Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Постачання програмного комплексу (програмної системи) та створення системи електронного документообігу)
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2017-11-20-001772-b ● a13c57f877714014a287eab6d995fd8c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Ірина Валеріївна Фузік +380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2017 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2017 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2017 17:30 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2017 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання програмного комплексу (програмної системи) та створення системи електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київ, м. Київ, пр-т Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2017
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2017 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2017 14:13 |
ТД електронний документообіг зі змінами.doc | |
01 грудня 2017 14:13 |
Перелік змін до ТД електронний документообіг.docx | |
20 листопада 2017 15:25 |
Проект договору електронний документообіг.doc |
01 грудня 2017 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2017 14:13 |
ТД електронний документообіг зі змінами.doc
|
|||
01 грудня 2017 14:13 |
Перелік змін до ТД електронний документообіг.docx
|
|||
20 листопада 2017 15:25 |
Проект договору електронний документообіг.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділ 6
Дата подання: 21 листопада 2017 11:56
Дата відповіді: 24 листопада 2017 13:19
Доброго дня!
Скажіть будь ласка, на скільки критично, щоб для - СКБД серверу документообігу використовувалась Oracle 11? Можливо використання безкоштовної СКБД?
Дякуємо!
Відповідь: Використання в проекті СУБД Oracle є обов’язковою умовою оскільки в УДЦР діє корпоративний стандарт щодо використання цієї СУБД, що забезпечений набором ліцензій, активними контрактами технічної підтримки, наявністю підготовлених фахівців, діючою політикою резервування та створення архівних копій баз даних.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-20-001772-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна", Код ЄДРПОУ:37079872
Дата подання: 27 листопада 2017 16:35
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року звертаємось до Замовника з вимогою про внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст. 22 тендерна документація Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Проте, розділ 6 додатку № 2 тендерної документації містить конкретні назви програмних продуктів, які повинні бути використані при побудові системи:
СПЗ СЕД повинно стабільно працювати у наступному програмному середовищі:
- для серверу документообігу (з яким працюють користувачі СЕД): ОС Microsoft Windows Server 2008 та вище;
- для робочих місць адміністратора та користувачів СЕД: ОС Microsoft Windows 7 та новіше, Microsoft Office 2008 та вище;
- для серверу ІПД: ОС Linux;
- СКБД серверу порталу: безкоштовна СКБД;
- СКБД серверу документообігу: Oracle 11.
Дана вимога Замовник містить дискримінаційні вимоги, та штучно обмежує коло потенційних учасників, які можуть брати участь у даному тендері, при умові реалізації та впровадження СЕД на базі еквівалентного програмного забезпечення.
Вимога для серверу ІПД ОС Linux є взагалі незрозумілою та нелогічною, оскільки за іншими параметрами Замовник передбачає операційну систему Microsoft ( для серверу документообігу наприклад, передбачена операційна система Microsoft Windows, для робочих місць адміністратора та користувачів СЕД передбачена операційна система Microsoft Windows та Microsoft Office). Навіщо передбачати дві різні операційні системи в рамках реалізації системи електронного документообігу?
Вимога, щодо побудови системи документообігу на базі СКБД Oracle 11, є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки на ринку існують інші аналоги СКБД, в тому числі, безкоштовні, які дозволяють реалізувати та впровадити СЕД.
Також, з точки зору архітектури побудови системи, виникає протиріччя в технічних вимогах замовника, оскільки частина системи повинна базуватись на платній СКБД, а СКБД порталу повинна бути безкоштовною. Наявність даної вимоги формує штучні обмеження щодо вибору архітектури реалізації майбутньої системи електронного документообігу.
Відповідно до ст. 3 Закону основними принципами закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Просимо врахувати та усунути порушення, про які зазначено в цій вимозі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.3 ст. 22 тендерна документація Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Проте, розділ 6 додатку № 2 тендерної документації містить конкретні назви програмних продуктів, які повинні бути використані при побудові системи:
СПЗ СЕД повинно стабільно працювати у наступному програмному середовищі:
- для серверу документообігу (з яким працюють користувачі СЕД): ОС Microsoft Windows Server 2008 та вище;
- для робочих місць адміністратора та користувачів СЕД: ОС Microsoft Windows 7 та новіше, Microsoft Office 2008 та вище;
- для серверу ІПД: ОС Linux;
- СКБД серверу порталу: безкоштовна СКБД;
- СКБД серверу документообігу: Oracle 11.
Дана вимога Замовник містить дискримінаційні вимоги, та штучно обмежує коло потенційних учасників, які можуть брати участь у даному тендері, при умові реалізації та впровадження СЕД на базі еквівалентного програмного забезпечення.
Вимога для серверу ІПД ОС Linux є взагалі незрозумілою та нелогічною, оскільки за іншими параметрами Замовник передбачає операційну систему Microsoft ( для серверу документообігу наприклад, передбачена операційна система Microsoft Windows, для робочих місць адміністратора та користувачів СЕД передбачена операційна система Microsoft Windows та Microsoft Office). Навіщо передбачати дві різні операційні системи в рамках реалізації системи електронного документообігу?
Вимога, щодо побудови системи документообігу на базі СКБД Oracle 11, є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки на ринку існують інші аналоги СКБД, в тому числі, безкоштовні, які дозволяють реалізувати та впровадити СЕД.
Також, з точки зору архітектури побудови системи, виникає протиріччя в технічних вимогах замовника, оскільки частина системи повинна базуватись на платній СКБД, а СКБД порталу повинна бути безкоштовною. Наявність даної вимоги формує штучні обмеження щодо вибору архітектури реалізації майбутньої системи електронного документообігу.
Відповідно до ст. 3 Закону основними принципами закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Просимо врахувати та усунути порушення, про які зазначено в цій вимозі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2017 14:20
Наявність конкретних назв операційних систем (ОС) та систем керування базами даних (СКБД) у розділі 6 додатку 2 тендерної документації слід розуміти як опис вже наявної у Замовника інфраструктури, на якій повинно функціонувати програмне забезпечення, що закупляється. Отже, вимога щодо внесення змін до Технічних вимог відхилена, оскільки зазначені ОС та СКБД не є предметом закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-11-20-001772-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна", Код ЄДРПОУ:37079872
Дата подання: 04 грудня 2017 18:14
Дата подання: 04 грудня 2017 18:14
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 07.12.17 №8604.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2017 21:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Новатум" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН» |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" #40026988 |
Переможець |
999 900,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2018 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:10
|
Звіт про виконання договору СЕДО.pdf | укладений |
28 грудня 2019 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2018 17:09
|
ДУ№1_Дог№14_АЙКЮЖН_ІТ.PDF | зміни до договору |
16 травня 2018 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2018 13:21
|
Дог№14_АЙКЮЖН_ІТ.pdf | укладений |
29 січня 2018 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Викласти пункт 5.6 Договору в наступній редакції: «5.6. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 01.12.2018.» 1.2. Викласти пункт 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання до 31.12.2018 р., але в будь-якому випадку до повного виконання СТОРОНАМИ своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до Договору №14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |