Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для перитонеального діалізу за 3 лотами
Очікувана вартість
4 098 034,45 UAH
UA-2018-01-23-001407-c 8710a9b98ce54386ad656eb3d9a86539
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Квітчук

+380362281910
+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним закладом «Рівненська обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради 06.12.2017 та 26.12.2017 оголошувалась закупівля: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму за кодом ДК 021:2015 - 33180000-5 (Витратні матеріали для перитонеального діалізу за 3 лотами (Лот №1 – витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози; Лот №2 - витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами без вмісту глюкози; Лот №3 - витратні матеріали для автоматизованого перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози) (UA-2017-12-06-000893-c, UA-2017-12-26-000022-b) на 2018 рік.
Відкриті торги були двічі відмінені на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протоколи тендерного комітету від 21.12.2017 та від 11.01.2018). На відповідну закупівлю по кожному лоту подано лише одну пропозицію ТОВ «ДІАВІТА». З відповідним учасником 22.01.2018 тендерним комітетом комунального закладу проведено переговори з питань узгодження основних умов закупівлі та договору.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Неукладання договорів на закупівлю витратних матеріалів для перитонеального діалізу призведе до зриву діяльності комунального закладу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 16:55
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 січня 2018 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 12:58
протокол_143.pdf
23 січня 2018 12:58
протокол_142.pdf
23 січня 2018 12:58
протокол_144pdf.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 578 655,25 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30248 шт
Витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська ,78-Г
Дата доставки: 05 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 12:58
протокол_142.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА»
#39246308
Переможець 2 578 655,25
UAH з ПДВ
23 січня 2018 16:55

Документи

23 січня 2018 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2018 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА»
#39246308
2 578 655,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2018 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2018 12:46
ДУ №4 до договору 50 06.02.18.pdf зміни до договору
08 червня 2018 12:45
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2018 15:11
Додаткова угода №3 Діавіта до договору 50.pdf зміни до договору
23 березня 2018 15:02
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2018 10:07
Додаткова Діавіта 2.pdf зміни до договору
21 березня 2018 10:06
Електронний підпис укладений
06 лютого 2018 12:03
Договір 50.pdf укладений
06 лютого 2018 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 113 935,94
UAH з ПДВ