Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація фасадів пам’ятки архітектури національного значення – Костьолу Святого Миколая (охоронний № 902/1) ДП «Національний будинок органної та камерної музики України» по вул. Велика Васильківська, 75 у Печерському районі м. Києва». (Коригування)
Очікувана вартість
142 835 527,00 UAH
UA-2020-09-11-002997-a f2f202a8ed1d482abc2a80ef7fee3dad
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Ольга Іванівна

+380445291506 office@organhall.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Національний будинок органної та камерної музики України
Код ЄДРПОУ: 05509524
Вебсайт: http://www.organhall.kiev.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 77
Контактна особа: Кононенко Ольга Іванівна
+380445291506
office@organhall.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:07
Очікувана вартість: 142 835 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація фасадів пам’ятки архітектури національного значення – Костьолу Святого Миколая (охоронний № 902/1) ДП «Національний будинок органної та камерної музики України» по вул. Велика Васильківська, 75 у Печерському районі м. Києва». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями тощо), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально. Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою з одночасним наданням перекладу українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір - 700 000 грн., вид - банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) (більш детальну інформацію зазначено в пунктах 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації). Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 18:50
Перелiк_змiн.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_5.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_4.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_3.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_2.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_1.pdf
09 жовтня 2020 18:50
Тендерна_документація.pdf
09 жовтня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 20:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 18:50
Перелiк_змiн.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_5.pdf
11 вересня 2020 20:50
додаток_5.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_4.pdf
11 вересня 2020 20:50
додаток_4.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_3.pdf
11 вересня 2020 20:50
додаток_3.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_2.pdf
11 вересня 2020 20:50
додаток_2.pdf
09 жовтня 2020 18:50
додаток_1.pdf
11 вересня 2020 20:50
додаток_1.pdf
09 жовтня 2020 18:50
Тендерна_документація.pdf
11 вересня 2020 20:50
Тендерна_документація.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-11-002997-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:42026141
Дата подання: 22 вересня 2020 16:24
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тендерна документація містить вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2020 22:02
рішення від 25.09.2020№18068+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 22:02
рішення від 05.10.2020№18666.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 23:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження замовником виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 жовтня 2020 19:04
Номер скарги: UA-2020-09-11-002997-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БРФ Відродження, Код ЄДРПОУ:40722813
Дата подання: 22 вересня 2020 16:54
Скарга на умови тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією по предмету закупівлі «Реставрація фасадів пам’ятки архітектури національного значення - Костьолу Святого Миколая (охоронний № 902/1) ДП «Національний будинок органної та камерної музики України» по вул. Велика Васильківська, 75 у Печерському районі м. Києва». (Коригування); Вид предмету закупівлі: Роботи; ДК021-2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація; очікувана вартість», ідентифікатор UA-2020-09-11-002997-a (далі - Документація), ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» (далі - Суб’єкт оскарження, Скаржник, ТОВ "БРФ "Відродження") вбачає в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційми
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2020 22:42
Рішення від 25.09.2020 № 18073 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 22:42
Рішення від 05.10.2020 № 18665.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 23:25
Номер скарги: UA-2020-09-11-002997-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:31201909
9084_МАЙСТЕРНЯ_УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ_Гарантія_16_10_2020
Додаток до скарги
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-11-002997-a.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:31201909
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-11-002997-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:31201909
Дата подання: 07 грудня 2020 15:09
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2020 20:34
рішення від 10.12.2020 № 22852 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 20:34
рішення від 21.12.2020 № 23537.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 21:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження замовником буде виконано
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 11:25
Номер скарги: UA-2020-09-11-002997-a.b6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:31201909
Фактичний розмір адмін витрат
Фактичний розмір адмін витрат
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-11-002997-a.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:31201909
Дата подання: 14 січня 2021 15:16
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 14:00
рішення від 15.01.2021 № 569 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 13:59
рішення від 25.01.2021 № 1234.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 21:03

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 15:25
Скарга.pdf

Документи подані замовником

30 вересня 2020 17:20
Пояснення на скаргу.pdf
30 вересня 2020 17:20
Пояснення на скаргу.docx

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

30 вересня 2020 17:22
Пояснення на скаргу.pdf
30 вересня 2020 17:22
Пояснення на скаргу.docx

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 14:37
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 16:07
Скарга

Документи подані замовником

14 грудня 2020 16:28
Пояснення

Документи подані скаржником

14 січня 2021 10:58
Скарга
14 січня 2021 10:58
3. Технична частина.7z
14 січня 2021 10:58
3.3 Розрахунки.7z
14 січня 2021 10:58
3.4 Розрахунки ч2.7z
14 січня 2021 10:58
3.5 Розрахунки ексель.7z
14 січня 2021 10:58
5.1 IA2-26025 - 9001-UK.pdf
14 січня 2021 10:58
5.2 IA2-26025 - 14001-UK.pdf
14 січня 2021 10:58
5.3 IA2-26025 - 45001-UK.pdf

Документи подані скаржником

14 січня 2021 11:09
Скарга
14 січня 2021 11:09
3. Технична частина.7z
14 січня 2021 11:09
3.3 Розрахунки.7z
14 січня 2021 11:09
3.4 Розрахунки ч2.7z
14 січня 2021 11:09
12. Штатний розпис.pdf
14 січня 2021 11:10
3.5 Розрахунки ексель.7z
14 січня 2021 11:10
5.1 IA2-26025 - 9001-UK.pdf
14 січня 2021 11:10
5.2 IA2-26025 - 14001-UK.pdf
14 січня 2021 11:10
Протокол.pdf
14 січня 2021 11:10
5.3 IA2-26025 - 45001-UK.pdf

Документи подані замовником

20 січня 2021 12:46
Пояснення
20 січня 2021 12:46
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000048 ● 1501c2aa649949a5966a64f3c0d9857e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-09-11-002997-a 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-19 18:24:39

Роз'яснення щодо висновку

запит на роз'яснення

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення

2020-11-25 16:29:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (пункт 8 та 9 частини другої статті 21 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОКБУД ПЛЮС 142 451 000,00
UAH з ПДВ
80 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "РЕСТАВРАЦІЙНА КОМПАНІЯ УЮТНИЙ ДІМ" 107 870 526,99
UAH з ПДВ
107 870 526,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 137 646 744,94
UAH з ПДВ
119 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН 142 802 574,00
UAH з ПДВ
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРФ Відродження 128 498 280,00
UAH з ПДВ
128 498 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 15:20
Формування ціни.pdf
26 вересня 2020 15:20
Уповн особа.pdf
26 вересня 2020 15:20
Укладання договору.pdf
26 вересня 2020 15:20
Технічна документація.pdf
26 вересня 2020 15:20
Проект договору.pdf
26 вересня 2020 15:20
Субпідряд.pdf
26 вересня 2020 15:20
Працівники.pdf
26 вересня 2020 15:20
Стандарти України.pdf
26 вересня 2020 15:20
Подробка документів.pdf
26 вересня 2020 15:20
Санкції.pdf
26 вересня 2020 15:20
Погодження із умовою.pdf
26 вересня 2020 15:20
Протокол.pdf
26 вересня 2020 15:19
Печатка.pdf
26 вересня 2020 15:19
Персональні дані.pdf
26 вересня 2020 15:19
Отримання ліцензії.pdf
26 вересня 2020 15:19
Наказ на директора.pdf
26 вересня 2020 15:19
Надання ліцензії.pdf
26 вересня 2020 15:19
Копія статуту.pdf
26 вересня 2020 15:19
Копія паспорта.pdf
26 вересня 2020 15:19
Копія 1-ДФ.pdf
26 вересня 2020 15:19
Копії ліцензії.pdf
26 вересня 2020 15:19
Заходи з довкілля.pdf
26 вересня 2020 15:19
Копії бух звіту.pdf
26 вересня 2020 15:19
Заборгованність.pdf
26 вересня 2020 15:19
Довідка ст17.pdf
26 вересня 2020 15:19
Довідка з банку.pdf
26 вересня 2020 15:19
Довідка 4-ОПП.pdf
26 вересня 2020 15:19
Відсутність запитань.pdf
26 вересня 2020 15:19
Витяг з ПДВ.pdf
26 вересня 2020 15:19
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:57
лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 14:57
Статут РК УД.pdf
16 жовтня 2020 14:57
протокол.pdf
16 жовтня 2020 14:57
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
16 жовтня 2020 14:57
лист-погоджен..pdf
16 жовтня 2020 14:57
ДОЗВІЛ.pdf
16 жовтня 2020 14:57
Договір(ПРОЕКТ).pdf
16 жовтня 2020 14:57
гарант.-лист закупів..pdf
16 жовтня 2020 14:57
ВИТЯГ ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 14:57
ВИПИСКА ЄДР.pdf
16 жовтня 2020 14:57
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.7z
16 жовтня 2020 14:57
тендер.пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:05
Dovidka_МВС.pdf
30 листопада 2020 14:04
Довідка ДФС.pdf
30 листопада 2020 14:04
Dovidka_20302577780320767487.pdf.p7s
30 листопада 2020 14:04
public_doc.p7s
19 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:23
Лист пояснення.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:23
штатний розклад на 01 09 20.pdf.p7s
19 листопада 2020 13:23
договір оренди автовишки.pdf.p7s
16 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:59
довідки з банку.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:58
Паспорт Гайдей В.А..pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:58
План фінасування.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:57
довідки інші 2 част.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:56
Календарний графік.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:55
Наказ на директора #3.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:55
довідки інші.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:55
ліцензія та дозвіл.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:55
тендерна пропозиція.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:54
витяг з єдр.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:54
виписка з єдр.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:54
акт обстеження.pdf.p7s

