Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of the city's street-road network in 2018, ongoing repairs (continuous arrangement of asphalt concrete pavement asphalt paver)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356163 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
Контактна особа: |
Гурський Віталій Віталійович +380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бартащук Катерина Володимирівна +380634369554 uzkgyrist.km@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Communal Services of the Khmelnytsky City Council |
National ID: | 03356163 |
Contact point: |
Bartashchuk Ekaterina Vladimir +380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net |
Additional contacts: |
Bartashchuk Ekaterina Vladimirovna +380634369554 uzkgyrist.km@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 18:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 18:35 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 48 624 620,57 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 243 123,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 155000 UAH |
Publication date: | 11 лютого 2019 18:38 |
Enquiries until: | 02 квітня 2019 18:35 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2019 18:35 |
Information
Estimated total value: | 48 624 621 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 243 123 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 12:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 12:30 |
зміни.docx | |
01 квітня 2019 12:30 |
ТД Поточний ремонт нова.doc | |
13 лютого 2019 10:08 |
зміни.docx | |
12 лютого 2019 08:56 |
тз додаток 2.pdf |
01 квітня 2019 12:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2019 12:30 |
зміни.docx
|
||||||
01 квітня 2019 12:30 |
ТД Поточний ремонт нова.doc
|
||||||
13 лютого 2019 10:08 |
зміни.docx
|
||||||
12 лютого 2019 08:56 |
тз додаток 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Разом з тим, додатково повідомляю, що відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів" поняття "вулично-дорожня мережа" має чітке законодавче визначення .
Скарги до процедури
Дата подання: 26 лютого 2019 17:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000042 ● 0bf663242fd84bed9e94af8130918cb8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2019 № 8
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби
А. МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-02-11-002119-a
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11,02.2019
Унікальний номер
UA-2019-02-11-002119-a ● ce11f6c7bdd54ecfb6dbb29643f248a7
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Н. МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст 4 Закону України «Про публічниі закупівлі» (надалі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Разом з тим законом не встановлено вимоги щодо заборони внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі, та не є порушенням принципів здійснення закупівель передбачених Законом. Відповідно до частини шостої пункту 2 статті 21 В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий термін подання тендерних пропозиції визначенно 27.02.2018 року. Разом з тим Тендерна документація містить чітке визначення: «кінцевий строк подання пропозицій визначено в оголошені про проведення процедури закупівлі», що відповідає нормам чинного законодавства. Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим частиною десятою статті 4 Закону України «Про санкції» передбачено заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Згідно із частини 3 статті 5 Закону України «Про санкції» рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Разом з тим, дана норма не містить вимоги щодо обов’язкового включення до тендерної документації норми щодо застосування санкція до учасників. Також додатково повідомляємо, що в законодавством у сфері закупівель взагалі відсутні норма щодо застосування санкції визначеним Законом № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.
2019-02-19 10:01:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В тендерній документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. (суцільне улаштування покриття з асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником) Замовником не враховано вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356163 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
47 478 457,72
UAH з ПДВ
|
43 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТЛ+М" |
43 920 328,16
UAH з ПДВ
|
43 920 328,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
48 620 984,04
UAH з ПДВ
|
48 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
43 900 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 11:40
|
Image_028.pdf | укладений |
24 грудня 2019 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 10:20
|
_5.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 09:17
|
уг 2 дог 344.pdf | зміни до договору |
06 червня 2019 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 14:12
|
уг 1 дог 344.pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2019 12:38
|
344.pdf | укладений |
16 травня 2019 12:36
|
344.pdf | укладений |
16 травня 2019 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення строку виконання робіт до 15.11.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 344 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна розрахункового рахунку виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 344 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |