Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально виховний комплекс"Балтська ЗОШ І-ІІІст. №3-колегіум" Балтської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34010891 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96 |
Контактна особа: |
Костянко Наталія Анатоліївна +380486622403 osvitas3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 14:41 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 14:41 |
Очікувана вартість: | 36 491 319,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182 456,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 182456 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2019 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2019 14:23 |
Тендерна документація на реконструкцію.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-11-000215 ● f41676e354b54ee1933a6f7b90785d38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2019 Одеса № 76
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 07.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 07.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2019 № 76
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-15-000668-b 15.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-03-06-000757-b 06.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-04-000677-b 04.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-01-002292-a 01.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Нотєвський А.Д.
5. UA-2019-02-25-000352-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.
6. UA-2019-01-16-001604-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-18 15:23:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться Навчально виховним комплексом «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3-колегіум» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-16-001604-c, дата оприлюднення 16.01.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме :
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та умовам п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) у той час, коли зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано у складі тендерної пропозиції копії (замість оригіналів) договорів від 04.04.2017 № 20, від 28.04.2017 № 27, від 10.10.2017 № 94, від 20.11.2017 № 173, укладених з Відділом освіти Миколаївської РДА Одеської області, від 20.11.2017 № 55, укладений з Андрієво – Іванівською сільською радою Миколаївського району Одеської області, від 22.121.2017 № 383, від 26.06.2018 № 156/12-01/18, від 10.07.2018 № 167/12-01/18, від 13.07.2018 № 179/12-01-18, від 13.07.2018 № 183/12-01/18, від 24.07.2018 № 207/12-01/18, від 26.07.2018 № 209/12-01-18, від 26.07.2018 № 214/12-01/18, від 10.10.2018 № 259/12-01/18, укладених з Розквітівською сільською радою об’єднаної територіальної громади?
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надано договір про надання автотранспортних послуг від 10.09.2018 № 27-08ЮБ, укладений з КП «Балтакомунсервіс», у якому не визначено перелік технічної бази, яка залучається?
3) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надано договір з надання послуг вантажопідйомними механізмами (автокран КС 35-75) від 15.05.2018, укладеного з ПрАТ «Балтська ПМК 16» та договір оренди авто-навантажувача від 23.10.2018 № 23-10-1, укладений з ФОП Завадський Ю.А., строк дії яких закінчився 31.12.2018?
4) як Замовник може обґрунтувати прийняте рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» умовам п. 5 Додатку 2 до ТД у той час, коли зазначеним учасником на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі уповноваженою особою надано копії (замість оригіналів або нотаріально завірених копій) довіреності та наказу від 22.12.2018 № 90?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-21 13:56:22
Пояснення на запит
На Ваш запит від 18.03.2019р. НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІст.№3-колегіум» Балтської міської ради Одеської області надає пояснення, щодо прийняття рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд»:
1
Згідно п.п.3.1 п.3 Додатку 1 до тендерної документації (ділі-ТД) ПП «Юніверсібуд» мав надати оригінали договорів від 04.04.2017 № 20, від 28.04.2017 № 27, від 10.10.2017 № 94, від 20.11.2017 № 173, укладених з Відділом освіти Миколаївської РДА Одеської області, від 07.08.2017 № 55, укладений з Андрієво – Іванівською сільською радою Миколаївського району Одеської області, від 22.12.2017 № 383, від 26.06.2018 № 156/12-01/18, від 10.07.2018 № 167/12-01/18, від 13.07.2018 № 179/12-01-18, від 13.07.2018 № 183/12-01/18, від 24.07.2018 № 207/12-01/18, від 26.07.2018 № 209/12-01-18, від 26.07.2018 № 214/12-01/18, від 10.10.2018 № 259/12-01/18, укладених з Розквітівською сільською радою, натомість надав завірені належним чином копії. Згідно п.1 розділу ІІІ тендерний комітет відніс дану помилку до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічна помилка. Також тендерний комітет здійснив моніторинг електронної системи «Прозорро», де знайшов прикріплені до «закупівель» вище зазначених замовників, відскановані оригінали даних договорів. Посилання на договори:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-03-001462-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-07-000364-c ; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-22-001904-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-26-000281-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-10-000669-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-13-001656-c;https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-13-001642-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-24-002254-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-26-001104-c;https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-26-001341-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-10-000463-c.
До пояснення долучено їх документальне підтвердження (відскановані оригінали договорів завантажених з посилань).
2
Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, ПП «Юніверсібуд» надав договір про надання автотранспортних послуг від 10.09.2018 № 27-08ЮБ, укладений з КП «Балтакомунсервіс», у якому було не визначено перелік технічної бази, яка залучається. Відповідно до умов п.2.1 вищезазначеного договору, Виконавець (КП «Балтакомунсервіс») надає Замовнику (ПП «Юніверсібуд») автотранспортні послуги, за попереднім замовленням. В залежності від проведення певного виду робіт Замовник заздалегідь сповіщає Виконавця, за окремим замовленням, про місце виконання робіт, ТИП НЕОБХІДНОЇ ТЕХНІКИ та термін проведення робіт, тощо. В зв’язку з цим, в договорі відсутнє чіткий перелік виду техніки, бо на час його укладання ПП «Юніверсібуд» не міг напевно знати про об’єми робіт та конкретний перелік техніки.
В той же час в Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р вих.№34 ПП «Юніверсібуд» в розділі «Спецтехніка» вказав яка саме техніка буде орендована і в яких організаціях в т.ч. і в КП «Балтакомунсервіс».
До пояснення долучено документальне підтвердження (Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р. вих.№34, яка була нами завантажена з тендерної пропозиції ПП «Юніверсібуд»)
3
Згідно вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, ПП «Юніверсібуд» надав договір з надання послуг вантажопідйомними механізмами (автокран КС 35-75) від 15.05.2018, укладеного з ПрАТ «Балтська ПМК 16» та договір оренди авто-навантажувача від 23.10.2018 № 23-10-1, укладений з ФОП Завадський Ю.А., строки дії яких закінчилися 31.12.2018, проте в Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р. вих.№34 ПП «Юніверсібуд» в розділі «Спецтехніка» вказав в кого орендує спецтехніку станом на 31.01.2019, тобто тендерний комітет прийшов до висновку що дані договори були пролонговані, або заключні нові.
В той же час в п. 3.1 договору оренди авто-навантажувача від 23.10.2018 № 23-10-1, укладений з ФОП Завадський Ю.А. встановлено, що строк на який він укладений закінчується 31.12.2018 р., але відповідно до умов п.7.2. умови цього ж договору, встановлено, що строк дії договору продовжується до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по ньому. Беручи до уваги, що між сторонами цього договору є невиконанні об’єми по ньому, що в свою чергу може свідчити, що дія даного договору продовжується на строк, достатній для повного виконання сторонами зобов’язань по ньому та діє й на даний час.
До пояснення долучено документальне підтвердження (Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 31.01.2019р. вих.№34, яка була нами завантажена з тендерної пропозиції ПП «Юніверсібуд»)
4
ПП «Юніверсібуд» згідно умовам п. 5 Додатку 2 до ТД надав копії довіреності та наказу від 22.12.2018 № 90 так як в першій частині п. 5 Додатку 2 до ТД вимагається: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються такими документами: випискою з протоколу засновників, НАКАЗОМ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ, ДОВІРЕНІСТЮ, дорученням або іншим документом, що підтверджує ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЗОКРЕМА НАДАЄТЬСЯ ДОКУМЕНТ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (КОПІЯ протоколу засновників підприємства та/або НАКАЗУ про призначення керівника тощо). На підставі вище зазначеного тендерний комітет прийняв рішення, що надані документи (довіреність та наказ від 22.12.2018 № 90) відповідають вимогам тендерної документації.
- дог.20.pdf
- Договiр_27.pdf
- Договiр_27_протокол_погодження.pdf
- Договiр_94.pdf
- Дод.1_Договiр_94.pdf
- Дод.2_Договiр_94.pdf
- Дод1_Договiр_20.pdf
- Договiр_173.pdf
- Договiр_55.pdf
- дог.383.rar
- дог.156.PDF
- дог. 167.PDF
- дог. 179.PDF
- дог.183.PDF
- дог.207.PDF
- дог.209.PDF
- дог.214.PDF
- дог.259.rar
- Dovidka, obladnannia 2019 №34.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розірвано договір підряду №10-19 від 04.03.2019р., по предмету закупівлі № UA-2019-01-16-001604-c показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи»
2019-04-03 17:09:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-04-03 17:28:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" |
36 491 319,40
UAH з ПДВ
|
36 308 862,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ФОРТЕЦЯ" |
36 491 319,40
UAH з ПДВ
|
36 308 862,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" #31502122 |
Переможець |
36 308 862,79
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 16:48
|
дод.уг.1 до дог.10-19.pdf | укладений |
03 квітня 2019 16:47
|
протокол№29.pdf | укладений |
03 квітня 2019 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 09:00
|
Договор 10-19.pdf | укладений |
05 березня 2019 08:58
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 березня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати проведеного моніторингу від 29 березня 2019року по закупівлі № UA-2019-01-16-001604-c |