Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. поточний ремонт (суцільне улаштування покриття з асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником)
Current repair of the city's street-road network in 2018, ongoing repairs (continuous arrangement of asphalt concrete pavement asphalt paver)
Очікувана вартість
48 624 620,57 UAH
UA-2019-02-11-002119-a ce11f6c7bdd54ecfb6dbb29643f248a7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бартащук Катерина Володимирівна
+380634369554
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Communal Services of the Khmelnytsky City Council
National ID: 03356163
Contact point: Bartashchuk Ekaterina Vladimir
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Additional contacts: Bartashchuk Ekaterina Vladimirovna
+380634369554
uzkgyrist.km@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:35
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:35
Початок аукціону: 24 квітня 2019 15:29
Очікувана вартість: 48 624 620,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 243 123,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 155000 UAH
Publication date: 11 лютого 2019 18:38
Enquiries until: 02 квітня 2019 18:35
Complaints submission until: до 08 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2019 18:35

Information

Estimated total value: 48 624 621 UAH including VAT
Minimal lowering step: 243 123 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. поточний ремонт (суцільне улаштування покриття з асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вулично-дорожня мережа міста
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair of the city's street-road network in 2018, ongoing repairs (continuous arrangement of asphalt concrete pavement asphalt paver)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 30 жовтня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 12:30
зміни.docx
01 квітня 2019 12:30
ТД Поточний ремонт нова.doc
13 лютого 2019 10:08
зміни.docx
12 лютого 2019 08:56
тз додаток 2.pdf
01 квітня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 12:30
зміни.docx
01 квітня 2019 12:30
ТД Поточний ремонт нова.doc
13 лютого 2019 10:08
ТД Поточний ремонт.doc
11 лютого 2019 18:39
ТД Поточний ремонт.doc
13 лютого 2019 10:08
зміни.docx
12 лютого 2019 08:56
тз додаток 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів аналогічних договорів
Дата подання: 12 лютого 2019 12:07
Дата відповіді: 13 лютого 2019 09:38
У п. 2.2. тендерної документації передбачено надання копій аналогічних договорів, які виконувались у 2015-2017 роках. Просимо роз’яснити чому не береться до уваги 2018 рік, чи це є опискою, як і у пункті 1.3. по терміну дії договорів оренди?
Відповідь: Відповідно до пункту 2.2 Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів**, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, сум договорів, дату укладення та стану виконання таких договорів, які виконувалися в 2015-2017 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 3-х), (без додатків до них), що вказані у довідці та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки. Разом з тим відповідно до норм чинного законодавства України та норм ДБН В.2.3-4:2015 гарантії якості виконання робіт, які є аналогічними предмету закупівлі, щонайменше 1 рік, Замовником встановлено підтвердження позитивного досвіду виконання робіт (які виконанні якісно та експлуатуються щонайменше один рік) саме за період з 2015-2017років.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 12 лютого 2019 12:07
Дата відповіді: 13 лютого 2019 09:47
Чи будуть вважатись аналогічними договора по роботам з поточного ремонту чи реконструкції автомобільних доріг державного чи місцевого значення, які передбачають у своєму складі аналогічні, і навіть складніші за технічними характеристиками та умовам виконання, роботи, ніж містяться у технічному завданні тендерної документації? Якщо ні, просимо пояснити причини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг із поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та/або виконання робіт по капітальному ремонту вулично-дорожньої мережі чи її складових частин.
Разом з тим, додатково повідомляю, що відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів" поняття "вулично-дорожня мережа" має чітке законодавче визначення .
Стосовно залучення асфальтоукладачів
Дата подання: 12 лютого 2019 12:08
Дата відповіді: 13 лютого 2019 10:06
Пунктом 1.4. тендерної документації передбачено залучення не менше 1 (одного) асфальтоукладача для виконання робіт, який перебуває у власності Учасника. Чи відповідатиме Учасник кваліфікаційним вимогам, якщо матиме не менше двох асфальтоукладачів, залучених за договором оренди і переданих йому за актом приймання-передачі, з підтвердженням від власника про гарантування дії договору оренди на весь період, необхідний для повного виконання робіт по даному предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність саме власного асфальтоукладача зумовлена тим, що виконання робіт з Поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. поточний ремонт (суцільне улаштування покриття з асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником) буде здійснюватися під інтенсивним рухм транспорту без перекриття окремих вуличь міста. Наявність лише орендованої техніки може підвищити ризики несвоєчасного виконання робіт, зокрема, форс-мажорними обставинами визначеними договором оренди.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-11-002119-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТЛ+М", Код ЄДРПОУ:39127865
Дата подання: 26 лютого 2019 17:35
Щодо встановлення в тендерній документації антиконкурентних та дескримінаційних умов
Утендерній документації Замовником передбачені умови для учасника, які втановлюють дескримінаційні умови
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2019 17:33
Рішення від 28.02.2019 № 2190 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 17:33
Рішення від 19.03.2019 № 3072.pdf
Дата публікації: 22 березня 2019 20:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2019 12:31

Документи подані скаржником

26 лютого 2019 17:35
Відгук САД.pdf
26 лютого 2019 17:35
Відгук СМД.pdf
26 лютого 2019 17:35
Лист-гарантія.pdf
26 лютого 2019 17:35
Документи про оплату.pdf

Документи подані замовником

18 березня 2019 12:31
заперечення на скаргу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000042 ● 0bf663242fd84bed9e94af8130918cb8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2019 № 8

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби

А. МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-02-11-002119-a
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11,02.2019
Унікальний номер
UA-2019-02-11-002119-a ● ce11f6c7bdd54ecfb6dbb29643f248a7
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст 4 Закону України «Про публічниі закупівлі» (надалі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Разом з тим законом не встановлено вимоги щодо заборони внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі, та не є порушенням принципів здійснення закупівель передбачених Законом. Відповідно до частини шостої пункту 2 статті 21 В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий термін подання тендерних пропозиції визначенно 27.02.2018 року. Разом з тим Тендерна документація містить чітке визначення: «кінцевий строк подання пропозицій визначено в оголошені про проведення процедури закупівлі», що відповідає нормам чинного законодавства. Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим частиною десятою статті 4 Закону України «Про санкції» передбачено заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Згідно із частини 3 статті 5 Закону України «Про санкції» рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Разом з тим, дана норма не містить вимоги щодо обов’язкового включення до тендерної документації норми щодо застосування санкція до учасників. Також додатково повідомляємо, що в законодавством у сфері закупівель взагалі відсутні норма щодо застосування санкції визначеним Законом № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.

2019-02-19 10:01:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В тендерній документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. (суцільне улаштування покриття з асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником) Замовником не враховано вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 квітня 2019
UA-2019-02-11-002119-ace11f6c7bdd54ecfb6dbb29643f248a7
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 квітня 2019 09:12
протокол
18 квітня 2019 09:13
Електронний підпис

Публічні документи

09 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:24
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2019 11:24
Таб. 6 до ЄСВ.pdf
09 квітня 2019 11:24
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
09 квітня 2019 11:24
Проект договора.pdf
09 квітня 2019 11:24
Договора на техніку.pdf
09 квітня 2019 11:24
GARANTIYA_155 000,00UAH.ZIP
09 квітня 2019 11:24
Договірна ціна.pdf
09 квітня 2019 11:24
Ліцензія + дозвола.pdf
09 квітня 2019 11:24
Відгуки.pdf

Документи

18 квітня 2019 09:12
протокол
18 квітня 2019 09:14
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2019 16:04
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:15
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:55
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:55
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:48
7.1. Копія статуту.pdf

Документи

18 квітня 2019 09:13
протокол
18 квітня 2019 09:15
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2019 17:16
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:16
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:14
Довідка МТБ_паспорти.pdf
12 квітня 2019 17:14
Лист по укладчику.jpg
12 квітня 2019 17:14
Договір тендерний.pdf
12 квітня 2019 17:14
Тендерна пропозиція.jpg
12 квітня 2019 17:13
Довідки інші.pdf
12 квітня 2019 17:13
Тех завдання.pdf
12 квітня 2019 17:13
Гарантійний лист ст 17.pdf
12 квітня 2019 17:13
Довідка працівники.pdf
12 квітня 2019 17:13
СТАТУТ КП БРЕД.pdf
12 квітня 2019 17:13
Розширений витяг з ЄДР.pdf
12 квітня 2019 17:13
Виписка КП БРЕД.pdf
12 квітня 2019 17:13
Статистика Ваврищук 2.pdf
12 квітня 2019 17:13
Статистика Ваврищук1.pdf
12 квітня 2019 17:13
Ліцензія з додатком.pdf
12 квітня 2019 17:13
Витяг ПДВ.jpg
12 квітня 2019 17:13
Свідоцтво про ДР.JPG
12 квітня 2019 17:13
Гарантія.rar

Конфіденційні документи

12 квітня 2019 17:14
Довідка ЄСВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містяться персональна дані працівників

12 квітня 2019 17:13
Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

В документі містяться персональні дані керівника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 47 478 457,72
UAH з ПДВ
43 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 43 920 328,16
UAH з ПДВ
43 920 328,16
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради 48 620 984,04
UAH з ПДВ
48 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 16:04
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:15
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:55
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:55
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:48
7.1. Копія статуту.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:24
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2019 11:24
Таб. 6 до ЄСВ.pdf
09 квітня 2019 11:24
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
09 квітня 2019 11:24
Проект договора.pdf
09 квітня 2019 11:24
Договора на техніку.pdf
09 квітня 2019 11:24
GARANTIYA_155 000,00UAH.ZIP
09 квітня 2019 11:24
Договірна ціна.pdf
09 квітня 2019 11:24
Ліцензія + дозвола.pdf
09 квітня 2019 11:24
Відгуки.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 17:16
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:16
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:14
Довідка МТБ_паспорти.pdf
12 квітня 2019 17:14
Лист по укладчику.jpg
12 квітня 2019 17:14
Договір тендерний.pdf
12 квітня 2019 17:14
Тендерна пропозиція.jpg
12 квітня 2019 17:13
Довідки інші.pdf
12 квітня 2019 17:13
Тех завдання.pdf
12 квітня 2019 17:13
Гарантійний лист ст 17.pdf
12 квітня 2019 17:13
Довідка працівники.pdf
12 квітня 2019 17:13
СТАТУТ КП БРЕД.pdf
12 квітня 2019 17:13
Розширений витяг з ЄДР.pdf
12 квітня 2019 17:13
Виписка КП БРЕД.pdf
12 квітня 2019 17:13
Статистика Ваврищук 2.pdf
12 квітня 2019 17:13
Статистика Ваврищук1.pdf
12 квітня 2019 17:13
Ліцензія з додатком.pdf
12 квітня 2019 17:13
Витяг ПДВ.jpg
12 квітня 2019 17:13
Свідоцтво про ДР.JPG
12 квітня 2019 17:13
Гарантія.rar

Конфіденційні документи

12 квітня 2019 17:14
Довідка ЄСВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містяться персональна дані працівників

12 квітня 2019 17:13
Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

В документі містяться персональні дані керівника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "СТЛ+М"

КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 43 900 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 14:34

Документи

03 травня 2019 14:34
Електронний підпис
03 травня 2019 14:31
протокол 49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
43 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 14:34
Електронний підпис
03 травня 2019 14:31
протокол 49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:40
Image_028.pdf укладений
24 грудня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:20
_5.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 10:18
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 09:17
уг 2 дог 344.pdf зміни до договору
06 червня 2019 09:14
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 14:12
уг 1 дог 344.pdf зміни до договору
28 травня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 12:38
344.pdf укладений
16 травня 2019 12:36
344.pdf укладений
16 травня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення строку виконання робіт до 15.11.2019
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 344
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункового рахунку виконавця
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 344
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 43 469 468,44
UAH (в тому числі ПДВ 7 244 911,41 UAH)