Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво об'єкту: "Реконструкція причалу №7 інв. № 061510 Одеського морського порту"
The construction of a project:"Reconstruction of berth No. 7 inv. number 061510 of Odessa sea port"
Очікувана вартість
864 342 191,67 UAH
UA-2017-03-29-000650-a 5602e3ba199640d9bba500ddd8ab76b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рехвіашвілі Гія

(048)775-95-04 giya.rekhviashvili@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 65026, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Рехвіашвілі Гія
(048)775-95-04
giya.rekhviashvili@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Рехвіашвілі Гія
(048)775-95-04
giya.rekhviashvili@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2017 20:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2017 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2017 10:30
Початок аукціону: 29 червня 2017 15:13
Очікувана вартість: 864 342 191,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Publication date: 29 березня 2017 20:14
Enquiries until: 02 червня 2017 10:30
Complaints submission until: до 08 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2017 10:30

Information

Estimated total value: 864 342 192 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 432 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Будівництво об'єкту: "Реконструкція причалу №7 інв. № 061510 Одеського морського порту" (45000000-7, Будівельні роботи) (Будівництво об'єкту: "Реконструкція причалу №7 інв. № 061510 Одеського морського порту")
The construction of a project:"Reconstruction of berth No. 7 inv. number 061510 of Odessa sea port "(45000000-7, Construction works) (The construction of a project:" Reconstruction of berth No. 7 inv. number 061510 of Odessa sea port ")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Будівництво об'єкту: "Реконструкція причалу №7 інв. № 061510 Одеського морського порту"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, згідно вимог Тендерної документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