Публічні документи

16 жовтня 2020 18:40
Електронний підпис
16 жовтня 2020 18:39
Довіреність Богданець.pdf
16 жовтня 2020 18:39
виписка.pdf
16 жовтня 2020 18:38
5. Повноваження.7z
16 жовтня 2020 18:38
11. Інші документи.7z
16 жовтня 2020 18:38
3.5 Розрахунки ексель.7z
16 жовтня 2020 18:38
3.4 Розрахунки ч2.7z
16 жовтня 2020 18:38
3.3 Розрахунки.7z
16 жовтня 2020 18:38
9. Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 18:38
8. Проект договору.7z
16 жовтня 2020 18:38
3.2 Технична частина ч3.7z
16 жовтня 2020 18:38
3.1. Технична частина ч2.7z
16 жовтня 2020 18:38
7. Довідка субпідряд.pdf
16 жовтня 2020 18:38
3. Технична частина.7z
16 жовтня 2020 18:37
2. ст17.7z
16 жовтня 2020 18:37
1.2 Кваліфікація ч3.7z
16 жовтня 2020 18:37
1.1 Кваліфікація ч2.7z
16 жовтня 2020 18:37
1. Кваліфікація.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОКБУД ПЛЮС

Товариство з обмеженною відповідальністю "РЕСТАВРАЦІЙНА КОМПАНІЯ УЮТНИЙ ДІМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"

ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН

ТОВ БРФ Відродження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ОКБУД ПЛЮС
#33145365
Рішення скасоване 80 000 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 11:25
Товариство з обмеженною відповідальністю "РЕСТАВРАЦІЙНА КОМПАНІЯ УЮТНИЙ ДІМ"
#25273035
Рішення скасоване 107 870 526,99
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 11:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
Рішення скасоване 119 900 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 11:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 15:05
ТОВ ОКБУД ПЛЮС
#33145365
Відхилено 80 000 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 15:50
Товариство з обмеженною відповідальністю "РЕСТАВРАЦІЙНА КОМПАНІЯ УЮТНИЙ ДІМ"
#25273035
Відхилено 107 870 526,99
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 16:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
Відхилено 119 900 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 16:50
ТОВ МАКСИМУС КОНСТРАКШН
#31201909
Відхилено 120 000 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 13:21
ТОВ БРФ Відродження
#40722813
Відхилено 128 498 280,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 14:51

Документи

23 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:05
протокол.pdf

Документи

30 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:49
протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Завантажений файл «довідка про наявність обладнання та матер тех бази.pdf» містить Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі вих. № 1062 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний)), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником не зазначено наявність не менше однієї автовишки. 2) Завантажений файл «довідка про наявність обладнання та матер тех бази.pdf» містить Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі вих. № 1062 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: довідка містить суперечливу інформацію щодо всіх позицій транспортних засобів, яка зазначена в стовпчику Власні або Орендовані. 3) Завантажений файл «довідка про наявність обладнання та матер тех бази.pdf» містить Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі вих. № 1062 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний)), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено в позиції 65 Нежитлові складське приміщення, що розташоване за адресою м. Бориспіль, Київська обл., вулиця Сергія Оврашка,1 - 436 кв.м. – Орендоване на підставі договору оренди № 1/27/06/2019 від 27.06.2019 р. ТОВ «Група Компаній «Сантіно». 4) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено посаду та/або робочу професію працівника в позиції 8 - Висоцький Микола Олександрович - Майстер дільниці (Виконроб), щодо якої не надані документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника (Висоцького М.О. як Виконроб). 5) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника в позиції 15 - Стрижа Сергій Григорійович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, щодо якої не надані документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника (Стрижа С.Г.) 6) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником, щодо Штатний/найманий працівник, зазначено в позиції 16 - Гоголь Андрій Миколайович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний – найманий, що суперечить інформації, зазначеній у Штатному розкладі ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. 7) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником, щодо Штатний/найманий працівник, зазначено в позиції 31 - Левченко Ігор Володимирович- столяр – найманий, що суперечить інформації, зазначеній у Штатному розкладі ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. 8) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника в позиції 32 - Головушкін Іван Андрійович- столяр, щодо якої не надані документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника (Головушкін І.А.). 9) Завантажений файл «Довідка про наявність кваліфікованих працівників та накази на штатних.pdf» містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі вих. № 1063 від 24.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: відповідно до інформації зазначеної в довідці (документах), наданої (-них) учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасником, щодо Штатний/найманий працівник, зазначено в позиції 39 - Золотарьов Олександр Вікторович- каменяр – найманий, що суперечить інформації, зазначеній у Штатному розкладі ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. 10) Завантажений файл «копія штатного розкладу.pdf» містить Штатний розклад ТОВ "Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» станом на 01.09.2020 р. з наявною невідповідністю в інформації, а саме: штатний розклад містить суперечливу інформацію, а саме: «ЗАТВЕРДЖУЮ» Штат у кількості 105 (сто п’ять) одиниць з фондом оплати праці 407 500,00 гривень (Сімсот одна тисяча двісті п’ятдесят грн. 00 коп.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункт 1.1. пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації 2) пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації 3) підпункт 1.3. пункт 1 Додаток 1 до тендерної документації 4) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 5) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 6) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 7) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 8) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 9) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації 10) підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Привести Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі відповідність до достовірних даних щодо наявності не менше однієї автовишки. 2) Привести Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт що є предметом закупівлі щодо всіх позицій транспортних засобів у відповідність до достовірних даних зазначених у Договорі купівлі-продажу майна та інших основних засобів № 0312 від 03.12.2012 р. Наявність власних транспортних засобів підтвердити наданням: копій реєстраційних документів (технічних паспортів та/або копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/машин). 3) Надати копії документів, що підтверджують право використання обладнання, матеріально-технічної бази на праві користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) щодо позиції 65 Нежитлові складське приміщення, що розташоване за адресою м. Бориспіль, Київська обл., вулиця Сергія Оврашка, 1. 4) Надати документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування) або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками щодо позиції 8 - Висоцький Микола Олександрович - (Виконроб), у відповідності до інформації зазначеної в довідці (документах), підтверджуючих наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. 5) Надати документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування) або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками щодо позиції 15 - Стрижа Сергій Григорійович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, у відповідності до інформації зазначеної в довідці (документах), підтверджуючих наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. 6) Привести Штатний розкладі у відповідність до достовірних даних щодо позиції 16 - Гоголь Андрій Миколайович - Маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, з урахуванням Цивільно-правового договору № 26 від 24 вересня 2020 р. 7) Привести Штатний розкладі у відповідність до достовірних даних щодо позиції 31 - Левченко Ігор Володимирович- столяр, з урахуванням Цивільно-правового договору № 23 від 24 вересня 2020 р. 8) Надати документи, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування) або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками щодо позиції 32 - Головушкін Іван Андрійович- столяр, у відповідності до інформації зазначеної в довідці (документах), підтверджуючих наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. 9) Привести Штатний розкладі у відповідність до достовірних даних щодо позиції 39 - Золотарьов Олександр Вікторович- каменяр, з урахуванням Цивільно-правового договору № 1 від 24 вересня 2020 р. 10) Привести штатний розклад у відповідність до достовірних даних щодо кількості одиниць та фонду оплати праці з урахуванням чинного законодавства України, в тому числі Господарського кодексу України щодо показників суб’єкта малого підприємництва.

Документи

28 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:47
Протокол

Документи

28 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:15
Протокол

Документи

28 грудня 2020 16:49
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:43
Протокол

Документи

04 січня 2021 13:21
Електронний підпис
04 січня 2021 13:12
Протокол

Документи

04 січня 2021 14:51
Електронний підпис
04 січня 2021 14:45
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
04 січня 2021 14:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі