Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтегрована система відеоспостереження та відеоаналітики
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-05-27-001150-b ● 9c24ee1f1f714ac9935f37764e482280
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 08164681 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, пр.Миру, 8 |
Контактна особа: |
Москаленко Олена Олегівна +380544725057 mns_konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтегрована система відеоспостереження та відеоаналітики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41600, Україна, Сумська область, Конотоп, пр. Миру,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 16:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ |
27 травня 2019 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
27 травня 2019 16:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001150-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Згідно підпункту 6.4.4 пункту 4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки Тендерної документації)
Згідно п. 6.4.4 пункту 4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки Тендерної документації) Замовник підтверджує, що основні умови Договору не є остаточними, та можуть бути переглянуті, доповнені або скореговані на етапі підпису з переможцем закупівлі, даний пункт тендерної документації вважаємо не коректним з причини, що учасник процедури закупівлі при подачі пропозиції враховує основні умови договору як предмет для його реалізації, тому зміни та доповнення, які може внести Замовник на етапі підписання є не визначеними та можуть кардинально змінювати предмет закупівлі, а також відповідно до недоліків, які наведені вище в п.1 та п.2 мають на меті, що предметом закупівлі є не тільки поставка товару, а також виконання будівельно-монтажних та пусконаладжувальних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 29 травня 2019 17:03
Причина: Внесення змін до тексту скарги
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001150-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Дата подання: 29 травня 2019 17:23
Вимоги додатку 2, що відносяться до монтажних, пусконалагоджувальних робіт
У Додатку 2 до Тендерної документації викладені Вимоги до монтажних, пусконалагоджувальних та інщих супутніх послуг (п 4)., перелік яких (згідно того ж пункту) має бути конкретизований на етапі обстеження обєктів.
У той самий час у підпункті 3.7.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації вказано, що залучення субпідрядників не передбачено, так як не проводиться закупівля робіт. Вважаємо що дані пункти суперечать один одному.
Просимо Вас привести у відповідність дані пункти тендерної документації та/або надати пояснення щодо даних пунктів, а саме:
- Конкретизувати перелік монтажних, пусконалагоджувальних та інших супутніх робіт (послуг);
- Пояснити яким чином планується документальне підтвердження (здача-приймання) виконаних робіт (наданих послуг), якщо предмет закупівлі позиціонується суто як "Товар".
- Внести зміни у п.7 підпункті 3.7.1 Розділу ІІІ, з огляду на те, що тендерна документація передбачає виконання робіт (надання послуг)
Розгорнути
Згорнути
У той самий час у підпункті 3.7.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації вказано, що залучення субпідрядників не передбачено, так як не проводиться закупівля робіт. Вважаємо що дані пункти суперечать один одному.
Просимо Вас привести у відповідність дані пункти тендерної документації та/або надати пояснення щодо даних пунктів, а саме:
- Конкретизувати перелік монтажних, пусконалагоджувальних та інших супутніх робіт (послуг);
- Пояснити яким чином планується документальне підтвердження (здача-приймання) виконаних робіт (наданих послуг), якщо предмет закупівлі позиціонується суто як "Товар".
- Внести зміни у п.7 підпункті 3.7.1 Розділу ІІІ, з огляду на те, що тендерна документація передбачає виконання робіт (надання послуг)
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 травня 2019 11:36
Шановний учасник! Закупівля Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у м.Конотоп проводиться у повній відповідності до законодавства України, зокрема ЗУ "Про публічні закупівлі" та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Частина 5 Розділу 2 якого свідчить: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів», тож, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", залучення субпідрядників не передбачено, оскільки предметом закупівлі є товар з пов'язаними з його поставкою послугами, перелік монтажних, пусконалагоджених та інших супутних робіт (послуг) викладено у Розділі 4 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пп.6.1.2 Розділу VI проекту договору, товар, який є предметом даної закупівлі, буде прийнято згідно з накладною та/або актом прийому-передачі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-27-001150-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Дата подання: 29 травня 2019 17:04
Дата подання: 29 травня 2019 17:04
п 3.6.3 Надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності
Згідно підпункту 3.6.3 пункту 6 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки Тендерної документації) Замовником вимагається надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, хочемо зауважити, що згідно Закону України № 1817-VIII (Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності), є заміна «категорій складності об’єктів будівництва» (I, II, III, IV, V категорій) на «класи наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва», якщо Замовником закупівлі в тендерній документації визначається дана вимога, тоді ми просимо надати роз’яснення стосовно законності щодо даного критерію, нагадуємо, що віднесення об’єкта до певного класу наслідків проводиться проектною організацією з погодженням з замовником будівництва, але згідно умов тендерної документації, дана закупівля відноситься до поставки товару (вважаємо вимогу даного пункту такою, що не відповідає чинному законодавству).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 03 червня 2019 15:04
Рішення від 03.06.2019 № 7057.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 19:22
Номер скарги: UA-2019-05-27-001150-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Дата подання: 29 травня 2019 17:04
Дата подання: 29 травня 2019 17:04
п. 3.6.3. Надання копії дозволу на проведення верхолазних та скелелазних робіт
Згідно п 3.6.3 Замовником вимагається надання копії дозволу на виконання верхолазних та скалелазних робіт, також на виконання робіт, що виконується за допомогою підйомних та підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, згідно чинного законодавства дозволи, які вимагаються не існують взагалі, існує документ «Дозвіл», який видається Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, роботи які плануються виконувати регулюються постановою КМУ №1107 від 26.10.2011г. зі змінами та доповненнями, згідно даної постанови верхолазні, скалелазні роботи на потребують надання Дозволу Дерпраці, а виконуються на підставі зареєстрованої Декларації МТБ з охорони праці. Враховуючі надані обґрунтування просимо надати відповіді та внести зміни до тендерної документації, а також наголошуємо що даний вид закупівлі не може мати предмет поставку товару.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 03.06.2019 № 7056.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 19:23
Номер скарги: UA-2019-05-27-001150-b.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Дата подання: 29 травня 2019 17:06
Дата подання: 29 травня 2019 17:06
Пункт 6.4.4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю
Згідно п. 6.4.4 пункту 4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки Тендерної документації) Замовник підтверджує, що основні умови Договору не є остаточними, та можуть бути переглянуті, доповнені або скореговані на етапі підпису з переможцем закупівлі, даний пункт тендерної документації вважаємо не коректним з причини, що учасник процедури закупівлі при подачі пропозиції враховує основні умови договору як предмет для його реалізації, тому зміни та доповнення, які може внести Замовник на етапі підписання є не визначеними та можуть кардинально змінювати предмет закупівлі, а також відповідно до недоліків, які наведені вище в п.1 та п.2 мають на меті, що предметом закупівлі є не тільки поставка товару, а також виконання будівельно-монтажних та пусконаладжувальних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 03.06.2019 № 7058.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 19:39
Номер скарги: UA-2019-05-27-001150-b.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Дата подання: 29 травня 2019 17:13
Дата подання: 29 травня 2019 17:13
п. 2.1.6. визначення об’ємів робіт (створення кабельної мережі) на етапі обстеження об’єкту
Згідно п. 2.1.6 Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагає створення структурованої кабельної мережі, яка повинна поєднати всі елементи системи та пропонує Виконавцю визначити об’єми на етапі обстеження об’єкту, водночас Замовником не надані детальні місця встановлення камер відеоспостереження, тому визначити кількість матеріалів, обладнання, робіт, яке повинно бути поставлене в рамках закупівлі не є можливим, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію в частині надання схем або адрес місць розташування камер відеоспостереження¸ місця підключення комутаційних шаф до мережі електропостачання. Також зазначаємо, що проведення робіт та надання послуг не співпадає з предметом закупівлі, який позиціонується як Товар.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 03.06.2019 № 7028.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 19:25
Номер скарги: UA-2019-05-27-001150-b.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Дата подання: 29 травня 2019 17:16
Дата подання: 29 травня 2019 17:16
Вимоги додатку 2, що відносяться до вишукувальних, проектних робіт
Вимоги Додатку №2 до Тендерної документації передбачають завдання Виконавця щодо визначення детальних кабельних трас, кількість матеріалів, обладнання -дані роботи відносяться до проектних та вишукувальних, а зважаючи на вимогу Замовника щодо надання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків СС2, СС3 (IV та V категорії складності), виконання будівельно-монтажних робіт на об’єктах класу наслідків СС2, СС3 передбачає наявність проектно-кошторисної документації, згідно ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038 від 17.02.2011р. обов'язковій експертизі підлягає проектна документація об'єктів будівництва, що належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними СС3) наслідками (у т.ч. використовують бюджетні кошти) – за всіма напрямами - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, яка повинна пройти державну експертизу (термін виконання не більше 30календарних днів), а також перед початком будівництва необхідно отримувати дозвіл на виконання будівельних робіт в органі державного архітектурно-будівельного контролю - просимо Вас надати відповідь стосовно даного питання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 31.05.2019 №6991.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 21:01
Номер скарги: UA-2019-05-27-001150-b.a8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОБІ ІНТЕГРАТОР, Код ЄДРПОУ:41120397
Дата подання: 03 червня 2019 15:03
Дата подання: 03 червня 2019 15:03
п 3.6.3 Надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності
Згідно підпункту 3.6.3 пункту 6 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки Тендерної документації) Замовником вимагається надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, хочемо зауважити, що згідно Закону України № 1817-VIII (Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності), є заміна «категорій складності об’єктів будівництва» (I, II, III, IV, V категорій) на «класи наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва», якщо Замовником закупівлі в тендерній документації визначається дана вимога, тоді ми просимо надати роз’яснення стосовно законності щодо даного критерію, нагадуємо, що віднесення об’єкта до певного класу наслідків проводиться проектною організацією з погодженням з замовником будівництва, але згідно умов тендерної документації, дана закупівля відноситься до поставки товару (вважаємо вимогу даного пункту такою, що не відповідає чинному законодавству).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.06.2019 № 7311.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 23:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2019 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
2 497 717,00
UAH з ПДВ
|
2 487 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГЛОБАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙБУТНЬОГО |
2 498 400,00
UAH з ПДВ
|
2 487 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІАЛ-ВІЗІОН" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
2 487 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 13:49
|
Договір | укладений |
01 липня 2019 13:36
|