The construction of a project:"Reconstruction of berth No. 7 inv. number 061510 of Odessa sea port"
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2017 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 19:26
перелік змін 02.06.2017 причал 7 огол. 888664.docx
02 червня 2017 19:26
зміни 02.06.17 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
02 червня 2017 19:26
Tender docs No.888664 mod.02.06.2017.docx
22 травня 2017 17:53
Tender docs No.888664 mod.22.05.2017.docx
22 травня 2017 17:53
перелік змін 22.05.2017 причал 7 огол. 888664.docx
22 травня 2017 17:53
зміни 22.05.17 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
Tender docs No.888664.docx
16 травня 2017 19:57
перелік змін2 16.05.2017 причал 7 огол. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
зміни 16.05.17 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 нерезидент аккредитив 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract non-resident L.C..docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 нерезидент банк гарант. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract non-resident B.G..docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 резидент аккредитив 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract resident L.C..docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 резидент банк гарант. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract resident B.G..docx
16 травня 2017 19:57
Figure 14.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 9.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 5.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 4.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 2.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 1.pdf
05 травня 2017 13:40
зміни 1 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
05 травня 2017 13:40
перелік змін 05.05.2017 причал 7 огол. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
ТД 7й причал оголош. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
проект договора нерезидент оголош. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
проект договора резидент оголош. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
Оголошення англ без ПДВ.docx
29 березня 2017 20:11
Лист 14.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 12.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 9.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 5.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 4.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 2.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 1.pdf
02 червня 2017 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2017 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2017 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2017 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2017 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 19:26
перелік змін 02.06.2017 причал 7 огол. 888664.docx
02 червня 2017 19:26
зміни 02.06.17 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
02 червня 2017 19:26
Tender docs No.888664 mod.02.06.2017.docx
22 травня 2017 17:53
Tender docs No.888664 mod.22.05.2017.docx
22 травня 2017 17:53
перелік змін 22.05.2017 причал 7 огол. 888664.docx
22 травня 2017 17:53
зміни 22.05.17 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
Tender docs No.888664.docx
16 травня 2017 19:57
перелік змін2 16.05.2017 причал 7 огол. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
зміни 16.05.17 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 нерезидент аккредитив 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract non-resident L.C..docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 нерезидент банк гарант. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract non-resident B.G..docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 резидент аккредитив 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract resident L.C..docx
16 травня 2017 19:57
Проект договора пр. 7 резидент банк гарант. 888664.docx
16 травня 2017 19:57
draft of contract resident B.G..docx
16 травня 2017 19:57
Figure 14.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 9.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 5.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 4.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 2.pdf
16 травня 2017 19:57
Figure 1.pdf
05 травня 2017 13:40
зміни 1 ТД 7й причал оголош. 888664.docx
05 травня 2017 13:40
перелік змін 05.05.2017 причал 7 огол. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
ТД 7й причал оголош. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
проект договора нерезидент оголош. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
проект договора резидент оголош. 888664.docx
29 березня 2017 20:11
Оголошення англ без ПДВ.docx
29 березня 2017 20:11
Лист 14.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 12.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 9.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 5.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 4.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 2.pdf
29 березня 2017 20:11
Лист 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо строків подання тендерної пропозиції
Дата подання: 24 квітня 2017 11:17
Дата відповіді: 27 квітня 2017 14:21
Наша компанія є нерезидентом України та має намір прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Відповідно до умов процедури закупівлі деякі документи потребують легалізації відповідними консульськими установами. Строк легалізації документів становить близько 30 календарних днів. Просимо розглянути можливість продовжити кінцевий строк подачі тендерних пропозицій до червня 2017 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. На сьогодні найбільш поширеними є два способи посвідчення документів: консульська легалізація та проставлення апостилю. Порядок консульської легалізації офіційних документів установлюється Віденською конвенцією "Про консульські зносини" 1963 року, міжнародними договорами та чинним законодавством України, а також Консульським статутом України, затвердженим Указом Президента України від 2 квітня 1994 року N 127/94, та Інструкцією про порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні і за кордоном, затвердженої наказом Міністерства закордонних справ України від 04.06.2002 N 113 (надалі - Інструкцією).
Проставлення апостиля здійснюється відповідно до Гаазької Конвенції 1961 року, згода на обов’язковість якої надана Законом України від 10.01.2002 "Про приєднання України до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних документів", шляхом проставляння «апостилю», що входить до компетенції національних уповноважених органів країни, нормативними актами яких і встановлюються відповідні строки здійснення такої процедури.
Відповідно до Порядку проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2015 № 2268/5, проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснюються у строк до 2 робочих днів. Термін розгляду документів може бути продовжено до 20 робочих днів у разі необхідності отримання додаткової інформації для вирішення питання проставлення апостиля.
Проте, легалізація документів здійснюється у встановленому порядку уповноваженим органом країни, в якої був створений документ.
Оскільки невідомо, резидентом якої країни є Ваша компанія, не можливо встановити чи приєдналась ця країна до Конвенція, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів (Гаазька конференція з МПП) від 05.10.1961, що може вплинути на строки легалізації Вами документів.
Також повідомляємо, що терміни вчинення консульських дій законодавством не встановлено, але передбачено, що консульські дії вчиняються у звичайному та термінову порядку, а у також у позаробочій час.
Зокрема, повідомляємо, що закупівлю було оголошено 29.03.2017, з урахуванням розумних строків на підготовку тендерної пропозиції Учасниками, в тому числі, які є нерезидентами України. Строк подання тендерної пропозиції, з моменту оголошення є більшим за 30 календарних днів, що встановлений Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Враховуючи вищенаведене та на підставі ч.2 ст. 23 Закону, Тендерним комітетом найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та перенесено строк подання тендерних пропозиції, але пропонуємо Вам вжити заходів щодо максимально термінової легалізації документів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 червня 2017
UA-2017-03-29-000650-a5602e3ba199640d9bba500ddd8ab76b3
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження: 65026, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГТ ПРОЕКТ-УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГІДРОБУД УКРАЇНА Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЛЮКС-ЮГ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 червня 2017 16:34
Розгляд.PDF
23 червня 2017 16:34
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2017 09:00
001.jpg
12 червня 2017 09:00
Проект договору Д5 .pdf
12 червня 2017 09:00
Довідки з банку.pdf
12 червня 2017 09:00
довідка з банку.jpg
02 червня 2017 16:26
27-04-2017_16-41-31.zip
02 червня 2017 16:26
Лакоса 27-04-2017_16-16-48.zip
02 червня 2017 16:26
ВИК-ТЕХН.rar
02 червня 2017 16:26
Связьелектромонтаж .rar
02 червня 2017 16:26
2017 Основа.rar
02 червня 2017 16:26
лист-зобовязання .jpg
02 червня 2017 16:26
Лист від МОСТОСТРОЮ.jpg
02 червня 2017 16:26
орендо техники.pdf
02 червня 2017 16:26
Довідки з банку.pdf
02 червня 2017 16:26
Лицензия 2015 .pdf
02 червня 2017 16:26
РСУ 2017.pdf
02 червня 2017 16:26
довідка з банку.jpg
02 червня 2017 16:26
захист довкілля.jpg
02 червня 2017 16:26
Статут зм 2014у.pdf
02 червня 2017 16:26
4.2. Лист _відгук.pdf
02 червня 2017 16:26
Лист-відгук.jpg
02 червня 2017 16:26
досвіт.jpg
02 червня 2017 16:26
працівники .pdf
02 червня 2017 16:26
обладнання.pdf

Документи

23 червня 2017 16:35
Розгляд.PDF
23 червня 2017 16:35
Електронний підпис

Публічні документи

08 червня 2017 17:56
18. ІSO с ОРИГ.ВІРННО.pdf
08 червня 2017 17:48
16. Проект договору.pdf
08 червня 2017 17:47
1.1 Копія ПРОТОКОЛУ №5.pdf
08 червня 2017 17:46
1.3 Довіреність.pdf

Документи

15 червня 2017 21:14
Звіт з ЄДР (припинено)
23 червня 2017 16:38
Розгляд.PDF
23 червня 2017 16:38
Електронний підпис

Публічні документи

10 червня 2017 17:08
13 ПИСЬМОВА ЗГОДА.pdf
10 червня 2017 17:08
12 ЗАХИСТ ДОВКIЛЛЯ.pdf
10 червня 2017 17:08
11 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 червня 2017 17:08
8 КОПIЯ СТАТУТУ.pdf
10 червня 2017 17:08
7.3. ДОГОВIР _10 ВIД 17.02.2017.pdf
10 червня 2017 17:08
5 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
10 червня 2017 17:08
4.2. КОПIЇ АКТIВ.pdf
10 червня 2017 17:08
4.1. КОПIЯ ВIДГУКУ.pdf

Документи

23 червня 2017 16:39
Розгляд.PDF
23 червня 2017 16:39
Електронний підпис

Публічні документи

07 липня 2017 14:51
7 ДОВІДКА з ДПІ.pdf
07 липня 2017 14:51
6 ДОВІДКА з МВС.pdf
07 липня 2017 14:51
2 ЛИСТ - ПОЯСНЕННЯ.pdf
07 липня 2017 14:51
1 РЕЄСТР.pdf
05 липня 2017 18:54
3 РОЗРАХУНКИ.pdf
05 липня 2017 18:54
2 ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
05 липня 2017 18:54
1 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

23 червня 2017 16:36
Розгляд.PDF
23 червня 2017 16:36
Електронний підпис

Документи

23 червня 2017 16:37
Розгляд.PDF
23 червня 2017 16:37
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2017 10:10
Довідки.rar
11 червня 2017 18:21
Довідки.rar
11 червня 2017 18:21
Договір Субпідряду.pdf
11 червня 2017 18:21
Спец техніка.rar
11 червня 2017 18:21
Договір техніка ЕДБ.rar
11 червня 2017 18:21
Лицензия.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 10.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 9 Досвід.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 7 МТБ.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 2.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 1Г.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 1В.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 1Б.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 1А.pdf
11 червня 2017 18:21
Додаток 1.pdf
11 червня 2017 18:21
Відгук 1 до Додатку 9.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Підприємство "Маст-Буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа"

ТОВ "ГТ ПРОЕКТ-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП"

ТОВ ГІДРОБУД УКРАЇНА

ТОВ "ТЕПЛОЛЮКС-ЮГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2017 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП" 790 500 000,00
UAH
787 557 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ГТ ПРОЕКТ-УКРАЇНА" 810 000 000,00
UAH
787 568 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 липня 2017 14:51
7 ДОВІДКА з ДПІ.pdf
07 липня 2017 14:51
6 ДОВІДКА з МВС.pdf
07 липня 2017 14:51
2 ЛИСТ - ПОЯСНЕННЯ.pdf
07 липня 2017 14:51
1 РЕЄСТР.pdf
05 липня 2017 18:54
3 РОЗРАХУНКИ.pdf
05 липня 2017 18:54
2 ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
05 липня 2017 18:54
1 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 червня 2017 17:08
13 ПИСЬМОВА ЗГОДА.pdf
10 червня 2017 17:08
12 ЗАХИСТ ДОВКIЛЛЯ.pdf
10 червня 2017 17:08
11 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 червня 2017 17:08
8 КОПIЯ СТАТУТУ.pdf
10 червня 2017 17:08
7.3. ДОГОВIР _10 ВIД 17.02.2017.pdf
10 червня 2017 17:08
5 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
10 червня 2017 17:08
4.2. КОПIЇ АКТIВ.pdf
10 червня 2017 17:08
4.1. КОПIЯ ВIДГУКУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП"

ТОВ "ГТ ПРОЕКТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП"
#31430488
Переможець 787 557 000,00
UAH
03 липня 2017 18:49

Документи

03 липня 2017 18:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2017 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ТРЕСТ ЧМП"
#31430488
787 557 000,00
UAH
Документи

Документи

03 липня 2017 18:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 12:21
Додаткова угода № 11 від 17.04.2024.pdf зміни до договору
18 квітня 2024 12:21
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 10:22
Допугода 10 форс-мажор від 29.03.2023.pdf зміни до договору
30 березня 2023 10:22
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:36
Допсоглашение 9 от 05.02.2021 (1).pdf зміни до договору
08 лютого 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 14:42
Доп. угода № 8 (1).pdf зміни до договору
25 січня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:52
Додаткова угода № 7 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 18:26
Додаткова угода № 6 від 18.12.2020 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:26
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 17:08
ДУ № 5 от 09.11.2020 к договору № 1390-В-ОДФ-17 від 24.07.2017 (1).pdf зміни до договору
10 листопада 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 14:31
Додаткова угода № 4 від 25.06.2020 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 17:28
Додаткова угода до договору (1).pdf зміни до договору
15 січня 2020 17:27
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 10:35
Допсоглашение сроки на 2020 (1).pdf зміни до договору
03 січня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2018 11:12
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
17 травня 2018 11:12
Електронний підпис укладений
25 липня 2017 14:54
1390-В-ОДФ-17_2_2.pdf укладений
25 липня 2017 14:51
1390-В-ОДФ-17_2_1.pdf укладений
25 липня 2017 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізіитів ТОВ "Ремонтно-будівельний трест ЧМП" сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1390-В-ОДФ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі до 27.06.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, що не призведуть до зміни його істотних умов.
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дішли згоди внести зміни до істотних умов договору на підставі п.4 ч.4 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент укладання договору) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди на підставі п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі).
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди на підставі п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі).
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди на підставі п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі).
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди на підставі п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі).
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди на підставі п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі).
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дішли згоди внести зміни до істотних умов договору на підставі п.4 ч.4 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент укладання договору) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дішли згоди внести зміни до істотних умов договору на підставі п.4 ч.4 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент укладання договору) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1390-В-ОДФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML