Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво футбольного поля 60х40 зі штучним покриттям на території сільського стадіону в с.Вільхівці, Тячівського району»
ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»
Очікувана вартість
3 899 326,00 UAH
UA-2019-02-20-001185-b ● 167625b658b043458cfe2bf40e79d6e6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вільховецька сільльська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04351618 |
Вебсайт: | http://vilhovecka.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118 |
Контактна особа: |
Василь Цірик +380973913346 vilhivci1986@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2019 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2019 12:05 |
Очікувана вартість: | 3 899 326,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 496,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19495 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво футбольного поля 60х40 зі штучним покриттям на території сільського стадіону в с.Вільхівці, Тячівського району»
ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»
ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2019 10:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2019 20:47 |
ТД футбольний майданчик зі змінами.doc | |
05 березня 2019 20:47 |
Перелік змін.doc | |
05 березня 2019 20:47 |
ДОДАТОК_8 Техзавдання зі змінами.doc | |
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_2_ст_17.doc | |
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_6_субпiдрядники.doc | |
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_1_iнф_про_учасника.doc | |
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_5_пропозицiя.doc | |
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_3_лист_згода.doc | |
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_4_квалiфiкацiйнi.doc | |
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_7_Договiр.doc |
06 березня 2019 10:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2019 20:47 |
ТД футбольний майданчик зі змінами.doc
|
|||
05 березня 2019 20:47 |
Перелік змін.doc
|
|||
05 березня 2019 20:47 |
ДОДАТОК_8 Техзавдання зі змінами.doc
|
|||
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_2_ст_17.doc
|
|||
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_6_субпiдрядники.doc
|
|||
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_1_iнф_про_учасника.doc
|
|||
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_5_пропозицiя.doc
|
|||
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_3_лист_згода.doc
|
|||
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_4_квалiфiкацiйнi.doc
|
|||
20 лютого 2019 12:28 |
ДОДАТОК_7_Договiр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неповна інформація
Дата подання: 21 лютого 2019 16:04
Дата відповіді: 25 лютого 2019 14:05
Шановні Замовники.
Ознайомившись з умовами тендера, ми хотіли би задати декілька запитань, що нас цікавлять:
1. Відповідно до п. 41. Проекту Договору "Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3) та приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).". Чи означає це, що Аванс не передбачений у виконанні цих робіт?
2. Чи викладене повністю технічне завдання, тому що в технічному завданні не зазначені ані клей для склеювання трави, ані біла трава для розмітки, ані стикувальна стрічка. Також в РОзділі 4 зазначено "пішохідні доріжки", але нічого не сказано про роботи по пішохідним доріжкам. Просимо уточнити та розьяснити.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надсилаємо відповідь на Ваше запитання
немає відповіді
Дата подання: 25 лютого 2019 15:27
Дата відповіді: 25 лютого 2019 16:05
перепрошуємо - відповіді так і не отримали
Відповідь: Відповідь на запитання
Шановні Учасники! Ми вдячні за Вашу зацікавленість нашою процедурою закупівлі та у відповідь на задані питання інформуємо Вас про наступне.
1. Фінансування вищезазначених Робіт планується здійснити Замовником за рахунок очікуваного виділення коштів з державного бюджету, та місцевого бюджету – заплановано 2 000 000,00 грн. (Два мільйони гривень)
Отримання коштів заплановано на друге півріччя 2019 року.
відкриття фінансування та його обсяги, фактично будуть проводитися – по мірі надходження коштів.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕНАВЕДЕНЕ ІНФОРМУЄМО УЧАСНИКІВ про наступне:
1) проміжкова (поетапна) оплата виконаних Робіт, можлива, однак, залежатиме виключно від фактичного надходження коштів відповідного бюджетного фінансування на рахунки Замовника;
2) у зв’язку з невизначеністю строків бюджетного фінансування, ймовірною є оплата Робіт Замовником лише по факту їх 100% завершення Виконавцем, за умови надходження коштів з державного бюджету;
3) будь-які штрафні санкції до Замовника, пеня за несвоєчасність оплати виконаних робіт Замовником, викликану непоступленням коштів з державного бюджету, в рамках відповідних договірних відносин на виконання Робіт - не передбачатимуться.
Відтак, Учасник торгів повинен володіти фінансовою спроможністю виконати 100 % всього обсягу Робіт за рахунок власних або залучених ним ресурсів без авансової та поточної оплати зі сторони Замовника.
Водночас у разі наявності належного бюджетного фінансування, Замовник не виключає можливості надання першого авансового платежу з урахуванням норм пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1764 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), а також в подальшому здійснюватиме поетапну оплату фактично виконаних Робіт.
2. Стосовно даного питання проведено консультування з проектантом, який надав пояснення, що технічне завдання викладене в повному обсязі та повністю відображає обсяг робіт по об’єкту, що є предметом закупівлі. Зазначені Вами матеріали (клей для склеювання трави, біла трава для розмітки, стикувальна стрічка) включені в позиції «Улаштування покриттів штучної трави». В документації зазначено типове найменування Роздiлу 4. «Дренаж та пішохідні доріжки», який не передбачає робіт (позицій) «Пішохідні доріжки».
Шановні Учасники! Ми вдячні за Вашу зацікавленість нашою процедурою закупівлі та у відповідь на задані питання інформуємо Вас про наступне.
1. Фінансування вищезазначених Робіт планується здійснити Замовником за рахунок очікуваного виділення коштів з державного бюджету, та місцевого бюджету – заплановано 2 000 000,00 грн. (Два мільйони гривень)
Отримання коштів заплановано на друге півріччя 2019 року.
