Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів" (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
779 200,00 UAH
UA-2020-02-12-000794-c ff36e6a08db64edb93dd2637824e408e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислава Христусь

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Владислава Христусь
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 12:14
Очікувана вартість: 779 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 896,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


- Печиво цукрове (екв. «Шпаргалка», «Пряжене молоко», «Цукрове», «Селянське», «Забодайка») – 5 200 кг;
- Печиво затяжне (екв. «Марія») – 1 600 кг;
- Вафлі з шоколадним прошарком (екв. «Артек», «Талісман», «Щедрик») – 5 050 кг;
- Пряник глазурований – 4 350 кг;
Закупівля здійснюється на очікувану потребу до кінця 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16200 кг.
"Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів" (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:04
тд 2020 печиво.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміст тендерної документації
Дата подання: 14 лютого 2020 16:52
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:21
1. У п. 2 додатка 3 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи для постачання товару за закупівлею. З метою усунення неоднозначного тлумачення змісту тендерної документації просимо чітко визначити, необхідно надати повний список працівників підприємства або список працівників, які будуть безпосередньо залучені до постачання товару за закупівлею. 2. У тендерній документації наявні додаток 9 і додаток 11, але відсутній додаток 10. Просимо пояснити дану невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)У п. 2 Додатку №3 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність працівників (які будуть безпосередньо залучені до виконання замовлень), які мають необхідні знання та досвід роботи для постачання товару за закупівлею.
2) Тендерна документація не містить вимоги щодо надання Додатку №10.
Зміст тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2020 12:55
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:59
Згідно з тендерною документацією з предмета закупівлі "Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів" від 02.01.2020 року обов’язковою вимогою для учасників було надання копій акту або листа територіального органу Держспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»). Несвоєчасне надання цього документа стало єдиною підставою для дискваліфікації учасників. У тендерній документації з предмета закупівлі "Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів" від 12.02.2020 року надання вищезазначеного акту не є обов’язковим. Наразі висунута вимога про надання копій акту або листа територіального органу Держ продспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»), або копій акту або листа територіального органу Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин». Просимо надати роз’яснення щодо змін у законодавстві відносно безпеки харчування у дошкільних закладах та закладах освіти Саксаганського району міста Кривого Рогу, що спричинили такі зміни у вимогах тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дія тендерної документації затвердженої протоколом №3 від 02.01.2020 не розповсюджується на дану закупівлю. До даної закупівлі необхідно складати тендерну пропозицію відповідно до тендерної документації затвердженої протоколом №110 від 12.02.2020.
Тендерним комітетом спрощено вимоги п.8 Додатку №3 ТД з метою можливості взяття участі в даній закупівлі більшого кола учасників, реалізації принципів закупівель, закріплених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», підтримки та захисту економічної конкуренції, досягнення реалізації принципів максимальної економії та ефективності закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-12-000794-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2327108687
Дата подання: 09 квітня 2020 17:19
Скарга на неправомірні дії замовника
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Скаржник: Фізична особа-підприємець Мірошниченко Еліна Валеріївна код ЄДРПОУ: 2327108687 адреса: 50085, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. м. Світальського буд.15 кв. 106 електронна пошта: krupa.optom@ukr.net тел.: +38067-563-6493 Замовник: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради код ЄДРПОУ: 02124781 адреса: 50071 Україна Дніпропетровська область Кривий Ріг вул. Володимира Великого, 32 електронна пошта: tk_vo@i.ua Інформація про закупівлю: ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-12-000794-c ff36e6a08db64edb93dd2637824e408e очікувана вартість: 779 200 грн з ПДВ СКАРГА на неправомірні дії замовника та порушення порядку проведення закупівель (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 12.02.2020р. в електронній системі закупівель Prozorro відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, м. Кривий Ріг, код ЄДРПОУ: 02124781 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів. У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від таких учасників: Учасник Вартість пропозиції, грн. ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" 698 847,00 грн ТОВ ФУД ПОСТАЧ 724 887,50 грн ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 758 250,00 грн Фізична особа-підприємець Гентеш Рената Йосипівна 778 900,00 грн Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: Учасник Вартість пропозиції, грн. ТОВ ФУД ПОСТАЧ 635 760,00 грн ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 636 904,00 грн ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" 698 847,00 грн Фізична особа-підприємець Гентеш Рената Йосипівна 778 900,00 грн 06.03.2020р. Замовником в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №129 засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, датований 06.03.2020 р., відповідно до якого секретар тендерного комітету Наталія Просолупова повідомила, що в ході розгляду документів, поданих у складі найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ ФУД ПОСТАЧ, виникла необхідність у детальнішому вивченні документів, що підтверджують кваліфікацію учасника у відповідності до вимог замовника та чинного законодавства, і запропонувала «продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФУД ПОСТАЧ у зв’язку із важливістю вивчення даного питання, так як кінцевими користувачами предмета закупівлі є заклади освіти, але не більше ніж до 20 робочих днів згідно із ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». 30.03.2020р. Замовником в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №139 засідання тендерного комітету розгляду тендерних пропозицій відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, датований 30.03.2020р., відповідно до якого секретар тендерного комітету Наталія Просолупова повідомила, що за результатами електронного аукціону 28.02.2020р. в Єдиній системі електронних публічних закупівель ПроЗорро по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів за результатом оцінки найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ ФУД ПОСТАЧ, і що в результаті детального розгляду документів, поданих у складі пропозиції, виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ ФУД ПОСТАЧ відповідає умовам тендерної документації замовника, та запропонувала визнати ТОВ ФУД ПОСТАЧ переможцем по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів. Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФУД ПОСТАЧ нашим підприємством були виявлені грубі порушення, допущені вищезазначеним Учасником, які у повній невідповідності до статей 3, 5, 11, 16, 30 Закону України «Про державні закупівлі» не були враховані тендерним комітетом Замовника та не взяті до уваги при акцептуванні пропозиції. Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, вважає його безпідставним, прийнятим без належного вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ та таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Протокол розгляду тендерних пропозицій до даної закупівлі Замовником опубліковано 30.03.2020 р., отже строк подачі скарги в АМКУ на результати закупівлі до 10.04.2020 р., 00:00. Щодо порушення Закону при визнанні переможцем тендерної пропозиції учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ: 1. Пунктом 1. 1 додатка 3 до тендерної документації від учасників вимогалось підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» шляхом надання довідки встановленого змісту за формою, наведеною у ДОДАТКУ №8 тендерної документації, для підтвердження відповідності приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) вимогам санітарного законодавства із зазначенням реквізитів відповідного документа. Учасником ТОВ ФУД ПОСТАЧ в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №54-О від 21.02.2020, в якій зазначено наявність Акта №4227/28-19 від 11.10.2019, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Для підтвердження відповідності приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) вимогам санітарного законодавства (Замовник вимагає зазначення реквізитів відповідного документа), ТОВ ФУД ПОСТАЧ у складі тендерної пропозиції на надано Акт, зазначений у довідці, що не дає можливості однозначно зробити висновок про підтвердження відповідності приміщення для зберігання предмета закупівлі вимогам санітарного законодавства. Отже, пропозиція ТОВ ФУД ПОСТАЧ в частині зобов'язання учасників підтвердити відповідність приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості (предмета закупівлі) вимогам санітарного законодавства із зазначенням реквізитів відповідного документа не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. 2. Пунктом 2. 1 додатка 3 до тендерної документації від учасників вимогалось документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” шляхом надання довідки встановленого змісту за формою, наведеною у ДОДАТКУ №9 тендерної документації, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи для постачання товару за закупівлею. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ФУД ПОСТАЧ надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників за №60-0 від 21.02.2020 з інформацією, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і вимогам ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі»: 1. Дата проходження останнього медичного огляду Ляліна О. В. 30.09.2020 року не відповідає нормам чинного законодавства. 2. Дата проходження останньої флюорографії Сеніна М. В. 29.09.2018 року не відповідає нормам чинного законодавства. 3. У довідці №60-О від 21.02.2020 р. посада Сеніна М.В. визначена як директор, у той час як в особовій медичній книжці цього працівника визначено, що у нього відсутні протипоказання для виконання обов’язків завідувача склада, що не дає можливість однозначно ідентифікувати посаду Сеніна Миколи Вячеславовича (директор чи завідувач склада), зрозуміти коло виконуваних ним на підприємстві обов’язків та зробити висновок щодо наявності у нього відповідної кваліфікації і досвіду роботи (навичок та умінь) для надання послуг за закупівлею та відповідності пропозиції Учасника вимогам замовника. Отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі» і підлягає відхиленню згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. 3. На виконання вимоги пункту 3. 1 додатка 3 до тендерної документації ТОВ ФУД ПОСТАЧ було надано скан-копію договору №02/05/19 від 02.05.2019р., укладеного з ТОВ «АГРОНОМ-КР». Членами тендерного комітету відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради були абсолютно проігноровані такі факти: 1. Згідно з п. 2.3 наданого договору “Покупець здійснює оплату Товару з відстроченням платежу 30 календарних днів з дати поставки, або на протязі 5 робочих днів з дня отримання фінансування”, проте товариства з обмеженою відповідальністю існують за рахунок прибутку, а не фінансування. 2. ТОВ «АГРОНОМ-КР» (Покупець) зареєстровано за адресою 50086 м. Кривий Ріг, вул. Телевізійна, 2а (згідно з даними договору і відкритих реєстрів). ТОВ ФУД ПОСТАЧ (Постачальник) згідно з наданими у складі тендерної пропозиції договорами оренди складів та Загальних відомостей про Учасника розташоване за тією ж адресою адресою 50086 м. Кривий Ріг, вул. Телевізійна, 2а, тобто фактична адреса Покупця збігається з фактичною адресою Постачальника. 3. У договорі №02/05/19 від 02.05.2019 р. не визначено пункт здійснення поставки, що з огляду на розташування Покупця та Постачальника за однією адресою не надає можливості розглядати даний договір для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, особливо з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі - для організації харчування дітей. 4. Директор ТОВ «АГРОНОМ-КР» Гурський Олександр Григорович (професійно-технічна освіта, технік-металург), призначений на цю посаду 22.04.2019 р., у період дії наданого договору, а саме з 10.09.2019 р. по 12.11.2019 р. був одночасно директором ТОВ ФУД ПОСТАЧ, а також станом на 19.04.2019 р. працював на посаді експедитора у ТОВ «БондарчукОп». Незважаючи на вищенаведені факти (поставка і закупівля товару здійснювалась між підприємствами, що розташовані за однією фактичною адресою, у договорі не прописано адресу постачання, сторони у договорі мають спільних посадових осіб, договір підписано особою, яка працює експедитором на іншому підприємстві), Тендерний комітет відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради визнав наданий ТОВ ФУД ПОСТАЧ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, прямо передбаченого ст. 16 Закону та встановленого Замовником з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі кваліфікаційного критерію - для організації харчування дітей) договір, таким, що відповідає ст. 3,5,16 Закону України «Про державні закупівлі» та одноголосно вирішив визнати ТОВ ФУД ПОСТАЧ переможцем по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (UA-2020-02-12-000794-c) та укласти договір згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». З урахуванням вищезазначених фактів і невідповідність наданого договору чітко визначеному Замовником конкретному кваліфікаційному критерію «з огляду на значні обсяги поставок і особливості закупівлі - для організації харчування дітей» вбачається пряме порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», а отже дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. 4. У відповідності до вимог ДОДАТКА №2 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ” згідно з вимогами Замовника Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно правовими актами України, ТУ та ДСТУ (Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», ДСП «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей», затверджені Наказом МОЗ України від 01.08.2013 року № 678, Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами)). У складі тендерної пропозиції ТОВ ФУДПОСТАЧ було надано довідку №56-0 від 21.02.2020 р. про дотримання вимог вищезазначених нормативних актів України, ТУ та ДСТУ, але в декларації виробника №К-ПІО19836 від 03.12.2019 р., наданої у складі тендерної документації Учасника, товар, що пропонується до постачання, не відповідає показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно правовими актами України, ТУ та ДСТУ, оскільки стандартами є є ДСТУ 3781:2014 «Печиво. Загальні технічні умови» і ДСТУ 4033:2018 «Вафлі. Загальні технічні умови», а не ДСТУ 3781 «Печиво. Загальні технічні умови» і ДСТУ 4033 «Вафлі. Загальні технічні умови», як у наданій учасником декларації для підтвердження якості товару. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ ФУД ПОСТАЧ не відповідає вимогам тендерної документації в частині зобов’язання надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару і має бути відхилена згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. 5. Згідно з п. 6 ч. 2 розділу V тендерної документації при оформленні тендерної пропозиції наявність дати на документах є обов’язковою та не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Але, у порушення вищезазначених вимог, ТОВ ФУД Постач було надано низку документів без зазначення дати завіряння. Ураховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення, яким встановити порушення Замовником процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Замовника скасувати прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ ФУД ПОСТАЧ і про намір укласти з цим учасником договір. 4. Зобов'язати Замовника переглянути подані учасниками тендерні пропозиції та відхилити пропозицію учасника ТОВ ФУД ПОСТАЧ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2020 19:42
рішення від 14.04.2020 № 7082.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 19:42
рішення від 30.04.2020 № 8363.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 20:33

Документи подані скаржником

09 квітня 2020 17:19
Платіжне доручення 1306.pdf

Документи подані замовником

17 квітня 2020 13:13
Заперечення.pdf

Документи Органу Оскарження

14 квітня 2020 19:42
рішення від 14.04.2020 № 7082.pdf
06 травня 2020 20:33
рішення від 30.04.2020 № 8363.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 724 887,50
UAH з ПДВ
635 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 758 250,00
UAH з ПДВ
636 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА" 698 847,00
UAH з ПДВ
698 847,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гентеш Рената Йосипівна 778 900,00
UAH з ПДВ
778 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 12:29
Електронний підпис
31 березня 2020 12:27
Довідка з податкової
31 березня 2020 12:27
Пакет переможця
28 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:43
оновлена прпозиція
27 лютого 2020 17:04
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:02
СТ 17.pdf
27 лютого 2020 17:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 лютого 2020 17:02
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 16:41
ISO 22000ТОРГІВЛЯ.PDF
27 лютого 2020 16:41
ISO 22000 ТРАНСПОРТУВАННЯ.PDF
27 лютого 2020 16:41
тех. паспорт Газель.pdf
27 лютого 2020 16:41
СТАТУТ.pdf
27 лютого 2020 16:41
ст.17.pdf
27 лютого 2020 16:41
потужності Алвіс.pdf
27 лютого 2020 16:41
НАКАЗ ПРО ДИРЕКТОРА.pdf
27 лютого 2020 16:41
мат.тех. база.pdf
27 лютого 2020 16:41
довкілля.pdf
27 лютого 2020 16:41
Витяг.pdf
27 лютого 2020 16:41
Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2020 16:41
акт СЕС на склад.pdf
27 лютого 2020 16:41
акт СЕС машини.pdf
27 лютого 2020 16:41
акт СЕС АУДИТ.pdf
27 лютого 2020 16:41
цінова печиво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"

ФОП "МІРОШНИЧЕНКО ЕЛІНА ВАЛЕРІЇВНА"

Фізична особа-підприємець Гентеш Рената Йосипівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 635 760,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
635 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 17:31
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 17:30
Дод 7 договору № 46ВТ від 19.05.2020.pdf зміни до договору
03 березня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:53
46ВТ.pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:21
ду №4 до договору 46вт.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:12
46ВТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:54
46вт.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:21
46вт.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:21
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:13
ДУ №1 до договору №46ВТ.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 10:06
Договір _46ВТ.pdf укладений
19 травня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІІ та викласти реквізити Замовника у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 46ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 300906,60 грн
Номер договору про закупівлю: 46ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились зменшити суму договору на 4946,60 грн
Номер договору про закупівлю: 46ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 23ВТ від 05.02.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 46ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити загальну кількість товару Договору № 46ВТ від 19.05.2020 року: на 1694,40кг., та суму на 65956 грн. 75 коп.
Номер договору про закупівлю: 46ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 46ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну Договору на 60244 грн 15 коп. та зменшити обсяг закупівлі товару
Номер договору про закупівлю: 46ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 335 619,40
UAH (в тому числі ПДВ 55 936,57 UAH)