Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз)
Очікувана вартість
164 028,00 UAH
UA-2018-02-09-002480-a bfb47ccb7829404faf65ebd19a664783
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Іван Сергійович

+38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
- Експертний висновок № 68-АИ Харківської Торгово-промислової палати України від 27.12.2017 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2018 16:06
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з надання технічної підтримки користувачам з продажу залізничних квитків через веб-сайт Укрзалізниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франко,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Тендерна документація

09 лютого 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
#34891802
Переможець 164 028,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 16:06

Документи

09 лютого 2018 16:06
Електронний підпис
09 лютого 2018 16:06
Повідом УНІТ (шлюз).docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 16:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
#34891802
164 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2018 16:06
Електронний підпис
09 лютого 2018 16:06
Повідом УНІТ (шлюз).docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 14:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 09:48
ду по 060218 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 09:48
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 16:35
06.pdf укладений
02 березня 2018 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 06/0218/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/0218/Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 196 833,60
UAH з ПДВ