відкриття фінансування та його обсяги, фактично будуть проводитися – по мірі надходження коштів.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕНАВЕДЕНЕ ІНФОРМУЄМО УЧАСНИКІВ про наступне:
1) проміжкова (поетапна) оплата виконаних Робіт, можлива, однак, залежатиме виключно від фактичного надходження коштів відповідного бюджетного фінансування на рахунки Замовника;
2) у зв’язку з невизначеністю строків бюджетного фінансування, ймовірною є оплата Робіт Замовником лише по факту їх 100% завершення Виконавцем, за умови надходження коштів з державного бюджету;
3) будь-які штрафні санкції до Замовника, пеня за несвоєчасність оплати виконаних робіт Замовником, викликану непоступленням коштів з державного бюджету, в рамках відповідних договірних відносин на виконання Робіт - не передбачатимуться.
Відтак, Учасник торгів повинен володіти фінансовою спроможністю виконати 100 % всього обсягу Робіт за рахунок власних або залучених ним ресурсів без авансової та поточної оплати зі сторони Замовника.
Водночас у разі наявності належного бюджетного фінансування, Замовник не виключає можливості надання першого авансового платежу з урахуванням норм пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1764 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), а також в подальшому здійснюватиме поетапну оплату фактично виконаних Робіт.
2. Стосовно даного питання проведено консультування з проектантом, який надав пояснення, що технічне завдання викладене в повному обсязі та повністю відображає обсяг робіт по об’єкту, що є предметом закупівлі. Зазначені Вами матеріали (клей для склеювання трави, біла трава для розмітки, стикувальна стрічка) включені в позиції «Улаштування покриттів штучної трави». В документації зазначено типове найменування Роздiлу 4. «Дренаж та пішохідні доріжки», який не передбачає робіт (позицій) «Пішохідні доріжки».
уточнення технічного завдання
Дата подання: 28 лютого 2019 16:13
Дата відповіді: 05 березня 2019 18:55
Шановні Замовники. Просимо Вас дати відповідь на декілька запитань стосовно технічного завдання:
1. Розділ 2. Огорожа майданику, п.9 - розроблення грунту з навантаженням на автомобілі самоскиди - вказано одиницю виміру 1м.куб і обсяг - 3,674. Тобто для огорожі майданчику необхідно розробити всього 3,674 м.куб грунта? в Технічному завданні вказаний дуже малий обсяг - реальний обсяг робіт буде набагато перевищувати вказану цифру. До того ж, не вказано перевезення грунту.
2. п.27 Улаштування покриттів за товщини 15 см (фракція 2-5 мм). При цьому в п.28 йдеться про щебінь фракції 2-5 мм в кількості 151.2 м.куб. Але якщо по факту укладати 15 см щебню на площу 2 400 м.кв получиться набагато більше аніж 151,2 м.куб, а саме близько 360 м.куб цього матеріалу. Отже, знову реальні обсяги матеріалів будуть набагато більшими, ніж вказані в технічному завданні.
Просимо дати роз'яснення по вищевказаних запитаннях
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники! Ми вдячні за Вашу зацікавленість нашою процедурою закупівлі та у відповідь на задані питання інформуємо Вас про внесення змін до тендерної документації шляхом викладення технічного завдання (Додаток 8 до тендерної документації) у новій редакції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-20-001185-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КІК", Код ЄДРПОУ:20435160
Дата подання: 29 березня 2019 21:57
Дата подання: 29 березня 2019 21:57
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Допущені порушення під час розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" (далі – ТОВ "ДИНАМО ІНВЕСТ") (код ЄДР 38667104) та безпідставне визначення вказаного учасника Переможцем процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 20:43
Рішення від 03.04.2019 № 3936.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 20:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2019 № 4549.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2019 20:21
Рішення від 15.04.2019 № 4549.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ № 4549-р/пк-пз від 15.04.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КІК" від 29.03.2019 № UA-2019-02-20-001185-b.bl щодо порушення Замовником - порядку проведення Процедури закупівлі за предметом закупівлі: "ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель" оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02- 20-001185-b розглянутио на засіданні тендерного комітету 23.04.2019р.(протокол додається).
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2019 14:06
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Рішення скасоване |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 09:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Відхилено |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 10:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КІК" #20435160 |
Переможець |
3 805 402,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 14:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 14:51
|
Додаткові угоди до Договору 75.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2019 14:42
|
Додаткова угода 2 до договору 75 від 07052019.FR12.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2019 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2019 12:22
|
Додаткова угода 1 від 14052019 до договору 75 від 07.05.2019.FR12.pdf | зміни до договору |
14 травня 2019 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 11:36
|
Договір на будівництво футбольного поля с.Вільхівці.FR12.pdf | укладений |
07 травня 2019 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 46 Договору у наступній редакції: "46.Замовник надасть Підряднику попередню оплату в розмірі 100 відсотків вартості робіт за договором (контрактом) на строк не більш як дванадцять місяців в порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 рок у№1764 (із змінами) за умови наявності відповідного фінансування. Підрядник зобов'язується підтвердити використання отриманої попередньої оплати примірними формами КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт", КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати", протягом дванадцяти місяців з дня отримання коштів попередньої оплати. По закінченні вказаного терміну невикористанні суми авансу повертаються Замовнику"..../далі за текстом/ |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість даної додаткової угоди у 2019 році складає суму 800000,00 (вісімсот тисяч грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 133333,00 (сто тридцять три тисячі тридцять три грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягів виконання робіт по рокам будівництва з урахуванням затверджених бюджетних призначень Замовника (фінансування витрат Замовника на даний предмет закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3, 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |