Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт протипожежної системи адміністративної будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва на вул. Симиренка, 10 (Система пожежної сигналізації та система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)
Очікувана вартість
3 316 205,00 UAH
UA-2019-02-18-000284-c ● 696f65e46760459685b3b107483377f3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Небога Олена Анатоліївна +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2019 12:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 12:10 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 13:32 |
Очікувана вартість: | 3 316 205,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт протипожежної системи адміністративної будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва на вул. Симиренка, 10 (Система пожежної сигналізації та система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симиренка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 16:00 |
ТД -КР ПОЖЕЖНА СИСТЕМА зміни2.doc | |
01 квітня 2019 16:00 |
Витяг_з_протоколу.docx | |
19 лютого 2019 18:12 |
Симиренко_10_ПС.pdf | |
19 лютого 2019 18:12 |
Симиренко_10_ОП.pdf | |
19 лютого 2019 18:12 |
ТД - відкриті торги КР ПОЖЕЖНА СИСТЕМА зміни.pdf | |
18 лютого 2019 12:06 |
ТД - відкриті торги КР ПОЖЕЖНА СИСТЕМА заг.pdf |
01 квітня 2019 16:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2019 16:00 |
ТД -КР ПОЖЕЖНА СИСТЕМА зміни2.doc
|
||||||
01 квітня 2019 16:00 |
Витяг_з_протоколу.docx
|
||||||
19 лютого 2019 18:12 |
Симиренко_10_ПС.pdf
|
||||||
19 лютого 2019 18:12 |
Симиренко_10_ОП.pdf
|
||||||
19 лютого 2019 18:12 |
ТД - відкриті торги КР ПОЖЕЖНА СИСТЕМА зміни.pdf
|
||||||
18 лютого 2019 12:06 |
ТД - відкриті торги КР ПОЖЕЖНА СИСТЕМА заг.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури
Дата подання: 18 лютого 2019 12:32
Дата відповіді: 19 лютого 2019 18:06
Для виконання робіт стосовно закупівлі: Капітальний ремонт протипожежної системи адміністративної будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва на вул. Симиренка, 10 (Система пожежної сигналізації та система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) необхідна виключно наявність ліцензії Державної Служби України з надзвичайних ситуацій (- Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежну та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки).
Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Виходячи з вище викладеного та у відповідності до чинного законодавства України, вважаємо цю вимогу Замовника дискримінаційною та вимагаємо виключити її зі складу вимог до Учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно експертних звітів від 11.02.2019 № 00-008-19/ІЗ щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт протипожежної системи адміністративної будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва на вул. Симиренка, 10 (Система пожежної сигналізації)» та від 11.02.2019 №00-0009-19/ІЗ щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт протипожежної системи адміністративної будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва на вул. Симиренка, 10 (Система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)» клас наслідків (відповідальності) - СС2, тобто із середніми наслідками.
Додатком №1 до тендерної документації передбачено вимогу для Учасників – надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури з обов’язковим пунктом: Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: клас СС2 – середні наслідки або Ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів ІV категорії складності. Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 року № 256 затверджено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких є:
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.02 автоматизованих систем управління
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Крім того, Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 року №852 затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. В примітках до переліку зазначено, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного
захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання Учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками є обгрунтованою.
Додатком №1 до тендерної документації передбачено вимогу для Учасників – надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури з обов’язковим пунктом: Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: клас СС2 – середні наслідки або Ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів ІV категорії складності. Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 року № 256 затверджено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких є:
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.02 автоматизованих систем управління
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Крім того, Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 року №852 затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. В примітках до переліку зазначено, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного
захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання Учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками є обгрунтованою.
Щодо Додатку №2
Дата подання: 18 лютого 2019 12:43
Дата відповіді: 19 лютого 2019 18:18
Доброго дня. Згідно додатку №2 роботи виконуються у відповідності з вимогами розробленого вже проекту. А чи є розроблені кошториси до цього проекту? Якщо є, то додайте до документації кошториси або дефектні акти. Дякуємо.
Відповідь: Замовником додано до тендерної документації робочі проекти, розроблені проектною організацією відповідно до закупівлі https://www.dzo.com.ua/tenders/3007224
Ліцензія
Дата подання: 20 лютого 2019 18:05
Дата відповіді: 25 лютого 2019 10:27
Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 року №852 затверджено перелік послуг і робіт. протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. В примітках до переліку зазначено, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного
захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
Тобто з даного тверження випливає, о якщо в Учасника відсутня ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт. Він виконує роботи на підставі Ліцензії виданої ДСНС на "Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень."
Тому просимо виключити вимогу надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури з обов’язковим пунктом: Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: клас СС2 – середні наслідки або Ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів ІV категорії складності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник не має законним підстав виключити з переліку необхідних документів ліцензію Державної архітектурно – будівельної інспекції України на провадження певного виду господарської діяльності, передбаченої технічним завданням, оскільки Постановою КМУ від 30.03.2016 року № 256 затверджено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких є:
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.02 автоматизованих систем управління
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Саме такі роботи передбачені робочим проектом капітального ремонту.
Крім того у примітках до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 вказано, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
Але не вказано, що при наявності ліцензії ДСНС України непотрібна ліцензія Державної архітектурно – будівельної інспекції України.
Замовник не має законним підстав виключити з переліку необхідних документів ліцензію Державної архітектурно – будівельної інспекції України на провадження певного виду господарської діяльності, передбаченої технічним завданням, оскільки Постановою КМУ від 30.03.2016 року № 256 затверджено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких є:
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.02 автоматизованих систем управління
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Саме такі роботи передбачені робочим проектом капітального ремонту.
Крім того у примітках до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 вказано, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
Але не вказано, що при наявності ліцензії ДСНС України непотрібна ліцензія Державної архітектурно – будівельної інспекції України.
Ліцензія ДАБІ
Дата подання: 02 березня 2019 15:09
Дата відповіді: 06 березня 2019 16:07
1) яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). Наприклад, ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» чітко розписує, що до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, перша вимога: обґрунтуйте\надайте підтвердження того, що Ваша будівля належить саме до однієї з зазначених категорій, щоб ми розуміли для того Ви вимагаєте саме дану ліцензію.
2) Ваш предмет закупівлі – капітальний ремонт пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Ми бачили Вашу відповідь на попереднє схоже запитання і просимо НАДАТИ конкретне посилання на нормативно-правовий акт, де зазначено, що «капітальний ремонт - це будівництво».
Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь і вимагаємо виключити незаконну вимогу! Тим паче коли до Вас звертаються декілька учасників з адекватними аргументаціями! І не змушуйте нас оскаржувати це в АМКУ, затягуючи процедуру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Пунктом 1 1. Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою КМУ від 05.12.2007 року №1396 (далі – Порядок) передбачено, що цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (далі - будівельна діяльність).
Згідно ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687 архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері.
Тобто Порядком передбачено ліцензування не лише на БУДІВНИЦТВО, а й на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ.
Крім того, Постановою КМУ від 30.03.2016 року № 256 затверджено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких є:
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.02 автоматизованих систем управління
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Саме такі роботи передбачені робочим проектом капітального ремонту.
Експертними звітами ДП «УКДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації визначено клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2.
Таким чином, вимоги замовника не суперечать чинному законодавству.
Пунктом 1 1. Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою КМУ від 05.12.2007 року №1396 (далі – Порядок) передбачено, що цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (далі - будівельна діяльність).
Згідно ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687 архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері.
Тобто Порядком передбачено ліцензування не лише на БУДІВНИЦТВО, а й на КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ.
Крім того, Постановою КМУ від 30.03.2016 року № 256 затверджено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких є:
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.02 автоматизованих систем управління
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Саме такі роботи передбачені робочим проектом капітального ремонту.
Експертними звітами ДП «УКДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації визначено клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2.
Таким чином, вимоги замовника не суперечать чинному законодавству.
Постанова про роботи для яких ДАБІ не потрбіно !!!
Дата подання: 02 березня 2019 15:11
Дата відповіді: 06 березня 2019 16:12
ПЕРЕЛІК
будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію
1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
2. Роботи із заміни покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами, виконання яких не передбачає втручання в несучі конструкції.
3. Технічне переоснащення згідно з державними будівельними нормами внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання, водовідведення, газопостачання (включаючи спеціальне), силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд; обладнання (переобладнання) будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку енергоносіїв, гарячої і холодної води.
4. Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків.
5. Приєднання та підключення до інженерних мереж відповідно до технічних умов індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках та земельних ділянках для будівництва індивідуальних гаражів.
6. Зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд без влаштування фундаментів, зокрема навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, гаражів, а також свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям, погребів, входів до погребів, воріт, хвірток, приямків, терас, ґанків - щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків.
7. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.
8. Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд.
9. Відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”.
10. Відновлення у дворах чи в межах мікрорайонів дитячих і спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, майданчиків для відпочинку людей та обслуговування багатоквартирних житлових будинків.
11. Улаштування засобів безперешкодного доступу до об’єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
12. Монтаж технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв на будівлях, спорудах, у вбудовано-прибудованих приміщеннях, у/на приміщеннях контейнерного типу, а також на існуючих наземних щоглах з відтяжками та на баштах.
Можливість монтажу зазначених технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв визначається за результатами оцінки технічного стану та відповідно до вимог законодавства з питань охорони культурної спадщини за погодженням з власником будівлі, споруди, іншого об’єкта нерухомості.
13. Відновлення окремих конструкцій будівель та споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів.
14. Улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд.
15. Розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху.
16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях.
17. Будівництво фортифікаційних споруд, інженерно-технічного облаштування з метою зміцнення обороноздатності держави на українсько-російському і українсько-молдовському державному кордоні, територіях, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим, в зонах, визначених переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 98, ст. 3367).
{Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1063 від 27.12.2017}
18. Роботи, пов’язані із залізничним транспортом, а саме: реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт інженерних споруд, земляного полотна, залізничних колій та переїздів, пасажирських платформ, горловин станцій з укладенням стрілкових переводів, контактної мережі залізниць, повітряних ліній електропостачання 6-35 кВ, розташованих на підтримуючих конструкціях контактної мережі та окремих опорах обводів, повітряних та кабельних ліній, розподільних і живильних пристроїв електропостачання, сигналізації, централізації та блокування, зв’язку, станційних пристроїв зв’язку, пристроїв станційної електричної централізації стрілок і сигналів, гіркової централізації, ключової залежності стрілок і сигналів, автоматичного та напівавтоматичного блокування, диспетчерської централізації та контролю, переїзної автоматики, засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїздів (технічне переоснащення).
19. Знесення самочинно збудованих об’єктів за рішенням суду. Ознайомтеся з цим переліком і зрозумійте, що ліцензія ДАБІ не має відношення до Вашої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен підтвердити право на виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Тобто, якщо чинним законодавством не передбачене подання документів на право виконання будівельних робіт, що є предметом закупівлі, учасник – переможець його обґрунтовано не подає.
Подання учасником в складі тендерної пропозиції до аукціону підтвердження права на виконання будівельних робіт, окрім ліцензій, документацією не передбачене.
Подання учасником в складі тендерної пропозиції до аукціону підтвердження права на виконання будівельних робіт, окрім ліцензій, документацією не передбачене.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000284-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 19 лютого 2019 11:03
Кошториси або дефектні акти до проекту
Згідно додатку №2 роботи виконуються у відповідності з вимогами розробленого вже проекту. А чи є розроблені кошториси до цього проекту? Якщо є, то додайте до документації кошториси або дефектні акти.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2019 18:18
Замовником додано до тендерної документації робочі проекти, розроблені проектною організацією відповідно до закупівлі https://www.dzo.com.ua/tenders/3007224
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-18-000284-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 07 березня 2019 15:22
Дата подання: 07 березня 2019 15:22
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 18:11
Рішення від 12.03.2019 № 2718 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.19 №3672.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 17:23
Рішення від 28.03.2019 № 3672.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 22:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2019 року №3672-р/пк-пз Замовником затверджено зміни до тендерної документації Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2019 12:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦМОНТАЖПРИЛАД" |
3 159 146,82
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 804 048,98
UAH з ПДВ
|
1 804 048,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 квітня 2019 15:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі