Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво футбольного поля 60х40 зі штучним покриттям на території сільського стадіону в с.Вільхівці, Тячівського району» ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»
Очікувана вартість
3 899 326,00 UAH
UA-2019-02-20-001185-b 167625b658b043458cfe2bf40e79d6e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Цірик

+380973913346 vilhivci1986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вільховецька сільльська рада
Код ЄДРПОУ: 04351618
Вебсайт: http://vilhovecka.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118
Контактна особа: Василь Цірик
+380973913346
vilhivci1986@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2019 20:00
Початок аукціону: 14 березня 2019 12:05
Очікувана вартість: 3 899 326,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 496,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19495 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво футбольного поля 60х40 зі штучним покриттям на території сільського стадіону в с.Вільхівці, Тячівського району»
ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 20:47
ТД футбольний майданчик зі змінами.doc
05 березня 2019 20:47
Перелік змін.doc
05 березня 2019 20:47
ДОДАТОК_8 Техзавдання зі змінами.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_2_ст_17.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_6_субпiдрядники.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_1_iнф_про_учасника.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_5_пропозицiя.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_3_лист_згода.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_4_квалiфiкацiйнi.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_7_Договiр.doc
06 березня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 20:47
ТД футбольний майданчик зі змінами.doc
20 лютого 2019 12:28
ТД_футбол_ний_майданчик.doc
05 березня 2019 20:47
Перелік змін.doc
05 березня 2019 20:47
ДОДАТОК_8 Техзавдання зі змінами.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_8_Техзавдання.docx
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_2_ст_17.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_6_субпiдрядники.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_1_iнф_про_учасника.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_5_пропозицiя.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_3_лист_згода.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_4_квалiфiкацiйнi.doc
20 лютого 2019 12:28
ДОДАТОК_7_Договiр.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неповна інформація
Дата подання: 21 лютого 2019 16:04
Дата відповіді: 25 лютого 2019 14:05
Шановні Замовники. Ознайомившись з умовами тендера, ми хотіли би задати декілька запитань, що нас цікавлять: 1. Відповідно до п. 41. Проекту Договору "Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3) та приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).". Чи означає це, що Аванс не передбачений у виконанні цих робіт? 2. Чи викладене повністю технічне завдання, тому що в технічному завданні не зазначені ані клей для склеювання трави, ані біла трава для розмітки, ані стикувальна стрічка. Також в РОзділі 4 зазначено "пішохідні доріжки", але нічого не сказано про роботи по пішохідним доріжкам. Просимо уточнити та розьяснити. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надсилаємо відповідь на Ваше запитання
немає відповіді
Дата подання: 25 лютого 2019 15:27
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:05
перепрошуємо - відповіді так і не отримали
Відповідь: Відповідь на запитання
Шановні Учасники! Ми вдячні за Вашу зацікавленість нашою процедурою закупівлі та у відповідь на задані питання інформуємо Вас про наступне.
1. Фінансування вищезазначених Робіт планується здійснити Замовником за рахунок очікуваного виділення коштів з державного бюджету, та місцевого бюджету – заплановано 2 000 000,00 грн. (Два мільйони гривень)
Отримання коштів заплановано на друге півріччя 2019 року.
відкриття фінансування та його обсяги, фактично будуть проводитися – по мірі надходження коштів.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕНАВЕДЕНЕ ІНФОРМУЄМО УЧАСНИКІВ про наступне:
1) проміжкова (поетапна) оплата виконаних Робіт, можлива, однак, залежатиме виключно від фактичного надходження коштів відповідного бюджетного фінансування на рахунки Замовника;
2) у зв’язку з невизначеністю строків бюджетного фінансування, ймовірною є оплата Робіт Замовником лише по факту їх 100% завершення Виконавцем, за умови надходження коштів з державного бюджету;
3) будь-які штрафні санкції до Замовника, пеня за несвоєчасність оплати виконаних робіт Замовником, викликану непоступленням коштів з державного бюджету, в рамках відповідних договірних відносин на виконання Робіт - не передбачатимуться.
Відтак, Учасник торгів повинен володіти фінансовою спроможністю виконати 100 % всього обсягу Робіт за рахунок власних або залучених ним ресурсів без авансової та поточної оплати зі сторони Замовника.
Водночас у разі наявності належного бюджетного фінансування, Замовник не виключає можливості надання першого авансового платежу з урахуванням норм пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1764 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), а також в подальшому здійснюватиме поетапну оплату фактично виконаних Робіт.

2. Стосовно даного питання проведено консультування з проектантом, який надав пояснення, що технічне завдання викладене в повному обсязі та повністю відображає обсяг робіт по об’єкту, що є предметом закупівлі. Зазначені Вами матеріали (клей для склеювання трави, біла трава для розмітки, стикувальна стрічка) включені в позиції «Улаштування покриттів штучної трави». В документації зазначено типове найменування Роздiлу 4. «Дренаж та пішохідні доріжки», який не передбачає робіт (позицій) «Пішохідні доріжки».
уточнення технічного завдання
Дата подання: 28 лютого 2019 16:13
Дата відповіді: 05 березня 2019 18:55
Шановні Замовники. Просимо Вас дати відповідь на декілька запитань стосовно технічного завдання: 1. Розділ 2. Огорожа майданику, п.9 - розроблення грунту з навантаженням на автомобілі самоскиди - вказано одиницю виміру 1м.куб і обсяг - 3,674. Тобто для огорожі майданчику необхідно розробити всього 3,674 м.куб грунта? в Технічному завданні вказаний дуже малий обсяг - реальний обсяг робіт буде набагато перевищувати вказану цифру. До того ж, не вказано перевезення грунту. 2. п.27 Улаштування покриттів за товщини 15 см (фракція 2-5 мм). При цьому в п.28 йдеться про щебінь фракції 2-5 мм в кількості 151.2 м.куб. Але якщо по факту укладати 15 см щебню на площу 2 400 м.кв получиться набагато більше аніж 151,2 м.куб, а саме близько 360 м.куб цього матеріалу. Отже, знову реальні обсяги матеріалів будуть набагато більшими, ніж вказані в технічному завданні. Просимо дати роз'яснення по вищевказаних запитаннях
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники! Ми вдячні за Вашу зацікавленість нашою процедурою закупівлі та у відповідь на задані питання інформуємо Вас про внесення змін до тендерної документації шляхом викладення технічного завдання (Додаток 8 до тендерної документації) у новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-20-001185-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КІК", Код ЄДРПОУ:20435160
Дата подання: 29 березня 2019 21:57
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Допущені порушення під час розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" (далі – ТОВ "ДИНАМО ІНВЕСТ") (код ЄДР 38667104) та безпідставне визначення вказаного учасника Переможцем процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 20:43
Рішення від 03.04.2019 № 3936.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 20:43
Рішення від 15.04.2019 № 4549.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ № 4549-р/пк-пз від 15.04.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КІК" від 29.03.2019 № UA-2019-02-20-001185-b.bl щодо порушення Замовником - порядку проведення Процедури закупівлі за предметом закупівлі: "ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель" оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02- 20-001185-b розглянутио на засіданні тендерного комітету 23.04.2019р.(протокол додається).
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2019 14:06

