідність.pdf
28 грудня 2020 16:55
1.0 МТБ та вишки.pdf
28 грудня 2020 16:55
3.0 аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 1 437 507,93
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 14:58

Документи

29 грудня 2020 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
1 437 507,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2020 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 17:22
Додаткова угода №1.2 про внесення змін до Договору підряду №1 від 05 січня 2021 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 18:05
Протокольне рішення УО №7 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2021 18:03
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 08:59
Додаток №2 до Договору.PDF укладений
12 січня 2021 08:58
Договір підряду №1 від 05 січня 2021 року.PDF укладений
12 січня 2021 08:58
Додаток №1 до Договору.PDF укладений
12 січня 2021 08:58
Додаток №3 до Договору.PDF укладений
12 січня 2021 08:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 лютого 2021 10:30
1 436 595,66 UAH UA448201720344261004100091908
Департамент муніципальної варти ЛМР
UA563005280000026005455044180
ТзОВ "Інженіринг-Аналітика"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розбіжності у «Сумах ПДВ» - «239 584.65» та «239 584.66», у звіті про результати проведення закупівлі та договорі про закупівлю, що пов'язано з незастосуванням у системі Прозоро заокруглення сум та відмінності у визначенні сум на майданчику та Прозоро, з метою коригування даної розбіжності та здійсненні реєстрації бюджетного зобов’язання за договором управлінням Державної казначейської служби України у м.Луцьку Волинської області.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатами прийняття виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML