Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А
Очікувана вартість
60 022 882,00 UAH
UA-2018-12-14-003889-c 5761e9affe75423dace26d674537fb5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комунальна установа Романівська дитячо-юнацька спортивна школа

+380963643058 06671540@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Романівська дитячо-юнацька спортивна школа"
Код ЄДРПОУ: 06671540
Місцезнаходження: 13002, Україна , Житомирська обл., смт. Романів, вул. Котовського, 2
Контактна особа: Комунальна установа Романівська дитячо-юнацька спортивна школа
+380963643058
06671540@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 січня 2019 14:48
Очікувана вартість: 60 022 882,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 022,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13002, Україна, Житомирська область, смт. Романів, вул. Медична, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 40 млн. гривень: 20%
Понад 30 млн. грн. до 40 млн грн. включно: 15%
Понад 20 млн. грн. до 30 млн грн. включно: 10%
Понад 10 млн. грн. до 20 млн грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн грн. включно: 2%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 35 працівників: 10%
Від 25 до 35 працівників включно: 7%
Від 15 до 25 працівників включно: 5%
Від 5 до 15 працівників включно: 3%
До 5 працівників: 0%
28 грудня 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 13:50
Перелік змін.doc
28 грудня 2018 13:50
ЗТД Басейн.pdf
14 грудня 2018 15:11
Додаток 1 Пропозиція реконструкція.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 2 Технічне завдання реконструкція.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 3 Проект договору Басейн 1.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 4 Субпідрядники басейн.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 5 Інформація Басейн.doc
28 грудня 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 13:50
Перелік змін.doc
28 грудня 2018 13:50
ЗТД Басейн.pdf
14 грудня 2018 15:12
ТД Басейн.pdf
14 грудня 2018 15:11
Додаток 1 Пропозиція реконструкція.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 2 Технічне завдання реконструкція.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 3 Проект договору Басейн 1.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 4 Субпідрядники басейн.doc
14 грудня 2018 15:11
Додаток 5 Інформація Басейн.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення тендерної документації
Дата подання: 22 грудня 2018 12:30
Дата відповіді: 28 грудня 2018 13:54
Тендерною документацією передачено: 6.2.4. Виходячи із змісту частини третьої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю або ж не узгодження договірної ціни (кошторису), який повинен відповідати чинному законодавству, із замовником з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких не минув. Просимо розяснити як визначається та документується не узгодження договірної ціни (кошторису) із замовником САМЕ з вини учасника у строк, визначений цим Законом. Наведіть приклади вини учасика в неузгодженні договірної ціни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку необхідно розуміти надання учасником договірної іни, яка не відповідає вимогам чинного законодавства
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 22 грудня 2018 12:34
Дата відповіді: 28 грудня 2018 13:58
Тендерною документацією передбачено: 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Сума послуг відповідає розміру коштів на проведення процедури закупівлі, визначених в Главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А» (пункт 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). Учасник має право ознайомитись з даним договором Просимо оприлюднити на сайті суму, яка має бути сплачена консультанту та проект договору з консультантом
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Між Замовником укладено договір про надання послуг № 6 від 12.06.2018. У зв`язку із технічними обмеженнями електронного майданчика, що використовується Замовником пркріпити скановану копію договору.
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 22 грудня 2018 12:53
Дата відповіді: 28 грудня 2018 14:00
Тендерною документацією передбачено: 3.6.4. Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи: • договірна ціна. Чи потрібно надавати локальні конториси, відомості ресурсів тощо?
Відповідь: Умовами тендерної документації вимагається лише надання учасниками у складі тендерної пропозиції договірної ціни, інші розрахунки Замовником не вимагаються.
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 23 грудня 2018 16:26
Дата відповіді: 28 грудня 2018 14:02
Тендерною документацією передбачено надання копії Статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). Чи потрібно надавати зміни до статуту які вже не дійсні? - статут затверджено в новій редакції з врахуванням всіх змін. Чи достатньо буде надати статут в останнійредакції???
Відповідь: Надання учасниками Статуту в останній редакції відповідатиме умовам тендерної документації. Зміни та доповнення вимагаються у разі якщо вони є окрмемими документами і Статуту не викладався в новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-003889-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 22 грудня 2018 12:51
Внесеннязмін до тендерної документації
Згідно п. 3.6.7 тендерної документації При поданні пропозиції Учасник повинен враховувати вимоги Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (який має довідковий (рекомендаційний) характер з визначення прямих витрат у вартості будівництва), а саме середню відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови у міській місцевості.
Обєкт будівництва знаходиться за адресою в смт. Романів, вул. Медична, 2А, а згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» середні відстані перевезень наведені в Додатку В і становлять 30 км для міст і 80 км для сільської місцевості та селищ міського типу.
Таким чином вимога тендерної документації щодо врахування при поданні тендерної пропозиції середньої відстані перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій 30 км у міській місцевості суперечить вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.

Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 14:13
За результатами розгляду звернення до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-12-14-003889-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 22 грудня 2018 15:22
Усунення вимог законодавства
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2018 14:18
Тендерна документація на закупівлю робіт відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Нецінові критерії оцінки не є дискримінуючими для потенційних учасників. тому підстав для внесення зміндо тендерної документації не вбачається. У разі якщо потенційний учасник закупівлі не подає вказаної статистичної звітності за формою № 1-кб (місячна). такий учасник може підтвердити Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт формами КБ-3
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-14-003889-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 25 грудня 2018 14:03
Усунення вимог законодавства
Тендерною документацією встановлено: 5.1.3. Критерії та методика оцінки: Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; Нецінові критерії оцінки: ü Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20 відсотків; ü Наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію складає 10 відсотків;
Відповідно до ч.1 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Законом прямо не передбачено нецінові критерії «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельномонтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників», а відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.10.2018 р. № 3304-04/44053-06 застосування нецінових критеріїв оцінки має бути обгрунтовано замовником.
Проте при оголошенні даної закупівлі замовником проігноравано дані вимоги.
Крім вказаного, застосування даних нецінових критеріїв ставить в нерівні умови учасників процедури закупівлі та є дискримінацією учасників, суперечить основним принципам здійснення закупівель. Які визначені в ст.. 3 Закону - недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Згідно ч. 3 ст.5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Обсяги виконаних учасником будівельних робіт в попередні роках ніяким чином не впливає на терміни та якість виконання робіт, їх вартість в чому зацікавлений замовник і які прямо передбачені Законом. Учасник який має Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт 30 млн. виконає будівельні роботи з такоюж ефективність як учасник з обсягом виконаних робіт 40 млн. проте внаслідок встановлення такого критерію вони поставлені в нерівні, дискримінаційні умови.
Враховуючи вищевказане вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2018 14:08
Тендерна документація на закупівлю робіт відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Нецінові критерії оцінки не є дискримінуючими для потенційних учасників. тому підстав для внесення зміндо тендерної лдокументації не вбачається.

Документи подані скаржником

22 грудня 2018 12:51
Вимога.docx

Документи подані скаржником

22 грудня 2018 15:22
СКАРГА.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-15-000001 ● 5c3c36100b764f928022c052260824d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2019 11:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
14.01.2019
№2

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2019 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2018-12-14-003889-c від 14.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-30 16:32:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-14-003889-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Так, відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.

Поряд з тим, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пп. 5.1.1 п. 1 розділу V тендерної документації, оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:

- ціна - питома вага критерію складає 70 %;

- досвід виконання аналогічних договорів – питома вага критерію складає 20 %;
- наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію складає 10 %.

Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до пп. 3 п. 5 розділу III тендерної документації, встановлено кваліфікаційний критерій до учасників - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06, щодо застосування нецінових критеріїв оцінки зазначено, що замовники мають обґрунтовано застосувати інші критерії оцінки, тобто мати аргументовану потребу у їх встановлені.

Враховуючи вищевикладене:

1). Обґрунтуйте необхідність застосування критеріїв оцінки - досвід виконання аналогічних договорів та наявність кваліфікованих працівників.


2). Поясніть застосування опцій - Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: понад 40 млн. гривень 20%, 30-40 млн. гривень 15%, 20-30 млн. гривень 10%, 5-10 млн. гривень 2%, до 5 млн. гривень 0%.?
- Наявність кваліфікованих працівників: понад 35 працівників 10%; від 25 до 35 працівників включно 7%; від 15 до 25 працівників включно 5%; від 5 до 15 працівників включно 3%; до 5 працівників 0%?

Крім того, відповідно до абзацу 1 пункту 21 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), визначено, що договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда, при цьому договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором.
Разом з тим, відповідно до абзацу 2 пункту 21 Постанови № 668, у разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) визначено, що вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника.
Однак, тендерною документацією вищевказаної процедури закупівель не визначено вид договірної ціни.
Враховуючи вищевикладене:

1) Поясніть, чому тендерною документацією не визначено вид договірної ціни?
2) На думку тендерного комітету, який вид договірної ціни мали подати у складі тендерних пропозицій учасники?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-04 12:12:06

Відповідь на запит

На виконання вимог ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальною установою «Романівська дитячо-юнацька спортивна школа» розглянуто запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-M-2019-01-15-000001. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Щодо нецінових критеріїв оцінки.
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
Замовником встановлено критерії оцінки, оскільки роботи «Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) мають складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.

Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування.
Також пояснюємо, що застосування опцій оцінки, зокрема, «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників» необхідними у зв’язку із специфікою об’єкта будівництва, обсягу робіт, наявності кількості працівників для виконання робіт у встановлені строки. Зокрема, опція «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» понад 40 млн. грн. за 2016-2017 роки вказує, що учасники, які мають такі обсяги можуть виконати відповідні роботи упродовж двох років. «Наявність кваліфікованих працівників» підтверджує, що в учасника наявні працівники, необхідні для виконання робіт на об’єкті будівництва, окрім того, такому учаснику, у разі його перемоги в торгах, не потрібно буде шукати кваліфікованих працівників після укладання договору про закупівлі. Пошук таких працівників затримуватиме початок будівництва.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі. При цьому, учасники, які взяли участь у закупівлі подачею тендерних пропозицій погодилися із застосуванням таких нецінових критеріїв оцінки.

Щодо виду договірної ціни.
Статтею 875 Цивільного кодексу України встановлено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Відповідно до ч.2 ст.844 Цивільного кодексу України, кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з особливостями визначених Законом.
Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України, у договорі підряду визначається ціна роботи та спосіб її визначення. Відповідно до статті 844 ЦКУ ціна договору підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ Б.Д. 1.1.-1:2013 визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена договором підряду.
Зазначені норми встановлені Замовником в п.2 Розділу VI тендерної документації.
Відповідно до п.3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, приблизна (динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду.
При цьому, згідно п.3.5 Проекту договору про закупівлю робіт, що є Додатком 3 до тендерної документації, ціни на окремі види робіт є динамічними і можуть коригуватися відповідно до вимог чинного законодавства по фактично виконаним об’ємам, цінам і матеріалам.
Таким чином, замовником в проекті договору підряду встановлено вид договірної ціни – динамічна.
Отже, учасники закупівлі учасники у складі тендерної пропозиції повинні подавати динамічну договірну ціну.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальною установою «Романівська дитячо-юнацька спортивна школа» розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі UA-M-2019-01-15-000001. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 1. Щодо положень тендерної документації Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.. Отже, згідно вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язкові вимоги до виконання замовниками торгів, щодо інформації, яка повинна міститися у тендерній документації. Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво та облаштування фізкультурно-оздоровчого комплексу «Плавальний басейн» в смт. Романів, вул. Медична, 2А» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) в повній мірі відповідає зазначеним вимогам. Частиною третьою ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно листа інформаційного характеру №3304-06/18970-06 від 07.06.2017 року Мінекономрозвитку України не встановлено обов’язку включати вимоги Закону України «Про санкції» до тендерної документації. Уповноважений орган у листі №3304-06/18970-06 звертає увагу Замовників торгів про необхідність ураховувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента при аналізі тендерних пропозицій учасників під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет комунальної установи «Романівська дитячо-юнацька спортивна школа» не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, щодо не включення до умов тендерної документації вимог рішення РНБО від 21 червня 2018 року. 2. Щодо надання документів Учасником-переможцем торгів. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На виконання вимог Закону, Замовником в п.3.5.9 тендерної документації встановлено, що Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, зокрема: 1) Довідку у довільній формі (датовану, підписану та скріплену печаткою Учасника (у разі наявності печатки), про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; - Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Станом на момент оголошення процедури відкритих торгів та проведення електронного аукціону Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не функціонував у встановленому порядку. Тому, під час розроблення тендерної документації замовник керувався роз’ясненнями Мінекономрозвитку України № 3304-06_3584-06 від 29.01.2018 (додаткове повідомлення № 3304-04_14048-06 від 30.03.2018). Оскільки даний реєстр не працював, замовником правомірно було встановлено вищезазначені вимоги. Окрім того, відповідно до п.1.2. Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 15.09.2011 № 3018/5 (в редакції наказу Міністерства юстиції України 18.01.2013 № 131/5),Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, - це автоматизована база даних, що містить інформацію про суб'єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства (далі - боржники), про стан провадження у справі про банкрутство, про реєстр вимог кредиторів та інші дані, які отримані від арбітражних керуючих та господарських судів, а також відомості, які є результатом здійснення державним органом з питань банкрутства визначених законодавством повноважень (далі - Єдиний реєстр підприємств). Пунктом 1.9. Положення встановлено, що відомості до Єдиного реєстру підприємств вносяться арбітражними керуючими шляхом подання через онлайн систему електронної звітності арбітражних керуючих відомостей, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», за формами та у порядку, визначеними Міністерством юстиції України. Структурні підрозділи територіальних органів з питань банкрутства здійснюють, зокрема: виправлення/доповнення відомостей, які підлягають внесенню до Єдиного реєстру підприємств арбітражними керуючими (у разі наявності документів (судових рішень та інших офіційних документів), у яких містяться відомості щодо справи про банкрутство, що відрізняються від внесених арбітражними керуючими, або у разі, якщо ці відомості відсутні в Єдиному реєстрі підприємств). Таким чином, на момент обрання замовником учасника-переможця торгів може мати місце ситуація, коли щодо учасника розпочата ліквідаційна процедура або ж процедура визнання його банкрутом, однак судове рішення по такій справі не набрало законної сили, або ж таку інформацію не внесено до відповідного Реєстру. 3. Щодо проекту договору. Відповідно до п.6.4.3 тендерної документації, Основними істотними умовами договору про закупівлю є: 1. предмет договору; 2. якість робіт; 3. сума, що визначена у договорі; 4. строк виконання робіт; 5. строк дії договору. 6. інші умови, що визначені чинним законодавством для даного виду договорів. Пунктом 6.4.4. тендерної документації встановлено, що Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Таким чином, замовником як істотні умови договору встановлено й інші умови, що визначені чинним законодавством для даного виду договорів. Тому, замовником в даній частині дотримано вимог чинного законодавства. При цьому, пунктом 11.3. проекту договору встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, крім випадків зменшення обсягів робіт залежно від реального фінансування. Зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачені ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 - VIII від 25.12.2015 року. Пунктом 11.5. проекту договору встановлено, що зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою сторін у випадках, які передбачені ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається відповідна додаткова угода, яка оприлюднюється відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником в пункті 11.4 проекту договору було зазначено виключно ті істотні умови договору щодо яких можуть вноситися зміни в порядку ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що відповідно до п.2.2. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 11 від 29.05.2013 «Про деякі питання визнання правочинів (господарських договорів) недійсними», не є підставою для визнання недійсним відсутність у договорі істотних умов. 4. Щодо дотримання норм ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Пунктом 3.6.4. тендерної документації, учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи: • договірна ціна. Відповідно до абзацу першого Примітки Додатку 2 до тендерної документації, розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у порядку передбаченому п.п. 3.6.4-3.6.5 Розділу ІІІ ТД). При цьому, відповідно до п.13.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) Невід'ємною частиною цього Договору є, зокрема, договірна ціна. Таким чином, враховуючи положення тендерної документації, як єдиної документації щодо умов проведення закупівлі, Замовником дотримано норми п.1.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до умов тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час укладання договору та додаткових угод до договору, а також у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.

2019-02-12 16:25:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ АртХаус 57 561 352,03
UAH з ПДВ
54 870 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 38 409 000 Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 45 001 498,42
UAH з ПДВ
44 941 475,53
UAH з ПДВ
1.1714285714 38 364 674.23 Документи
ТОВ Поліська логістична компанія 54 830 542,79
UAH з ПДВ
54 830 542,79
UAH з ПДВ
1.1714285714 46 806 560.92 Документи
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" 55 565 784,00
UAH з ПДВ
55 565 784,00
UAH з ПДВ
1.1714285714 47 434 205.85 Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс 60 000 000,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 49 411 764.71 Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 12:55
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:54
Довідка податкова
08 лютого 2019 12:53
Довідка МВС
08 лютого 2019 12:53
Стаття 17 довідка
08 лютого 2019 12:53
Стаття 17 лист
01 лютого 2019 16:41
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:33
Електронний підпис
04 січня 2019 14:47
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2019 18:12
Електронний підпис
09 січня 2019 18:09
Розрахунок 5.pdf
09 січня 2019 18:09
Розрахунок 4.pdf
09 січня 2019 18:09
Розрахунок 3.pdf
09 січня 2019 18:09
Розрахунок 2.pdf
04 січня 2019 14:28
Електронний підпис
04 січня 2019 14:25
Уповноважена особа.pdf
04 січня 2019 14:25
Тендерна пропозиція.pdf
04 січня 2019 14:25
Статут.pdf
04 січня 2019 14:25
Проект договору.pdf
04 січня 2019 14:25
Працівники.pdf
04 січня 2019 14:25
Обладнання.pdf
04 січня 2019 14:25
Листи та довідки.pdf
04 січня 2019 14:25
Кошторис 5.pdf
04 січня 2019 14:25
Кошторис 4.pdf
04 січня 2019 14:25
Кошторис 3.pdf
04 січня 2019 14:25
Кошторис 2.pdf
04 січня 2019 14:25
Досвід договір1.pdf
04 січня 2019 14:25
Досвід договір 2.pdf
04 січня 2019 14:25
Досвід довідка.pdf
04 січня 2019 14:25
Доверенность 206.zip
04 січня 2019 14:25
Графіки.pdf
04 січня 2019 14:25
Гарантия 7986.zip
04 січня 2019 14:25
Відповідність ст17.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 14:02
Електронний підпис
04 січня 2019 14:00
30. Форми КБ.pdf
04 січня 2019 14:00
33. Довідка.pdf
04 січня 2019 14:00
32. Лист.pdf
04 січня 2019 14:00
31. 1 ДФ.PDF
04 січня 2019 14:00
29. Відомість.pdf
04 січня 2019 14:00
28.2. Лист суб.pdf
04 січня 2019 14:00
26. Довідка субпідр.pdf
04 січня 2019 14:00
25. Гарантійний лист.pdf
04 січня 2019 14:00
28.1. Лист суб.pdf
04 січня 2019 14:00
27.3. Дозвіл суб.PDF
04 січня 2019 14:00
27.2. Лицензия_МНС_2015.pdf
04 січня 2019 14:00
23-24. Гарантія.zip
04 січня 2019 14:00
22. Паспорт ко.pdf
04 січня 2019 14:00
18. наказ 02-09к.pdf
04 січня 2019 14:00
21. статут ч2.pdf
04 січня 2019 14:00
21. статут ч1.pdf
04 січня 2019 14:00
20. Персональні.pdf
04 січня 2019 14:00
19. Витяг.PDF
04 січня 2019 14:00
17. рішення учасника.pdf
04 січня 2019 14:00
19. Виписка.PDF
04 січня 2019 14:00
16. Гарантійний лист.pdf
04 січня 2019 14:00
15. Договірна ціна.pdf
04 січня 2019 14:00
14. ISO .PDF
04 січня 2019 14:00
13. Дозволи.PDF
04 січня 2019 14:00
12. Ліцензія.PDF
04 січня 2019 14:00
11. Гарантійний лист.pdf
04 січня 2019 14:00
10. Гарантійний лист.pdf
04 січня 2019 14:00
09. Гарантійний лист.pdf
04 січня 2019 14:00
08. Тех специф.pdf
04 січня 2019 14:00
07. Ст 17.pdf
04 січня 2019 14:00
06.02. Відгук.PDF
04 січня 2019 14:00
06.01. Відгук.PDF
04 січня 2019 14:00
03. Працівники.pdf
04 січня 2019 14:00
02. Обладнання.pdf
04 січня 2019 14:00
01. ПКТ.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 16:10
Електронний підпис
04 січня 2019 16:06
лист.pdf
04 січня 2019 16:06
листи довідки.pdf
04 січня 2019 16:06
копія статуту.pdf
04 січня 2019 16:06
копія договору 723.pdf
04 січня 2019 16:06
дозвіл ліцензія.pdf
04 січня 2019 16:06
договірна ціна.pdf
04 січня 2019 16:06
витяг новий 26 12 2018.rtf

Публічні документи

04 січня 2019 16:11
Довідки.pdf
04 січня 2019 16:11
Документи.pdf
04 січня 2019 16:11
ПрацівнОбладнДосвід.pdf
04 січня 2019 16:11
ПропозПовноваж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

ТОВ Поліська логістична компанія

ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"

ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
Відхилено 44 941 475,53
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 14:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 54 870 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 17:00

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІЗИН РІЧ" #40889560

№ рішення у справі

60/77-р/к

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

01 лютого 2019 14:00
Електронний підпис
16 січня 2019 17:15
001.jpg
16 січня 2019 17:15
002.jpg

Документи

07 лютого 2019 17:00
Електронний підпис
07 лютого 2019 16:55
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
54 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 17:00
Електронний підпис
07 лютого 2019 16:55
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2024 16:45
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 12:32
Романівська ДЮСШ.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 12:30
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 15:25
ДУ на 2022 рік.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 11:33
ДУ 2 від 31.12.2021.jpg зміни до договору
04 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 17:14
договір ДЮСШ.pdf укладений
20 лютого 2019 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із об’єктивними обставинами, які затримують виконання робіт по об’єкту будівництва у 2020 році, а саме затримкою фінансування витрат замовника, Сторони, за взаємною згодою вирішили: 1. Пункт 5.1. Розділу 5 Договору викласти в новій редакції: - «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі - до 31.12.2021.». 2. Пункт 10.1 Розділу 10 Договору викласти в новій редакції: - «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках – по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 897 139,00
UAH (в тому числі ПДВ 482 856,50 UAH)