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2019 20:43
Рішення від 03.04.2019 № 3936.pdf
18 квітня 2019 19:54
Рішення від 15.04.2019 № 4549.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 3 495 000,00
UAH з ПДВ
3 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІК" 3 805 402,00
UAH з ПДВ
3 805 402,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 18:55
Електронний підпис
22 березня 2019 16:39
Електронний підпис
15 березня 2019 18:54
тендерна пропозиція 2.pdf
13 березня 2019 18:47
Електронний підпис
13 березня 2019 18:45
r_58_ДЦ_ССР (2).rtf
13 березня 2019 18:45
r_58_ДЦ_ЛС2_2-1-2 (2).rtf
13 березня 2019 18:45
58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1 (2).rtf
13 березня 2019 18:45
58_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1 (1).rtf
13 березня 2019 18:45
58_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (1).rtf
13 березня 2019 18:45
58_ДЦ_ЛС1_1-1-1 (1).rtf
13 березня 2019 18:45
58_ДЦ_ИВР (1).rtf
13 березня 2019 18:45
58_ДЦ_ДЦ (1).rtf
13 березня 2019 18:45
23.Технічне завдання.pdf
13 березня 2019 18:45
18-9.Пояснювальна записка.pdf
13 березня 2019 18:45
18-1.Зведений кошторис.pdf
13 березня 2019 18:45
17.Договірна ціна.pdf
13 березня 2019 18:45
16.Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2019 18:45
8.Лист про зміну назви.pdf
13 березня 2019 18:45
7.Довідка про реквізити.pdf
13 березня 2019 18:45
5.Виписка з ЄДР.pdf
13 березня 2019 18:45
4.Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2019 18:45
3-1.Витяг з держреєстру.pdf
13 березня 2019 18:45
3.Статут-Опис до статуту.pdf
13 березня 2019 18:45
2.Довідка учасника.pdf
13 березня 2019 18:45
1.Відомості про учасника.pdf
13 березня 2019 18:45
5E892DD0-3E49-4C9F-9F1D-C73FC505544B.rtf
13 березня 2019 18:45
Gmail (5).zip

Публічні документи

24 квітня 2019 19:45
Електронний підпис
24 квітня 2019 19:33
Уточнена пропозиція.pdf
24 квітня 2019 19:33
Довідка.zip
24 квітня 2019 19:33
Довідка МВС.pdf
24 квітня 2019 19:33
Довідка ДФС.pdf
24 квітня 2019 19:33
Довідка (1).zip
13 березня 2019 18:08
Електронний підпис
13 березня 2019 18:07
Договір Хуст ПМК.pdf
13 березня 2019 17:50
Якість.pdf
13 березня 2019 17:50
Установчий документ.pdf
13 березня 2019 17:50
Тендерна пропозиція КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Субпідряд КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Свідоцтво ПДВ КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Проект договору КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Працівники КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Персональні дані КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Перелік документів КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Обладнання КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Ліцензія Дозвіл КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Кошториси.pdf
13 березня 2019 17:49
Досвід КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Довкілля КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Витяг з ЄДРПОУ КІК.pdf
13 березня 2019 17:49
Банківська гарантія КІК.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВ "КІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Рішення скасоване 3 495 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 09:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Відхилено 3 495 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 10:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КІК"
#20435160
Переможець 3 805 402,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 14:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІК"
#20435160
3 805 402,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 14:51
Додаткові угоди до Договору 75.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 14:42
Додаткова угода 2 до договору 75 від 07052019.FR12.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 12:22
Додаткова угода 1 від 14052019 до договору 75 від 07.05.2019.FR12.pdf зміни до договору
14 травня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 11:36
Договір на будівництво футбольного поля с.Вільхівці.FR12.pdf укладений
07 травня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 46 Договору у наступній редакції: "46.Замовник надасть Підряднику попередню оплату в розмірі 100 відсотків вартості робіт за договором (контрактом) на строк не більш як дванадцять місяців в порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 рок у№1764 (із змінами) за умови наявності відповідного фінансування. Підрядник зобов'язується підтвердити використання отриманої попередньої оплати примірними формами КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт", КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати", протягом дванадцяти місяців з дня отримання коштів попередньої оплати. По закінченні вказаного терміну невикористанні суми авансу повертаються Замовнику"..../далі за текстом/
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість даної додаткової угоди у 2019 році складає суму 800000,00 (вісімсот тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 133333,00 (сто тридцять три тисячі тридцять три грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва з урахуванням затверджених бюджетних призначень Замовника (фінансування витрат Замовника на даний предмет закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3, 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 805 402,00
UAH (в тому числі ПДВ 634 233,66 UAH)