Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НВК "Балтська ЗОШ І-ІІІст.№3-колегіум" |
Код ЄДРПОУ: | 34010891 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96 |
Контактна особа: |
Романець Галина Ярославівна +380486622403 osvitas3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2020 15:06 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 47 065 940,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235 329,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 235329 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2020 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 13:54 |
Перелік змін від 09.10.2020.doc | |
09 жовтня 2020 13:54 |
ТД зі змінами 09.10.2020.doc | |
09 жовтня 2020 13:54 |
Додаток-№6 зі змінами 09.10.2020.pdf | |
01 жовтня 2020 17:22 |
Додаток-№1.pdf | |
01 жовтня 2020 17:15 |
Додаток-№2.pdf | |
01 жовтня 2020 17:14 |
Додаток_№3.pdf | |
01 жовтня 2020 17:08 |
Додаток_№4.pdf | |
01 жовтня 2020 17:08 |
Додаток-№5.pdf | |
01 жовтня 2020 17:08 |
Додаток-№7.pdf | |
01 жовтня 2020 17:07 |
Додаток-№8.pdf | |
01 жовтня 2020 17:07 |
Додаток-№9.pdf |
12 жовтня 2020 16:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 жовтня 2020 13:54 |
Перелік змін від 09.10.2020.doc
|
||||||
09 жовтня 2020 13:54 |
ТД зі змінами 09.10.2020.doc
|
||||||
09 жовтня 2020 13:54 |
Додаток-№6 зі змінами 09.10.2020.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:22 |
Додаток-№1.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:15 |
Додаток-№2.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:14 |
Додаток_№3.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:08 |
Додаток_№4.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:08 |
Додаток-№5.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:08 |
Додаток-№7.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:07 |
Додаток-№8.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 17:07 |
Додаток-№9.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000026 ● b8ad88abf9ba4be5841ca63056ebd040
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.12.2020 Одеса № 475
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.12.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.12.2020 № 475
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-10-01-004872-c 01.10.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-17 15:57:06
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.12.2020 № 475 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводилася Навчально-виховним комплексом «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-01-004872-c, дата оприлюднення 01.10.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) щодо невідповідності учасника ТОВ «Веста Девелоп» вимогам частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надана довідка від 14.10.2020 вих. № 316 про відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі незаповненого календарного графіку виконання робіт від 19.10.2020 вих. № 68, тоді як Замовником у частині 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у пункті 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД) не визначено спосіб подання та форму заповнення учасником календарного графіку виконання робіт?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання заповненого проекту договору відповідно до вимог частини 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надано окремим файлом сканований проект договору від 14.10.2020 № вих. № 303 із заповненими реквізитами, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання зведеного кошторису відповідно до пункту 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД), тоді як умовами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій зведеного кошторису?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-21 14:58:06
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ОРГАНУ МОНІТОРИНГУ UA-2020-10-01-004872-c
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ОРГАНУ МОНІТОРИНГУ
UA-2020-10-01-004872-c
17 грудня 2020 року у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, нами було отримано запит на надання пояснень. У строк 3 робочі дні надаємо наступні пояснення.
Питання №1
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) щодо невідповідності учасника ТОВ «Веста Девелоп» вимогам частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надана довідка від 14.10.2020 вих. № 316 про відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону?”
Повідомляємо, що нами справді було пропущено під час оцінки довідку з вих. №316 від 14.10.2020р., так враховано до оцінки лише наявність довідки за вих. № 333 від 14.10.2020 р., яка містила інформацію лише про 1 з підстав для відмови в участі згідно статті 17 Закону. Але враховуючи усі інші підстави - пропозиція Учасника підлягає відхиленню.Тому порушення у частині не відхилення пропозиції учасника відсутнє.
Питання №2
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі незаповненого календарного графіку виконання робіт від 19.10.2020 вих. № 68, тоді як Замовником у частині 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у пункті 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД) не визначено спосіб подання та форму заповнення учасником календарного графіку виконання робіт?”
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати календарний графік виконання робіт (виконується у відповідності до національного стандарту) (частина 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Не заповнений календарний графік не відповідає власне суті документу. Зокрема, відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві обов'язковими додатками до договору визначено календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва. У п. 17 Умов передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, у наказі Мінрегіону від 13 січня 2009 року № 2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві” визначено, що додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо. Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Невиконання Підрядником графіка дає підстави Замовнику реалізувати свої права щодо притягнення до відповідальності Підрядника відповідно до умов договору та чинного законодавства.
Тобто, Замовником було визначено вимоги до календарного графіку виконання робіт, а також наявне законодавче обґрунтування змісту календарного графіку виконання робіт. Учасник не надав належним чином оформленого календарного графіку - Замовник не може прослідкувати етапність виконання робіт потенційний підрядником, а також чітко окреслені терміни виконання конкретних видів робіт.
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а тому була належним чином відхилена.
Питання №3
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання заповненого проекту договору відповідно до вимог частини 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надано окремим файлом сканований проект договору від 14.10.2020 № вих. № 303 із заповненими реквізитами, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою?”
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати проект договору, який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і містити та печатку учасника. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинять наступне відхилення такої пропозиції (частина 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»).
Учасником було надано неналежно заповнений проект договору у частині а) відсутності належно заповнених та доданих додатків до договору (додатки є невід’ємною частиною договору) (детальніше у відповіді на питання №4); б) зміни умов проекту договору.
Щодо останнього: у п. 75 Проекту передбачено надання додатку “1. Договірна ціна з локальними кошторисами”. Водночас Учасником надано проект договору, де у п. 75 Проекту передбачено надання додатку “1. Договірна ціна”, що є обмеженням умов Замовника у частині не погодження Замовнику як додатку до договору локальних кошторисів, які розшифровують договірну ціну (їх складові).
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а тому була належним чином відхилена.
Питання №4
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання зведеного кошторису відповідно до пункту 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД), тоді як умовами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій зведеного кошторису?”
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати проект договору, який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і містити та печатку учасника. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинять наступне відхилення такої пропозиції (частина 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»).
У затверджених наказом Мінрегіону від 13 січня 2009 року № 2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві” Рекомендаціях передбачено, що додатки до договору (далі - додатки) конкретизують умови, визначені текстом договору, узгоджуються сторонами і є невід'ємною складовою договору.
Учасником було надано неналежно заповнений проект договору у частині відсутності заповнених та доданих додатків до договору. Так як додатки є невід’ємною частиною договору, то проект договору наданий не у повному обсязі.
У п. 75 Проекту договору визначено як додаток “2. Зведений кошторис”. Але такий документ відсутній у складі пропозиції Учасника, а тому вона не відповідає вимогам тендерної документації і була належним чином відхилена.
Посилання:
1. Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, Постанова КМУ від 01.08.2005 року №668
URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/668-2005-%D0%BF
2. Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, наказ Мінрегіону від 13 січня 2009 року № 2, Рекомендація
URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0002661-09
Додатки до пояснень:
1. Проект договору ТОВ “Веста Девелоп»
2. Календарний графік виконання робіт ТОВ “Веста Девелоп»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-01-004872-c
2021-01-04 10:20:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Позов подано до суду шляхом направлення рекомендованим листом з описом вручення. Саму позовну заяву додаємо як додаток. Інформацію про відкриття провадження буде надано |
Дата публікації: | 14 січня 2021 |
Документи:
14 січня 2021 17:21
|
Електронний підпис |
14 січня 2021 17:20
|
Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-01-004872-С.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" |
32 600 000,00
UAH з ПДВ
|
32 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Веста Девелоп" |
37 186 200,26
UAH з ПДВ
|
37 186 200,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" |
38 390 594,40
UAH з ПДВ
|
38 390 594,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" #31502122 |
Відхилено |
32 600 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 09:43
|
|
ТОВ "Веста Девелоп" #35179778 |
Відхилено |
37 186 200,26
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 15:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" #36760989 |
Переможець |
38 390 594,40
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 15:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 13:05
|
додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 11:45
|
додаткова9 з додатками.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:31
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:52
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 14:52
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 15:43
|
дод угода 3 17 03 2021.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 15:41
|
дод.угод №1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 09:52
|
дог116-20.pdf | укладений |
18 листопада 2020 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми вартості робіт у 2020 році у зв'язку з малим терміном, який залишився до кінця року. Загальна сума договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 116-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел фінансування робіт та зміна реківзитів |
Номер договору про закупівлю: | 116-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 116-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору в зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 116-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додатки до договору №3,4 |
Номер договору про закупівлю: | 116-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 116-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в додатки до договору стосовно графіків виконання робі та фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 116-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |