Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Посадковий матеріал дерев та кущів
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-08-08-000044-a ● 0f2114f448fc4528b5d79451eeede43b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "СпецЕко" |
Код ЄДРПОУ: | 36965797 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Сергій Першин +380534822941, +380672882647 2882647@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:58 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Відсутні
Відсутні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3133 Одиниця
Посадковий матеріал дерев та кущів (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом його постачання на умовах відстрочки платежу 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Товару. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 09:15 |
ТД Дерева 2019-2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000044-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Флорекс Україна, Код ЄДРПОУ:33781534
Дата подання: 08 серпня 2019 11:57
Розбіжності в предметі закупівлі
Шановний замовник!
Суть данної закупівлі по класифікатору, постачання товару, а саме Посадкового матеріалу дерев та кущів. В технічній документації, ви побажал, щоб товар був поставлений до місця висадки (не визначено), висаджений (не визначені поточні умови, а саме підготовленість ділянки), та підждивлений (невідомою сполукою в невідомий термін). Згаданий вами перелік заходів вказує на те, що ви намагаєтесь замовити роботи - послуги. Просимо внести зміни в технічну документацію з метою усунення неточностей та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Суть данної закупівлі по класифікатору, постачання товару, а саме Посадкового матеріалу дерев та кущів. В технічній документації, ви побажал, щоб товар був поставлений до місця висадки (не визначено), висаджений (не визначені поточні умови, а саме підготовленість ділянки), та підждивлений (невідомою сполукою в невідомий термін). Згаданий вами перелік заходів вказує на те, що ви намагаєтесь замовити роботи - послуги. Просимо внести зміни в технічну документацію з метою усунення неточностей та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 14:04
Відповідно до п. 32, ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Поставка за даною закупівлею включає в себе навантаження та розвантаження посадкового матеріалу; доставка до місця садіння; садіння та підживлення. Витрати, пов’язані з постачанням товару, включаються в ціну товару та не повинні перевищувати собівартість товару.
Поставка товару здійснюється учасником за заявкою замовника в строк до 30.11.2019 р. на умовах DDP Інкотермс 2010 р. в межах території м. Горішні Плавні Полтавської обл. на підготовлені замовником місця садіння.
Підживлення передбачає внесення під час садіння фасфатно - калійних добрив.
Окрім того, учасник зобов’язується забезпечувати за свій рахунок заміну протягом року загиблого з його вини посадкового матеріалу.
Поставка за даною закупівлею включає в себе навантаження та розвантаження посадкового матеріалу; доставка до місця садіння; садіння та підживлення. Витрати, пов’язані з постачанням товару, включаються в ціну товару та не повинні перевищувати собівартість товару.
Поставка товару здійснюється учасником за заявкою замовника в строк до 30.11.2019 р. на умовах DDP Інкотермс 2010 р. в межах території м. Горішні Плавні Полтавської обл. на підготовлені замовником місця садіння.
Підживлення передбачає внесення під час садіння фасфатно - калійних добрив.
Окрім того, учасник зобов’язується забезпечувати за свій рахунок заміну протягом року загиблого з його вини посадкового матеріалу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Голландські троянди" #30941257 |
Переможець |
992 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 21:25
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:43
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:55
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 15:41
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 11:13
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 15:49
|
Договір №1709.pdf | укладений |
17 вересня 2019 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1709 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1709 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1709 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |